התחברות

צפייה בגרסה מלאה : בעית גדישה בפאג'רו דיזל 2008



djeyal
31-07-15, 23:01
שלום,
אני חדש כאן, ורוצה להיעזר בפורום רכשתי פאג'רו דיזל 2008 , יש לי בעיה גדישה (סחיבה) בטורים גבוהים.
הרגשתי בעיות בסחיבה בעליות קשות לכן חיברתי שעון גדישה לראות מה מצב הטורבו, בבדיקה כשקניתי את האוטו לא ראו את הבעיה.
כאשר אני עובר את ה- 3000 סל"ד הגדישה נופלת מ- 1 באר ל0.5 באר ואפילו פחות...והאוטו כמובן לא סוחב רק אם אעביר ידנית להילוך גבוה יותר וירדו הטורים אז תהיה גדישה...חזקה של 1 באר ואז הרכב מתחיל להאיץ.
עברתי על הצינורות חיזקתי הכל ניקיתי סעפת...כלום לא עזר.
האם מישהו מכיר את הבעיה ויודע לענות ?


תודה
מראש!

חנן-ג'יפולוג
31-07-15, 23:12
בדוק אם סעפת הפליטה, בצינורות שיוצאים מראש המנוע, לא חסומה בפיח. אם היא לא עברה ניקוי בזמן האחרון, יש מצב טוב שתגלה שלגזים נשאר פחות מס"מ קוטר למעבר.

בדוק מפלס שמן לראות שהוא לא עולה עם הזמן, וכן את מצב מסנן החלקיקים.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk

shmulikbg
31-07-15, 23:36
בנוסף, בדוק את העברת ההילוכים שלך. זה נשמע כאילו הרכב לא
מוריד הילוך לבד משום מה.

shmulikbg
01-08-15, 00:09
קראתי שוב...תתעלם ממה שכתבתי..:cool:

עפר ג
01-08-15, 08:41
לפי מה שאתה מתאר זה נשמע כמו LIMP MODE כלומר המחשב מזהה גדישת יתר ומוריד לבד את הגדישה. אני הייתי בודק חיישן MAF.MAP ואפשרות של כיוון הטורבו

נדב ש.
01-08-15, 11:01
הייתי בודק את שסתום הפריקה בטורבו, ברכב אחר מה שקרה לי שהוא היתבלה וניפתח מוקדם מידי ואז מאפשר מעבר גזי פליטה החוצה לאגזוז.

djeyal
01-08-15, 16:39
שלום לכולם ותודה,

האמת לא ניראה שסתום הפריקה כי עקפתי היום לניסיון את ברז הוואקום ששולט על שסתום הפריקה והגדישה חזקה מאוד גם בטורים הגבוהים מה שלא קורה כשהברז מחוב. אבל נזהרתי כי יכולה להיות גדישת יתר ...לכן שהשעון הגיע ל 1.5 באר עצרתי.
עכשיו יש מצב שהברז וואקום מזייף ? או החיישן לחץ אוויר מה יותר סביר ?

djeyal
01-08-15, 16:46
בדוק אם סעפת הפליטה, בצינורות שיוצאים מראש המנוע, לא חסומה בפיח. אם היא לא עברה ניקוי בזמן האחרון, יש מצב טוב שתגלה שלגזים נשאר פחות מס"מ קוטר למעבר.

בדוק מפלס שמן לראות שהוא לא עולה עם הזמן, וכן את מצב מסנן החלקיקים.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk

זה לא קורה כאשר אני עוקף את ברז הגדישה (ברז הוואקום לסתום הטורבו), אז לא סביר שהסעפת סתומה , נכון ?
אם היא לא סתומה אז נשאר רק הברז וחיישן לחץ MAP , מי מהם יותר סביר שמזייף לדעתכם ?


תודה
אייל.

Morben
30-04-19, 18:24
היי האם פתרת את בעיית הגדישה ???

- - - Updated - - -

או האם למישהו הייתה בעיה דומה ופתר אותה או יכול להפנות אותי למומחה שמבין ?

ishc
30-04-19, 20:24
חסין קעדאן, היה לי ניסיון מצויין איתו בפאגרו Q והוא אמור להכיר את החדשים יותר מצויין.
0509500099

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

noamk
01-05-19, 15:07
היי האם פתרת את בעיית הגדישה ???

- - - Updated - - -

או האם למישהו הייתה בעיה דומה ופתר אותה או יכול להפנות אותי למומחה שמבין ?

כל פאג'רו דיזל מהשנים האלה שמתקרב ל200K ק"מ צריך לבצע ניקוי סעפת יניקה.
הסעפת מתמלאת בבוצה מאדי שמן+ פיח שחוזר דרך ה EGR.
מה שמתקבל זה סעפת יניקה מצומצמת שלא מצליחה להעביר את כמות האוויר הנדרשת בסל"ד גבוה.
עניין נוסף זה חיישן ה MAF שמתמלא בפיח ולא מודד את ספיקת האוויר כהלכה.

נעם

-->