צפייה בגרסה מלאה : Magna Steyr Defender? או האם דיפנדר ייקה יהיה יותר טוב?
יש סיכוי להמשך השושלת המיתולוגית של הדיפנדר.
חוזה בין Magna Steyr, אלו שמייצרים את ה-G, לבין רובר להמשך ייצור הדיפנדר באוסטריה.
אולי עכשיו, עם המעבר לייצור גרמני ייעלמו חלק מהבעיות המסורתיות של הרכב?
The New Land Rover Defender Manufactured in Austria? (http://expeditionportal.com/the-new-land-rover-defender-manufactured-in-austria/)
boaz avrahami
03-07-15, 11:03
הם גם ייצרו את הגירסה הארופית של הגרנד צירוקי...
זה אומר שהוא גם אח של ה G?
בסך הכול קבלן ביצוע.../ הרכבה...
כמו תע״ר נצרת אבל קצת יותר [emoji6]
כמעט... קבוצת מגנה בונה ומפעילה קווי ייצור גלובליים עבור יצרני רכב שונים.
אחד המפעלים באוסטריה, המפעל המדובר, מייצר מכללי הנעה (למשל סרן קדמי של ראם 5500 או תיבת העברה של דיסקברי 3/4 ועוד) ובליין נפרד בונה כלים עבור ג׳יפ למשל ועבור אחרים. את הg למיטב ידיעתי מרכיבים במפעל אחר.
בכל מקרה אם הם פשוט קנו את קו הייצור, שינויים גדולים לו יהיו כנראה כי המכללים נשארים אותם מכללים. מצד שני זה אומר שיש לנבלה דרישה.
אסף.
boaz avrahami
03-07-15, 11:49
שוק הווינטג׳ הוא שוק חזק [emoji23]
בכל מקרה אם הם פשוט קנו את קו הייצור, שינויים גדולים לו יהיו כנראה כי המכללים נשארים אותם מכלולים.
מה שהרכב הזה צריך, זה שיפרדו סוף-סוף מלוקאס, שיום בקרת האיכות יעבור מיום שני לשלישי, ושיעברו לציריות גרמניות..
מה שהרכב הזה באמת צריך הוא רה-תכנון בבחירת חומרים ומעבר ליצרן אלקטרוניקה נורמאלי.
בקרת איכות לא יכולה ולא מתיימרת למנוע בעיות תכן מובנות.
מה שהרכב הזה באמת צריך הוא רה-תכנון בבחירת חומרים ומעבר ליצרן אלקטרוניקה נורמאלי.
מי אמר סדרה 70?
מי אמר סדרה 70?
עם השיפורים שציינתי, האוסטרלים משאירים את ה 70 בצד ועוברים לדיפנדרים...
אבל עד אז, גם אני לא יתנגד ל 76....
לא בטוח.
את הפחחות, תנוחת הנהיגה המזעזעת, הבודי הלא סימטרי והחלונות שלא קשורים למיקום הכיסאות כנראה שלא ישנו.
גם אין תחרות בתחום המנועים.
מזמן אמרתי שדיפנדר זה רעיון נהדר ויישום חרא.
אני בדיוק באוסטריה. היכן מזמינים אחד לנכדים
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.