התחברות

צפייה בגרסה מלאה : סובארו DL 92?



ד ו ר ו ן
17-06-15, 19:47
יש לי אפשרות לקבל (כן, לא לקנות אלא לקבל..) סובארו DL שנת 92, ידנית, יד ראשונה בפועל, עם קצת פחות מ-200K אמיתיים.
היתה של איש מבוגר שפשוט הפסיק לנהוג, ועברה לחבר, ועכשיו אולי יעבור אלי.

מנוע מקורי, די יבש חיצונית, סוחב יפה ועבר טסט בלי בעיות.

חשבתי להשתמש בתור רכב יומיומי ולתת לגמל לנוח קצת.

זה יחסוך 2-3 טיפולים לגמל בהתייחס לנסועה הנוכחית, ויוסיף 1-2 טיפולים לסובארו, לא כולל שבר וכו'.


מלבד 2 טסטים ואישור בלמים, מה הדברים השליליים ברעיון הזה?
לאיזו תצרוכת דלק אני צריך לצפות?

או - למה לא לקחת את הרכב הנוסטלגי הזה.

ukiuki
17-06-15, 20:03
תתחדש
חסכוני בדלק באופן מפתיע
לא מסרבים לדבר כזה

rob
17-06-15, 20:14
בטח לקחת

shmulikbg
17-06-15, 20:24
בהחלט לקחת...תתחדש.

המשוטט
17-06-15, 21:02
געגועי לסובארו

אם אני זוכר הידני מגיע לאיזור ה 12 קמ/ל

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

asafk
17-06-15, 21:13
נבלה... אבל כמו הגמל. טפל בו באופן בסיסי והוא לא יפסיק לנסוע.
מכיר שתיים כאלו, בדיוק מאותו סוג, שמורות באופן דומה - שעם כל זה שמדובר ברכב רע מהמון בחינות, בדבר אחד הוא טוב - לחיות.

אסף.

boaz avrahami
17-06-15, 21:14
הרכב נפוץ פה מאוד אצל הישמעאלים.
נמכר סביב 20000 שח למודלים האלו במצב ג׳יפה...
חלקים בשפע ובזול.
לא תצטער

ד ו ר ו ן
17-06-15, 21:16
20k לשנתון 92?

היינו בטוחים שהוא שווה במקרה הטוב כמה אלפיות.

boaz avrahami
17-06-15, 21:19
בישראל לא שווה כלום.
עם מספר פלסטיני הוא שווה הרבה אבל קח אותו בגלל הפונקציונליות.
אם תצטרך עזרה עם חלקים בזול אשמח לסייע

גלעד .ג.
17-06-15, 22:23
נסעתי במשך 3 שנים עם סובארו dl (לאונה) מנוע 1600, גיל רגיל .
רכב אמין מאוד, 1/12 בממוצע של 70k ק״מ.
היה אפילו מזגן תקין...

תהנה!


Sent from my iPhone using Tapatalk

opl
17-06-15, 22:32
יש לאוטו הזה ארומה יחודית רק לו, וזה לא מחמאה. מקווה שהמזגן תקין.

ד ו ר ו ן
07-12-16, 21:53
הפחנוע תרתי משמע' סובארו DL 91' 1.6ידני, יד שלישית שבפועל היה יד ראשונה עד לפני שנה.
משמש אותי קצת מעל שנה כרכב יומיומי, והגמל עבר לרעות בחצר קשור לעצמו ויוצא למרעה קצר בימי שישי או נסיעת שטח נטו לטיולים.
זמן סיכומים מעניין.
תצרוכת דלק
משולבת פקקי בוקר וחצי בינעירוני, 12.4 מחושב על הליטר.
בחורף ראיתי 1:13 אמיתיים, ובקיץ עם מזגן ירד גם ל-1:11.
רק על ההפרש בין הגמל (1:9 וקצת) ל-12.3 מורגש החסכון בהוצאה על הדלק.

אחזקה:
הגיר הידני החורק קיבל בקבוקון של פולדיין שעשה נפלאות ליכולת שילוב ההילוכים.
4 צמיגי קורקינט חדשים, ברקסים, תפוח הגה, ו-3 טסטים שעברו ללא רג'קט אחד..(הבוחן שאל בסוף הבדיקה "מוכר?")
שני טיפולים, שמן לצריכה עצמית ותיקוני חצר לצנרת יבשה והגיישה עלתה 1981ש"ח ל23K ק"מ, לדעתי מרשים.
חישוב זריז לאותו מס' ק"מ לגמל יוצא קצת מעל כפול בשנה סבירה.

אמינות מרשימה מאד.
והחסרונות, זה רכב של פעם.
הבוקסר 1.6 עם רעש משעשע, ויחד עם גיר ידני מושך יפה.
זה רכב שממש צריך לנהוג בו.
כמעט אפס מרווח טעות.
אין ABS, ETC, אין BBC ולא BBD.. נגעת בברקס כשהרכב פחות מישר לגמרי, והתחת עף.
רכב גבוה יחסית, על צמיגי צרים בחתך גבוה, לא מתכון ליציבות כיוונית מרשימה.
צמיגי קורקינט כבר אמרתי?
מצד שני, שיכוך מרשים, ויכולת טיפוס על מדרכות גבוהות שפרייבט מודרני לא מסוגל לגשת בכלל.

גשם?
על גבול המפחיד.
כמו בעלי אופנוע, שישאר בבית- הגמל עם הפרש של 7 שנים קדימה התגלה כיציב יותר, וזה עוד לפני שהקבינה מרופדת הדיינמאט מתגלה כמבודדת רעשים טוב משמעותית מהסובארו העירומה (שומעים מחוץ לרכב בדיוק מה שמת ברדיו בפנים).

יואב פולס
09-12-16, 18:32
ועדיין...ממש ממש מגניב!

ronen7k
09-12-16, 21:10
הפחנוע תרתי משמע' סובארו DL 91' 1.6ידני, יד שלישית שבפועל היה יד ראשונה עד לפני שנה.
משמש אותי קצת מעל שנה כרכב יומיומי, והגמל עבר לרעות בחצר קשור לעצמו ויוצא למרעה קצר בימי שישי או נסיעת שטח נטו לטיולים.
זמן סיכומים מעניין.
תצרוכת דלק
משולבת פקקי בוקר וחצי בינעירוני, 12.4 מחושב על הליטר.
בחורף ראיתי 1:13 אמיתיים, ובקיץ עם מזגן ירד גם ל-1:11.
רק על ההפרש בין הגמל (1:9 וקצת) ל-12.3 מורגש החסכון בהוצאה על הדלק.

אחזקה:
הגיר הידני החורק קיבל בקבוקון של פולדיין שעשה נפלאות ליכולת שילוב ההילוכים.
4 צמיגי קורקינט חדשים, ברקסים, תפוח הגה, ו-3 טסטים שעברו ללא רג'קט אחד..(הבוחן שאל בסוף הבדיקה "מוכר?")
שני טיפולים, שמן לצריכה עצמית ותיקוני חצר לצנרת יבשה והגיישה עלתה 1981ש"ח ל23K ק"מ, לדעתי מרשים.
חישוב זריז לאותו מס' ק"מ לגמל יוצא קצת מעל כפול בשנה סבירה.

אמינות מרשימה מאד.
והחסרונות, זה רכב של פעם.
הבוקסר 1.6 עם רעש משעשע, ויחד עם גיר ידני מושך יפה.
זה רכב שממש צריך לנהוג בו.
כמעט אפס מרווח טעות.
אין ABS, ETC, אין BBC ולא BBD.. נגעת בברקס כשהרכב פחות מישר לגמרי, והתחת עף.
רכב גבוה יחסית, על צמיגי צרים בחתך גבוה, לא מתכון ליציבות כיוונית מרשימה.
צמיגי קורקינט כבר אמרתי?
מצד שני, שיכוך מרשים, ויכולת טיפוס על מדרכות גבוהות שפרייבט מודרני לא מסוגל לגשת בכלל.

גשם?
על גבול המפחיד.
כמו בעלי אופנוע, שישאר בבית- הגמל עם הפרש של 7 שנים קדימה התגלה כיציב יותר, וזה עוד לפני שהקבינה מרופדת הדיינמאט מתגלה כמבודדת רעשים טוב משמעותית מהסובארו העירומה (שומעים מחוץ לרכב בדיוק מה שמת ברדיו בפנים).




איזה כיף לקרוא את זה , הפשטות והאמינות של פעם.
עושה חשק גם ..

פלג_
16-12-16, 00:54
מדהים איך שהרכב הזה שורד.

לא מזמן היתי תקוע ללא רכב ואז נזכרתי שהלגסי 91 מנוע 1.6 ידני שנותרה בפינה עוד מהגרוטלוג עדיין עם טסט.
הרמתי טלפון לפול ועשיתי לה ביטוח, אחרי חודשיים בפינה, היא הניע כמו גדולה ולקחה אותי הביתה, למחורת בבוקר נסענו יחד ליפו ואפילו העמסנו קצת חומרי בניין וכו׳ וכו׳.

אך יום שיש של אותו השבוע הגיע מהר ואיך לא, נכנסתי איתה לירקון.
מפה לשם באחד המעברים הגיר נתקע על רוורס כנראה בגלל המיגון.
לא היה ברירה אלה לעבור מהר את המכשול חזרה אך ברוורס, מאז אותו רוורס המנוע צורח וסוחב מאוד חלש.
הגעתי איתה עד לעסק בנסיעה (10 ק״מ בערך) עם עוד עצירה קטנה בבית.
המנוע מניע ועובד אך עושה רעש נוראי וסוחב חלש מאוד בנוסף בורח מעט גזי פליטה מהחיבור בין האגזוז לבלוק אבל לא משהו רציני יש מצב שזה היה כך תמיד.
השארתי אותו בצד ו תכננתי לשחק איתה בזמני הפנוי.
שבוע שעבר עמדתי לדבר בטלפון ותוך כדי אני רואה שהאגזוז של הסובארו סתום לגמרי, כנראה שזה קרה באותו רוורס.
האגזוז נכנס באדמה ויצר פקק של כ 10 ס״מ של אדמה שחורה וקשה.
הכל כבר היה יבש אז בעזרת מקדח פוררתי את הגוש בוץ והאוטו פשוט חזר לעצמו, נוסע ומושך כרגיל.

אוטו שלא נגמר, יותר מזה אנו צוחקים שיש תחושה שהאוטו הזה מתאחה לבד, ממש מתקן את עצמו:rolleyes:

אין לי הסבר לזה אבל מידי פעם יש לי פשוט חשק לנסוע איתו וזה מה שקורה.
לפחות עד סיום תוקף הטסט שאז נחשוב מה לעשות איתו.

אני יכול להבין אותך לגמרי.

-->