התחברות

צפייה בגרסה מלאה : כמה הייתם משלמים על לנדקרוזר 76 חדש בישראל?



OhadL
08-07-15, 15:48
קיימת אופציה להביא רכבים חדשים מאירופה עם תקן יורו 5 ומערכת בקרת יציבות, כריות אוויר ו ABS.

נעילות קדימה, אחורה, מנוע דיזל 4.2 ושנורקל מקורי.

shmulikbg
08-07-15, 15:50
זה סקר שוק?:)

nirs
08-07-15, 18:25
קודם תביא....
אח"כ נעשה משא ומתן....

וברצינות, אני מכיר לפחות אדם אחד שניסה להביא ללא הצלחה, האם העמידה ביורו 5 מאפשרת יבוא אישי?

OhadL
08-07-15, 20:41
יורו 5 + ESP מספיקים, נכון לרגע זה

קונסטון
08-07-15, 20:45
יורו 5 + ESP מספיקים, נכון לרגע זה

שים תמונה שנדע בדיוק על מה מדובר

OhadL
08-07-15, 20:56
99741

קונסטון
08-07-15, 21:11
לצערי אין קליק, אבל תעדכן אם יש הערכת ייבוא ומחיר
לא תואם ממש לסדרת ה 40 ו 73

OhadL
08-07-15, 21:21
73 זה הדגם הקצר
78 זה 4 דלתות, תא מטען פתוח (טנדר)
79 זה שתי דלתות ומרכב סגור.

כולם שלדת סולם, שני סרנים חיים, נעילות, גיר ידני.

אולי זה יעשה יותר חשק, צמיגי 34", אולדמן, מדרגות ומיגון תחתון

http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/08/6d208390e7a477ca971a05ded0b072e9.jpg

טל חסיד
08-07-15, 21:37
הערכה גסה כ300 אלף ש"ח יהיה מחירו לאחר מיסים בארץ, במידה ותצליח לסדר רישיון יבוא תעדכן בטוח יהיו עוד חברה שירצו.

טל

קונסטון
08-07-15, 21:51
שכנעת,
לבן עם החלפת הפגוש הקדמי לברזל, והעפת השנורקל
ועדיף ללא הכנפונים..יש תמונות כאלה ללא קשת הפלסטיק

התכוונתי ל73 הישן עם כנפיים קדמיות נמוכות. יש 73 חדש (קצר) פתוח (ניתן לפירוק כמו הישן)?

rlzel
08-07-15, 22:21
הערכה גסה כ300 אלף ש"ח יהיה מחירו לאחר מיסים בארץ, במידה ותצליח לסדר רישיון יבוא תעדכן בטוח יהיו עוד חברה שירצו.

טל

רכב חדש לאחר השדרוג באירופה עולה סביב ה50 אלף אירו, 100 אחוז מס +- ואתה כבר עובר את ה400 אלף שח...

ד ו ר ו ן
08-07-15, 23:12
78 זה 4 דלתות, תא מטען פתוח (טנדר)
79 זה שתי דלתות ומרכב סגור.

הפוך.

78 זה הממשיך של דגם 75, עם 2 דלתות מקדימה, וקפיצי סליל במתלה הקדמי.

דגם 79, מגיע כטנדר חד/דבל קבינה, ומס׳ הדלתות בהתאם.

כתבת מנוע דיזל 4.2 שזה המנוע האטמוספרי הפשוט שמשווק באפריקה.

להבנתי, לא ניתן להסב אותו ליורו 5.

המנוע הרלוונטי הוא 4.5V8, כמו של סדרה 200, רק בהספק מופחת לטובת פשטות ואמינות.

elro
08-07-15, 23:13
שכנעת,
לבן עם החלפת הפגוש הקדמי לברזל, והעפת השנורקל
ועדיף ללא הכנפונים..יש תמונות כאלה ללא קשת הפלסטיק

התכוונתי ל73 הישן עם כנפיים קדמיות נמוכות. יש 73 חדש (קצר) פתוח (ניתן לפירוק כמו הישן)?

יש 74 ...

דניאל מאירי
09-07-15, 09:47
יש בכלל אפשרות כזו ?
ניתן לייבא רכב כזה לארץ על פי החוק ?
יש קשר למה שפורסם כאן ?
http://cars.walla.co.il/item/2870945
דניאל

נמרוד
09-07-15, 10:06
רכב חדש לאחר השדרוג באירופה עולה סביב ה50 אלף אירו, 100 אחוז מס +- ואתה כבר עובר את ה400 אלף שח...

אני חושש שהראל צודק.

במחיר כזה, יהיו קונים, אבל לא הרבה. זה יהיה רכב נישה של כמה עשרות בשנה. תחליף יותר מראוי לדיפנדר, שיחזיק אחר כך שוק יד שנייה משוגע.

אם המחיר היה סביב ה300,000, זה כבר היה נותן אלטרנטיבה אמיתית לרנגלר, ויכול להמכר גם במאות יחידות בשנה.

דרור ברלי
09-07-15, 10:47
סדרה 70 קצרצר, ברזנט, בנזין 4 ליטר V6, ידני, מתחיל בגרמניה באיזור 45K אירו. אוטו מקסים לדעתי, גם אם לא בדיוק פרקטי.
יש לרכב הזה אינספור וריאציות והמחירים מטפסים בהתאם.
ראיתי שם גם דיזלים 4.2 חדשים למכירה, אז כנראה שבעיית היורו 5 גם למנוע הזה, נפתרה.

מחירים בישראל - שכחתם את הקופון שגוזרים שגוזרים כל "יועצי" היבוא האישי למיניהם - לדעתי יעלה יותר בכיוון החצי מיליון ואולי אפילו יותר.
ויודעים מה? גם אז יהיה לו שוק כאן. כמה עשרות בשנה לפחות, יעוף חזק כיד שנייה במחירים מבהילים.
חוץ מהעובדה שזה רכב שטח אדיר זו כנראה תהיה גם ההשקעה הכי טובה בכלי רכב כלשהו בישראל.

GodsFather
09-07-15, 11:11
חוץ מהעובדה שזה רכב שטח אדיר זו כנראה תהיה גם ההשקעה הכי טובה בכלי רכב כלשהו בישראל.

עד שגם הגנבים יתעוררו...

rlzel
09-07-15, 12:08
הפוך.

78 זה הממשיך של דגם 75, עם 2 דלתות מקדימה, וקפיצי סליל במתלה הקדמי.

דגם 79, מגיע כטנדר חד/דבל קבינה, ומס׳ הדלתות בהתאם.

כתבת מנוע דיזל 4.2 שזה המנוע האטמוספרי הפשוט שמשווק באפריקה.

להבנתי, לא ניתן להסב אותו ליורו 5.

המנוע הרלוונטי הוא 4.5V8, כמו של סדרה 200, רק בהספק מופחת לטובת פשטות ואמינות.

יש הסבות ליורו 5 גם במנוע 4.2 1HZ

קונסטון
09-07-15, 16:53
סדרה 70 קצרצר, ברזנט, בנזין 4 ליטר V6, ידני, מתחיל בגרמניה באיזור 45K אירו. אוטו מקסים לדעתי, גם אם לא בדיוק פרקטי.

.
מקווה עם שמשה קדמית מתקפלת על מכסה המנוע ומי צריך פרקטיות.

OhadL
09-07-15, 17:30
סדרה 70 קצרצר, ברזנט, בנזין 4 ליטר V6, ידני, מתחיל בגרמניה באיזור 45K אירו. אוטו מקסים לדעתי, גם אם לא בדיוק פרקטי.
יש לרכב הזה אינספור וריאציות והמחירים מטפסים בהתאם.
ראיתי שם גם דיזלים 4.2 חדשים למכירה, אז כנראה שבעיית היורו 5 גם למנוע הזה, נפתרה.

מחירים בישראל - שכחתם את הקופון שגוזרים שגוזרים כל "יועצי" היבוא האישי למיניהם - לדעתי יעלה יותר בכיוון החצי מיליון ואולי אפילו יותר.
ויודעים מה? גם אז יהיה לו שוק כאן. כמה עשרות בשנה לפחות, יעוף חזק כיד שנייה במחירים מבהילים.
חוץ מהעובדה שזה רכב שטח אדיר זו כנראה תהיה גם ההשקעה הכי טובה בכלי רכב כלשהו בישראל.
המחירים שאני מכיר נמוכים משמעותית.
אני מחכה לתמחור הוספת ה ESP בשביל לדעת מחיר סופי לפני מיסים.

ד ו ר ו ן
09-07-15, 20:06
יש הסבות ליורו 5 גם במנוע 4.2 1HZ
לגרסא האטמוספרית?

מעניין.

rlzel
09-07-15, 23:19
1HZ זה רק אטמוספרי, http://www.cruiser-connection.com/15-1-Euro-5.html

rlzel
09-07-15, 23:28
http://toms-worldcruiser.com/fahrzeuge/toyota-land-cruiser-hzj76/index.html

- - - Updated - - -

http://toms-worldcruiser.com/fahrzeuge/toyota-land-cruiser-hzj76/index.html

ד ו ר ו ן
09-07-15, 23:37
לא רק.
הבנתי מפורומים אוסטרלים שיש קיט טורבו של טויוטה לרכב.

rlzel
09-07-15, 23:52
1Hz אטמוספרי
1HD-T טורבו 12 שסתומים
1HD-fT טורבו 24 שסתומים
1HD-FTE טורבו 24 שסתומים משאבה אלקטרונית
יש קיטים להוספה של טורבו ל1HZ , בחלק מהקיטים משתמשים בטורבו מקורי של טויוטה ששייך לדגמים אחרים אבל זה לא אופציה שמגיעה מהחברה.

-->