צפייה בגרסה מלאה : שקע מצית קיים - הפיכה לזרם קבןע
איך עושים?
סיכונים?
איך נמנעים מריקון מצבר?
תודה מראש לעונים
תלוי למה אתה צריך את זה.
בהתאם, יש להחליט אם צריך לסלול ישירות מהמצבר (עם פיוז בדרך) או רק לקחת ממקור מתח קרוב בתא הנוסעים....
המצבר לא ייגמר אם לא תחבר אליו צרכן כך ששוב חוזרים לשאלה הראשונה.
למתח קבוע...
מחברים ישר למצבר עם כבל נפרד ופיוז הגנה.
סיכונים:
הכבל שאתה מעביר יקצר וישרוף לך את האוטו.
איך נמנעים מלגמור מצבר:
שמים מעגל אזעקה או ניתוק בירידה ממתח מסוים.
שמים מפסק עם אור שיזכיר לך שהשקע מצית שלא כבה בסגירת הסוויץ עובד.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
סיכונים:
הכבל שאתה מעביר יקצר וישרוף לך את האוטו.
lk
לא אם תתקין פיוז על הקו כמה שיותר קרוב למצבר.
יש מקור מתח לפני סוויץ שנכנס לתיבת פיוזים בקבינה. אפשר לקחת משם עם פיצול ביציאה מפיוז בקופסה שמוזן ישירות מהמתח, או לחילופין לפצל בכניסה ולשים פיוז על החוט.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.