צפייה בגרסה מלאה : שבירת תושבות בולמים אחוריים גרנד ויטרה
לא הצלחתי למצוא מידע באינטרנט (לפחות בעברית)
אתמול שברתי את השניה שלי, אני לא מצליח להבין.. הנדסת אנוש כ״כ לא טובה? שמסתכלים על זה, זה נראה שהאוזניים המסכנות האלה שיוצאות מהשלדה בשביל לחבר את החלק התחתון של הבולם פשוט לא יכולות לעמוד בזה לאורך זמן..
סתם פורק תסכול
http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/08/b6ea24cfdd0bfaa2efd71c489cdd57f7.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה יכול לנבוע מנהיגה אגרסיבית... קפצת עם האוטו?
סיבה נוספות שאני חושב עליה.. הבאמפסטופ קצר מדי/ לא קיים, וכל פעם שנסגרים המתלים התושבות אוכלת את כל העומס..
בדיוק, תבדוק שהבאמפ סטופ קיים, הגומי מתייבש ונעלם עם הזמן. לחלופין - בולם לא מתאים באורך. הרכב מוגבה?
החלודה בשבר אומרת שהיא הייתה סדוקה הרבה זמן לפני השבירה, בשני הצדדים.
הסיבה האפשרית?
בולם לא מתאים באורך הסגירה (המהלך נסגר על הבולם ולכ על הבאמפסטופ).
באמפסטופ חסר.
זה בעיקר.
שכחת רק לציין עובדה "קטנה"
שיש לך מאריך לבולם
מה שגם משנה את זוית העבודה של הבולם וגם כפי הנראה נותן לך מהלך סגירה לא מתאים
קפצתי עם האוטו? זה גרנד ויטרה כן? יש באמפ סטופ אבל אולי צריך באמת יותר גדול. כשעברתי לקוני לקחתי מידות ואמור להיות בסדר.. קצת קשה לבדוק שהבאמפ סוגר כמו שצריך כי כשזה סגור, קשה לראות (אלא אם כן יש לכם עצות איך לבדוק)
שברתי את התושבת השניה כשהייתי בלי המאריך שמשנה את הזווית.. המאריך נקנה כדי לנסות לשפר את הזווית דווקא
יש רעיונות?
Sent from my iPhone using Tapatalk
ד״א במקרה הראשון זה נשבר בכניסה לחניה תת קרקעית ואתמול בשביל גישה לחאן בארות במכתש רמון. לא שטח קשה
Sent from my iPhone using Tapatalk
התיכנון בסדר גמור.
שנתיים עם גראנד ויטרה עם קיט קלמיני ונסיעות שבילים מהירות בדר״כ והתושבות מעולם לא הראו סימני כניעה.
אחד הדברים הראשונים שעשיתי היה להנמיך באמפסטופים. הדרך לבדוק את זה זה להרים את הרכב לסגירת מהלך ולבדוק מה נסגר קודם, הבולם או המהלך.
אבל איך בדיוק? להרים את הרכב על ליפט ולהרים איכשהו גלגל אחד לסגירה?
Sent from my iPhone using Tapatalk
להרים גלגל אחד ולסגור מהלך ואז לבדוק אם הבאמסטופ עצר אותך או הבולם.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.