PDA

צפייה בגרסה מלאה : המזגן ב-WJ 4.7 מקרר לא טוב



omribe
06-08-15, 18:32
המזגן ב-WJ 4.7 שלי מתקשה להתמודד עם הקיץ הישראלי.
אחרי חניה בשמש, לוקח לו הרבה זמן (10 דקות בערך) להביא את הקבינה לטמפרטורה נעימה.
הרבה יותר זמן ממזגנים יפניים למיניהם..
בשילוב עם ריפודי העור, לא נעים להכנס לרכב ביום חם.

לאחרונה החלפתי את היחידה הפנימית של המזגן.
אז על פניו הכל תקין. אין דליפת גז, המדפים תקינים.

יכול להיות שמשהו אחר דפוק?
או שהמזגן של ה-WJ בנזין פשוט לא מוצלח?

עמרי

grand
06-08-15, 19:50
יוצא אויר חזק מהפתחים?

נמרוד - מערד
06-08-15, 23:17
פתח את מכסה המנוע, גע בזהירות בצינורות של המדחס, אחד צריך להיות חם מאוד והשני קר מאוד, אם החלק הקר לא משהו אולי חסר גז, בנוסף יש מצב שקלפטת הויסות לא עובדת טוב, זה גורם לחימום של האוויר.
נמרוד

boaz avrahami
06-08-15, 23:29
או אם להיות מדויקים אז זרוק מודד חום בטווח הנכון ללוע יציאת האוויר.
טמפרטורה נכונה היא כ 5 מעלות.
אם לא הגעת לזה הסיבות יכולות להיות מגוונות-
דלתות ערבול
מאוורר חלש
עודף או חוסר גז
מעבה חסום לזרימת אוויר
המאדה החדש שלך לא מזרים היוב את הגז ( צינור מכופף).
ואולי עוד כמה סיבות שלא עולות לי כרגע.

אם פסלת את עניין הדלתות אתה כבר צריך בעל מקצוע עם שעוני לחץ בשביל להבין איפה הבעיה

יוני5
07-08-15, 02:06
אם אתה מאזור המרכז, גש לעמוס מזגנים

grand
07-08-15, 09:16
יש מצב שאם תפוקת האויר לא משהו, או בצד נוסע יוצא אויר חלש, שיש לכלוך או עלים תקועים בקופסת המאוורר, ניתן לפתוח אותה די בקלות מהחלק התחתון,
ישנה אפשרות נוספת ששמעתי עליה פעם.. שהחוטים של המאוור הפוכים, ואז התפוקה שלו חלשה.

tom1105
07-08-15, 10:03
רמי , למה אתה מתכוון מהחלק התחתון?

sent from my WJ

klam
07-08-15, 11:41
עקרונית לא צריכה להיות בעיה. לאחר ניקוי יסודי ובדיקת המאוורר.
אצלי המזגן קירר מעולה, כולל את החלק האחורי, היכן שישבו הכלבים.

omribe
08-08-15, 19:00
אני החלפתי את המעבה של המזגן.
אז על הדרך ניקיתי הכל והחלפתי את כל החלקים שאין אליהם גישה מתא הכפפות.

יש זרימת אויר חזקה, האויר פשוט לא מספיק קר.
הצינור שיוצא מהמדחס קר, לפחות כמו ברכב אחר שבדקתי, שם המזגן עובד כמו שצריך.

פתחתי עכשיו את תיבת האויר דרך תא הכפפות.
המעבה קר בצורה שווה בכל שטחו. האויר שיוצא דרכו מרגיש קר.

כיוונתי את בקרת האקלים לקירור, כך שהמדפים נמצאים למטה ומכסים את היחידה הפנימית של החימום.
הנעתי, הפעלתי מזגן ודחפתי את היד לתוך מעברי האויר של הנהג ושל הנוסע. הרגשתי חום רציני נפלט מהתחתית.
אני לא אתפלא זאת הבעיה - האויר הקר מתחמם בדרך לפתחים של המזגן.

ברור שהחום מגיע מהיחידה הפנימית של החימום.
אבל למה מרגישים אותו אחרי המדפים?

אנסה לדחוף לשם טלפון ולצלם תמונה..

six-86
09-08-15, 11:00
נתקלתי בזה בימים החמים האחרונים , מדובר ב ZJ
המזגן טופל לאחרונה אצל המאסטר עמוס מזגנים , ושבוע שעבר בחמסין המזגן הפסיק להוציא קירור ורק אויר (חזק) חם ...
ניגשתי לעמוס , בדיקת מערכת מראה לחץ גבוהה שזה אומר טמפרטורה גבוהה במערכת למרות שהעון חום מראה לי 90 ומשהו מעלות חום ..
דלי מים על המערכת ותוך כמה שניות הקבינה קפואה , לטענת עמוס הרכבים האלה לא בנויים למזג אויר משוגע כזה ... ובימים חמים כמו שהיו המזגן לא נכנס לפעולה .... כל הפתרונות קיימים אצלי באוטו כולל הוספת מאווררים !!!
הפתרון של עמוס לעבור לוונטה חשמלית חזקה יותר !!
אגב , כשאוטו היה בצל אצל עמוס והעובד שלו שפך מים תוך שניות המזגן עבד והקפיא את הקבינה , כשיצאתי ממנו אחרי כ 5 דקות שוב אויר חם !!!
דבר שמחזק את זה , בימים אלו שהטמפרטורה ירדה קצת המזגן עובד פיקס ומקפיא !
ראיד

nir.samo
09-08-15, 12:56
יופי אז המזגן פיקס חוץ מימים חמים


Sent from my iPhone using Tapatalk

boaz avrahami
09-08-15, 12:58
ראיד, זה נשמע קשקוש מארץ הקשקושים.
אם המנוע עובד עם המניפה שלו בטמפרטורה נכונה ובשעת הפעלת המזגן המניפה עובדת קבוע אז משהו לא תקין במערכת.

אצלי המזגן עובד מצויין עם מניפה חשמלית או מכנית גם ביום חם ובלבד שהרכב לא מעל 106 מעלות

six-86
11-08-15, 09:37
ראיד, זה נשמע קשקוש מארץ הקשקושים.
אם המנוע עובד עם המניפה שלו בטמפרטורה נכונה ובשעת הפעלת המזגן המניפה עובדת קבוע אז משהו לא תקין במערכת.

אצלי המזגן עובד מצויין עם מניפה חשמלית או מכנית גם ביום חם ובלבד שהרכב לא מעל 106 מעלות

גם אני אמרתי כמוך ,
אז מה ההסבר שהמזגן הפסיק לעבוד רק שבוע שעבר בימים החמים , וכשהייתי אצל עמוס שפכו מים בחזית של האוטו תוך שניות הקפיא את הקבינה , יצאתי מהמוסך אחרי עשר דקות בחום שהיה שוב שבק חיים ... ובימים אלו עובד מצוין ?
עשו את כל הבדיקות האפשרויות מבחינת דליפות , סתימות וגז ... הכל תקין !!!
איפה אתה מטפל במזגן ?

boaz avrahami
11-08-15, 10:47
כבר לט טיפלתי במזגן כמה שנים אבל כשטיפלתי זה היה אצל מישהו בנס ציונה. לא גורו אלא סתם מישהו נחמד שעשה וואקום ומילא גז.

אני מסייג מראש את מה שאני כותב כי ההבנה שלי במיזוג מוגבלת.
למיטב הבנתי מה שעמוס עשה זה להוריד לרגע את טמפרטורת העבודה של המעבה בחזית.
אם המאוורר שלך היה בעל תפוקת קירור מספקת הוא היה צריך להשיג תוצאה דומה.

זה כמובן בתנאי שהיחידה הפנימית לא קפאה ולפי זה שאתה מתאר שבימים רגילים הכול תקין אז סביר שהיא לא קופאת.

מה מראה אצלך שעון החום בלוח המחוונים כשהמזגן קורס?

אני יכול לדעת שהאוטו מתחיל להתחמם כשהמזגן מפסיק לקרר. המחוג מתחיל לעלות לכיוון 105-110 ואז המזגן לא אפקטיבי באמת.

איזה מאוורר יש אצלך?
האם הדלקת המזגן מפעילה אותו קבוע?
איך המיזוג על כביש מהיר?
האם יש לך בחזית רדיאטור גיר לפני המעבה?

כל אלו יש בהם ללמד מה הבעיה.

ניסיתי להתקשר אבל או שהחלפת מספר או שהטלפון סגור.
תרים טלפון

-->