צפייה בגרסה מלאה : טרופר בנזין V6 3.5 - השפעת חיישני חמצן על תצרוכת דלק
שלום לכולם,
לפני כשנה נדלקה לי נורית check engine לאחר עמידה ממושכת בסרק.
בבדיקה עם המכשיר TECH2 הופיעה תקלת חיישן חמצן, ביצעתי איפוס והתקלה חזרה רק לפני מס' שבועות.
בבדיקה מעמיקה נמצא שהתקלה מחיישן ראש ימין. לא נמצא עדות לפגיעה פיזית בחיווט על כן החלטתי להחליף חיישן.
מסתבר שעפ"י הוראות האחזקה של היצרן יש להחליף החיישנים מנדטורית כול 150000 קמ' (אצלי כ 149 אלף קמ' ).
99633
החלפתי זוג החיישנים ($70 כולל משלוח תוך שבוע מרוקאוטו )
וביצעתי חישוב תצרוכת דלק מול מתאר נסיעה שבועי זהה (65% נסיעה ערונית ביישוב ו 35% נסיעה בכביש 6 ).
התוצאות :
לפני החלפת החיישנים 1:3.9
אחרי החלפת החיישנים 1:4.4
כלומר, יש השפעה על תצרוכת הדלק לחיישנים בלויים, אך לא דרסטית .
הערה - טרם החלפת החיישנים הרכב עבר בדיקת 4 גזים במסגרת הטסט בקלילות !
רענן
4 מייל או ק״מ לליטק?
Sent from my Ass
רענן, אני חייב לשאול אותך, איך אתה מדווח על תצרוכת של 1:4.4 כשיש כאן טוענים שמגיעים ל 1:7 "בקלילות"?
4 מייל או ק״מ לליטק?
קמ' ....:(
רענן, אני חייב לשאול אותך, איך אתה מדווח על תצרוכת של 1:4.4 כשיש כאן טוענים שמגיעים ל 1:7 "בקלילות"?
אנא עארף ?
אולי משרשרים 10 מגנטים בטור .... ;)
1:7 כמעט הצלחתי להגיע בנסיעה מנהלתית של כול כביש 6 (מהירות 100 עד 110 ),
ירידות סדום ותדלוק בעין יהב לפני כניסה לשטח.
ארוך, מוגבה, צניגי שטח מלא 31" , זאת התצרוכת האמיתית !
(זאת התצרוכת שגם כולם חווים ומספרים לאחר כמה בקבוקי בירה סביב המדורה ...)
רענן
שולץ האיום
01-07-15, 20:11
רענן כל הכבוד על תחזוקה הפדנטית.
אבל 4 קמ לליטר? קצת כואב...
רענן האם תועל לעלות קישור לחיישן החמצן באתר רוקאוטו (לא מצליח למצוא). תודה
האתר בנוי על ג'אווה לכן אין אפשרות לתת לינק ישירות.
זה הדגם עבור V6 3.5 :
http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=991990&cc=1355868&jnid=454&jpid=3
אני ממליץ על דנסו למרות שגם בוש מעולים
99640
כשאתה מבצע חיפוש באתר רוקאוטו, תבחר תמיד שנת 1999
כדלקמן :
Isuzu > 1999 > trooper > V6 3.5 > emission > oxygen sensor
בהצלחה
רענן
סוזי המשתוללת
27-07-15, 16:30
1:4 ?
לך ללמוד נהיגה....:)
וגם תענה לטלפון אולי תחסוך כמה ליטרים .....
זה שעברת מבחן זיהום אויר שנתי לא אומר יותר מדי לגבי תצרוכת הדלק
מי שלא מכיר את רענן ..... יש לו נטייה לעלות עליות בהילוך גבוה ככל האפשר , כי הוא לא אוהב לעבור את ה3500 סל"ד ברכב שרק מתחיל לחיות בסל"ד הזה , עם יחסי העברה ארוכים מדי בסרן (מהיצרן ) שהוחרפו על ידי הגדלת צמיגים ללא שינוי יחס העברה
בנוסף הוא גם נוסע בלחץ אויר מלא , כל הזמן, והכי גרוע הוא אתקין קולר גיר עננננננק , כזה שדואג שטמפ השמן לא תעלה על 70 מעלות ביום הכי חם תחת סגנון הנהיגה הקלוקל שלו.... אז השמן שלא מתחמם מגדיל את החיכוך ומגדיל את תצרוכת הדלק בתורו שלא לדבר שלקולר הזה יש וונטה ענקית שעובדת רוב הזמן כדי לשמור את השמן בטמפ הנ"ל והחשמל לא מגיע מהשמיים אלא מהאלטרנטור שגם הוא מעמיס את המנוע וגוזל את ליטרת הבשר שלו.....
רענן
פתח את הטק 2 ותסתכל על ה fuel trim long term - תבדוק לפי הספר עם הרכב עובד כמו שצריך
תצטרך עזרה ...תתקשר
1:4 ?
לך ללמוד נהיגה....:)
איזה מורה / בית ספר יקבל אותי ???
וגם תענה לטלפון אולי תחסוך כמה ליטרים .....
בעיה !
בפינה החדשה שלי אף רשת סלולארית לא עובדת כמעט (יש קליטה רק עם משבי רוח ....)
WIFI אבל עובד (בקושי גם ) בזכות HOT
זה שעברת מבחן זיהום אויר שנתי לא אומר יותר מדי לגבי תצרוכת הדלק
או קיי, במבדק מכוייל ואמין
בתמונה הראשונה - גז קבוע של 3500 סל"ד (כמובן כשהרכב בטמפ' עבודה)
101443
בתמונה השניה - צולמה בסרק לאחר 2 עד 3 דקות מעזיבת דוושת הגז
101444
אז מה למדים מתוצאות מכשיר ה 4 גזים ??
מי שלא מכיר את רענן .....
יש לו נטייה לעלות עליות בהילוך גבוה ככל האפשר ,
כי הוא לא אוהב לעבור את ה3500 סל"ד ברכב שרק מתחיל לחיות בסל"ד הזה ,
עם יחסי העברה ארוכים מדי בסרן (מהיצרן ) שהוחרפו על ידי הגדלת צמיגים ללא שינוי יחס העברה
בנוסף הוא גם נוסע בלחץ אויר מלא , כל הזמן,
דווקא אני עולה את העליה במצב 3 בבורר ההילוכים וכפתור POWER לחוץ ...
משהו כמו 3000 ל3500 סל"ד לכול אורך העליה.
מה הקשר ללחץ אוויר מלא (35PSI ) ?
למיטב ידעתי, דווקא לחץ נמוך מעלה את צריכת הדלק.
והכי גרוע הוא אתקין קולר גיר עננננננק ,
כזה שדואג שטמפ השמן לא תעלה על 70 מעלות ביום הכי חם תחת סגנון הנהיגה הקלוקל שלו....
תתפלא אבל בימי השרב האחרונים כמעט הגעתי ל 100 מעלות צלזיוס בשיא העליה ....
אז השמן שלא מתחמם מגדיל את החיכוך ומגדיל את תצרוכת הדלק בתורו
זה נכון לקמ' הראשונים אבל אח"כ הטמפ' 40 מעלות צלזיוס לפחות (לא אידאלי אבל זה מה יש).
שלא לדבר שלקולר הזה יש וונטה ענקית שעובדת רוב הזמן כדי לשמור את השמן בטמפ הנ"ל והחשמל לא מגיע מהשמיים אלא מהאלטרנטור שגם הוא מעמיס את המנוע וגוזל את ליטרת הבשר שלו.....
אמממ .... דווקא וונטה קטנה של 9" שכמעט לא נכנסת אף פעם לפעולה (אמורה לפעול באזור ה 88 מעלות צלזיוס).
רענן פתח את הטק 2 ותסתכל על ה fuel trim long term - תבדוק לפי הספר עם הרכב עובד כמו שצריך המנוע עובד חלק ותקין !!
אין שום אנדקציה ב TECH2 או ב 4 גזים המעיד על בעיה/תקלה.
תצטרך עזרה ...תתקשר
אמרתי לך בקשר לטלפון ....
בקיצור, צריך לחיות עם הטוב והרע של "צרחן" הדלק ....
רענן
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.