צפייה בגרסה מלאה : מחפש חוות דעת על בילשטיין 5100 לטויוטה
אהלן,
מעוניין להגביה מעט את האוטו (לנדקרוזר 2003 ארוך) בתקציב מוגבל.
אחת האופציות היא עם סט בולמים וקפיצים של בילשטיין. הבולמים הם בילשטיין 5100.
חוות הדעת בחו"ל למגוון מכוניות הן חיוביות מאוד.
חשוב לציין שמדובר ברכב שלא יעשה שטח אינטנסיבי, אלא טיול פעם בחודש בממוצע, וגם הטיול יהיה בנסיעה מנהלתית שלווה ולא במוד "מירוץ".
מישהו התקין כזה? משתמש בבולם הזה?
האלטרנטיבות הזולות הן EFS. אז אם למישהו יש אפשות להשוות ביניהם - אשמח מאוד לשמוע.
יואב
הי יואב.
תשקול את איירונמן של גתוס.
מחיר טוב, רפיוטיישן טוב בחול, אני בינתיים מאוד מבסוט.
[emoji41]
תודה,
זה לא מה ששאלתי.
בבקשה אל תמליצו לי על הסט שבדיוק התקנתם באוטו אצל המתקין האהוב עליכם, או ששמעתם מחבר שהוא טוב.
אני שואל ספציפית על בילשטיין 5100 - מישהו התנסה ויכול לתת חוו"ד?
המוצר עצמו מעולה,
אבל יש 2 סדרות, רגיל וRide-Height Adjustable
תגדיר מה אתה חושב לקנות.
boaz avrahami
01-07-15, 07:12
ה 5100 בנויים לרוב לרכב ספציפי לא מוגבה.
ה-5125 אמורים להתאים לפי מידה.
לי נסיון עם 5125 על zj ואני אוהב אותם.
זה:
http://www.asfir.co.il/Improvements-shocks/improvements-shocks-toyota/SH-LC120/8800047-2x
אם ללכת לפי התמונה של ASS FEAR זה בכלל סדרה 4600
ה5100 הם כסופים.
הי יואב.
תשקול את איירונמן של גתוס.
מחיר טוב, רפיוטיישן טוב בחול, אני בינתיים מאוד מבסוט.
[emoji41]
ההבדל הקטן שאיירון מן לא ניתן לשפץ במקרה ו....
בילשטיין ניתן לשיפוץ.
ה 5100 היו לי על אחד הרכבים בעבר, הייתי מרוצה.
לנסיעות שציינת לדעתי הוא מספיק.
יש לי כאלה בלנדקרוזר שלי. אני מרוצה מאד. לא לשכוח לעשות כיוון פרונט אחרי ההרכבה.
ההבדל הקטן שאיירון מן לא ניתן לשפץ במקרה ו....
בילשטיין ניתן לשיפוץ.
.
לפי מה שאני מכיר אספיר לא משפצים את סדרה 5100, אלא רק מסדרה 7000 ומעלה.
לפחות ככה זה ההי כשהיו לי 5150.
לפי מה שאני מכיר אספיר לא משפצים את סדרה 5100, אלא רק מסדרה 7000 ומעלה.
לפחות ככה זה ההי כשהיו לי 5150.
לא הגעתי איתם לשיפוץ.... אבל ממה שאני זוכר נאמר לי שניתן לשפץ...אפשר לבדוק בטלפון אחד, אם לא ניתנים לשיפוץ אז הם כמו האיירון מן, אישית מעדיף בילשטיין.
אני כרגע בדיסקו עם פוקסים(לא אהבתי), אבל בשלב כלשהו נגיע להחלפה :-)
תפריד בין ניתן לבין מבוצע.
שווה בירור.
לי נאמר שלא משפצים את הסדרה הזו.
פוקס לא היו נוחים?
ניסית לכייל אותם לטעמך?
זה היתרון היחסי הגדול שלהם.
את האחוריים כבר הספקתי לשפץ לצערי, מצבם היה רע(ידעתי, רק לא תיארתי שכך), אני מקווה שיחזיקו מעמד.
boaz avrahami
01-07-15, 21:07
לפי האתר של בילשטיין ארהב זה מבוצע שם אבל למיטב זכרוני במחיר יקר ממחיר הבולם בכ 150 אחוז...
כנל שיסתום
בילשטיין בולמים מצויינים. אין לך מה לחשוש.
לסוגייה העקרונית של יכולת שיפוץ - סדרת 5100 הרגילה ניתנת לפרוק והרכבה במעבדה של אספיר. עד כמה זה משתלם או נכון, אני לא יודע. לגבי הסטראטים הקדמיים אין לי מושג.
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/1742-jeepolog-archive
נמרוד תודה, בדיוק התשובה שחיפשתי.
מהכתבה שקראתי הבנתי בין השורות שהם מעט קשיחים?
אני רק יכול להוסיף שהחלפתי לבולמים כאלה בהיילקס 2003 והם לא שיפרו את איכות חיי יותר מדי.
לא יודע אם זה אומר משהו על לנד קרוזר.
נמרוד תודה, בדיוק התשובה שחיפשתי.
מהכתבה שקראתי הבנתי בין השורות שהם מעט קשיחים?
הכתבה מדברת על בולמים שכוילו על ידי אספיר ספציפית לרכב שלי. הבולמים יכולים להיות קשים או רכים כמה שמי שמכייל אותם מחליט.
אתה תוודא שמה שאתה מתקין זה המק"ט שנועד לרכב שלך.
אגב מה המחיר של בילשטיין לטויוטה? זה כולל קפיצים?
6859 ש"ח כולל מע"מ ומשלוח.
סט של ארבעה קפיצים וארבעה בולמים.
לא כולל התקנה ולא כולל כיוון פרונט.
טוויסט בעלילה - סט איירונמן מלא לטויוטה 120 ב 5000 שקל כולל הרכבה.
יש לי בילשטיין 5100 על WJ.
הם קשיחים יותר מהבולמים המקוריים.
בשטח אני מרגיש שהם צריכים נסיעה בקצב יותר מרגוע בשביל "להתחיל לעבוד".
בכביש, מעבר על במפר ב-50 קמ"ש נוחה יותר מאשר ב-30. זוויות הגלגול הרבה יותר מתונות והרכב יותר נשלט, למרות שהוא גבוה יותר ב-2".
אגב, אני קניתי את הבולמים בארה"ב ושילמתי כ-2000 ש"ח כולל משלוח בדואר אויר ומיסים.
אז אני מאמין שתוכל להביא משם בולמים וקפיצים בפחות מ-5000 ש"ח. אם ניתן למצוא סט שמתאים ללנד-קרוזר בארה"ב.
הכתבה מדברת על בולמים שכוילו על ידי אספיר ספציפית לרכב שלי. הבולמים יכולים להיות קשים או רכים כמה שמי שמכייל אותם
נמרוד,
אתה הגעת כעיתונאי, לא כצרכן רגיל.
כשאני הגעתי אליהם עם 5150 נוזל, הם אמרו שהם לא משפצים/פותחים את הסדרה הזו.
שווה לוודא איתם מה השירות שהם נותנים לסדרה.
טוויסט בעלילה - סט איירונמן מלא לטויוטה 120 ב 5000 שקל כולל הרכבה.
מה ההתלבטות?
אחת החברות הותיקות והמבוססות בתחום באוסטרליה.
תודה דורון. זה מגיע עם 3 שנות אחריות. נראה לי שעונה על ההגדרה של "דיל קרוקודיל".
שים לב שיש להם דרגות קושי בהתאם למשקל העמסה.
boaz avrahami
02-07-15, 20:11
נמרוד,
אתה הגעת כעיתונאי, לא כצרכן רגיל.
כשאני הגעתי אליהם עם 5150 נוזל, הם אמרו שהם לא משפצים/פותחים את הסדרה הזו.
שווה לוודא איתם מה השירות שהם נותנים לסדרה.
דורון, הבולמים נרכשו בארץ?
אם לא אולי הסיבה היא שאין להם את החלקים לדגם על המדף?
אני מכיר לא מעט סיפורים של שרות מצויין על מחלקת הבולמים של אספיר וממש אין לי אינטרס. את הבילשטיין שלי הבאתי מארהב...
כן.
נרכשו בארץ.
את הבולמים מסדרה 7100 כיוונו ושיפצו בלי בעיה.
יותר מכך,
הייתה היענות גבוהה לשמוע ולבצע שינויי תושבות וכיול.
כן.
נרכשו בארץ.
את הבולמים מסדרה 7100 כיוונו ושיפצו בלי בעיה.
יותר מכך,
הייתה היענות גבוהה לשמוע ולבצע שינויי תושבות וכיול.
ומה המחיר של שיפוץ וכיול?
250-350 לכשירות ״0״, כתלות במה צריך לחדש (אטמים/נוזל/שסתום/בושינג וכו׳).
פעם בכמה שנים, ויש לך בולם ברמה גבוהה במצב חדש על הרכב, במחיר של מונרו..
המחיר הוא לבולם, או לארבעה?
Sent from my iPhone using Tapatalk
המחיר הוא לבולם, או לארבעה?
מחיר לבולם.
להדגיש שזה המחיר לשיפוץ, שכמובן תלוי במצב הבולם.
שינוי התושבות הוסיף כמובן עלות נפרדת, לא בהרבה יותר יקרה.
עברו כמה שנים, ובינתיים נדרשתי לשיפוץ של אחד מהם, בגלל פגיעה באטם שפה.
מחזיק אצבעות, עבור כמה שנים ולא נדרש לתיקון או שיפוץ נוסף.
התחלתי עם בולמים שנרכשו כמשומשים, בגלל היתרון של יכולת השיפוץ.
זוג עם אחד נוזל, וזוג "סתם" משומש, במחיר 200-150ש"ח לבולם, נשלחו לשיפוץ, כיול והתאמת תושבות באספיר.
בולם מעולה.
שלא יובן אחרת הכוונה לבילשטיין 7100 ולא*לא סדרה 5100
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.