צפייה בגרסה מלאה : סמוראי מגמגם!
לא מסוגל יותר..
אתאר את הבעיה, יש לה כמה היבטים:
1. בפניית פרסה, לעיתים הרכב מגמגם בצורה חריפה, זאת אומרת שלמרות לחיצה רציפה על הדוושה, הדלק זורם בקיטועים. אולי קשור בטורים נמוכים?
2. התופעה חוזרת בעוצמה כאשר גולשים בהילוך שני ללא דוושת גז (בירידה) וכשכן מוסיפים דוושה, הדלק שוב זורם בקיטועים..
3. נכבה בעמידה. מתחיל בעלייה וירידה של סל"ד בין 200ל1000, ולאחר 2-3 דקות נכבה. לאחר נסיעה של שעה וחצי שעתיים, כיבוי כמעט מיידי בעצירה, אפילו בגלישה בניוטרל כבר נכבה.
4. אם מכבים את המנוע, נראה כאילו התופעה נעלמה, אך היא תחזור לאחר כמה דקות נסיעה..
סמוראי 96' הזרקה.
בבקשה עזרה, הפנייה למי שצריך, מה שאפשר..
גיא
ראשית לא בטוח שמדובר באספקת דלק לקויה.
תתחיל מכמה בדיקות בסיסיות:
האם נורת הצ'ק אנג'ין דולקת? במידה וכן, תוציא קוד תקלות (יש מקום ריק לפיוז נוסף, כאשר אתה מכניס אותו הנורה מהבהבת לפי קוד התקלה. יש באתר הסבר איך עושים את זה, צריך לחפש).
בדוק את חוטי ההצתה ואל תהסס להחליף למשהו איכותי. (פעם היה ניתן להשיג בארץ חוטים של BERU. מומלץ ביותר.)
האם מכסה המפלג נראה שלם?
מתי החלפת לאחרונה פילטר דלק?
וכמובן- יש חשד שזו משאבת הזרקה אבל לפני זה צריך לשלול דברים אחרים וזולים יותר.
האם התופעה החלה בפתאומיות או שזה משהו שהלך והחמיר עם הזמן?
1. הנורה נדלקת לשניה רגע לפני שנכבה. לא רואה אותה בשום שלב אחר בנסיעה
2. חוטי הצתה החלפתי לפני 3 חודשים לחדשים מקוריים וכנ"ל פלגים
3. מכסה מפלג חדש גם כן, לא יותר מחודשיים..
4. פילטר דלק לא בטוח אבדוק את זה.
מה ההשלכה של משאבת הזרקה? יש אפשרות שלול בין האפשרויות ע"י בדיקה כלשהי?
תודה!
1
2. חוטי הצתה החלפתי לפני 3 חודשים לחדשים מקוריים וכנ"ל פלגים
תודה!
מקוריים שווה BS? כי אם כן - משם הבעיה
התופעות שאתה מתאר נשמעות מוכרות והגיעו כל פעם ממקור אחר אז רק אציע כמה דברים לבדיקה שבעבר מצאתי בהם מקור לסיפטומים דומים:
1. פילטרי דלק, גם בתא מנוע וגם זה שסמוך למיכל (באחת הפעמים שהופיעו תופעות דומות גיליתי בפעם הראשונה את הפילטר האחורי)
2. מכסה דיסטרביוטור, לבדוק אם יש שחיקה במגעים במכסה וברוטור
3. כיוון הצתה, אם אפשרי עם אקדח תזמון אם לא רק לשחק עם הכיוון דיסטרביוטר לפי האוזן
4. פלאגים
האם הופיעו מתישהו בקפיירים?
בדגמים המוזרקים פילטר הדלק נמצא על קורת השלדה מצדה הפנימי ליד הגלגל האחורי בצד הנוסע, שווה החלפה, פילטר של בלאנו גם מתאים אם אני זוכר נכון.
מפלג אמרת שבדקת ותקין, תברר לגבי החוטי הצתה BS הם לא איכותיים אבל אני בספק שהבעיה שאתה מתאר משם.
התופעות שאתה מתאר נשמעות מוכרות והגיעו כל פעם ממקור אחר אז רק אציע כמה דברים לבדיקה שבעבר מצאתי בהם מקור לסיפטומים דומים:
1. פילטרי דלק, גם בתא מנוע וגם זה שסמוך למיכל (באחת הפעמים שהופיעו תופעות דומות גיליתי בפעם הראשונה את הפילטר האחורי)
2.
3. כיוון הצתה, אם אפשרי עם אקדח תזמון אם לא רק לשחק עם הכיוון דיסטרביוטר לפי האוזן
האם הופיעו מתישהו בקפיירים?
פילטרי דלק, איך אני בודק שהם סבבה? משהו שרואים מבחוץ?
מה זה כיוון הצתה? החוטים חדשים, מכסה מפלג חדש והפלאגים חדשים. והבעיה הייתה גם לפני ההחלפה של כל זה. אז לא שם החשד שלי דווקא
מה זה קפיירים?
תודה!
בקפיירים=bakcfires
קולות פיצוצים מהאגזוז
כיוון הצתה נעשה על ידי הזזה של האלטרנטור על הציר שלו קדימה/אחורה. באידיאל צריך לעשות עם כלי ייעודי של אקדח תזמון וכשאין עושים לפי שמיעה. משחקים עם הדיסטרביוטור עד לנקודה שהטורים נשמעים ״אידיאליים״
האם בעמידה במקום בסרק המנוע גם מגמגם/נחנק?
כן במיוחד בעמידה.
מכיר את הבורג של המפלג, "לשחק" עם הכיוון?
אנסה..
עכשיו בדקתי ובטיפול האחרון הוחלף מסנן דלק. צמוד לגלגל אחורי ימני מבפנים של השלדה.
יש עוד אחד לבדוק? איך?
אני לא יודע אם זה סטנדרט או לא ואם בדגמים מוזרקים זה שונה מקרבורטור, אצלי יש אחד נוסף על הקו דלק לפני הכניסה למשאבה, בתוך התא מנוע.
אם אתה לא רואה כנראה שאין אבל שווה בכל מקרה לעקוב אחרי כל הקו מהמיכל למשאבה ולבדוק.
על החוטי הצתה שלך כתוב BS?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.