צפייה בגרסה מלאה : זקוק לחוות דעת battery brain.
אהלן חברים,
כחלק משדרוג כולל במערכת חשמל ברכב תיכננתי לבצע התקנה של מצבר נוסף לצרכנים נוספים וכגיבוי בעת פריקה.
בסופו של דבר נתקלתי במוצר הבא אשר אמור לנתק את הצריכה מהמצבר טרום פריקה כך שנישאר מספיק כדי להניע את הרכב.
http://www.batterybrain.co.uk
האם משהו מכיר את המוצר מניסיון אישי ויכול לחלוק מניסיונו?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
התקנתי לפני מספר חודשים, ממליץ בחום.
אני משתמש בחשמל לצרכי תאורה , ממיר מתח ,מקרר וכו׳ , בדרך כלל לבד בשטח כשאני במנהלות לטיולים נודדים ועד שהתקנתי נהגתי לעקוב אחרי מצב המצברים בעזרת המד מתח של הממיר, הבטריבריין בהחלט מוסיף שקט נפשי.
boaz avrahami
01-09-15, 20:10
אני כבר כמה שנים איתו. דגם עם שלט רחוק.
אחד התפגר אחרי 7-8 חודשים ( מחוץ לאחריות למיטב זכרוני) והוחלף אחרי שיחה קצרה עם המנכל של גלאור.
מאז לפחות 3 שנים ללא דופי.
מאוד מרוצה.
חשוב להוסיף שהיה לי מצבר בסוף חייו שבבוקר של טיול אחרי עבודה עם מקרר שני המנתקים, גם המקרר וגם הבטרי בריין השאירו את המצבר בבוקר בלי מספיק כח אבל כאמור המצבר כבר היה בימיו האחרונים
http://m.summitracing.com/parts/sms-333126
אם אתה מתקין מצבר שני, עם מערכת ניהול טעינה, אתה לא ממש צריך את זה, כי המערכת מנתקת את אחד המצברים כשהמנוע מכובה.
כך שבכל מקרה יהיה לך מצבר ראשי, שמיועד רק להנעת הרכב בבוקר.
לדעתי זה שימושי בעיקר למי שיש לו מצבר יחיד, ולא רוצה להיתקע בגלל זליגות או צריכת יתר של ציוד חשמלי בזמן החנייה.
אם אתה מתקין מצבר שני, עם מערכת ניהול טעינה, אתה לא ממש צריך את זה, כי המערכת מנתקת את אחד המצברים כשהמנוע מכובה.
כך שבכל מקרה יהיה לך מצבר ראשי, שמיועד רק להנעת הרכב בבוקר.
לדעתי זה שימושי בעיקר למי שיש לו מצבר יחיד, ולא רוצה להיתקע בגלל זליגות או צריכת יתר של ציוד חשמלי בזמן החנייה.
1+
יש גם את המוצר הזה של IBS
http://ibs-tech.ch/en/products/low-battery-protection/lbp5lbp70lbp180.html
אוטומטי לחלוטין.
יש לי...לא הייתי קונה בכל מחיר (אולי בגלל שיש לי שני מצברים ואני שקט).
אחרי קצת סבלנות רכשתי אחד מאיביי ב 20 דולר (ללא השלט), חדש ממישהו שלא התקין.
עובד מעולה - אבל קצת בעייתי לרכבים עם מחשבים שניתוק חשמל לאורך זמן רב בעייתי עבורם (איפוס היסטוריה וכיול).
כיום שבעלות דומה אתה קונה מצבר בוסטר ליטיום בגודל של 15 על 10 סמ, הייתי מעדיף את האפשרות הזו.
מצד שני אם אתה מאלה שמשאירים תאורה + מקרר על מצבר חלש לאורך זמן - המוצר הזה בשבילך מפני שהוא יגן על המצבר להגיע לתחום המסוכן והכמעט אל - חזור.
של פחות מ 10.5 וולט. בכל מקרה שלוש שנים, עובד היטב.
מותקן ועובד ברכב שלי (הדגם עם השלט) כבר שבע שנים ללא תקלה.
שקט לי, לא מודאג, תמיד עובד, מעולה גם לניתוק יזום.
עלה בזמנו כמה מאוד בודדות של שקלים.
ממליץ בחום.
מותקן ועובד שנים רבות.
פתרון מעולה לשטח, בעיקר אם יש לך מקרר, רוקנת אותו עם צרכנים אחרים, או השארת אורות דולקים, לוא דוקא בשטח.
קניתי בזמנו באי ביי במחיר מגוכח את הדגם הפשוט כך שיש פחות פוטנציאל לתקלות.
דורש במקרה של נתוק, להרים מכסה מנוע, לפתוח פקק אטום, ללחות על כפתור ולהתניע.
קיצר - לטעמי התקן חובה למי שמטייל ברכב בודד.
אגב, שנים סחבתי מצברון רזרבי (בוסטר) ובתחילת הדרך עשה עבודה לא רעה. עם הזמן התיישן וכאשר נזקקתי לא - קדחת...
היום אני משאיר את המקרר על מצבר הרכב, ואת תאורה, מפוחים וכו מפעיל מהמצברון.
תודה לכולכם על התגובות!
האם מישהו עובד איתו באופן מכוון ומסתמך עליו לבוקר שאחרי?
כלומר אפשרי להשאיר את תאורת המחנה והמקרר ומוזיקה וללכת לישון ובבוקר לסמוך במאה אחוז שיש לך מספיק כוח להתניע?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
boaz avrahami
02-09-15, 20:04
הוא מנתק אם אינני טועה ב 11.8 וולט.
זה הרבה מתחת לטווח הביטחון שחיי המצבר לא יתקצרו משמעותית.
בקיצור, לא לזה הוא נועד.
האם המכשיר ניתן לכיול לניתוק בוולט יותר גבוה?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
מקרר נורמלי מתנתק בעצמו ב11.8.
ותאורת לד לא צורכת כמעט כלום.
עם מצבר של 100א״ש, אני משאיר מקרר בלילה, ומשתמש בתאורת לד כ-3-4 שעות בערב בלי בעיה.
אצלך אני מניח שאין מקום למצבר כזה גדול.
במקומך, הייתי משקיע במצבר נוסף ולא בדבר הזה.
מה הרווחת מזה שיש לך מקרר שמפסיק לעבוד בלילה?
boaz avrahami
02-09-15, 22:09
האם המכשיר ניתן לכיול לניתוק בוולט יותר גבוה?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
זה הספציפי לא.
אולי יש לו מתחרים שכן, לא מכיר.
אצלי במקרר יש 3 רמות לניתוקו במפלסים שונים כאשר 11.8 הוא הנמוך.
צריך לזכור שבגלל החיווט, המקרר מקבל בין שליש לוולו שלם פחות מאשר יש במצבר באמת. מרחק, התנגדות חוטים וכו.
דורון,
אין לי הרבה מקום ברכב גם ככה... סתם אתגר לדחוף עוד מצבר ברכב.. כנראה יצטרך לשבת בקבינה... ואז מצבר ג'ל.. ואז העלויות גדלות.. . בלי קשר לייצור עיגון בטיחותי ואביזרים נוספים.. ומשקל.
הרכב מצוייד כבר במצבר 76אמפר. ואלטרנטור גדול מאוד שמספק טעינה מלאה גם בסלד סרק.
הצורך הוא למצבים האלה בטיול ששותים הרבה ואחרי המון בשר ושתייה.... ועוד שתייה.... נגמר הכוח לקום לכבות את המוזיקה.. והתאורה.
מתקן כזה אמור להוריד ממני את החשש מלהירדם... ולהתעורר בלי מצבר.
אני יודע שזה נראה הזוי לחלקכם אבל זה הרצון שלי.
נראה לכאורה שלמרות השם המפוצץ זה מתקן יחסית טיפש ופשוט.
מעבר לזאת אני לא רואה איך זה מקצר את אורך חיי המצבר בכמה לילות כאלה בשנה....
הוא הרי מונע את פריקת המצבר ואמור להאריך את חייו משמעותית.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
עידכון:
לאחר בדיקה מול יבואן ... המוצר מיועד להתמודד בדיוק עם המצבים אותם תיארתי.
מעבר לזאת הוא ניתן לתכנות מלא.
ומכאן השאלה שלי... באיזה מתח הייתם ממליצים לנתק כך שבוודאות יישאר מספיק כוח להניע אך הרכב בבוקר?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
boaz avrahami
03-09-15, 13:16
הבטרי בריין ניתן לתכנות?
אשמח לדעת היכן ואם זה עולה כסף.
לגבי האין כח לקום - בשביל זה יש שלט רחוק למערכת
הבנתי שזה רק מהדגמים ששווקו בשנה האחרונה בועז.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
ולמה לא לחבר את ההמצאה ל"פורט" רק של צרכני "תוספת" כמו אור/מקרר?
לפצל כבר ליד המצבר ולחבר את המנתק (עם השלט) בפיצול ולכבות רק את הצרכנים האלה, בלי לפגוע בתיכנות/זיכרון מחשב הרכב ושאר תופעות הלוואי שצויינו בכלי רכב חדשים?
boaz avrahami
03-09-15, 18:07
יש למכשיר ביי פס דק לצורך חיבור למחשב ולרדיו, למי שרוצה ומעיז לפגוע בצמות האלו
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.