PDA

צפייה בגרסה מלאה : חזרה מהגלות או משתוקק לטרקטורון



idan10
07-06-15, 15:55
שלום,
לאחר גלות של קצת יותר מ10 שנים, אני מעוניין לחזור לתחום וצריך המלצות עצות וכ"ו.
פעם גרתי במושב, היום בעיר, ויש יציאות לשטחים בלי בעיה, כמו כן הכלי צריך להיות חוקי, ביטוח קשתות וכ"ו, לכן אני צריך גם הנחיות בנושא החוק, היכן ואיפה ניתן לחצות כבישים, לנסוע בעיר וכ"ו.
בעבר טיפלתי לבד וכך אעשה גם היום, יש כלים יש ידיים....הכי כיף. לכן על הכלי גם להיות לא יותר מידיי מסובך.
צריך המלצות לביטוח, מחירים וכ"ו.
לא יודע היכן להתחיל כדי לאפיין את הכלי שארכוש,
אני צריך שיהיה דו מושבי. האם רק בדו מושבי ניתן להרכיב עוד אדם חוקית?
אמין.
חזק.
אופי ספורטיבי עד כמה שניתן מדו מושבי.
עד 30K עם אפשרות למתוח מעט את התקציב...
התמורה למחיר מאוד חשובה, לכן גם אם יש אקזמפלרים זולים אבל נותנים תמורה אז כמובן שאשקול זאת.
כל מידע שאוכל לשאוב יואיל מאוד.

תודה ושבוע טוב.

מוטי ג.
07-06-15, 20:28
הייתי באותה דילמה טכנית עם תקציב יותר נמוך, ובחרתי בפולריס ריינג'ר מהסיבות הבאות:
1. ספסל של 3 נוסעים
2. חגורת בטיחות מקורית מאפשר הרכבת כסא תינוק.
3. קשתות מקוריות
4. אין צורך בקסדות.
5. מורשה לחציית כביש עם רשיון טרקטור ונסיעה לא מוגבלת בכביש עם רשיון רכב פרטי.
6. אני מכיר את הכלים מעברי כמכונאי בתחום.
7. חלקים זמינים וזולים יחסית בארה"ב
8. יש ארגז למטען
9. יש וו גרירה
10. ביטוח חובה בין 2800 ל5000 תלוי בסוכן שלך
11. רישוי פעם בשנתיים - רישום טרקטור, עולה 450 ש"ח.
12. פשוט התחשק לי ☺


מגבלה - רחב וכבד ולא עולה על נגרר קטן כמו טרקטורון סטנדרטי.


מוטי.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פלג_
09-06-15, 11:47
שלום

אם אנחנו מדברים על טרקטורון ( לא RZR או ריינג'ר) זה מחולק לשניים, כיום אפילו לשלוש.

יש את הכלים הספורטיביים ואת כלי העבודה (4X4).
כיום יש גם שילוב בניהם בדומה לרנייגד של קאן אם.

כלי דו מושבים חוקית (רשום ברשיון רשאי להרכיב אדם נוסף) תמצא רק בכלי העבודה.
ממה שאני מבין מי ששולט בשוק הזה הם ספורטמן של פולריס, ואאוטלנדר של קאן אם.
כל טרקטורון שזה לא מצוין לו ברישיון לא רשאי להרכיב אדם נוסף באופן חוקי.

יש עוד כלים של דינלי, CFmotor (שמיובא על ידי עופר אבניר יבואן קאם אם) ועוד'
שאני לא כל כך מכיר אם כי במבט זריז ה CFmotor נראה בנוי לא רע.


לי יש אאוטלנדר 650 דו מושבי.
כלי חוקי צריך להיות עם טסט (כל שנתיים 450 שח +-), קשת, מראה, מספר , שלט מוגבל ל 40 קמ"ש.
הרוכב צריך להיות עם קסדה.
בנוסף לכל זה צריך להיות ביטוח חובה שפה נמצאת הבעיה, מחיר ביטוח החובה היום הוא 7500 ש"ח +- לשנה.
לא משנה גיל, וותק, הוא כל דבר אחד.
אתה יכול לעשות סקר שוק ובסוף תבין שיש חברה אחת שעושה ביטוח לכלי (הפול) וזה המחיר, רוצה תשלם.
זאת הסיבה שהרבה רוכבים נוסעים ללא ביטוח.

נסיעה על הכביש אסורה, אלה לשם חצייה (מדברים על 500 מטר).

אני קניתי אאוטלנדר, שהתחלתי לחפש היה לי הרושם שזה ההיילקס של התחום, סוס עבודה.
יש יבואן מסודר בארץ, יש אתרים שאתה יכול להזמין חלקים, אומנם המשלוח יקר אבל יש שם הכל, כל בורג, גומיה או אפילו מדבקה.
הכלים האלו מאוד פשוטים בייחס לכלי רכב, יש ספרות תכנית לכל דבר.
כבר עשינו מנוע עליון בכלי של חבר (מנוע 400)

את הפולריס אני לא מכיר אבל נראה שגם לו יש השוק, לא מכיר אותו מספיק כדי לתת לדעה.

אני קניתי אאוטלנדר 650, יש גם מנוע 800 ויותר.
בתקציב שלך אתה יכול לקנות אאוטלנדר 650-800 סביב השנים 2007-2010 תלוי במצב ובתחזוקה של הכלי.
המחיר בין ה 650 לה 800 לא משמעותי, אני קניתי 650 כי זה מה שמצאתי במצב טוב, כאשר הלכתי לראות כלים ידעתי שזה לא פחות מ 650.
אם הייתי מוצא 800 במצב שאני רוצה הייתי קונה
לפולריס מחירים דומים .

אני מאוד מרוצה מהכלי, מכל הבחינות.

אני לא חושב שניתן להשוות טרקטורון לריינג'ר משום בחינה.
יש לא את היתרונות שלו, אבל לא ניתן להשוות את צורת הנהיגה/רכיבה בניהם והישיבה, הוא כלי עבודה נטו שיכול לשמש גם למסלול טיולים ואין בוא שום יכולת ספורטיבית מינימלית שעוד איך שהוא קיימת הטרקטורון עבודה.

בהצלחה

oferc
28-07-15, 23:04
עידן
ב7 שנים האחרונות החלפתי 3 טרקטורוני עבודה דו מושבים
הראשון פולריס ספורטמן 500HO 2008
השני קאן אם אאוטלנדר 800 MAX סטנדרטי 2009
השלישי קאן אם אאוטלנדר 800 MAX XTP (דגם משופר ) 2013

הפולריס בסדר , עביר מאד , מנוע חלש , לגבי האמינות יש לי קצת טענות.
את הפולריס החזקתי כ3 שנים ובאחד הטיולים לקחתי סיבוב על קאן אם 800 , מדובר בליגה אחרת מכל הבחינות, איך שהגעתי הביתה פרסמתי את הפולריס ביד 2 וקניתי קאן אם אאוטלנדר דו מושבי 800 מודל 2009 , את הטרקטורון הזה החזקתי כ4 שנים ו250 שעות עבודה , כמעט ללא תקלות , והנאה צרופה מכל טיול, הטרקטורון הזה עביר מאד , נוח , חזק ומהיר, אפשר להנות גם מרכיבה ספורטיבית מוגבלת ומדריפטים מטורפים בשבילים מתאימים .

לאחר 4 שנים החלטתי להתחדש בדגם משופר מהסיבה הפשוטה שבדגמים החדשים יש הגה חשמלי , הגה חשמלי זו איכות חיים ופחות מעייף , למזלי בדגם החדש גם יש בולמים משופרים , הבולמי של חברת פוקס, הם משנים לגמרי את רמת השיכוך של הטרקטורון , השילוב של ההגה החשמלי עם הבולמים האיכותיים יצרו חווית רכיבה משודרגת.

אני ממליץ לך לחפש אאוטלנדר דו מושבי עם הגה חשמלי , זה פשוט שווה כל שקל , למיטב הבנתי מ2012 זה סטנדרטי בדגמי ה650 וה800, בדגמים לפני 2012 תוספת ההגה החשמלי רק בדגמי הלימיטד .

בהצלחה

-->