התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מבקש המלצות לבעל מקצוע להתאמת כסאות לרכב



שגיא S
22-06-15, 12:36
בוקר טוב,
הצלחתי להביא לי 2 כסאות בשביל להחליף את הכסאות הקדמיים בג'ימני שלי.
מעוניין בהמלצה לבעל מקצוע שיעשה עבודה טובה, אבל במחיר כמה שיותר הגיוני.

עדיפות לאיזור ת"א בשאיפה.

כמו כן, אשמח לדעת על מה שווה להתעכב בכל הנוגע להתאמה שכזאת...

ניתן להמליץ גם בפרטי אם יש צורך.

תודה מראש.

asypeer
22-06-15, 15:17
איזה כיסא אפשרי לשים במקום המקורי?


Sent from my Ass

שגיא S
22-06-15, 15:54
איזה כיסא אפשרי לשים במקום המקורי?


Sent from my Ass

שלא דורש התאמות? אפשר רק לשדרג לדגם המפואר...
אני לא מכיר על כסא אחר שמתאים בול

opl
22-06-15, 16:07
ראיתי יותר מדי תושבות שכאלה חלודות אחרי שנתיים שלוש

asypeer
22-06-15, 16:22
גם כיסא שאתה רוצה להתאים צריך להתאים מבחינת גובה ורוחב. בגלל זה שאלתי מה אתה מתכנן להתאים.


Sent from my Ass

שגיא S
22-06-15, 16:35
גם כיסא שאתה רוצה להתאים צריך להתאים מבחינת גובה ורוחב. בגלל זה שאלתי מה אתה מתכנן להתאים.


Sent from my Ass

הבנתי...אני מעונין להתאים כסאות של אלפא רומאו מיטו.
בכל מקרה אני בקרוב אוריד מידות של הכסא ג'ימני המקורי, ושל מה שיכול להכנס על מנת שיהיה קל יותר לבחור כסאות.
בכללי - הרוחב של הכסא ג'ימני: 49 ס"מ
הגובה מהרצפה לחלק העליון ביותר של המושב(הכרית שיושבים עליה ולא כל הכסא) - כ-28 ס"מ

זה בתור התחלה למי שרוצה לחפש כסאות חליפיים

asypeer
22-06-15, 16:44
את זה ראית?
http://www.bigjimny.com/index.php/forum/6-jimny-chat/29245-subaru-impreza-seats-installed-my-write-up



Sent from my Ass

דרור ברלי
22-06-15, 16:55
לא יודע מה הגובה שלך, אבל תבדוק טוב-טוב לפני שאתה מתקין שהכסאות לא יהיו גבוהים מדי ומה שיקרה זה שגלגל ההגה יימצא בין הברכיים שלך ואתה תנגח עם הראש בתקרה מכל באמפ קטן.

GodsFather
22-06-15, 17:05
בגלל זה - בעל מקצוע ולא סתם מסגר.

RTK
22-06-15, 17:15
לא יודע מה הגובה שלך, אבל תבדוק טוב-טוב לפני שאתה מתקין שהכסאות לא יהיו גבוהים מדי ומה שיקרה זה שגלגל ההגה יימצא בין הברכיים שלך ואתה תנגח עם הראש בתקרה מכל באמפ קטן.

+1

בדיוק מה שלא שעשיתי, בדיוק מה שייצא...

ishc
22-06-15, 17:22
יוסי סימה הידוע בתור "הילד" 052-6969365

סולי
22-06-15, 17:52
אני עשיתי זאת אצל סתם מסגר,
אבל אני אמרתי לו מה אני רוצה בדיוק.
כבר עוד מעט חמש שנים על הרכב.

אני לא אהבתי את האילתורים האלו שעשו בשרשור למעלה..
למה להסתבך עם הרגליים מקוריות? אתה רוצה פלטפורמה נוחה להתאמה.
קודם כל להעיף את הרגליים המקוריות. להישאר עם זוג מסילות מקוריות של הכיסא, המסילות זה מישור אחד שנוח להתחבר אליו יחסית.
ולבנות מתאם פשוט...

idor
22-06-15, 18:02
אצלי בזמנו התקין אמנון כיסא רקרו. ההתקנה רוכבת על המסילה המקורית של הכיסא הישן ככה שניתן להסיע קדימה ואחורה בניגוד למתאמים קבועים. אתה מוזמן להפגש ולבדוק אם זה ייתן לך רעיונות לביצוע ויעזור לך (אם מתאים לך צור איתי קשר בעוד שבוע כשאחזור מחול).

דגשים לגבי התאמה - לא רק הגובה חשוב גם זוית ישיבה נוחה וגם שלא ייתנגש מול דופן הדלת כשהכסא מושען קדימה.

דרור ברלי
22-06-15, 19:23
אחרי התאמה עצמית מאוד מוצלחת של שני מושבי יונדאי/קיה בסופה שלי, התיאבון שלי גדל. רוצה מושב נהג טוב יותר - ולכן אני כרגע בשלבים ראשוניים של שיפוץ מושב רקארו ישן (תודה לגל הגדול מכולם).

היתרון הגדול של מושבי רקארו ושאר מושבי אפטרמרקט גרמניים אורטופדיים (שילמן וכו'), הוא לא רק בנוחות ובתמיכה הצידית המצויינת, אלא בכרית מושב נמוכה, מבנה פשוט-פשוט והעיקר - חלק תחתון + מסילות שטוחים ובגובה אחיד, מה שמקל מאוד על ההתקנות.

המסילות המקוריות ברקארו קלות לפירוק מהכסא, ואז גם קל להתאים אליו את המסילות המקוריות מהרכב. אני חוזר ומדגיש - שימו לב לגובה. מאוד לא טוב לשבת גבוה מדי, בודאי באוטו קטן וצפוף כמו ג'ימני שגלגל ההגה שלו לא מתכוונן. רוב מושבי הרכב המודרניים גבוהים מדי ולא מתאימים להתקנה בג'יפים כמו שלנו, שהריצפה שלהם מוגבהת כדי לפנות מקום לכל מיני מכלולים שמותקנים מתחת לה. צריך לעבוד הרבה עם דיסק על מנת להוריד מהמושבים כל מיני חלקים מיותרים ולהגיע ל"מושב נטו" ללא כל ההגבהות. לחבר למושב את המסילות צמוד ככל האפשר בלי כל מיני ספייסרים והגבהות ולשבת נכון מול ההגה.

שגיא S
22-06-15, 19:34
אחרי התאמה עצמית מאוד מוצלחת של שני מושבי יונדאי/קיה בסופה שלי, התיאבון שלי גדל. רוצה מושב נהג טוב יותר - ולכן אני כרגע בשלבים ראשוניים של שיפוץ מושב רקארו ישן (תודה לגל הגדול מכולם).

היתרון הגדול של מושבי רקארו ושאר מושבי אפטרמרקט גרמניים אורטופדיים (שילמן וכו'), הוא לא רק בנוחות ובתמיכה הצידית המצויינת, אלא בכרית מושב נמוכה, מבנה פשוט-פשוט והעיקר - חלק תחתון + מסילות שטוחים ובגובה אחיד, מה שמקל מאוד על ההתקנות.

המסילות המקוריות ברקארו קלות לפירוק מהכסא, ואז גם קל להתאים אליו את המסילות המקוריות מהרכב. אני חוזר ומדגיש - שימו לב לגובה. מאוד לא טוב לשבת גבוה מדי, בודאי באוטו קטן וצפוף כמו ג'ימני שגלגל ההגה שלו לא מתכוונן. רוב מושבי הרכב המודרניים גבוהים מדי ולא מתאימים להתקנה בג'יפים כמו שלנו, שהריצפה שלהם מוגבהת כדי לפנות מקום לכל מיני מכלולים שמותקנים מתחת לה. צריך לעבוד הרבה עם דיסק על מנת להוריד מהמושבים כל מיני חלקים מיותרים ולהגיע ל"מושב נטו" ללא כל ההגבהות. לחבר למושב את המסילות צמוד ככל האפשר בלי כל מיני ספייסרים והגבהות ולשבת נכון מול ההגה.


יילקח בחשבון דרור! תודה!
בכל מקרה לידיעה, המושב של המיטו נמוך בכ-3 ס"מ מהמושב של הג'ימני.

דרור ברלי
22-06-15, 20:16
נמוך יותר זה כבר טוב.

בעבודה עצמית זה הרבה יותר פשוט ממה שאתה חושב.
החומרים הדרושים: כלי עבודה, ברגייה, דף נייר, סרגל/סרט מדידה, טוש/עט, מקדחה, דיסק, לוח ברזל 4 מ"מ במידה 50 על 50 ס"מ (ממנו תחתוך "רצועות", להתאמה בין מסילות קיימות למושב חדש), ספריי צבע יסוד, ספריי צבע עליון, ערכת קפה (אצלי גם צידנית קטנה עם בירות וקופסת סיגריות - עוזר לי להתפקס. אתה ממש לא חייב)

פרק את שני המושבים מהג'ימני, תהפוך אותם ושים מול מושבי המיטו.
תכין קפה. שתה בנחת ותסתכל. פשוט תסתכל איך כל המושבים בנויים מלמטה.
חשוב לפרק את שני הצדדים מהאוטו כי ייתכן ויש הבדלים במידות בין צד ימין לצד שמאל (אני לא מכיר את מושבי הג'ימני והמיטו בפירוט כזה)
תמדוד, תרשום.
הרעיונות איך לבצע את ההסבה כבר יבואו לך לבד.

אם צריך עזרה/עצות, אל תתבייש.

סולי
22-06-15, 20:38
אני בדעה קצת שונה מדרור, כרגיל (:
להעיף את הכיסאות הישנים לגמרי. כולל המסילות שלהם.
להשתמש במסילות של הכיסא בו את רוצה להשתמש.
מה שיבטיח תפעול חלק ונוח.
ברגע שתעיף את הרגליים המסילות גם ככה יוצרות משטח ישר ונוח לעיגון לתושבת שתעשה.
הדבר היחידי שחשוב להשתמש בו הוא ההברגות עיגון המקוריות ברכב.
סהכ מדובר בארבע חורים.
אתה צריך לייצר מסגרת קבועה שיושבת על ארבעתם.
זוג סרגלים , אחד עובר בין זוג חורים והשני עובר בין זוג חורים. מקבעים עם ברגים. מרתחים בין שני הסרגלים עוד שניים הפוכים להם... ווואלה יש לך מסגרת.. עכשיו אליה תרתך בגובה מתאים כמובן את הכסא החדש עם המסילות שלו.

בנוסף... נמוך מידי זה גם לא טוב. אני אצלי הגבהתי את המושב שח הנוסע, המאזדה 3 במכוון. מתחתיו יש מגירת ציוד והנוסע יושב גבוה נוח.. ומעולם לא פגע בקורה מעליו.

asypeer
22-06-15, 20:48
אורי, זה מעט יותר מורכב משני סרגלים, הבט בתמונה.. אל תשכח גם את עניין המרכוז אל מול ההגה ואת אלמנט הרוחב (כיסא רחב מדי יהיה קרוב מדי לדלת או שיחצה את מרכז הרכב ולא יאפשר להכניס כיסא נוסע זהה)
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/22/396a56da8efa1bdd8e045a168dc7b06b.jpg


Sent from my Ass

דרור ברלי
22-06-15, 22:35
נדיר למצוא מכונית שהריצפה שלה ישרה.
ברוב המכוניות כל אחד מארבעת ברגי הקיבוע לריצפה, ממוקם בגובה אחר....

לכן אני מעדיף להשאיר את התושבות המקוריות ולרוב גם את המסילות המקוריות.

את ההתאמה למסילות (באמצעות סרגלים מברזל 4 מ"מ) אני מעדיף לבצע על תחתית המושב עצמו.

benza
23-06-15, 13:26
החלפתי לכיסא אספיר לפני שנתיים בערך
הדר OFF ROAD בנה לי תושבת בשעה עבודה ומחיר סביר ביותר

דרור ברלי
23-06-15, 20:20
הדר אור באמת מעולה.
תנסה גם אצל גל (cj64) בפ"ת - גולש כאן בפורום, ג'יפאי "משלנו" ואחלה באופן כללי. גם הוא מבצע כל מיני עבודות כאלה.

Tourist
24-06-15, 01:29
רק מזכיר שיש לי רקארו למכירה כבר הרבה זמן....

http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/80900-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%94-%D7%9B%D7%99%D7%A1%D7%90-RECARO-LX

Yosim
07-07-15, 07:33
איפה נמצא הדר off-road
טלפון??
תודה
יוס

asypeer
07-07-15, 07:42
מושב חירות 050-688-0922


Sent from my Ass

שגיא S
15-07-15, 15:59
בסוף באמת התקנתי אצל הדר!
היה מעולה...גם זריז יחסית, גם פתר לי בלת"מ בלתי צפוי והכל במחיר מאוד הגיוני ועל אף הבלת"מים לא העלה את המחיר וניסה להשחיל את הצינור.

אני ממליץ.

GodsFather
15-07-15, 16:08
גם פתר לי בלת"מ בלתי צפוי ו

בלת"מ לא יכול להיות צפוי...

-->