ד ו ר ו ן
21-08-15, 12:52
בהמשך ללנדקרוזר מסעות, האיש מציג מד-איכות שמן קטן, לפיו הוא קובע האם נדרשת החלפת שמן.
הנ"ל מההגיון שהחלפת שמן לפי ק"מ/זמן באה לתת כיסוי לכללי אצבע בהקשר לבלאי ולכלוך, אבל לא בהכרח בקשר ישיר למצב השמן.
הוא בודק את איכות השמן עם המוצר הזה: lubricheck (http://www.lubricheck.com/)
ולפי התוצאה, מחליט האם הגיע באמת הזמן להחליף שמן.
בגדול, זה תהליך מוכר שמבוצע במכונות תעשייתיות שצורכות הרבה שמן בכל החלפה, אבל לא נפוץ ברכבים פרטייים.
ומצד שני, כבר היום יש משהו דומה מובנה ברכבים חדשים שמשכלל את הק"מ ותנאי נסיעה ו"מחליט" מתי מחליפים שמן בצורה מושכלת יותר מאשר "רק לפי ק"מ".
ניסיון?
רעיונות?
חיובי/שלילי?
הנ"ל מההגיון שהחלפת שמן לפי ק"מ/זמן באה לתת כיסוי לכללי אצבע בהקשר לבלאי ולכלוך, אבל לא בהכרח בקשר ישיר למצב השמן.
הוא בודק את איכות השמן עם המוצר הזה: lubricheck (http://www.lubricheck.com/)
ולפי התוצאה, מחליט האם הגיע באמת הזמן להחליף שמן.
בגדול, זה תהליך מוכר שמבוצע במכונות תעשייתיות שצורכות הרבה שמן בכל החלפה, אבל לא נפוץ ברכבים פרטייים.
ומצד שני, כבר היום יש משהו דומה מובנה ברכבים חדשים שמשכלל את הק"מ ותנאי נסיעה ו"מחליט" מתי מחליפים שמן בצורה מושכלת יותר מאשר "רק לפי ק"מ".
ניסיון?
רעיונות?
חיובי/שלילי?