צפייה בגרסה מלאה : האנגליה החדשה של נדב :-)
קצת באיחור....
100614
100615
100616
100621
100622
100623
100624
איחור אופנתי משהו...
יאללה מברוכ נדבי...
נא לעדכן תמונת פרופיל...
six 4 life
17-08-15, 16:11
תנחומיי.
תודה רבה חברים... :-)
נישמע מוזר אבל קשה לי להחליף את התמונה... אפילו במחשב היא עדיין נימצאת(לא קורה לי בדרך כלל)... אפילו בקשר עם הקונה המאושר כדי לוודא שמטפל בו יפה...חחחח
בכל זאת 5 שנים והרבה חוויות שעברנו ביחד... כניראה צריך זמן להיתרגל חחחח
ואיך החוויה עד כה?
אסף.
תשמע... אין ספק שזה משהו אחר לגמרי... סגנון אחר של נהיגה ותפעול המכלולים, tc, hdc וכו' פשוט תענוג... (קצת חסר לי ה 2x4 :-) )
זה לא יפנית לנהוג ולתת בראש.
נראה מעולה!!
המהלך מקדימה נראה טוב יותר מהמקורי,
הרכב מוגבה? מייצב מנותק? או שזה פשוט המשחק של הace?
תודה איל.
מייצב מחובר, החלפתי קפיצים, ישנם בולמי פוקס עם מיכלים שארוכים יותר מהמקור.
תשמע... אין ספק שזה משהו אחר לגמרי... סגנון אחר של נהיגה ותפעול המכלולים, tc, hdc וכו' פשוט תענוג... (קצת חסר לי ה 2x4 :-) )
זה לא יפנית לנהוג ולתת בראש.
עצתי, אל תפעיל את ה HDC
חוצמזה נראה הרבה יותר טוב מאז שבחנתי את האקזמפלר בשוק בבית שמש :)
תתחדש.
עצתי, אל תפעיל את ה HDC
חוצמזה נראה הרבה יותר טוב מאז שבחנתי את האקזמפלר בשוק בבית שמש :)
תתחדש.
תודה רבה.
הושקעו כמה שקלים מאז :-)
למה לא להפעיל את ה hdc?
כי הוא במילא לא עושה הרבה (לא מספיק לאט) והוא מתיש את מערכת ה-abs והבלמים.
זה כמו ללחוץ ברקס במורד עם אחיזה גרוע וabs לא מנותק.
הרבה יותר יעיל להפעיל מזגן שיעזור לבלימת מנוע ;)
האמת שהרגשתי בדיוק ההפך... הפעלתי במורד תלול של בערך 800 מ' תוך כדי שימוש ב LOW והילוך נמוך גם בגיר, וואלה ישבתי לי בנחת לוגם שתיה מבקבוק והאוטו נוסע לבד... הרגשתי שמתבצעת בלימה ע"י המערכת כל כמה שניות בגלגל אחר... ראיתי אצל החברים(והרגשתי גם כשהייתי באותו מקום עם רכב אחר) שהשימוש בבלמים תכוף יותר, לעניות דעתי לזה המערכת נועדה(כל עוד זה עובד חחח)... תקנו אותי אם אני טועה.
הוא גורם לבלאי מוגבר של המודולטור.
אז אם ככה גם ה tc גורם לאותו הבלאי... השאלה כמה בלאי ותוך כמה זמן הרכיב מתבלה, זה כמו עוד מכלולים ברכבים שונים ששימוש בהם יגרום לבלאי ברכיבים אחרים, אז מה לא נישתמש בעזרי הנהיגה האלה...?
:-)
אני גיליתי שבירידות/מורדות הרבה יותר נכון לנתק abs (אפשר לעשות מתג) ולרדת רק על הבלמים והמנוע.
נכון הדבר יוצר לכאורה בעיית abs/tc שגם נרשמת בזכרון הרכב, אבל אחרי שירדתי את מעלה יאיר חלק מהדרך עם abs וחלק בלי, קיבלתי החלטה.
בחלק מהמקומות הרכב פשוט שועט למטה כי הוא מזהה החלקה (שקיימת כמעט כל הזמן במקומות כאלו).
(אגב, לא רק בלנדרובר).
אני מקבל חלחלה רק מלשמוע את כל צרופי האותיות שכולן בסופו של דבר מתממשקים עם חיישנים ואלקטרוניקה מבית היוצר של לוקס
אני לא בטוח שזה מבית היוצר שלו...
"המגדלים" אצלך לא מקוריים לפי התמונה. אולי של אוברלנד?
אני לא בטוח שזה מבית היוצר שלו...
"המגדלים" אצלך לא מקוריים לפי התמונה. אולי של אוברלנד?
כניראה שכן, נירכש as is , אני החלפתי קפיצים, צמיגים, שיפצתי את הבולמים ועוד כל מיני שקשור ביישור קו כללי.
אני מקבל חלחלה רק מלשמוע את כל צרופי האותיות שכולן בסופו של דבר מתממשקים עם חיישנים ואלקטרוניקה מבית היוצר של לוקס
אני הייתי באותה דעה שלך עד לפני כמה שנים :-)
אני גיליתי שבירידות/מורדות הרבה יותר נכון לנתק abs (אפשר לעשות מתג) ולרדת רק על הבלמים והמנוע.
נכון הדבר יוצר לכאורה בעיית abs/tc שגם נרשמת בזכרון הרכב, אבל אחרי שירדתי את מעלה יאיר חלק מהדרך עם abs וחלק בלי, קיבלתי החלטה.
בחלק מהמקומות הרכב פשוט שועט למטה כי הוא מזהה החלקה (שקיימת כמעט כל הזמן במקומות כאלו).
(אגב, לא רק בלנדרובר).
abs בכלל ברכב שנוסע בשטח זאת סכנה, לקחו את החסרון ויצרו מערכת ש"אמורה" לבטל אותו וליצור יתרון במצבים האלה, כמה זה טוב? בינתיים אני היתרשמתי לטובה אבל יצא להישתמש בו פעם וחצי, ימים יגידו.
את ההצעה שלך לבטל abs בשטח תמיד אפשר לבצע.
אז אם ככה גם ה tc גורם לאותו הבלאי... השאלה כמה בלאי ותוך כמה זמן הרכיב מתבלה, זה כמו עוד מכלולים ברכבים שונים ששימוש בהם יגרום לבלאי ברכיבים אחרים, אז מה לא נישתמש בעזרי הנהיגה האלה...?
:-)
נכון ולכן תמיד בכניסה לשטח נעל את הדיפ המרכזי מה שמצמצם את הפעולה של ה tc ואת הבלאי של בית הסטיליטים העדין.
נכון ולכן תמיד בכניסה לשטח נעל את הדיפ המרכזי מה שמצמצם את הפעולה של ה tc ואת הבלאי של בית הסטיליטים העדין.
אחרי הסיבוב הראשון בשטח הבנתי את זה...
תודה על הטיפ.
אגב, שיישבר משהו אתה יודע כבר מה יבוא במקומו :-)
אחרי הסיבוב הראשון בשטח הבנתי את זה...
תודה על הטיפ.
אגב, שיישבר משהו אתה יודע כבר מה יבוא במקומו :-)
כן, נעילה או מוגבל החלקה של איטון/אשקרופט :)
- - - Updated - - -
אני מקבל חלחלה רק מלשמוע את כל צרופי האותיות שכולן בסופו של דבר מתממשקים עם חיישנים ואלקטרוניקה מבית היוצר של לוקס
מבית היוצר של wabco ו bosch
בנוסף, מציע שתעקור מהשורש כל רכיב של האיתוראן כולל המשדר בתקרה.
נדב, אשמח לדעת את הגובה מהרצפה דרך מרכז הגלגל עד לתחתית כנף הפלסטיק מקדימה ומאחורה, כשאתה מחנה את הרכב על משטח ישר ואופקי. תודה, עמית
המדידה הנכונה היא ממרכז הטבור לכנף, או מהנקודה העליונה בג׳אנט לכנף.
צודק, מהנקודה העליונה בג'נט.
צודק, מהנקודה העליונה בג'נט.
36 ס"מ קדימה
37 ס"מ אחורה
למה אתה שואל?
כי האוטו שלך נראה בנ@ונה ואנחנו רוצים לראות אם, ובכמה יותר גבוה משלנו (שלי) ואולי להעתיק את הסט.
;-)
(כמובן בלי להכנס לדיון בסוגיית מידות הצמיגים)
הרכב נראה טוב, אני רוצה להבין מה הסטאפ שלו.
תודה רבה!!
החלפתי קפיצים מקדימה שקרסו, לקפיצי הגבהה של "נורדיה" , מאחורה יש כריות אוויר עם ספייסרים, הכריות "כויילו" לגובה החדש.
רביעיית בולמי פוקס עם מיכלים חיצוניים, הבולמים ארוכים מהרגיל, לדעתי הותאמו לרכב במיוחד מתישהו, אצלי מיד עברו שיפוץ כי מצבם היה רע.
תמונה לפני השיפוץ
100778
ידוע לך כיצד מסומנים הקפיצים של נורדיה?
להערכתי לרכב הגבהה של 2" +. הנמכת את הגשר הקדמי?
צינורות הבלם מקוריים?
יש כיתוב בלבן על הקפיץ, אכן הגבהה של יותר מ 2" .
הגשר הקידמי הותאם לדרייבשאפט, אצלם מחר.
הקפיצים של נורדיה טובים. אשמח לדעת איזה סוג קפיץ התקנת.
מציע שתוודא מחר על הבוקר שבגל ההינע הקדמי מותקנות פטמות גירוז בצלבים.
אשמח אם תצלם את הקפיץ מקרוב. בגלל שיש לך כננת יתכן ומדובר בהגבהה של 3". תודה!
אשמח אם תצלם את הקפיץ מקרוב. בגלל שיש לך כננת יתכן ומדובר בהגבהה של 3". תודה!
אכן 3", ולא בגלל הכננת. :-)
100825100824100826
תודה על התמונות. מי תכנן/בצע את השינוי בגשר?
בדר"כ מנמיכים עם ספייסרים את כל הגשר. את מה שקיים אצלך אני רואה בפעם הראשונה.
התקנת ספייסרים לכריות בגובה 3 "?
התקנת ספייסרים לכריות בגובה 3 "?
תודה רבה!!
החלפתי קפיצים מקדימה שקרסו, לקפיצי הגבהה של "נורדיה" , מאחורה יש כריות אוויר עם ספייסרים, הכריות "כויילו" לגובה החדש.
רביעיית בולמי פוקס עם מיכלים חיצוניים, הבולמים ארוכים מהרגיל, לדעתי הותאמו לרכב במיוחד מתישהו, אצלי מיד עברו שיפוץ כי מצבם היה רע.
תמונה לפני השיפוץ
100778
הודעה 31.
לבקשת הגולשים, הוצאות תחזוקה בתקופה של שנה:
בוצע יישור קו כללי בקניית הרכב שכולל
החלפת שמנים ונוזלים(למעט נוזל בלם) בכל הרכב, שימוש בשמני וולווליין סינטטי מלא, במנוע הוכנס קסטרול סינטטי מלא, פילטרים oem.
הבולמים של פוקס עם מיכלים שופצו באספיר עלה 3000 ₪.
הוחלף אטם מכסה שסתומים של ויקטור ריינץ 120 ₪
הוחלף אטם קרטר כנ"ל 200 ₪
הוחלף אלטרנטור ששבק חיים בחדש בעלות של 1000 ₪
דרייבשאפט קידמי שבק חיים בקרדן הכפול, הוחלף באחד מפירוק תקין עלה 400 ₪, הוזמן קיט שיפוץ בנוסף יעלה בערך עוד 400 ₪, על שיפוץ כזה בארץ דורשים סביבות 1400, שוקל להזמין אחד מחוזק.
הוחלפו מחזירי שמן בסרן קידמי עלות כל אחד 80 ₪ של בריט פארט.
בוצע ניקוי מפסק מצבים בגיר שבסוף התקלה לא היתה ממנו בכלל אלא בחיווט בחיישן דוושת גז.
עברו כמה(5 שנים מהרכישה 😅 )שנים... לא להאמין.... 🤣
בוצעו המון שידרוגים במשך הזמן הזה....
הגיע הזמן לטפל קצת בצבע שירדה לו הלכה, בגג עם הסאן רופים(מי צריך את זה ברכב שטח לעזאזלללל) שעדיין עובדים אבל המסגרות לא משהו.... ועוד כמה דברים קטנים...
עדיף לטפל עכשיו כשקיץ ופחות מטיילים ולפני החורף....
130187130188
JohnnyEnglish
19-07-20, 21:40
כל כך הרבה דיברנו על האנגליה שלך ולא ראיתי את הפוסט הזה, אתה באמת לא מעדכן הרבה:)
הדיסקברי האחרון שראיתי היה עם נקודות חלודה בחיבור בין הגג לבין קורת אמצע בין הדלתות. הבעלים טוען שזה עקב עומס מוגבר על הגג .
אנגליה מושכת ביותר ;) כמו שדיברנו.
שלחתי לך תמונות עדכניות בווצאפ לא? 😉
130216130217130218130219
בהמשך יהיה גגון חדש ועוד... 🤠
נראה מעולה נדב,
מברוק עבודה יפה [emoji1783]
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
יפיפיהה , חלום
מוכר ? :rolleyes:
עבודה יפה! כמו שsuv צריך להיות!
Sent from my SM-A530F using Tapatalk
מברוק!!
אין יותר רכבים כאלו.
130946130947130948130949
- - - Updated - - -
130950
יפה מאוד.
אבל חסר כנפון מקדימה (בין הגגון לגג). מעל 80 קמ"ש, זה יעשה רעש מציק.
ואם כבר עושים כנפון, תעשה אותו מתרומם ושים תאורה (לד בר) מאחוריו.
אין רעשים, מוזמן לבדוק.
בגגונים שצמודים לגג יהיה רעש, אצל חבר יש משהו דומה אבל צמוד לגג, רק עם תוספת דפנות גבוהות בצדדים, היה לו רעש מחריד(הזהרתי אותו) הוסיף כנפון ואכן פתר את הסוגיה הזו.
הלד באר כבר מונח במחסן. 🤠
באמת יפה.
מאלומיניום או ברזל?
יפה מאוד. תכלס החוכמה היא לייצר גג שימושי. אני חשב שהאידיאל הוא גג כזה- שטוח- ואת כל ה"אקסטרות" אפשר לקשור אליו כשצריך
תודה תומר. אכן כך.
היו לי עד היום גגונים שהם עם מסגרת מסביב, הגעתי למסקנה שהיא מיותרת, גגון שטוח יותר פרקטי ויותר קל להעמיס ולקשור עליו ציוד, לדעתי.
בהחלט. עבורי ובדיעבד- בחירה בגגון עם דפנות היתה טעות. אתה גר בצפון ופחות נחשף לסיטואציות הבעייתיות של לגלות שרוב החניונים התת קרקעיים שנבנו לפני המאה הנוכחית מיועדים משום מה לרכבים יחסית נמוכים- וחניה בחוץ היא מצרך נדיר. עם גגון שטוח או ללא גגון, הכניסה עוד אפשרית. עם גגון "דפנות" הכניסה בלתי אפשרית
תודה תומר. אכן כך.
היו לי עד היום גגונים שהם עם מסגרת מסביב, הגעתי למסקנה שהיא מיותרת, גגון שטוח יותר פרקטי ויותר קל להעמיס ולקשור עליו ציוד, לדעתי.
+++
הבעיה היא שבגלל שהוא נוח ומזמין, אני מוצא את עצמי אונס את הגגון.
ושלי הוא עם 4 רגליים (נבנה בבוקר יום שישי אחד כדי להוביל ציוד לשטח בטיול של המושב, בכוונה לבנות משהו יותר נורמאלי, ומאז עברו 3 שנים... ).
תודה תומר. אכן כך.
היו לי עד היום גגונים שהם עם מסגרת מסביב, הגעתי למסקנה שהיא מיותרת, גגון שטוח יותר פרקטי ויותר קל להעמיס ולקשור עליו ציוד, לדעתי.+1
הדופן בגגוני עריסה מיותרת לחלוטין ורק מפריעה, יש לי עריסה גדולה מאלומניום ואם פירוקה לא היה מחליש את כל היחידה, מזמן הייתי מפרק הדפנות.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
אין רעשים, מוזמן לבדוק.
בגגונים שצמודים לגג יהיה רעש, אצל חבר יש משהו דומה אבל צמוד לגג, רק עם תוספת דפנות גבוהות בצדדים, היה לו רעש מחריד(הזהרתי אותו) הוסיף כנפון ואכן פתר את הסוגיה הזו.
הלד באר כבר מונח במחסן. 🤠
מי שהבריז מהמפגש האחרון זה לא אני (אז איך אפשר לבדוק :-) ).
שתגיע, רק מהנהיגה עד למפגש תשתכנע שאין דבר כזה שמסה כזו נעה ב 80-120 קמ"ש ולא עושה רעש (ושתתחיל לשים ציוד, זה עוד יחמיר).
לגבי דפנות, מסכים עם מה שנכתב, זה מיותר (מה שחשוב זה נקודות עגינה \ קשירה נוחות על הגגון).
האמת,
אני עם גגון שטוח דומה.
שמתי ספוילר כי כך נהוג ומנסיון רע עם גגונים אחרים (עריסות למיניהן שהיו שורקות בטירוף). ניסיתי כמה וריאציות ומיקומים של מסיט הרוח, והמסקנה היתה שאין שום הבדל מבחינת רעש. אין שריקות.
השארתי אותו בשביל האשליה שאני יותר אווירודינמי, לטובת צריכת דלק, אבל אין לי שום דרך או כוונה למדוד אם זה באמת עוזר.
עבודה יפה.
גם אני חושב ששטוח פרקטי יותר.
ההתקנה הגבוהה לא מגבילה בחניונים?
Sent from my iPhone using Tapatalk
מיתקן להיי ליפט על הדלת, מגירה למקרר ומגירה לציוד.
131889131890131891131892
ופינוק/פיצוי לשנת קורונה...
131894
GodsFather
11-12-20, 16:55
מיתקן להיי ליפט על הדלת, מגירה למקרר ומגירה לציוד.
131889131890131891131892משהו השתבש פה
Sent from my HD1903 using Tapatalk
מיתקן להיי ליפט על הדלת, מגירה למקרר ומגירה לציוד.
131889131890131891131892
131898131897131896131895
המתקן להייליפט יפה.
חשבת לשים חתיכת אוקולון על הפגוש, שיתמוך במשקל הנוסף? (שבסגירה ההיליפט ינוח עליו).
תודה. התושבת נקנתה מחבר אתר שנמצא כאן ופרסם למכירה.
לא עלה בראשי... והאמת זה לא מטריד אותי, ואני מכיר את כל הסאגות על הצירים וקריסה למיניהם...
מה שכן למי שלא יודע, לצירים של הדלת יש כיוונון, גם למשקוף וגם לדלת עצמה בחלק הפנימי. כדאי מאוד אחרי כמעט שתי עשורים לבדוק שהברגים האלה מחוזקים טוב.
ביניתיים עבר כבר כמה טיולים טובים, מרגיש חזק. ימים יגידו. נתמודד.
מה המצב נדב,
אז בסוף ויתרת סופית על מושב 6/7.. מה עם הטרנספר? מה הפינוק שבתמונה?
Sent from my iPhone using Tapatalk
מה המצב נדב,
אז בסוף ויתרת סופית על מושב 6/7.. מה עם הטרנספר? מה הפינוק שבתמונה?
Sent from my iPhone using Tapatalk
פירקתי מושב אחד, השמאלי. הימני עדיין מחובר(ת'כלס צריך רק 6 מושבים 🤠 )... כשצריך לפתוח כיסא מוציא את המגירת מקרר או המגירת ציוד שלידו.
הטרנספר, יחידה משופצת קומפלט מחו"ל ביחס מופחת 1.410 .
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.