PDA

צפייה בגרסה מלאה : מתאם צינור מים ליוניט חום (מחבר T) - מי מייצר/ מוכר?



six 4 life
15-08-15, 19:45
אהלן.
צריך לשתול יוניט בצינור מים בין המנוע לרדיאטור, ולצורך העניין צריך מתאם T כלשהו שיחבר בין 2 חצאי הצינור ויקבל את היוניט במרכזו
תמונה להמחשה -

http://www.lsenginediy.com/wp-content/uploads/2015/03/431.jpg

http://static.summitracing.com/global/images/prod/mediumlarge/ADD-716674_ml.jpg

שום דבר מיוחד או מתוחכם, צינור פשוט עם הברגה מתאימה ליוניט. יש צינור מים דוגמה ויש את היוניט כך שאין בעית מידות.
אז לעניין השרשור - מחפש בעל מקצוע באיזור המרכז (איש רדיאטורים בד"כ אבל כל המלצה תתקבל בברכה) שיכול לייצר/ למכור כזה מתאם בעלות סבירה.

תודה.

yehuda75
15-08-15, 19:56
אני רכשתי את זה:
Four Seasons 84540 Tee Heater Fitting https://www.amazon.com/dp/B000DCNGII/ref=cm_sw_r_awd_J72ZvbJY15K7R


Sent from my LG-D802 using Tapatalk

six 4 life
15-08-15, 20:13
האינטרנט מלא בחלקים מתאימים איכותיים וזולים, לצערי אין זמן לכן צריך בארץ.

opl
15-08-15, 20:14
אי ביי לא טוב? כי זה מוצר דיי בסיסי שם

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0. Xradiator+hose+sensor.TRS0&_nkw=radiator+hose+sensor&_sacat=0

עריכה
פרסמתי שניייה אחרי שאמרת שאתה ממהר...

yehuda75
15-08-15, 20:14
לא מצאתי בארץ. בהצלחה ובבקשה תשתף במידה ומצאת

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

six 4 life
15-08-15, 20:25
מוכנים בוודאות אין בארץ, לא במידות לג'יפים בכל אופן.
להכין כזה זה אפשרי ופשוט, זה סה"כ להלחים אום לחתיכת צינור מוכנה, רק שבעל המקצוע שעבדתי איתו בעבר כבר לא עובד אז אם מישהו מכיר כזה זה יחסוך לי קצת זמן חיפושים. הסיבה שצריך בעל מקצוע שמתעסק עם דברים כאלה היא פחות ההלחמה אלא יותר העובדה שאי אפשר לקנות צינור באורך 15-20 ס"מ (נחושת או אלומניום) בקוטר המתאים אלא רק במטרים ולהם בד"כ יש מה שצריך כדי לתת/ לחתוך חתיכה מתאימה.

omri_t
15-08-15, 20:34
אני הלכתי למ.פ מרכז הצנרת בתל אביב.

הכין לי שצי יחידות שהייתי צריך.
היה הוגן המחיר ויש לו הכל.

באופן כללי אם משה הבעלים נמצא ההתנהלות שם אחלה.

lizard
15-08-15, 21:02
אין בעיה להגיע עם כל הרכבת הקלה?

boaz avrahami
16-08-15, 01:37
שלי נבנה אצל עידו לוריה

הצפרדע
18-08-15, 07:34
למה דווקא נחושת/אלומיניום?
בכל המקרים שהכנתי כאלה, השתמשתי בצינור ברזל, ואז גם הריתוך קל ופשוט.

GodsFather
18-08-15, 09:32
בזמנו קניתי מחבר כזה וגם יוניט אצל הפרסי (פרוחזאד) ביצחק שדה.

במקרה הכי גרוע, קפוץ ממול לטכנו צינור ושייצרו לך.

הצפרדע
18-08-15, 09:49
אם אתה רוצה מברזל, תן לי קוטר צינור ותביא אום, ואכין לך כזה על המקום.

six 4 life
18-08-15, 13:24
בזמנו קניתי מחבר כזה וגם יוניט אצל הפרסי (פרוחזאד) ביצחק שדה.
במקרה הכי גרוע, קפוץ ממול לטכנו צינור ושייצרו לך.
לטכנו צינור אני נכנס רק אם מכוונים לי אקדח לרקה וגם זה רק אם אני יודע בוודאות שיש כדור בקנה והניצרה חופשיה.


אם אתה רוצה מברזל, תן לי קוטר צינור ותביא אום, ואכין לך כזה על המקום.
ברוך תודה רבה. אני מחר אקפוץ לכמה מקומות לבדוק את הנושא ואם לא יהיה פיתרון יעיל אשמח.

GodsFather
18-08-15, 13:44
SIX, דבר עם דוד יהודה מטכנו צינור, זה מישהו "קצת" אחר...

וכאמור, לפרסי מולו צריך להיות כזה.

ואם ברוך כבר הציע, אז הכי טוב.

six 4 life
19-08-15, 14:49
סוף דבר - נמצא מוצר מוכן אצל מ.פ. מרכז הצנרת בתל אביב. שירות סבבה מחיר סביר. תודה למגיבים.

omri_t
19-08-15, 16:27
ברזל שחור לא טוב ולא מתאים למערכות קירור מהוסבות נוזל.
צריך להמעיט בו ולשאוף להשתמש בחומרים הקיימים במעגל הקירור- אלומניום נחושת ברונזה

ואם כבר ברזל- נירוסטה 303 או 316

הצרה היא בהתאמה של האינהיביטורים שהם מונעי הקורוזיה לחומרי המבנה.
התאמתם לטיפול בברזל ובאלומניום יחד לא טריוויאלית.

ובאופן כללי האלומניום למעשה מקריב את עצמו מול המתכות האחרות- קורוזיה גלוונית.

בקיצור אלומניום עדיף.

הצפרדע
19-08-15, 17:16
מדובר בקטע קטנטן בלבד לצורך השתלת חישן חום, ולא בכל הצנרת.
הכוונה אכן היתה לנירוסטה, אם כי אני בונה שנים רבות מערכות קירור לרכב עם רדיאטור מאחור וצנרת ברזל שחור ארוכה ביותר, ומעולם לא היתה עם זה שום בעיה.
מכל מקום הבחור הסתדר, כך שהענין תיאורטי בלבד 😊.

מוטי טויוטה
25-08-15, 00:49
ממה נובע הצורך לשתול עוד יוניט חום?

asypeer
25-08-15, 07:23
ממה נובע הצורך לשתול עוד יוניט חום?

אני יודע שאפשר להשתמש הזה על מנת להפעיל מאורר חשמלי במקום או בנוסף לפאן קלאץ׳ כשלא רוצים הפעלה קבועה. ראיתי גם חיבור לשעון חום מנוע חיצוני עם התראה על חום מנוע שעובד עם יוניט דומה.


Sent from my Ass

GodsFather
25-08-15, 08:46
אני יודע שאפשר להשתמש הזה על מנת להפעיל מאורר חשמלי במקום או בנוסף לפאן קלאץ׳ כשלא רוצים הפעלה קבועה. ראיתי גם חיבור לשעון חום מנוע חיצוני עם התראה על חום מנוע שעובד עם יוניט דומה.


Sent from my Ass

+1.

הצפרדע
25-08-15, 09:16
נכון. ויש עוד סיבות, כמו למשל שרוצים עוד שעון חום לנווט ברכב מירוץ או כשרוצים לבדוק הבדלי טמפרטורה לפני ואחרי, או כשמסיבה כלשהי מעונינים לשנות מיקום של המדידה, וכו'.

-->