מוטי ג.
24-08-15, 10:19
היי,
אני בהתליך שיפוץ מנוע של הריינגר,
מצאתי אוזן\תושבת שבורה של המוביל התחתון של שרשרת הטיימניג.
100814
המוביל יושב בתוך "גומחה" בחלקו התחתון של המנוע - CRANK CASE
וגם מוחזק בין גוף הצילינדר לראש המנוע ע"י בליטה במוביל-
100815
100813
שאלתי היא:
מהן,לדעתכם, האופציות לתיקון?
אגב, החתיכה השבורה קיימת.
האם:
1. לרתך עם ריתוך אלומיניום ולעבד לתצורה המקורית?
2. להדביק עם אפוקסי מקצועי ולעבד לתצורה המקורית ?
3. להשאיר את זה כך, מתוך הנחה שהמוביל לא יכול ליפול לכיוון החלק השבור כי הוא מוחזק גם בין צילינדר לראש, ומה שנשאר עדיין מחזיק את המוביל מלזוז מעלה ומטה?
4. להחליף קייס? (משומש)
תודה,
אני בהתליך שיפוץ מנוע של הריינגר,
מצאתי אוזן\תושבת שבורה של המוביל התחתון של שרשרת הטיימניג.
100814
המוביל יושב בתוך "גומחה" בחלקו התחתון של המנוע - CRANK CASE
וגם מוחזק בין גוף הצילינדר לראש המנוע ע"י בליטה במוביל-
100815
100813
שאלתי היא:
מהן,לדעתכם, האופציות לתיקון?
אגב, החתיכה השבורה קיימת.
האם:
1. לרתך עם ריתוך אלומיניום ולעבד לתצורה המקורית?
2. להדביק עם אפוקסי מקצועי ולעבד לתצורה המקורית ?
3. להשאיר את זה כך, מתוך הנחה שהמוביל לא יכול ליפול לכיוון החלק השבור כי הוא מוחזק גם בין צילינדר לראש, ומה שנשאר עדיין מחזיק את המוביל מלזוז מעלה ומטה?
4. להחליף קייס? (משומש)
תודה,