התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Article: השקה מקומית: מיצובישי L200 טריטון



אייל
30-07-15, 09:21
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3603-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7% A9%D7%99-L200-%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9F

ShayO
30-07-15, 14:08
ישנה טעות קטנטנה - לפי אתר מיצובישי ישראל רק בדגם המפואר, ה-DAKAR - ניתן לנעול את הדיפרנציאל האחורי.

דרור ברלי
30-07-15, 17:54
הטעות היא באתר של מיצובישי.
בכל הדגמים יש דיפרנציאל אחורי ננעל.

שי קרנצלר
31-07-15, 20:53
לא יקר ?

נמרוד
02-08-15, 09:40
219,000 שקלים לדגם ה Intense 4X4 ידני עם נעילה אחורית זה סביר וזה הדגם שהגיוני לקנות, מעבר לזה זה הכל קישוטים.

מיכה100
03-08-15, 13:20
משהו בפרופורציות של הארגז לא מסתדר לי.
הכרמים הם באיזור חולדה, עם מצפה טל ברקע?

נמרוד
03-08-15, 14:40
ואם זה היה הר פוג'י ברקע, בעונת פריחת הדובדבן, הפרופורציות היו נראות יותר טוב? :D

אייל
03-08-15, 18:17
מיכה, סביר להניח שכן, זה היה באזור.

אייל
03-08-15, 19:24
משהו בפרופורציות של הארגז לא מסתדר כבר מהדור השני של ההאנטר. הכלים הראשונים, שנחתו כאן (אאל"ט) בשנת 2008, היו היפים ביותר.

איל מ
03-08-15, 19:45
גם בכתבה קראתי שיש שוני בית הדגמים.
האם בשנתונים מסוימים הארגז קצר יותר?
תכל'ס. בתור ג'יפאים, אין באמת צורך בארגז עם נפח העמסה גדול במיוחד ודבר כזה יכול להיות רק לטובה.

אייל
04-08-15, 09:30
בהאנטר יש שוני בארגז. המקורי שהגיע לכאן סביב 2006 היה עם ארגז קצר ומעוקל בקצהו. הדגם מתוח הפנים שהגיע סביב 2010 הכיל ארגז עם דפנות ישרות והיה ארוך יותר (ואיבד פרופורציה לטעמי).
בין שני הדגמים של הטריטון אין הבדלי מרכב למעט ניקלים ושטויות דומות.

דרור ברלי
06-08-15, 20:32
בין הדגמים הרגילים לדגם דאקאר יש הבדלים משמעותיים בהספק המנוע וגם בהתנהגות.

-->