צפייה בגרסה מלאה : פיאט 500x-האם כבר ידוע עליו משהו?
מה דעתכם על הרכב פנאי שטח החדש של פיאט?
הם ל נחשבו אף פעם לעלית הרכב..אז לשטח??קצת ספקטי
הדגמים שמגיעים ארצה הם הנעה קדמית בלבד.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
אפילו את הדגם 4 על 4 לא יביאו??...
איזה בושה...זה קמצנות של היבואן???
או שפשוט הוא מבין שמי שנחוץ ל4 על 4 לא יפנה לפיאט
בסוגי הרכב האלו אין שום סיבה להביא 4x4 מי שקונה אותם רוצה פוזה נטו. במקרה הטוב מישהו שמעוניין פעם בחמש שנים לעשות פיקניק ביערות קקל ואז יש יתרון למרווח גחון כמו של פרייבט משנות ה-80.
ככה סתם ביומיום למה צריך את המערכות הנוספות שישפיעו על סעיף ההוצאות?
(וזה לא רק לגבי פיאט).
פיאט שותפה/שולטת בקרייזלר. השותפות הזו הביאה לפיתוח הנישה של כביש-שטח, או מה שאנחנו קוראים ג'יפונים רכים.
הג'יפ רנגייד הוא האח התאום של הפיאט 500X. לפי מה שקראתי, לדגם 4X4 יש מתלים ומכלולי הנעה זהים לג'יפ ויכולות טובות בשבילים.
סביר שלא יגיע לארץ.
boaz avrahami
20-06-15, 17:41
מה סביר שלא יגיע?
יש מלא פרסומות בטלביזיה שקוראות לציבור להירשם לארוע ההשקה
אמור להגיע לארץ דגם דיזל הנעה כפולה
מה סביר שלא יגיע?
יש מלא פרסומות בטלביזיה שקוראות לציבור להירשם לארוע ההשקה
ה 4X4
boaz avrahami
20-06-15, 17:55
אמור להגיע לארץ דגם דיזל הנעה כפולה
https://www.youtube.com/watch?v=KisFAjztJ_M
לא רע..
הרנגייד בהחלט יגיע, 4x4 והכל.
הפיאט מגיע לארץ עם הנעה קדמית בלבד, נכון לעכשיו.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
https://www.youtube.com/watch?v=KisFAjztJ_M
לא רע..
בלי להעליב... אבל אין שם משהו שאני לא עושה עם המשפחתומטית (של העבודה...)
אסף.
בסוגי הרכב האלו אין שום סיבה להביא 4x4 מי שקונה אותם רוצה פוזה נטו. במקרה הטוב מישהו שמעוניין פעם בחמש שנים לעשות פיקניק ביערות קקל ואז יש יתרון למרווח גחון כמו של פרייבט משנות ה-80.
ככה סתם ביומיום למה צריך את המערכות הנוספות שישפיעו על סעיף ההוצאות?
(וזה לא רק לגבי פיאט).
אולי פעם זה היה על גבול הפוזה, שעוד היה ניתן להתווכח עם זה "ג'יפ" או לא.
לדעתי אנחנו כבר לא שם.
הרכבים האלו הם לא "ג'יפ" ולא רכבי שטח, אני בטוח שאף אחד כבר לא רואה אותם כאלו.
יכולת הכביש שלהם לא נפגעת משמעותית לעומת משפחתית בגלל כמה מ"מ יותר מכביש ועוד כמה ס"מ בגובה הגג.
אני רואה אותם כיום כרכב שימושי, בדיוק כמו שסטיישן שימושי פשוט בפרופורציות הנכונות.
לכן אני גם לא רואה סיבה שהוא יגיעה עם מערכת 4X4, זה לא מה שיעשה אותו רכב שטח.
הרכב הזה מאוד חמוד לדעתי, כמובן בתור רכב למשפחה צעירה
אולי פעם זה היה על גבול הפוזה, שעוד היה ניתן להתווכח עם זה "ג'יפ" או לא.
לדעתי אנחנו כבר לא שם.
הרכבים האלו הם לא "ג'יפ" ולא רכבי שטח, אני בטוח שאף אחד כבר לא רואה אותם כאלו.
יכולת הכביש שלהם לא נפגעת משמעותית לעומת משפחתית בגלל כמה מ"מ יותר מכביש ועוד כמה ס"מ בגובה הגג.
אני רואה אותם כיום כרכב שימושי, בדיוק כמו שסטיישן שימושי פשוט בפרופורציות הנכונות.
לכן אני גם לא רואה סיבה שהוא יגיעה עם מערכת 4X4, זה לא מה שיעשה אותו רכב שטח.
הרכב הזה מאוד חמוד לדעתי, כמובן בתור רכב למשפחה צעירה
תספר לבעל ה-"ג'יפ" 5008 שניסה לרדת בפסח לגבי חווה...
כדי לדעת אם יש לו או אין לו יכולות שטח, צריך לחכות למבחן של דרור - כבר היו לנו הפתעות לשני הכיוונים.
הקדימונים שמשחררים היצרנים לא אומרים הרבה ומיועדים אכן לרוכשים של בתי קפה - גם אלו של רכבים קשוחים בהרבה לא מרשימים ואת המסלולים אפשר לעשות עם משפחתומתית ליסינג.
יהיה דגם 4X4. עדיין לא הגיע לישראל ואל תצפו ממנו למשהו שמעבר לשבילים מסודרים.
אבל בכל מקרה זה לא רכב שטח. את פרשנות ה"שטח" של הפלטפורמה הזו תמצאו בג'יפ רנגייד בתוספת מחיר לא צנועה בכלל. כשיגיע לישראל, נבחן אותו ונחווה דעה. כבר עכשיו אפשר לרמוז לכם שהוא לא בדיוק מאיים על הרנגלר או הצ'רוקי...
נחזור לפיאט 500X. מי שקצת מכיר מכוניות, יודע שמהשם "פיאט" אף פעם לא היה מה לפחד. עד לפני 40 שנה היתה בעית חלודה (וזה בתקופה שכל המכוניות החלידו. מי קצת יותר מהר ומי פחות), מעבר לזה המכניקה שלהם היתה מצויינת, הביצועים היו טובים והמכוניות שלהם היו מלאות חיים ואופי. כל מי שמתבטא בנוסח "לא עילית הרכב" כנראה לא מבין מהחיים שלו. כבר חצי מאה שפיאט הוא אחד היצרנים הגדולים בעולם - אז מה? חצי אירופה מטומטמת?...
500X זה קרוסאובר קטן. בנוי על פלטפורמת פיאט גרנדה פונטו. מתחרה לניסאן ג'וק ולרנו קפצ'ור ושות' (שבלשון בעליהם הם "ג'יפ ניסאן ג'וק" ן"ג'יפ רנו החדש")
מזה אתם יכולים ללמוד דבר אחד - בקטגוריה הזו עיצוב בא לפני הכל. לפני פרקטיות, לפני נוחות, לפני התנהגות כביש, לפני שימושיות. שטח? מה זה שטח?... אנשי הקרוסאוברים לא מחפשים שטח.
ושוב יאשימו אותי בשוביניזם - אבל אלה מכוניות שקורצות בעיקר לנשים ונוסעות בעיקר בעיר, היכן שהמימדים הקטנים דווקא חשובים והפוזה משחקת תפקיד ראשי. רכב ממש כזה לא צריך 4X4 (רנו הגדילו לעשות ופשוט לא מציעים אופציית 4X4 בקפצ'ור - כי לא צריך). קרוסאובר קטן צריך עיצוב מושך + ישיבה גבוהה + מבחר שילובי צבעים ואבזרים מדליק וזהו. כל היתר לא חשוב. אבל ממש לא חשוב.
טכנית, אני לא מכיר בחירה פחות טובה מאשר קרוסאובר קטן. אלה מכוניות נחותות, בינוניות-מינוס-מינוס בכל פרמטר, חלקן ממש גרועות בכל סעיף פרקטי ודינמי ששוב - לא חשוב בכלל ללקוחות שלהם שלא מבינים בשיט וגם לא אכפת להם. הדרישות שלהם שונות. בינתיים - הקופה לא מפסיקה לצלצל ומוכיחה שאוהדי הקרוסאוברים הם הרוב המוחלט. לא רק בארץ אלא בעולם כולו.
אני לא מבין צמה לא מייבאים גיפים אמתיים.
מה כבר הפסיק ייצור לשטח??
או שרק גיפים של גיפ שעולים ערמה של כסף מתאפשר
לראות איתם שטח...מאכזב.
אני לא מבין צמה לא מייבאים גיפים אמתיים.
מה כבר הפסיק ייצור לשטח??
או שרק גיפים של גיפ שעולים ערמה של כסף מתאפשר
לראות איתם שטח...מאכזב.
סוזוקי ג'ימני מכיר?
https://www.youtube.com/watch?v=KisFAjztJ_M
לא רע..
וואו, פיאט 500 על שמרים וסטרואידים שיודעת להשפריץ מים בשלוליות...:confused:
אני! אני!! אני!!! [לא...]
גיפים מכיר???...אני שואל על גיפים
סגנון איסוזו טרופר
לא על גיפונים מצוקמקים..)זה שאני חושב שגימני מצוקמק לא אומר שאני לא חושב שהוא גיפון מעולה לשטח(
https://www.youtube.com/watch?v=Jywa0e6xpao
הלילה נתקע גיפ במכתש רמון וחולץ רק הבוקר עם המשפחה שהייתה בו,
אני לא יתפלא אם זה היה איזה קרוסאובר שניסה ללכת רחוק מדי
לפי מה שנכתב הם טעו במהלך טיול רגלי.
הגיפ שלהם נתקע לא ידוע לי למה.
לפחות היו להם מים ואוכל אז לא מיהרו להכנס לשטח בלילה לחלץ אותם
לפי מה שנכתב הם טעו במהלך טיול רגלי.
גיפים מכיר???...אני שואל על גיפים
סגנון איסוזו טרופר
לא על גיפונים מצוקמקים..)זה שאני חושב שגימני מצוקמק לא אומר שאני לא חושב שהוא גיפון מעולה לשטח(
אתה זה ששואל על רכישת קרוסאובר הנעה קדמית של פיאט לשטח..
אם לא שמת לב, אין הרבה מבחר בפחות מ200,000 ש״ח לרכב עם יכולות שמעבר לשבילים.
הג׳ימני שעולה כחצי מזה ייתן בראש לרובם בתצורתו הסטנדרטית. מצ׳וקצק מצ׳וקצק, אבל יחזור לבד ובחתיכה אחת.
Sent from my Ass
לא שאלתי על רכישה..שאלתי ל הגיפ הנל בכללי.
בקשר לגימני..הדגשתי..שאני חושב שהוא פצפון לא מוריד מערכו.
אני דמבר על אדם שזקוק לרכב גדול גם לטיול וגם ליום יום..
לא יכול להסתפק בגימני ..אז העלתי את השאלה מדוע לא מייבאים יותר
רכבים שהם גם לשטח..כמו בתחילת שנות ה2000
כי כבר לא מייצרים הרבה כאלה.
מסוף שנות ה-90 השתנו כמה דברים בשוק הרכב העולמי.
מחירי הדלקים האמירו + המודעות הגוברת לבטיחות ובעיקר לאיכות הסביבה (ביחד עם מסע צלב של ירוקים ושאר סביבתנים שעושים רעש הרבה מעבר לגודלם האמיתי) הביאו לשינויים בהעדפות הקהל.
חשוב להבין - בעולם המערבי רכב שטח אינו הכרח כמו בעולם השלישי דוגמת אפריקה, דרום אמריקה ואסיה, או מדינות עצומות שברוב המוחלט של שטחן אין תשתיות כמו אוסטרליה או מדינות נידחות שתנאי השטח והאקלים והעידר תשתיות מחייבים רכב 4X4 - כמו איסלנד למשל (ויש עוד דוגמאות).
בעולם המערבי רכב שטח הוא תחביב או אופנה. טבען של אופנות להשתנות ולהתחלף. ואופנת ה-SUV הגדולים עברה. נגמרה. אפילו באמריקה סופרים היום ליטרים של בנזין. ומה עם התחביב? החובבים המכורים ממילא מעדיפים רכבי שטח טהורים כמו רנגלר ודיפנדר או כלים ישנים יותר עם פחות פלסטיק ויותר ברזל, לא SUV.
רוב הלקוחות לא צריכים ברזלים, סרנים כבדים, נעילות והילוכי כוח. הם כן רוצים רכב חסכוני, מרווח, בטוח וקל לנהיגה. לכן SUV מודרניים בנויים היום כמו פרייבטים - ללא שילדה, עם ארבעה מתלים נפרדים ומרווח גחון מצחיק. הם מתנהגים מצויין על הכביש, ההנעה הכפולה שלהם יודעת להתמודד עם קצת שלג על הכביש ומסתדרת איכשהו עם שבילים כבושים. השימוש המיועד שלהם הוא להוביל ילדים וקניות ומקסימום לגרור קרוון או סירה, לא לטפס את מעלה זיק.
אז נשארו כמה דגמים מיתולוגיים כמו לנדקרוזרים ופטרולים שעדיין מיוצרים, עבור שווקים כמו אפריקה, אוסטרליה, דרום אמריקה, המפרץ הפרסי וכו' - אלה מדינות שבהן החקיקה והתקנים פחות מחמירים, בעיקר בכל מה שקשור לזיהום אויר, בטיחות ואיכות סביבה. במדינות המפרץ הפרסי גם עניין עלות הדלק הוא פחות מאשר זניח.
היחידים שנשארו כמו לפני עשור הם הטנדרים היפניים.
לא רואה הבדל בין ויגו חדש להיילקס בן עשור.
ואותו דבר בכל המתחרים.
אסף.
דרור, עם כל ההסברים שכתבת להתפתחות התעשייה עדיין לא מובן לי למה לא מייצרים ג'יפ כמו רנגלר ודיפנדר וסדרות ה 70 של טויוטה ואפילו יותר ספרטנים, ברזלים בלבד ללא פלסטיקה מתפרקת. הכי קרוב לכוונתי זו דגמה של סופה 3 שפעם העלו תמונה של הצבא עם הברזלים בצדדים, אם יש חדש כזה בטוח שיש שוק לא המוני אבל מספק. הרי אנשים משלמים סכומים לא קטנים עבור הרייזרים וקורא שזה תופס כיוון ואופנה, אז במחיר קצת יותר גבוה למה לא לקנות כלי "דומה" בבסיסיות שלו אבל כן ניתן לטייל בו...אין יחס של 1:1 על כל רייזר יש לקוח לגיפ בסיסי (ביג-רייזר)
אז זהו, שלא.
ברזל יקר מפלסטיק.
ואל תיקח דוגמא מכלי צבאי. לצורך העניין לסופה 3 הצבאית אין תקינה אירופית /אזרחית והיא יקרה מדי. רנגלר אנלימיטד מקביל זול ממנה ביותר מ-100,000 שקל.
דיפנדר - אין ESP, אז לא מיובא. בכל מקרה, הוא רכב כל כך מיושן, עלות הייצור שלו אסטרונומית ולכן הוא יקר מאוד גם בחו"ל. אני תוהה אם חברת המזרח הרוויחה משהו על כל חתיכה שמכרו כאן לאזרחים פרטיים עד שהפסיקו לייבא.
טויוטה סדרה 70 - כנ"ל. לא עומד בתקינה אירופית/זיהום אוויר וכו'. יש באירופה חברות שמתמחות בהסבה ליורו 5, אבל אז הרכב היקר מלכתחילה הזה הופך ליקר עוד יותר.
ליצרנים מוכרים מספיק מהם בעולם השלישי, אפריקה, אוסטרליה, דרום אמריקה. אז לא משתלם כנראה להשקיע בתקינה לכלים כאלה, שממילא אין הרבה מה לעשות איתם בעולם המערבי, היכן שחוקים ותקנות לשמירת סביבה מונעים למעשה נהיגת שטח.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.