צפייה בגרסה מלאה : סאברבן/יוקון - לבטים לגבי אפשרות קניה
שלום רב,
מזה זמן יושב אצלי החידק של הסאברבן. נמשך לנפח ההעמסה הגדול ולעצמה שלו.
אשמח לשמוע התרשמויות לגבי שני הכלים: סאברבן ויוקון של GMC ושברולט עד שנת 2000, דיזל ובנזין לגבי:
אמינות, זמינות חלפים כיום, פשטות טיפול, שימושיות, עבירות בינונית+-.
תצרוכת דלק של הדיזל (מודע שהבנזין דורש תחנת דלק אבל לא פוסל).
כ-15,000 ק"מ בשנה, הרוב כביש ומדי פעם טיולים.
נ.ב.
האם 32,000 ש"ח למודל 98 דיזל ריאלי?
תודה
אני לא יודע להתייחס לשנתונים שהזכרת.
היה לנו סברבן בנזין מדגם ישן יותר.
היו גם כמה סונומות.
חלפים יש. אחרי הכל זה אמריקאי כך שהכל ניתן להשיג וזה לא מאוד יקר.
אין הרבה אנשי מקצוע מנוסים עם הדגמים הללו במוסכים הכלליים .
אבל הידע זמין בספרות וברשת אבל דורש חפירות כשמשהו מיוחד קורה.
הסברבן מפנק מאוד.
לא תענוג בכלל בעיר.
עבירות של משאית.
אם היתה לי חניה וכסף לצריכת סולר של 6 קמ לליטר היה לי סאברבן. אחלה כלי לטיולים.
(קוריוז.. יש קרוב משפחה עם אחד כזה יד ראשונה שנת 97. קילומטרז כלום ושמור כמו חדש. וזה מישהו שיכול להרשות לעצמו ואכן מרשה לעצמו איזה רכב שבא לו, אבל בשבת נוסע בסאברבן. הוא אמר שאם הוא יחשוב למכור הוא יספר לי ראשון. לא יודע אם להאמין אבל כשזה יקרה אני אהיה בדילמה קשה).
אסף.
אם היתה לי חניה וכסף לצריכת סולר של 6 קמ לליטר היה לי סאברבן. אחלה כלי לטיולים.
(קוריוז.. יש קרוב משפחה עם אחד כזה יד ראשונה שנת 97. קילומטרז כלום ושמור כמו חדש. וזה מישהו שיכול להרשות לעצמו ואכן מרשה לעצמו איזה רכב שבא לו, אבל בשבת נוסע בסאברבן. הוא אמר שאם הוא יחשוב למכור הוא יספר לי ראשון. לא יודע אם להאמין אבל כשזה יקרה אני אהיה בדילמה קשה).
אסף.
אני כרגע חי עם טרופר בנזין וצריכת דלק דומה, לעיתים גרועה יותר, כך שזה לא מהווה כל כך את הבעיה. חי איתה.
לא גר בעיר כך שאין לי בעיית חניה.
חושש מנפילה בהיבט של תקלות.
עד כמה הוא מוגבל מבחינת עבירות?
כשזה יקרה אני אהיה בדילמה קשה
תתקשר ישר אלי, אני אעזור לך עם הדילמה.
אם כבר,
סברבן מהדגמים הישנים יוצר עם שני סרנים חיים.
חבר שטיילתי איתו וגם גולש כאן טייל עם סאברבנים לאורך השנים בלי שום בעיה.
נכון, תמרון מסורבל כי זה פולסייז. מתרגלים.
אסף.
אתם מדברים ללא תמונות...מזה זה הסאברבן?....פעם שאלתי לגבי "בלייזר" ישן שצ'אק נוריס נהג בו בסרט זאב בודד ..דומה?
בדקתי נהג במשהו אחר
Dodge Ramcharger
צפריר,
הנה קישורים לקצת השראה.
post your Suburban pics (http://www.expeditionportal.com/forum/threads/66899-post-your-Suburban-pics?highlight=suburban)
סבארבן עם וסטפילה (http://www.expeditionportal.com/forum/threads/128696-My-1989-Suburban-with-a-Westfalia-top-grafted-into-it-also-dual-360-swivel-seats?highlight=suburban)
הרמתם להנחתה.
אעבור מחר אצל אודי מזרחי ואצלם את הסברבן הישן והמהמם
שעומד שם למכירה.
הסברבן מהפוסט שמעלי נראה כמו רכב קוסמטיקאיות לעומתו.
לפותח השרשור, אם בא לך ללכת עד הסוף - לא תמצא אטרקציה דומה. וגם, ממליץ לך לקפוץ בלי קשר ולהתייעץ איתו. אין הרבה מומחים לשופלים אמריקאיים כמוהו.
מחר...
בבקשה.
צריך לעמוד ליד המפלץ כדי לקלוט איזה גודל הוא
וסולם כדי להכנס פנימה.
100075100076
מוכר לי המפלץ החמוד.
צריכה של 1:3 נראה לי יותר הגיוני במקרה שלו...
וכן, צריך סוג של סולם להיכנס אליו. :)
בעיניי סברבן עד שנת 90 עם מנוע בנזין... אחחח.
ספסל קדמי, כמו שאמריקה יודעת.
מאחורי ספסל 3 יש מקום להעמיס את כל הבית.
עד היום אני זוכר את הריח המחרמן של האוטו הזה.
את הרעש של שחרור בלם החנייה מה שמסמל יציאה לשייט הרפתקאית.
את נהמת המנוע בירידות אחרי צומת גולני.
נוסטלגיה.
הייתי ממש שמח שיעמוד לי אחד כזה בחנייה.
שמסמל חופש. כמו פעם .
אני דווקא דיברתי על דגמי ה 2500 של שנות ה 90 עם מתלים נפרדים ומנוע דיזל.
אסף.
- - - Updated - - -
http://www.expeditionportal.com/forum/threads/8605-Offroad-Adventure-Travel-com-Suburban-Build
אסף.
אני דווקא דיברתי על דגמי ה 2500 של שנות ה 90 עם מתלים נפרדים ומנוע דיזל.
אסף.
- - - Updated - - -
http://www.expeditionportal.com/forum/threads/8605-Offroad-Adventure-Travel-com-Suburban-Build
אסף.
+1
סדר גודל מחיר?
למשל...
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/90423-GMC-%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%91%D7%9F-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C-6-5-%D7%A9%D7%A0%D7%AA-97-%D7%91%D7%9E%D7%A6%D7%91-%D7%9E%D7%93%D7%94%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7% 9D-%D7%95%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7% AA
אסף.
אני אצטרף כאן לשאלות. לאחרונה רואה טאהו וסברבנים מעל שנת 2007. אני רואה שכמעט כולם הינם 1500 ולא 2500HD
אשמח לדעת נושאים כמו אמינות ( האם גם כאן יש בעיות עם הדיפרנציאל הקדמי כמו בישנים שהוא פשוט חלש מדי?) צריחת הדלק אני מבין גבוהה מישהו יודע בערך כמה? ( הרכב יהיה על גז חד משמעית, יש לי ניסיון טוב עם פאגרו בנזין וגרנד צירוקי בנזין)
אשמח לשמוע ממי שיש לו את אחד הרכבים האילו. כמו כן האם אלה שהגיעו לארץ הגיעו עם הילוך כח?
מדובר על מנוע 5.3
מחירי הדלק אצלנו הרגו את המכוניות האלה.
גם לאלה שלא תפרנים זה קצת בעייתי לצאת לטיול של יומיים-שלושה בדרום, בידיעה שזה יעלה 2000 שקל רק בבנזין....
הבנתי שהדגמים עם הדפרנציאל הקדמי נחשבים פשוטים ואמינים יותר, או שאני טועה?
דרור. היום להחזיק גיפ דיזל יותר יקר מלהחזיק לדוגמא פאגרו בנזין/גז..
תיסע שבוע בסברבן בנזין ותספר לי כמה זה עלה.
פתאום פאג'רו בנזין, טרופר בנזין, גרנד צ'רוקי, סופה וכל שאר השתיינים שרק רואים תחנת דלק ומיד מושכים אליה בפראות, ייראו לך כמו סמל החיסכון.
והכי מצחיק זה השכנוע העצמי שלכם - אתה בטוח ש-SUV יפני דיזל עולה יותר באחזקה?
סברבן זה אוטו אמריקאי. הוא אמין ופשוט והחלקים לא אמורים להיות יקרים, אבל הוא גם ישן והאיכות אף פעם לא היתה נקודה חזקה בו. חוץ מצריכת דלק מזעזעת, יהיו תקלות ויהיו תיקונים. שלא תחשוב שתימלט מזה.
כן, רכב שטח כל כך גדול ומפנק ומרווח שיכול לסחוב חצי בית זה באמת כיף. אבל יש לזה מחיר כבד - פולסייז אמריקאי לנצח יהיה רכב יקר לאחזקה בישראל, בכל קנה מידה. גם כשההוצאות מוכרות.
אני בטוח שלישנים אתה צודק במאה אחוז. השאלה שלי מתייחסת לשנת 2007 ומעלה.
מה גורם לך לחשוב שרכב כל כך גדול וכבד עם מנוע V8 בנזין בנפח כזה, גיר אוטומטי, מזגן רב עוצמה ושאר פינוקים זוללי אנרגיה, יהיה חסכוני יחסית?
תראה, לפי מה שאני יודע הם מגיעים עם המערכת שמנתקת 4 צילנדרים ורק במאמץ כל השמונה עובדים. הפאגרו בנזין 2008 שיש להוריי זולל דלק, שלא יהיה אי הבנות, 5.2 קמ לליטר לפי המחשב, בעיר אנחנו מדברים על 3.5-.4 קמ לליטר לפעמים יותר..לכן השאלה שלי היא האם אנחנו מדברים על סדר גודל דומה או גרוע יותר?
זול? להחזיק גיפ, זה אף פעם לא זול :)
אין לי שום ספק שבמקרה הטוב, באותם תנאים, הסברבן יצרוך דלק בסד"ג הזה פלוס מינוס. אני חושש שאפילו יותר.
כבעלים הגאה בעבר של יוקון ארוך 98 .2 יוקונים קצרים 93 ו2 סיירה 98 אחת מהן כרגע אחרי שחזור יסודי אני קצת משוחד בתגובה שלי.. המכוניות האלו נהדרות ולא הייתי מחליף אותן בשום דבר אחר. צריכת דלק קצת לא נורמלית של 6 אבל למי אכפת כשיש לך כזו כמות של כיף בכל הנעה? בעיות מיוחדות היו ביחוד ברכבים שהיו מוזנחים את רוב התקלות אפשר לסדר עם זוג ידיים טובות בשאר הרכבים שהיו שמורים יותר לא היו בעיות מיוחדות והאוטו מפגין אמינות נהדרת. חלקים יש בשפע האוטו חולק את אותה פלטפורמה עם כמה דגמים .שוב אני ממש אבל ממש משוחד. אולי בצדק.. לשאלות ספצפיות על דגמים אשמח לענות .
100643
מה ההבדל בין 1500 ל-2500 סאבורבן/יוקון?
הבדלים משמעותיים מהשלדה, דרך מתלים וכלה בסרן האחורי והטרוורסה הקדמית.
החדשות הטובות הן שאפשר לקחת 1500 נמוך ועם מכללי הנעה ומתלים חלשים ורופסים, ולהחליף אחד לאחד בהכל כולל הכל מטנדר סיירה 2500 מושבת. לא כל שנתון מתאים לכל שנתון אבל לרוב זה עובד.
יש כאן שני חברי פורום שכבר ביצעו הסבה כזו, אחד עם יוקון קצר השני עם יוקון ארוך. יומיים ברוטו על זוג ליפטים במוסך.
אסף.
ועדיין עדיף לוותר על הקומבינה ומראש לכוון ל2500.
אסף.
אני מחזיק בסאברבן בנזין 5.7 שנת 95 קרוב לשנתיים.
רכב שקניתי בצריפין (שווה לעקוב על המכרזים שם), יד ראשונה מנכה צה"ל, עם קצת יותר מ 150K.
לא נראה לי שיש הרבה מציאות כאלה למרות שכבר ראיתי כמה מודעות על כלים במצב דומה.
הרכב טפו טפו מביא נחת, אפשר להגיד בלי לפתוח ת'פה יותר מידי אפילו מגלה אמינות
אין תקלות ...מה לעשות אין, אבל ...על ההנאה הזו אתה משלם בדלק.. 1:5 אם לדייק 1:4.5.
לא עובד קשה, משהו כמו 10-12K בשנה כולל טיולים למדבר ו/או לצפון וכן.... יש מקום לכל הבית .
למשפחה גדולה שאוהבת לטייל אין לרכב הזה תחליף, גם שמונה מקומות וגם תא מטען ענק
בניגוד ליפניות, אף נוסע לא יושב מאחור בתא המטען.
על הפינוק האמריקאי לא צריך להרחיב אבל אני אגיד עוד דבר על האמינות, ...זה הפרייבט של אשתי, היא נוסעת איתו כל יום לעבודה, אז אפשר להגיד שאני סומך עליו.
רכב שכל נסיעה בו זה הנאה, אבל כמו שאמרתי על הפינוק הזה צריך לשלם.
אני יכול להגיד לך בכנות שגם לפני הקניה הייתי בדילמה בדיוק כמוך וגם שאני הבעלים הגאה היום אני בדילמה,
שואל את עצמי עד מתי התענוג הזה הולך להמשך....בינתיים נהנה.
אם יש לך עוד שאלות מוזמן בה"פ
תודה!
http://www.ebay.com/itm/Chevrolet-Suburban-2500-LT-4X4/291562729956?_trksid=p2054897.c100204.m3 164&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE% 26ao%3D1%26asc%3D20140407115239%26meid%3 D8528b45efd0a4c58909b1e9056e69a18%26pid% 3D100204%26rk%3D4%26rkt%3D27%26sd%3D1217 47300705
- - - Updated - - -
http://www.yad2.co.il/Cars/hotPic4X4.php?CatID=1&SubCatID=3&RecordID=528406&Code=c4bc60ee29a79da4e58af0a185b7daa8
http://www.yad2.co.il/Cars/hotPic4X4.php?CatID=1&SubCatID=3&RecordID=527966&Code=c4bc60ee29a79da4e58af0a185b7daa8
http://www.yad2.co.il/Cars/hotPic4X4.php?CatID=1&SubCatID=3&RecordID=529776&Code=c4bc60ee29a79da4e58af0a185b7daa8
יש בעיה רצינית להשיג חלפים בארץ לסברבן/יוקון 93-98 בתור בעלים של יוקון 93 קצר אני חווה את בעיית חלקי חילוף לרכב
כנל חיישנים מקוריים לסוגיהם קשה מאוד להשיג בארץ עד כמעט בילתי אפשרי .
ב UMI כבר אין חלקים ואוטליין הוא היחידי שעדיין מחזיק קצת חלפים אבל לא כולם לא מקוריים ולא כולם תואמים את מספר VIN . בחו"ל הכל זמין אבל הבעיה זה זמן ההמתנה למשלוח שבועיים מארה"ב חודש ויותר מסין ושאתה צריך את הרכב אתמול זה קצת מעיק
דוגמא הטובה ביותר זה מנוע צעדים שאין להשיג בארץ ואם יש או שהוא לא מקורי או מחיר של 1300 ש"ח שבחו"ל זה עולה 50 $ עכשיו אני מחפש מחבר פלוס צמת חוטים למנוע צעדים ואין להשיג בארץ (בכל אופן במקומות שלי ידוע )
תתקשר ישר אלי, אני אעזור לך עם הדילמה.
שלום אחי אני ממש מתעניין שני הרכבים האלה אשמח שתיצור איתי קשר בבקשה כי לי אין את המספר שלך ואני לא כל כך בקיא פה איך רואים שהתקבלה הודעה, תודה רבה!
איך אין לך את הטלפון של אחיך?
ובנימה יותר רצינית - יש מנגנון של הודעות פרטיות (ה"פ) - שלח הודעה פרטית למי שאתה רוצה כדי ליצור קשר ביניכם. אפשר להעביר שם מספר טלפון או לתאם אמצעי קשר אחר.
באופן עקרוני - יש רבים הנמנעים מלרשום את מספר הטלפון שלהם בצורה גלויה במקום שנגיש לכל אחד או לכל רובוט ברשת המחפש פרטים שכאלו, יש לכך סיבות הגיוניות רבות שתוכל לחשוב עליהן לבד.
geva dover
15-08-18, 02:50
בבקשה.
צריך לעמוד ליד המפלץ כדי לקלוט איזה גודל הוא
וסולם כדי להכנס פנימה.
100075100076
מישהו יודע איפה הוא ומה איתנו בימינו?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.