צפייה בגרסה מלאה : Article: השקה מקומית: מיצובישי L200 טריטון
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3603-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7% A9%D7%99-L200-%D7%98%D7%A8%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9F
ישנה טעות קטנטנה - לפי אתר מיצובישי ישראל רק בדגם המפואר, ה-DAKAR - ניתן לנעול את הדיפרנציאל האחורי.
הטעות היא באתר של מיצובישי.
בכל הדגמים יש דיפרנציאל אחורי ננעל.
219,000 שקלים לדגם ה Intense 4X4 ידני עם נעילה אחורית זה סביר וזה הדגם שהגיוני לקנות, מעבר לזה זה הכל קישוטים.
משהו בפרופורציות של הארגז לא מסתדר לי.
הכרמים הם באיזור חולדה, עם מצפה טל ברקע?
ואם זה היה הר פוג'י ברקע, בעונת פריחת הדובדבן, הפרופורציות היו נראות יותר טוב? :D
מיכה, סביר להניח שכן, זה היה באזור.
משהו בפרופורציות של הארגז לא מסתדר כבר מהדור השני של ההאנטר. הכלים הראשונים, שנחתו כאן (אאל"ט) בשנת 2008, היו היפים ביותר.
גם בכתבה קראתי שיש שוני בית הדגמים.
האם בשנתונים מסוימים הארגז קצר יותר?
תכל'ס. בתור ג'יפאים, אין באמת צורך בארגז עם נפח העמסה גדול במיוחד ודבר כזה יכול להיות רק לטובה.
בהאנטר יש שוני בארגז. המקורי שהגיע לכאן סביב 2006 היה עם ארגז קצר ומעוקל בקצהו. הדגם מתוח הפנים שהגיע סביב 2010 הכיל ארגז עם דפנות ישרות והיה ארוך יותר (ואיבד פרופורציה לטעמי).
בין שני הדגמים של הטריטון אין הבדלי מרכב למעט ניקלים ושטויות דומות.
בין הדגמים הרגילים לדגם דאקאר יש הבדלים משמעותיים בהספק המנוע וגם בהתנהגות.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.