אלון_ק
16-08-15, 09:46
לרוב אני נמנע מרכש מוצרים מארה"ב שאין להם ייצוג בארץ, בעיקר כי אני מודאג מנושא מימוש האחריות. לאחרונה חוויתי תקלה במוצר כזה של חברת TRUCKLITE ואני כל כך התרשמתי מהטיפול בתקלה שהחלטתי שראוי לשתף אחרים, כדי שתדעו שלפחות במקרה של החברה הזו אין ממה לפחד, להפך - בהיבט השירות והאחריות הם מתעלים על רוב הספקים בארץ, אפילו בזמנים.
סיפור המעשה:
ברשותי פנס 7'' עגול של החברה שהפסיק לעבוד. בשל איכות המוצר הגבוהה עם הופעת התקלה הנחתי שהגורם לתקלה איננו כשל במוצר אלא משהו חיצוני, לכן בחנתי את המערכת החשמלית אליה הוא היה מחובר בקפידה. המערכת נמצאה תקינה לחלוטין. ביצעתי על המוצר מספר בדיקות וניסויים, שבסופם התבררה לי מסקנה חד משמעית והיא שהמוצר תקול, ככל הנראה בשל בעיית מגעים בפנס. חשוב להבין, המוצר אטום לחלוטין ולא ניתן לפתוח אותו באמצעים רגילים, מה שאומר שפתיחה שלו בוודאות תסיר אחריות וסביר להניח שלא אצליח לסגור אותו חזרה באותה רמה של המפעל.
יצרתי קשר בדואר אלקטרוני עם המחלקה הטכנית של החברה, תיארתי להם את התקלה, את הבדיקות שעשיתי ואת המסקנה שלי מהתהליך. הם הסכימו איתי מייד שהמוצר תקול והפנו אותי לגברת קירסטין בורדמן, מנהלת קשרי לקוחות בחו"ל של החברה. היא שוחחה איתי וללא היסוס שאלה אותי מה כתובתי, על מנת שתוכל לשלוח לי מוצר כזה חדש. המוצר נשלח בDHL והגיע יומיים או שלושה אחרי השיחה. זמן טיפול נטו: כשבוע.
שימו לב: בלי תירוצים. בלי לבקש שאני אשלח את המוצר לבדיקה אצלהם ( לגיטמי! לא הייתי מתנגד). בלי לגבות ממני דולר אחד, הכל על חשבונם חוץ מהשחרור מהמכס. פשוט חברה שמוכרת מוצר מעולה, מאמינה בכך ומגבה את זה בשירות וביחס עליו לרוב אפשר רק לחלום בארץ.
לסיכום, אם מישהו רוצה מוצר של החברה הזו ומה שעוצר אותו זה נושא השירות או האחריות, שזה לא יעצור אתכם. הם עומדים מאחורי המוצרים שלהם ב110%.
אלון.
סיפור המעשה:
ברשותי פנס 7'' עגול של החברה שהפסיק לעבוד. בשל איכות המוצר הגבוהה עם הופעת התקלה הנחתי שהגורם לתקלה איננו כשל במוצר אלא משהו חיצוני, לכן בחנתי את המערכת החשמלית אליה הוא היה מחובר בקפידה. המערכת נמצאה תקינה לחלוטין. ביצעתי על המוצר מספר בדיקות וניסויים, שבסופם התבררה לי מסקנה חד משמעית והיא שהמוצר תקול, ככל הנראה בשל בעיית מגעים בפנס. חשוב להבין, המוצר אטום לחלוטין ולא ניתן לפתוח אותו באמצעים רגילים, מה שאומר שפתיחה שלו בוודאות תסיר אחריות וסביר להניח שלא אצליח לסגור אותו חזרה באותה רמה של המפעל.
יצרתי קשר בדואר אלקטרוני עם המחלקה הטכנית של החברה, תיארתי להם את התקלה, את הבדיקות שעשיתי ואת המסקנה שלי מהתהליך. הם הסכימו איתי מייד שהמוצר תקול והפנו אותי לגברת קירסטין בורדמן, מנהלת קשרי לקוחות בחו"ל של החברה. היא שוחחה איתי וללא היסוס שאלה אותי מה כתובתי, על מנת שתוכל לשלוח לי מוצר כזה חדש. המוצר נשלח בDHL והגיע יומיים או שלושה אחרי השיחה. זמן טיפול נטו: כשבוע.
שימו לב: בלי תירוצים. בלי לבקש שאני אשלח את המוצר לבדיקה אצלהם ( לגיטמי! לא הייתי מתנגד). בלי לגבות ממני דולר אחד, הכל על חשבונם חוץ מהשחרור מהמכס. פשוט חברה שמוכרת מוצר מעולה, מאמינה בכך ומגבה את זה בשירות וביחס עליו לרוב אפשר רק לחלום בארץ.
לסיכום, אם מישהו רוצה מוצר של החברה הזו ומה שעוצר אותו זה נושא השירות או האחריות, שזה לא יעצור אתכם. הם עומדים מאחורי המוצרים שלהם ב110%.
אלון.