צפייה בגרסה מלאה : ו... הלך הגיר
הפחד הגדול של כול בעל ג'ימני התממש :)
הלך הגיר, אוטומט כמובן. והאוטו היה עם קולר לפחות מאז שאני קניתי אותו.
ככול הניראה זה הולך לעלות כמה אלפי שקלים ושוב עולה ההתלבטות האם למכור כדי לעבור למשהו ידני.
כרגע אני מאד מקווה שהמכון גיר יעשה עבודה טובה והגיר באמת יעבוד כמו שצריך, לשים נעילה מאחורה ולקוות שהוא יחזיק עוד 100 אלף קילומטר :)
איזה מודל הרכב? אם אתה הולך על שיפוץ תבדוק את נושא האחריות. לא תמיד השיפוץ מצליח לאורך זמן.
Sent from my Ass
שמתי אצל מישהו שאני מכיר שעובד עם ג'ורג' את חוסיין. אל תבאסו, הגיר כבר מפורק :)
אני עובד עם הבחור הזה, שעושה רק גירים אוטומטים, הרבה זמן ועד היום הוא לא איכזב.
GodsFather
18-08-15, 13:41
בהצלחה! תעדכן מה קורה ומה בדיוק "הלך" בגיר.
בנוסף, האם הרכב סטנדרטי או עם שינוי מידות (גלגלים בעיקר),
ןהאם היו אירועים שיכלו לגרום לזה (אירוע מקומי או סתם אופי השימוש - הרבה שטח קשה, המנעות מנסיעה בlow וכו'..), או סתם כי בא יומו.
אגב, ברכב אוטומט שעושה הרבה שטח, לעשות גיר פעם בכמה מאות אלפי ק"מ, זה לגיטימי לחלוטין).
טוב, אז זה קצת יותר מבאס ממה שזה היה יכול להיות. המוסכניק הזה החזיק את האוטו אצלו 5 ימים (!), ולא תיקן את הבעיה. לא נעים, בקטנה.
האוטו סטנדרטי, מוגבה 2", מיגון וזהו תכלס. מידות צמיגים מקוריות (מקסיס 6080), בלי נעילות, ובלי יחסי העברה. לא עשה יותר מדי שטח קשה ואני מוריד ל-low גם מתי שלא חייבים :)
ברור לי שזה ליגיטימי שהלך הגיר ולקחת את זה בחשבון. לא לקחתי בחשבון שבן אדם יחזיק אצלו אוטו שבוע בשביל להתעסק עם משהו שהוא לא מסוגל לפתור בזמן סביר.
היו סצת סימנים מקדימים והוא החליק ממש כבר איזה שבועיים-שלוש אז פשוט חיכיתי שהוא ימות ואז הוא התחיל לתת קיק דאונים בלי קשר למציאות ובסוף הוא פשוט הפסיק לסועץ כאילו תורים עולים והאוטו לא זז. מקווה שאני אצליח להגיע איתו למוסך בלי גרר.
לא תיקן כי לא הצליח או לא תיקן כי לא הגיע לזה? דבר עם ארז סנטו אם אתה מהאיזור (השרון) - מכיר את הגירים האלו.
Sent from my Ass
לא תיקן כי לא הצליח או לא תיקן כי לא הגיע לזה? דבר עם ארז סנטו אם אתה מהאיזור (השרון) - מכיר את הגירים האלו.
Sent from my Ass
ניראה לי שילוב של גם וגם. בוא נגיד שאני מעדיף פשוט לשכוח שזה קרה מאשר להתעצבן (אחרי שכבר נרגעתי) על בן אדם שתכלס, אני לא הייתי מתנהג כמוהו. אני ארים טלפון לארז יום ראשון למרות שטירה קצת רחוק לי ואני מעדיף לנסות למצוא משהו פה בסביבה (יפו, חולון, דרום תל אביב).
אםהבנתי נכון, אין חלקים לשיפוץ הגיר הזה. לכן כנראה הוא התייאש.
אסף.
99 זה מנוע זהה לסמוראי הזרקה (g13b) - הסבה לידני אפשרות ריאלית בעלות דומה לשיפוץ (6K בערך)
Sent from my Ass
GodsFather
21-08-15, 14:23
תנסה את ספי ממכון גירים בסגולה. הוא ישר בנוסף להיותו איש מקצוע.
http://www.girim.co.il/%D7%90%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA%D7%99%D7% A0%D7%95
אין לי אצלו אחוזים, רק נסיון.
99 זה מנוע זהה לסמוראי הזרקה (g13b) - הסבה לידני אפשרות ריאלית בעלות דומה לשיפוץ (6K בערך)
Sent from my Ass
אתה מכיר מוסך שיש סיכוי שיהיה מוכן לעשות כזה דבר? כאילו כרגע אני כבר עמוק בגיר אבל אם אני מוצא מישהו שיהיה מוכן לעשות את זה, גם אם זה יעלה 10K יש מצב גדול שאני אלך על זה.
נשמע מסובך מדי. הידית לא באותו מקום אז צריך שטנגות. הדוושות מאיפה? כי קיר אש שונה בין סמוראי לג׳ימני ודוושות ימניות לא יתאימו לדוושות מצמד של סמו.
נראה לי שבשביל כזה פרוייקט צריך ג׳ימני ידני שלם... ואם כבר תמצא כזה אז תסע בו וזהו... לא?
בכל מקרה אם פרוייקט הסבה כזה יצא לדרך, אל תשכח לשתף. יש בזה המון עניין.
אסף.
נשמע מסובך מדי. הידית לא באותו מקום אז צריך שטנגות. הדוושות מאיפה? כי קיר אש שונה בין סמוראי לג׳ימני ודוושות ימניות לא יתאימו לדוושות מצמד של סמו.
נראה לי שבשביל כזה פרוייקט צריך ג׳ימני ידני שלם... ואם כבר תמצא כזה אז תסע בו וזהו... לא?
בכל מקרה אם פרוייקט הסבה כזה יצא לדרך, אל תשכח לשתף. יש בזה המון עניין.
אסף.
כרגע האפשרות הזאת ניראת מאד מעניינת בתאוריה ושקלתי את הסיפור הזה כמה פעמים, והייתי שותף לכמה דיונים פה בפורום בנושא. אני לצערי לא עושה דברים כאלה לבד ולכן אני צריך מוסך שיעשה את זה וזה חתיכת פרויקט שכמובן דורש המון חלקים ולא בטוח שישתלם, כמו שציינת, בהשוואה ללהחליף רכב. כרגע המטרה היא לתקן את הגיר האוטומטי ואז לחשוב באמת אם אולי לנסות למכור ולקנות משהו ידני.. :(
להסב אוטו לידני נישמע לי כמו משהו מאד מאתגר ושכנראה אם אתה לא עושה את זה לבד יעלה המון כסף. להערכתי הרבה יותר מ10K - השערה לא מבוססת על כלום. אני אבדוק את זה, שוב, ברמה מאד תאורטית.
אני מאמין שאם אני אמצא מוסך שאני סומך עליו שיעשה את זה באמת בסביבות 10K, ואני אהיה בטוח שמבחינת רישוי הסיפור הזה פתיר אז יש סיכוי לא רע שאני אלך על זה. לאן הגיע דיון על שיפוץ גיר אוטומטי? :)
אם כך,
תעשה מה שאני עשיתי בזמנו ....
תמכור הג'ימני במחיר מופחת של עלות שיפוץ הגיר .
הקונה שמעוניין להסב לידני ישלים הפער וישתלם לו יותר מאשר להסב רכב שיקנה עם גיר אוטומטי תקין.
כמובן מותנה בזה שהג'ימני מושלם למעט הגיר.
בהצלחה
רענן
השבוע הייתה עסקה על ג'ימני בלי גיר, ג'ימני 2004נקנה עם גיר מקולקל ב-23-25 אלפי ש"ח ושופץ הגיר ב7400 שקל כולל אחריות לשנה. הקונה קיבל ג'ימני עם גיר משופץ עם אחריות ב30 אלפי ש"ח.
השבוע הייתה עסקה על ג'ימני בלי גיר, ג'ימני 2004נקנה עם גיר מקולקל ב-23-25 אלפי ש"ח ושופץ הגיר ב7400 שקל כולל אחריות לשנה. הקונה קיבל ג'ימני עם גיר משופץ עם אחריות ב30 אלפי ש"ח.
עסקה לא טובה לדעתי. השיפוצים לא שורדים בגיר הזה לאורך זמן (ואת זה אמר לי אחד המשפצים, בג׳ימני סוזוקי תכננו את הגיר ולא אייסין, ניסו לחסוך). אז זה נחמד שיש אחריות אבל ימי עבודה גם עולים כסף, ואחרי שנה דבר ללמפה.
ב30 אלף אפשר למצוא כבר vvt (לא ששם הגיר להיט, אבל בר שיפוץ) - מניסיון אישי.
לגבי הסבה לידני - חבר בעל סדנא ביצע, יום-יומיים עבודה. יש לא מעט פבריקציות (חיתוך ברצפה, התאמת דוושות וכו׳) אבל העסק עובד יפה. התורם הוא סמוראי אז העסק נשמע ומרעיש כך.
מבחינת הכדאיות הכלכלית - אני מניח שאם אתה משיג את כל החלקים מפירוק ולא קונה בחברה, ויש לך בעל מקצוע אמין שכבר עשה זאת (יש עקומת למידה, אחרי הכל) - העלות כדאית. שווה להתייעץ ולקבל הצעת מחיר. לא בטוח אגב שכל אחד ירצה להיכנס לזה כי יש פה לא מעט עבודה והתוצאה הסופית לא מושלמת.
אגב - עלות השיפוץ הגבוהה נגזרת מכך שקשה להשיג את הדיסקיות בארץ, מכשירי תנועה לא מוכרת אותם.
Sent from my Ass
השני זוזים שלי -
מכיר מכון גירים שג'מיני שוכב אצלו כבר חודש (!) בגלל שאין חלקים בארץ וגם בעולם לטענתו..
בוא נניח שהוא מגזים, עדיין להשיג חלקים נראה בלתי אפשרי.
הוא היה וכן לקנות ממני את הגיר המשופץ שלי.. :)
You might be interesting in GEAR BOX AUTO TRANSMISSION 35702BGSX - OVERHAUL KIT SUZUKI JIMNY A174 . View product details at http://m.alibaba.com/product/1975626797/GEAR-BOX-AUTO-TRANSMISSION-35702BGSX-OVERHAUL.html
לא חותם על האיכות..
Sent from my Ass
GodsFather
26-08-15, 13:14
ראיתי פרסום בפייס http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/26/9bd0617ebfcd0e3405a8b6e14b86b9e2.jpg
liontamer84
26-08-15, 13:27
ראיתי פרסום בפייס http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/26/9bd0617ebfcd0e3405a8b6e14b86b9e2.jpg
זה ויויטי... לא אותו גיר אוטומטי. לא מתאים למנוע של 99.
אני לא קונה את הטענה הזאת שאין חלקים בעולם.
http://www.atkits.com/search?idsearch=JIMNY&search.x=0&search.y=0
(http://www.atkits.com/search?idsearch=JIMNY&search.x=0&search.y=0)
GodsFather
26-08-15, 13:37
זה ויויטי... לא אותו גיר אוטומטי. לא מתאים למנוע של 99.
שיחליף על הדרך וימכור את שלו :)
כן הפזמון של המכונאי גירים בארץ מוכר - לא ניתן שקר כלשהו ... או שאין להם יכולת חיפוש או שאין להם כח רצון
אז זה שבארץ לא מוכרים לא אומר שלא קיים בעולם
הגיר נקרא a174
ספק אחד atpnz
http://www.atpnz.co.nz/catalogues/pdf/134
ספק שני transtar
SUZUKI - Transtar Industries (https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0CDMQFjAFahUKEwiVlOvkxsbHAhWBVRQKHSO 0CQM&url=http%3A%2F%2Fwww.transtar1.com%2Fdow nload.ashx%3Ffile%3D~%2FTranstarIndustri es%2Fmedia%2FTranstar1%2Fcatalogs%2Ftran star%2Fautomatic%2520transmission%2F2014 _Suzuki-ZF.pdf&ei=sJbdVZX8LoGrUaPophg&usg=AFQjCNF7HBpq0NzxnZIxUbm_s2ffiFoiqA&sig2=OWataxLiZIJ4Z77jbn6fug)
חנות באתר לדוברי רוסית - לפיהם הגיר a174 זהה לדגם tw-40 שאחכ הוחלף במודלים החדשים ל tw-40e
https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.transakpp.ru%2F232%2F main%2Faisin-akpp%2Ftw40.html&edit-text=
לגבי הקיט באליבאבא זה רק אטמים ללא דיסקיות או סולנואידים. צריך לשים לב שגם לגיר a174 יש גרסאות שונות - צריך לבדוק מספר vin מול תוכנת סוזוקי כדי לוודא מקטים מדוייקים - (לפני שאתה רץ להזמין).
יש עוד חנויות ברוסית שתמצא ברגע שתחפש מקט מסויים
אם אתה הולך לבצע הזמנה צור איתי קשר - אני רוצה להזמין סולנואידים ולא היה לי זמן
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.