התחברות

צפייה בגרסה מלאה : כבל סינטטי לכננת WAREN 9500 שאלה וטיפ



ohadha
14-08-15, 17:18
בסיום של חילוץ של ג'יפ שניתקע נקרע לי כבל המתכת של הכננת או יותר נכון החיבור של הכבל לכננת.
מסקנה מהחילוץ - בכננת 9500 WAREN אין סימון לקראת סוף הכבל....
בסיום החילוץ פרסתי את הכבל ע"מ לגלגל חזרה בצורה ישרה.

מכיוון שכבל המתכת נוטה להסתבך לאחר חילוץ אני מקפיד לפתוח את כולו ולגלגל חזרה בצורה הדוקה.
הפעם ע"מ לפתוח השארתי את הכבל מעוגן לג'יפ שחילצתי ונסעתי לאט לאט אחורה תוך כדי שאני משחרר את הכבל בשלט.
מכיוון שלא היה סימון לסיום הכבל (טיפשות שלי יכולתי לסמן עשרות פעמים...) מתחתי קצת יותר מדי והתפס בסוף הכבל (שמחבר לציר) נשבר והכבל השתחרר.

ממליץ לכל בעלי הכננות לפתוח את הכבל עד הסוף ו 2-3 מטר לפני סוף הכבל לצבוע בצבע אדום!
כך תדעו שהגעתם לסוף הכבל ותימנעו מהתקלה שקרתה לי.

זו הזדמנות להחליף לכבל סינטטי.

אשמח לקבל עיצות והצעות לכבל סינטטי כולל מתקין איכותי.
תודה רבה
אהד

nirs
14-08-15, 20:00
כלל האצבע הוא להשאיר לפחות חצי תוף מלופף טרם המשיכה.

ד ו ר ו ן
14-08-15, 20:41
זה לא כלל אצבע, זה הנחייה מפורשת למשתמש..

PW
14-08-15, 21:16
אכן, החלפה לכבל סינתטי ראויה ומומלצת יען כי חסרונותיו עולים על מגרעותיו.
אבל...
אתה כותב שאתה מחליף בגלל שהסופית נשברה כאשר שחררת את התוף עד תומו.
למה לא להחליף סופית?!... כולה חתיכת פח שעולה גרוש וחצי.

(אא"כ הסופית היא רק תירוץ.... עוד אגלה לך שהפסיכולוג יעלה יותר, למרות שהכבל לא זול כלל ועיקר)

elibaba
14-08-15, 21:34
ההמלצה שלי לכבל:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?p=625800
להתקין - התקנתי לבד, זה פשוט.

sent from somewhere

ohadha
15-08-15, 14:31
תודה לכל המגיבים.
PW אכן רק הסופית נשברה אבל כידוע לפעמים ס"מ בודד הוא ההבדל בין מלך למלכה... :cool:. ולעניין, למה אתה חושב שסיננטי חסרונותין גדולים מיתרונותיו?
NIRS ודורון היכן מופיע ההנחיה הזו? בכל מקרה אני לא גררתי עם כל הכבל פרוס, רק פרסתי אותו ע"מ ללפף אותו חזרה בצורה ישירה.
ELIBABA תודה עובר לקרוא את הפוסט שלך.

ד ו ר ו ן
15-08-15, 15:49
בספר של וורן כתוב להשאיר כמה כריכות על התוף.
זה מה שמלמדים בכל מקום שעברתי שדיברו על כננות.

לגלול על רכב מחובר=עומס.

אני מגלגל חזרה עם כפפה, ויצירת מתח עם היד, רחוק מספיק מהגלגלות כדי שהיד לא תישאר פנימה.
ורק אני מחזיק את השלט בשלב הזה.

ohadha
15-08-15, 22:45
בספר של וורן כתוב להשאיר כמה כריכות על התוף.
זה מה שמלמדים בכל מקום שעברתי שדיברו על כננות.

לגלול על רכב מחובר=עומס.

אני מגלגל חזרה עם כפפה, ויצירת מתח עם היד, רחוק מספיק מהגלגלות כדי שהיד לא תישאר פנימה.
ורק אני מחזיק את השלט בשלב הזה.

הכל נכון רק שאני פרסתי... ולא גללתי... :)

ד ו ר ו ן
15-08-15, 23:45
אמרת שרכב היה מחובר..
ונסעת אחורה=היה עומס על הכבל, והתוצאה ידועה.

-->