PDA

צפייה בגרסה מלאה : החלפת בושינג לxj



RINCEWIND
12-08-15, 09:05
בזמנו בושינגים מפולי היו המילה החמה בשוק, מחזיקים יותר זמן.
שיטוט עדכני מראה שיש טרנד חזרה לגומי, יותר גמיש, פחות רעשים.

יש לכם נסיון? חוות דעת בנושא?



Sent from my iPhone using Tapatalk

Saar
12-08-15, 10:11
איזה בושינג?
למיטב זכרוני, בקפיצי העלים הרכבתי "פולי" - הגומי שקיבלתי מ RE לא החזיקו.
בפרונט לא הייתי מרכיב פולי כיוון שם ככה הגאומטריה של המתלה נגדך (אם הרכב מוגבה כמובן).

RINCEWIND
12-08-15, 10:39
גם בקפיצים מאחורה אבל בעיקר הקידמיים על הזרועות.
אגב אם יש לי זרועות מתכווננות, צריך בושינגים אחרים?
וגם, אם יש הנמכת במפ סטופ (תוספת שמנמיכה את נקודת החיבור של הזרוע לשיפור זווית) צריך בושינגים שונים או הכל אותו דבר


Sent from my iPhone using Tapatalk

Saar
12-08-15, 10:53
הבושינגים תלויים במקום אליו הם מיועדים...
בושינג זרוע מתכווננת שונה בד"כ מהבושינג המקורי.
אתה צריך לרכוש בושינג שמתאים לזרוע וליצרן הרלוונטי.
הבמפ סטופ לא קשור לנק' החיבור של הזרוע (הבמפ סטופ יושב מקדימה בתוך הקפיץ ומאחורה על קורת השלדה מעל מרכז הקפיץ)

RINCEWIND
12-08-15, 11:04
רק לחדד, אמרו לי שקוראים לזה הנמכת באמפ סטופ , תאמת שהשם לא הסתדר לי. באנגלית זה control arm drop kit.

http://www.roughcountry.com/jeep-xj-control-arm-drop-kit-1627.html

אז איך עושים את ההתאמות איזה בושינגים צריך?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Saar
12-08-15, 13:13
זה לא במפ סטופ, זו הנמכת זרועות רדיוס.
זה לא אמור להשפיע על סוג הבושינגים.
סוג הבושינגים בהתאם לזרוע בה אתה משתמש

-->