צפייה בגרסה מלאה : מהדקים שרופים בחיבור לונטה של מזגן
101030101029101028
שלום
יש לי סיטרואן פיקאסו 2009
הרכב נקנה לפני שלוש שנים אחרי שעמד הרבה זמן במגרש והוונטה שלו היתה תקועה .
דפקו עליה ושיחררו אותה אבל המזגן מקרר חפיף לגמרי - בקיץ בצהרים די סובלים .
מדי פעם הונטה היתה מתנתקת בגלל בעיית מגעים של המהדקים, הייתי מזיז את המהדקים וזה היה משתחרר לכמה זמן ושוב חוזר
לפני שלושה חודשים הלכתי לחשמליה - מילאו לי גז , בדקו קומפרסיה ואמרו שהכל בסדר - אבל לא היה לבן אדם תרמומטר אז הוא אמר שזה קר ואני אמרתי שלא וזהו... .
עכשיו המזגן לא עובד בכלל - בדקתי והסתבר שיש קצר - שני המהדקים ממש מותכים ( מצרף תמונות )
דיברתי עם חשמלאי אחר וגם לו אין תרמומטר
אני לא רוצה שוב ללכת למישהו כמו ההוא שמילא לי גז ואין לו מושג בכלל .
מה יכולה להיות הבעיה לזה שהמהדקים הותכו ?
מה אתם מציעים ?
מכירים חשמלאי רכב באיזור גדרה ?
תודה
תמדוד צריכת זרם
כנראה שהוונטה תקועה גורם לעומס והתחממות.
לחלופין \ במקביל - מגעים לא טובים- יוצר התחממות גם כן.
אל תזניח את הרכב...
חיבור חשמל רופף ומקום כזה שהצריכת זרם גבוהה והתוצאה זה מה שאתה רואה, יש לך מזל שלא נישרף הרכב, תחליף קונקטורים לכאלה לזרם גבוה ותוודא שמהודקים טוב.
בנוסף אולי כדאי לבדוק מסביב שהכל תקין, את החיווט ושאין עומס.
יש את מוסך מסמיה בצומת מסמיה בתחנת פז, צמוד לפונדק ורדה.
החשמלאי שם, אודי, מקצוען בצרפתיות.
אהלן שמוליק
היום בבוקר הייתי אצל חשמלאי מזגנים באשדוד ( לפני שראיתי את ההודעה שלך )
אמר לי שאין להשיג מהדקים כאלה כמו השניים השרופים והוא יאלתר משהו אחר עם ארבעה מהדקים אחרים - רק זה עלות של 400 שקל ( לפני מע"מ כמובן ) . אם צריך גם להחליף פילטר ( הוא טוען שיש פילטר מזגן בתוך האוטו באיזור המפוח - אין לי מושג ... ) - עוד 150 שקל לפני מע"מ
זה בהנחה שאין בעיה של חוסר בגז .
נראה לי מחיר גבוה - לא ?
מהדקי חשמל 400 ₪? ועוד על אילתור?? וואלה יפה...
הבחור טרח לברך לפני השחיטה?
boaz avrahami
02-09-15, 22:24
הבחור טרח לברך לפני השחיטה?
אין צורך, אלוהים איתו
הוא בירר עם עצמו :mad:
עם כל המומחים שיש כאן, אין מישהו שיכול לעשות את העבודה ?
1. איפה אפשר למצוא כאלה קונטקטורים שמתחברים למפוח של המזגן ?
יש חנויות שמתעסקות עם זה ?
2. איך מחברים את החוטים לקונטקטור ? רק דוחפים אותם פנימה וזה ננעל ? או משהו אחר ?
תודה רבה101240101241101242
boaz avrahami
06-09-15, 08:52
לא רואים את התמונות אבל חשמלאי רכב מקצוענים משתמשים בקונקטורים יעודיים דוגמת אלו של דויטש.
לחיצה שלהם דורשת כלי מיוחד והקונקטורים בתקן תעופתי.
http://www.repairconnector.com/deutsch-connectors-1/
לא צריך להגזים לדעתי, זה סיטרואן לא f 35 ...
אם לא מצאת כאלה קונקיורים חדשים או משהו דומה, כנס לאחת הפירוקיות וקח קונקטורים דומים מאותו המקום(מפוח מזגן), זה לא חייב להיות אותו קונקטור, אבל צריך להיות זכר ונקבה תואמים ואותו מספר חוטים, תוודא שאתה מחבר כמו שצריך ואם צריך הלחמות לא להיתעצל, כמובן שעדיף שהחוטים יתחברו ישירות לפינים של הקונקטורים במקום הלחמות.
boaz avrahami
06-09-15, 09:10
הלחמות נסדקות ברכב.
רק חיבורי לחיצה עם מחברים טובים.
1. גם אם אני לוקח מפוח קומפלט עם המהדקים שלו , בכל מקרה יש חיבור של שני חוטים לעשות ( חוטי ההזנה למפוח ) - לא ? .
2. איך אתם מציעים לעשות את החיבור חוץ מריתוך ? תוכלו להעלות תמונה של לחצנים ( או איך שקוראים לזה ) מתאימים ?
תודה רבה101244
boaz avrahami
06-09-15, 15:49
צ'מע, לך לפרוקיה ותביא מהם מאוורר מפירוק ושיחתכו לך את החוט אחרי הרונקטור על מנת שיהיה לך את שני הצדדים.
גש לחשמלאי ובקש ממנו שילחץ לך את החיבורים.
אתה לא תקנה בשביל שני חוטים לוחץ ומחברים.
תבדוק רק שהמפוח עובד לפני שאתה עוזב את המשחטה
אחרי חיפושים מתישים באמת 101311 מצאתי מפוח בפירוקיה ממש דנדש .
חיברתי את שני חוטי ההזנה אליו בעזרת מהדקי חשמל גדולים .
זה תיקני ?
לא. יש מחברים ייעודיים לחיבור חוטים. זה נקרא splice., כאלו שמתאימים לשטח החתך של החוטים. לחלופין אפשר להלחים חוטים בצורה תקנית אחד לשני. כל חשמלאי רכב אמור לדעת איך עושים זאת. וגם בכל ספר רכב של כל יצרן יש הוראות כיצד לחבר חוטים אחד לשני בצורה תקנית. יש להקפיד על בידוד החוטים באמצעות שרינק מתאים.
אהלן אלי
1. יש לך אולי תמונה איך מחבר כזה נראה ?
2. האם אתה יכול לעשות לי את החיבור הזה - אפילו בתשלום . אני גר לא רחוק ממך .
האמת שאם תלך לקנות אין לי בעיה לעזור לך בעבודה של זה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.