צפייה בגרסה מלאה : שאלה בקשר לרדיאטור
שלום יש לי שאלה בקשר לרדיאטור,
היום חזרתי מאילת ולקח לי נסיעה של כ7 שעות צפונה.
לאחר שהגעתי שמתי לב שאין מים במיכל אבל ברדיאטור כן יש מים.
שליד הצינורות טיפות ירוקות..
חבר אמר לי שהטיפות הן מהלחץ..
הרכב נסע עם מזגן על פול ונסע כ120 ואף יותר חפעמים.
האם זה הגיוני?
חשוב לציין שהרכב לא התחמם
יש לך תקלה !
אין קשר שבאת מאילת , מהירות, מזגן והחום ששרר .
תתחיל מהחלפת הפקק רדיאטור.
רענן
תקין זה לא. גם אם זה לא חמור.
בדקת מים לפני היציאה לדרך?
7 שעות נסיעה צפונה מאילת, אתה גר צפונית לדמשק?? :)
למרות שברדיאטור היה מים?.
הטיפות הינם ליד הצינור לא ליד הפקק..
יכול להיות שמחור או בריחה פקק הם מתאדים החוצה?
אם אתה רואה מהיכן בריחת הנוזל, מצויין !
אם רק מיכל העודפים התרוקן אז בד"כ הקפיץ בפקק נחלש ולא עומד בלחץ הנדרש.
התוצאה, כמות גדולה יותר של הנוזל מועבר למיכל עד שהוא גולש.
כשהרדיאטור מתקרר מגלים את חסרון המים קודם במיכל ואח"כ ברדיאטור.
רענן
כן עכשיו בקרתי אצל המוסכניק שלי בבית
אני אדם לחוץ בכ הנוגע לרכב.
בוא אמר שככל הנראה פקק הרדיאטור
משום שאם היה נזילה או משהו חריג יותר לא הגיוני לנסוע 7 שעטת עם מזגן לחא התחממות רכב על כל מקרה אמר להחליף ולעקוב אחר המים
אני לא סומך על מיכלי עיבוי. קנה נוזל קירור וכשהרכב מונע תמלא את הרדיאטור עד הסוף. אם הוספת פחות מליטר נניח עד שעודפים מתחילים להשפך מהפקק (אחרי שתרמוסטט נפתח כמובן) אז לא היה חסר. אם הוספת כמות משמעותית - שניים שלושה ליטר או יותר - היה לך חוסר של נוזל קירור וצריך למצוא את הסיבה.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
הרדיאטור מלא עד הסוף.
אני רואה אץ המים צפים היכן שהפקק
אם אתה בטוח שהוא מלא, אז סבבה. רק שבלא מעט מכוניות הפקק לא נמצא פיזית בראש הרדיאטור אלא על צוואר, ואז המים שאתה רואה מהפקק מטעים אותך.
היום החלפתי פקק) גודל 1.1(
נקווה לטוב.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.