ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3608-%D7%94%D7%97%D7%9C-%D7%A9%D7%99%D7%95%D7%95%D7%A7-%D7%90%D7%90%D7%95%D7%98%D7%9C%D7%A0%D7% 93%D7%A8-2016-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%92%D7%A8%D7%A1%D7%90-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%91130-000-%D7%A9%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9D
הגרסא הבסיסית ביותר - מכונית סטיישן גדולה עם מנוע 2 ליטר 150 כ"ס וגיר ידני ב130K בלבד - אחלה מכונית באחלה מחיר. אם הייתי מחפש משהו בליסינג, זה היה גבוה ברשימה.
יש לנו כזה.
הדגם היקר ביותר עם 7 מושבים, קרוז אדפטיבי (או איך שהם מכנים אותו) 4X4 עם כמה מצבים, הילוכים "בהגה",GPS+מצלמה+רדיו לווייני, מושבי עור, בלי מפתח, דלת אחורית חשמלית, פנסים יקרים, בלא-בלא-בלא...
אחת המכוניות הגרועות ביותר שנהגתי/נסעתי בהן (ביחס לרכב חדש).
מתלים נוראיים, מנוע אנמי לחלוטין (למרות שנשמע טוב והגיר מהיר), כפתורי שליטה מפוזרים באופן רנדומלי, מושבים זולים ולא נוחים, רעש (גם מהמתלים)...
הקרוז האדפיבי עובד אבל מאוד אגרסיבי ולא החלטי (במיוחד לאחר שהיה לנו את זה של הגראנד במשך שנתיים - ההוא היה מעולה) - מאיץ ומאט "קשה" עד שמחליט באיזו מהירות לסוע מאחורי המכונית לפנים..
הוא אצלינו פחות משנה ויש עליו כמעט 10000 מייל (עוד 2000 ומחליפים לאחד חדש - זה הדיל) והוא נמאס עלינו אחרי בערך 500.
אם לא היה בחינם לגמרי, לא הייתי נוגע.
מצד שני.
מבחני דרכים (אנחנו לא ניסינו) העלו שיש לו מערכת בקרת משיכה יעילה מאוד, גם בשטח.
איך כתבו עליו באחד הירחונים פה - אין שום סיבה לקנות אותו.
נראה איך יהיה החדש שנקבל בעוד חודשיים בערך... אני לא עוצר את הנשימה..