צפייה בגרסה מלאה : כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?
קיימת אופציה להביא רכבים חדשים מאירופה עם תקן יורו 5 ומערכת בקרת יציבות, כריות אוויר ו ABS.
נעילות קדימה, אחורה, מנוע דיזל 4.2 ושנורקל מקורי.
קודם תביא....
אח"כ נעשה משא ומתן....
וברצינות, אני מכיר לפחות אדם אחד שניסה להביא ללא הצלחה, האם העמידה ביורו 5 מאפשרת יבוא אישי?
יורו 5 + ESP מספיקים, נכון לרגע זה
יורו 5 + ESP מספיקים, נכון לרגע זה
שים תמונה שנדע בדיוק על מה מדובר
לצערי אין קליק, אבל תעדכן אם יש הערכת ייבוא ומחיר
לא תואם ממש לסדרת ה 40 ו 73
73 זה הדגם הקצר
78 זה 4 דלתות, תא מטען פתוח (טנדר)
79 זה שתי דלתות ומרכב סגור.
כולם שלדת סולם, שני סרנים חיים, נעילות, גיר ידני.
אולי זה יעשה יותר חשק, צמיגי 34", אולדמן, מדרגות ומיגון תחתון
http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/08/6d208390e7a477ca971a05ded0b072e9.jpg
הערכה גסה כ300 אלף ש"ח יהיה מחירו לאחר מיסים בארץ, במידה ותצליח לסדר רישיון יבוא תעדכן בטוח יהיו עוד חברה שירצו.
טל
שכנעת,
לבן עם החלפת הפגוש הקדמי לברזל, והעפת השנורקל
ועדיף ללא הכנפונים..יש תמונות כאלה ללא קשת הפלסטיק
התכוונתי ל73 הישן עם כנפיים קדמיות נמוכות. יש 73 חדש (קצר) פתוח (ניתן לפירוק כמו הישן)?
הערכה גסה כ300 אלף ש"ח יהיה מחירו לאחר מיסים בארץ, במידה ותצליח לסדר רישיון יבוא תעדכן בטוח יהיו עוד חברה שירצו.
טל
רכב חדש לאחר השדרוג באירופה עולה סביב ה50 אלף אירו, 100 אחוז מס +- ואתה כבר עובר את ה400 אלף שח...
78 זה 4 דלתות, תא מטען פתוח (טנדר)
79 זה שתי דלתות ומרכב סגור.
הפוך.
78 זה הממשיך של דגם 75, עם 2 דלתות מקדימה, וקפיצי סליל במתלה הקדמי.
דגם 79, מגיע כטנדר חד/דבל קבינה, ומס׳ הדלתות בהתאם.
כתבת מנוע דיזל 4.2 שזה המנוע האטמוספרי הפשוט שמשווק באפריקה.
להבנתי, לא ניתן להסב אותו ליורו 5.
המנוע הרלוונטי הוא 4.5V8, כמו של סדרה 200, רק בהספק מופחת לטובת פשטות ואמינות.
שכנעת,
לבן עם החלפת הפגוש הקדמי לברזל, והעפת השנורקל
ועדיף ללא הכנפונים..יש תמונות כאלה ללא קשת הפלסטיק
התכוונתי ל73 הישן עם כנפיים קדמיות נמוכות. יש 73 חדש (קצר) פתוח (ניתן לפירוק כמו הישן)?
יש 74 ...
דניאל מאירי
09-07-15, 09:47
יש בכלל אפשרות כזו ?
ניתן לייבא רכב כזה לארץ על פי החוק ?
יש קשר למה שפורסם כאן ?
http://cars.walla.co.il/item/2870945
דניאל
רכב חדש לאחר השדרוג באירופה עולה סביב ה50 אלף אירו, 100 אחוז מס +- ואתה כבר עובר את ה400 אלף שח...
אני חושש שהראל צודק.
במחיר כזה, יהיו קונים, אבל לא הרבה. זה יהיה רכב נישה של כמה עשרות בשנה. תחליף יותר מראוי לדיפנדר, שיחזיק אחר כך שוק יד שנייה משוגע.
אם המחיר היה סביב ה300,000, זה כבר היה נותן אלטרנטיבה אמיתית לרנגלר, ויכול להמכר גם במאות יחידות בשנה.
סדרה 70 קצרצר, ברזנט, בנזין 4 ליטר V6, ידני, מתחיל בגרמניה באיזור 45K אירו. אוטו מקסים לדעתי, גם אם לא בדיוק פרקטי.
יש לרכב הזה אינספור וריאציות והמחירים מטפסים בהתאם.
ראיתי שם גם דיזלים 4.2 חדשים למכירה, אז כנראה שבעיית היורו 5 גם למנוע הזה, נפתרה.
מחירים בישראל - שכחתם את הקופון שגוזרים שגוזרים כל "יועצי" היבוא האישי למיניהם - לדעתי יעלה יותר בכיוון החצי מיליון ואולי אפילו יותר.
ויודעים מה? גם אז יהיה לו שוק כאן. כמה עשרות בשנה לפחות, יעוף חזק כיד שנייה במחירים מבהילים.
חוץ מהעובדה שזה רכב שטח אדיר זו כנראה תהיה גם ההשקעה הכי טובה בכלי רכב כלשהו בישראל.
GodsFather
09-07-15, 11:11
חוץ מהעובדה שזה רכב שטח אדיר זו כנראה תהיה גם ההשקעה הכי טובה בכלי רכב כלשהו בישראל.
עד שגם הגנבים יתעוררו...
הפוך.
78 זה הממשיך של דגם 75, עם 2 דלתות מקדימה, וקפיצי סליל במתלה הקדמי.
דגם 79, מגיע כטנדר חד/דבל קבינה, ומס׳ הדלתות בהתאם.
כתבת מנוע דיזל 4.2 שזה המנוע האטמוספרי הפשוט שמשווק באפריקה.
להבנתי, לא ניתן להסב אותו ליורו 5.
המנוע הרלוונטי הוא 4.5V8, כמו של סדרה 200, רק בהספק מופחת לטובת פשטות ואמינות.
יש הסבות ליורו 5 גם במנוע 4.2 1HZ
סדרה 70 קצרצר, ברזנט, בנזין 4 ליטר V6, ידני, מתחיל בגרמניה באיזור 45K אירו. אוטו מקסים לדעתי, גם אם לא בדיוק פרקטי.
.
מקווה עם שמשה קדמית מתקפלת על מכסה המנוע ומי צריך פרקטיות.
סדרה 70 קצרצר, ברזנט, בנזין 4 ליטר V6, ידני, מתחיל בגרמניה באיזור 45K אירו. אוטו מקסים לדעתי, גם אם לא בדיוק פרקטי.
יש לרכב הזה אינספור וריאציות והמחירים מטפסים בהתאם.
ראיתי שם גם דיזלים 4.2 חדשים למכירה, אז כנראה שבעיית היורו 5 גם למנוע הזה, נפתרה.
מחירים בישראל - שכחתם את הקופון שגוזרים שגוזרים כל "יועצי" היבוא האישי למיניהם - לדעתי יעלה יותר בכיוון החצי מיליון ואולי אפילו יותר.
ויודעים מה? גם אז יהיה לו שוק כאן. כמה עשרות בשנה לפחות, יעוף חזק כיד שנייה במחירים מבהילים.
חוץ מהעובדה שזה רכב שטח אדיר זו כנראה תהיה גם ההשקעה הכי טובה בכלי רכב כלשהו בישראל.
המחירים שאני מכיר נמוכים משמעותית.
אני מחכה לתמחור הוספת ה ESP בשביל לדעת מחיר סופי לפני מיסים.
יש הסבות ליורו 5 גם במנוע 4.2 1HZ
לגרסא האטמוספרית?
מעניין.
1HZ זה רק אטמוספרי, http://www.cruiser-connection.com/15-1-Euro-5.html
http://toms-worldcruiser.com/fahrzeuge/toyota-land-cruiser-hzj76/index.html
- - - Updated - - -
http://toms-worldcruiser.com/fahrzeuge/toyota-land-cruiser-hzj76/index.html
לא רק.
הבנתי מפורומים אוסטרלים שיש קיט טורבו של טויוטה לרכב.
1Hz אטמוספרי
1HD-T טורבו 12 שסתומים
1HD-fT טורבו 24 שסתומים
1HD-FTE טורבו 24 שסתומים משאבה אלקטרונית
יש קיטים להוספה של טורבו ל1HZ , בחלק מהקיטים משתמשים בטורבו מקורי של טויוטה ששייך לדגמים אחרים אבל זה לא אופציה שמגיעה מהחברה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.