צפייה בגרסה מלאה : פילטר לשנוקרל
בזמן שיטות ב - EBAY מצאתי את הפילטר הזה לשנורקל,
http://www.ebay.com/itm/UNIFILTER-Safari-Snorkel-Ram-Head-150Wx100H-Cover-Pre-Cleaner-/231604987460?hash=item35ecbba644&vxp=mtr
שווה בכלל לקנות אחד כזה?
יש לך פילטר אויר נורמלי אחרי שנורקל?
אתה עובד באתר מכרות פתוח/נוסע כל היום בפודרה?
אם התשובה ל1 היא כן, ולשאלה השנייה לא, לדעתי מיותר.
אם לשדרג את קצה השנורקל, הייתי מתקין פרה-קלינר צקלון.
עובד מוכח.
מינימום התעסקות (רק מרוקנים כשיד מה לרוקן, אין תהליך ניקוי).
לדעתי זה לא שווה הרבה בהתחשב שיש פילטר אוויר ברכב.
פרה-קלינר ציקלוני כמו שיש בטרקטורים והיה גם בדיפנדרים זה מוצר מעולה.
לא צריך לתחזק והוא באמת מוריד אבק ברמה..
אני הבאתי כזה כמו ששמת בקישור רק בנוסף למקרים קשים של פודרה, יש לי קבוע אחד כזה
http://www.ebay.com/itm/CH4X4-TJM-Droopie-Snorkel-Pre-Cleaner-3-Pack-/191649207606?vxp=mtr
אני הבאתי כזה כמו ששמת בקישור רק בנוסף למקרים קשים של פודרה, יש לי קבוע אחד כזה
http://www.ebay.com/itm/CH4X4-TJM-Droopie-Snorkel-Pre-Cleaner-3-Pack-/191649207606?vxp=mtr
איך אתה מרכיב אותו?
ומזה פרה-קלינר ציקלוני, וכמה זה עולה?
משהו כזה
http://www.ebay.com/itm/Snorkel-Head-Pre-Cleaner-Intake-Pre-Cleaner-for-3-0-inch-77mm-Inlet-Air-Ram-4WD-/271842140849?hash=item3f4b0de2b1&vxp=mtr
א. האם מישהו יכול להתנדב ולהסביר איך הדבר הזה פועל?
ב. לפי האינטואיציה שלי, יום טיול בפודרה של הנגב בכלל ונסיעה בשיירה כשאתה לא המוביל בפרט - שקולה כנגד חצי שנה נסיעת כביש - מבחינת סתימת הפילטר.
במידה ומסכימים איתי על הקביעה הנ"ל, הציקלוני הזה הוא חובה גם למי שמטייל מדי פעם בנגב.
האם אני צודק?
הציקלון עובד בדיוק כמו שואב האבק הציקלוני.
מסובב את האוויר והלכלוך למעשה"נופל" החוצה .
בניגוד לספוגים שהראו פילטר ציקלוני לא נסתם. לא דורש תחזוקה ובאמת עובד.
שימו לב שטרקטורים ורכבי שטח צבאיים לא מעטים באים ככה.
זה פתרון מעולה.
יש לי אחד כזה חדש זרוק איפשהו שלא הרכבתי.
א. האם מישהו יכול להתנדב ולהסביר איך הדבר הזה פועל?
ב. לפי האינטואיציה שלי, יום טיול בפודרה של הנגב בכלל ונסיעה בשיירה כשאתה לא המוביל בפרט - שקולה כנגד חצי שנה נסיעת כביש - מבחינת סתימת הפילטר.
במידה ומסכימים איתי על הקביעה הנ"ל, הציקלוני הזה הוא חובה גם למי שמטייל מדי פעם בנגב.
האם אני צודק?
לא ממש.
בגדול, השנורקל לבד עושה את רוב העבודה.
זה קשור לכמות החלקיקים באויר מעל גובה מסויים, כתלות בהתרוממות הפיזית של מרכיבי החול על כשליו השונים.. יש גרפים די מסודרים בעניין.
לקצר את ההסבר, פתח היניקה של השנורקל נמצא מעליו למפלס העיקרי, פתח שאיבה סטנדרטי מקבל את כל הזובור.
כתבתי על זה פעם כאן באריכות.
שנורקל+פילטר איכותי וסגרת את הפינה לגמרי, בשביל הטייל הממוצע.
הפרהקלינר נועד למנוע סתימה המהירה של אלמנט הסינון לכלי שעובד כל היום באבק כבד, שים לב- לא מחליף את אלמנט הסינון, אלא מסייע לא בהגדלת מרווח העבודה.
זה יעיל לטרקטורים, משאיות מכרות או רכב בטש/רק״מ שנוסע בפתיחת ציר עם פודרה כל היום.
אחרי לא מעט שנים עם השנורקל ברכב הפרטי, ועבודה עם כלים חקלאיים, לא רואה שום סיבה לגרביים ואלמנטים נוספים מלבד שנורקל ופילטר איכותי בבית המקורי לרכב טיולים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.