PDA

צפייה בגרסה מלאה : הורדת מידה לקיצור גל הינע- drive shaft



omri_t
25-08-15, 19:42
שאלה טכנית ברשותכם:

החלפתי סרן ברכב מדנה 44 לדנה 60
כפועל יוצא אני צריך לקצר את גל ההינע כי ה"זנב" גדול יותר.
ברכב יש sye כך שמראש המידה אינה כמו במקור.
ומותקן גל הינע שנלקח מ f350 למיטב זכרוני ומצוייד בזחיח וקרדן כפול.

1. כדי לחסוך טעויות מדידה- מה ההבדל במידה בין ה 44 ל 60?
לצורך העניין בכמה ה"זנב" של ה 60 ארוך משל 44 - לא כל כך עקרוני המדידה כמו ההפרש לנקודה זהה כמה קח הציריות.

2. איך נכון למדוד אורך גל הינע שיתאים למהלכי המתלה?

תודה.

boaz avrahami
25-08-15, 19:51
אתה בטוח שהורדת 44 ולא 35?

omri_t
25-08-15, 20:33
כן.
אנחנו לא מדברים על אינדיאני כלשהו.

זה בעתיד....

נמרוד
25-08-15, 21:18
שאלה טכנית ברשותכם:

החלפתי סרן ברכב מדנה 44 לדנה 60
כפועל יוצא אני צריך לקצר את גל ההינע כי ה"זנב" גדול יותר.
ברכב יש sye כך שמראש המידה אינה כמו במקור.
ומותקן גל הינע שנלקח מ f350 למיטב זכרוני ומצוייד בזחיח וקרדן כפול.

1. כדי לחסוך טעויות מדידה- מה ההבדל במידה בין ה 44 ל 60?
לצורך העניין בכמה ה"זנב" של ה 60 ארוך משל 44 - לא כל כך עקרוני המדידה כמו ההפרש לנקודה זהה כמה קח הציריות.

2. איך נכון למדוד אורך גל הינע שיתאים למהלכי המתלה?

תודה.

הפוך - כדי לחסוך טעויות אל תסתמך על מקורות מידע עלומים במקום מדידה בפועל!!!

אם אני מבין את המצב נכון - היה סרן ודרייב-שאפט שעבדו לשביעות רצונך. החלפת סרן. מה שנכון לעשות הוא להרכיב את הדרייב שאפט כמו שהוא, להרכיב לגמרי כולל הידוק כל הברגים, ולמדוד את מצב הסליפ יוק - הטלסקופ. אתה צריך לקצר את הדרייב שאפט במידה שתביא את הסליפ יוק לאמצע מהלך במצב עמידה.

באותה הזדמנות להביא מד זוית ולבדוק את זויות הכניסה של הפיניון והיציאה מהטרנספר כשהרכב עומד סטטי, ולוודא שהן "לפי הספר" - אם יש לך קרדן כפול זה אומר שהפיניון צריך להצביע לכיוון הטרנספר, אם קרדן רגיל אז מקביל ברמה של פלוס-מינוס מעלה. אם צריך לתקן את מיקום הסרן או להנמיך טרנספר, אז לעשות את זה עכשיו.

-->