צפייה בגרסה מלאה : רכב מהעבודה מה מומלץ ? רמז זה לא ג'יפ
שלום
אני מתחיל עבודה חדשה אחרי החגים
ישנו מבחר של מכוניות
מאזדה 3 אקטיב
סוברו איפרזה style
טויוטה קורולה 1.6 sun
יונדאי i35 אינספייר 1.6
נק' חשובות
- יכול להיות שיהיו לי נסיעות ארכות 100 ק"מ לכל כיוון
- הנסיעות לכל כיוון הן הלוך וחזור , הווה אומר אני לא מטייל, מגיע ללקוח נמצא אצלו באתר וחוזר הבייתה
- 4 נפשות
- מחזיק עוד רכב ג.ו 2011 למנהלת הבית (בעתיד יוכל לרכב שטח אמיתי)
- חשוב שלי שיהיו לי נוח להתמצא בכביש אני לא מכיר את הארץ כל-כך טוב
- חשוב נוחות נסיעה
נ.ב
הלב אומר טויוטה
ראיתי מבחני השוואה בין המכוניות הנ"ל כל מבחן מעדיפים רכב אחר
בקיצור עזרתכם
תודה
המזדה / סובארו קטנות מבפנים בצורה מגוחכת... הייתי באותה התלבטות לפני חודשיים , אני בחרתי ביונדאי... לא בטוח שהיא יותר טובה מהטויוטה...
sent from my WJ
בדוק אם יש אפשרות לסטיישן. זה משמעותי בתחזוקת הג׳יפ שנשאר בצד. (תחשוב כמה נוח להעמיס גיר או סרן)
אני תכף בבחירה דומה והפרמטרים החשובים (כי אף אחת מהמכוניות היא לא משהו שהייתי קונה לבד) הם נפח העמסה וכושר גרירה.
אסף.
בד"כ אכן יש אופציה לסטיישן.
זה באמת הרבה-הרבה יותר נוח.
אני לקחתי יונדאי I30CW - וזה אוטו ממש מחורבן.
חברה שלקחו כאן I35 גם לא מתלהבים.
בסה"כ לא נוח, עם ביצועים לא להיט וקבינה מצועצעת.
במקומך, אם אין סטיישן, הייתי הולך על הטויוטה או המזדה. (את האקטיב אני לא מכיר)
מצטרף להמלצות על סטיישן, נוח בצורה בלתי רגילה להעמסת ציוד, במיוחד עם קיפול המושבים האחוריים.
לגבי הרכבים, אני יודע מאנשים שנוסעים מרחקים ארוכים שהם מאוד מרוצים מהיונדאי I35 ולו בגלל המרחב הפנימי ויותר חשוב - יש לו בקרת שיוט !
ככה אתה לא צריך לחשוש מלעבור את המהירות המותרת כשאתה נוסע על כבישים מהירים, ואם זה על בסיס יומיומי לדעתי זה הדבר הכי חשוב.
לגבי הרכבים, אני יודע מאנשים שנוסעים מרחקים ארוכים שהם מאוד מרוצים מהיונדאי I35 ולו בגלל המרחב הפנימי ויותר חשוב - יש לו בקרת שיוט !
ככה אתה לא צריך לחשוש מלעבור את המהירות המותרת כשאתה נוסע על כבישים מהירים, ואם זה על בסיס יומיומי לדעתי זה הדבר הכי חשוב.
אכן זה היה אחד הפרמטרים העיקריים בהחלטה...
sent from my WJ
בקרת שיוט זה חשוב לי מאוד
ולפי האתר טויוטה דגם sun ( הדגם הפשוט) כן יש Cruise Control
נ.ב
ישנו דגם סטיישן של היודנאי i30cw
מה קשר "ההתמצאות בכביש" לסוג המכונית?....
עם טויוטה לא תטעה בדרך ועם יונדאי תחפש את היעד במשך שעות?
מי מהמכוניות בליסינג מציעה WAZE מובנה?
האימפרזה נופלת ראשונה כי היא מכונית פחות טובה בכמעט כל פרמטר.
מדובר בדגם "ישראלי" לחלוטין - מכונית מפגרת טכנולוגית שסורסה ושונמכה בכל פרמטר אפשרי כדי להתאים אותה למשבצת הליסינג:
מנוע חלש, הנעה קדמית במקום כפולה, פחות איבזור וכו' וכו'.
המאזדה קצת צפופה מאחור. מכונית יפה וטובה, מצטיינת בפרמטרים הדינמיים כמו היגוי והתנהגות כביש.
מצד שני מנוע ה-1.5 לא גיבור גדול. לנסוע טוב יותר מאימפרזה 1.6 עם גיר רציף זו לא באמת חוכמה גדולה.
טויוטה קורולה החדשה - גדולה, מרווחת איכותית מאוד. בכל פרמטר של נהיגה זו טויוטה מסורתית - כלומר על הפנים. מכונית שהיא הכי אנטי נהיגה שאפשר. הקורולה הקודמת מרגישה כמעט ספורטיבית לעומתה... צריך להבין שמכוניות רעות לנהיגה בטויוטה זה לא באג, זה פיצ'ר. בטויוטה נוסעים, לא נוהגים - ככה הם מתכננים אותן ומסתבר שהם לא טועים. הרוב המוחלט אוהב ורוצה את זה בדיוק ככה - רך, קל, מנותק.
יונדאי i35 - גדולה, מרווחת. כמו כל מכונית עם הרבה קימורים, גם היא נחשבת ל"מעוצבת" בעיני ההדיוטות אבל עיצוב הוא בהחלט שאלה של טעם. זו הקומפקטית ה"אמריקאית" של יונדאי, קצת מצועצעת מבפנים ולא חפה מטעויות ובסך הכל מכונית די בינונית אבל גם לא רעה. אין לי מושג ממה אנשים לא מרוצים.
ועכשיו ברצינות: זה אוטו ליסינג. נושאים כמו אמינות, אחריות ושמירת ערך לא אמורים לעניין אותך.
אז למה לעזאזל מכונית בינונית בכל פרמטר מהמזרח?...... קח מכונית אירופית עם נוחות והתנהגות טובות באמת, מנוע טורבו מודרני, תנוחת נהיגה שמתוכננת לבני אדם מערביים נורמליים: סקודה אוקטביה, פיז'ו 308. סיאט לאון. יש להן דגמי סטיישן מצויינים. נקודה למחשבה.
רק הטויוטה שווה התייחסות, מבין כולם הייתי לוקח אותה.
גילוי נאות, אני קצין רכב ויש לי בחברה את כל הרכבים הנ"ל.
גם למאזדה אקטיב יש בקרת שיוט,
אני עכשיו נוסע על כזה ולא מבסוט יותר מידי,
הרכב בינוני בכל פרמטר שאפשר לחשוב עליו מנהיגה ועד רמת גימור.
הכסא נהג מאוד לא נוח, לא משנה כמה ניסיתי לכוון אותו הוא יצר כאבים שונים בנסיעות ארוכות. ואני לא סובל מכאבים כאלה בדרך כלל.
הרכב סה"כ משייט בסדר בכביש 6, ולזה הוא נועד, זה הקומפורט-זון שלו.
האקטיב מגיע עם מערכת מולטימדיה, שן כחולה, מצלמת רוורס ושליטה על כל הבלאגן הזה בעזרת ג'ויסטיק חמוד שנמצא ליד ידית ההילוכים ושולט על תצוגת LCD, סה"כ לא רע ויותר טוב מהתקנות מקומיות של מערכות מולטימדיה. העברית שבו אפילו כמעט סבירה.
הדבר הכי גרוע ברכב הזה, שיש לו ריח של מאזדה. וכל מי שנסע במאזדה חדשה יודע על מה אני מדבר. הריח הזה דובק בך.
בקיצור, זה לא הרכב שהייתי רוצה להתקע איתו ל-3 שנים.
הריח זה לא בדיחה. זה אמיתי.
לפלסטיק הטרי במכוניות חדשות יש ריח אופייני.
ריח של טויוטה הרבה פחות טוב לטעמי, והריח הכי גרוע אי פעם זה בפריוס. כשרוצים שתחסוך ותיסע כמה שפחות - גם זו שיטה.
יצא לי לנהוג השבוע על קיה סיד סטיישן, לא רעה בכלל !!
לאישתי יש פורטה דור חדש שנחותה ממנה בכל פרמטר.
תזמין נסיעת מבחן בטויוטה, יונדאי ומזדה. סע גם עם בני המשפחה.
גם אם טעית בבחירה, עוד 3 שנים מחליפים...
אגב, האוקטביה עולה על שלושתם (אבל כך בחשבון אפשרות לכשל מנוע...)
חנן-ג'יפולוג
02-09-15, 11:02
אני עם הi30cw השלישית שלי. אוטומטית 1600 ראשונה שלי, לאחר שתי ידניות 1400 קודמות, דור נוכחי ודור קודם. כולן עם תפוח גרירה, וגררו לעתים תכופות.
מאוד מרוצה מהרכב ובוחר בו על אף שאני יכול לקחת גם i35. היעדר הקרוז זה חסרון, אבל המרחב הגדול והנוחות והתחושה הכללית, עדיפים לי, שלא לדבר על משקל הגרירה המורשה, שזה דיל ברייקר מבחינתי.
מחליף רכבים כל שנה וקצת, כי הקילומטראז' השנתי שלי נושק ל100000.
ראוי לציין: אני לא מכיר מותגים אחרים. יכול לקחת רק יונדאי, כי אני עובד אצלם [emoji3]
תזמין נסיעת מבחן בטויוטה, יונדאי ומזדה. סע גם עם בני המשפחה.
גם אם טעית בבחירה, עוד 3 שנים מחליפים...
אגב, האוקטביה עולה על שלושתם (אבל כך בחשבון אפשרות לכשל מנוע...)
הסקודה עולה על כולן במרווח פנימי ו באיכות הנסיעה. לא יודע מאיפה אתם מביאים כשל מנוע או גיר- האוקטביה שברשותי, ליסינג מחברת הליסינג הגרועה ביותר שנתקלתי בה מבחינת משטר הטיפולים, עברה כ 150,000 ק"מ, מושכת ומחליפה הילוכים כמו ביום הראשון. 1.2 tsi, גיר dsg
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
אם אין סטיישן אז הטויוטה בלי למצמץ
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
הסקודה עולה על כולן במרווח פנימי ו באיכות הנסיעה. לא יודע מאיפה אתם מביאים כשל מנוע או גיר- האוקטביה שברשותי, ליסינג מחברת הליסינג הגרועה ביותר שנתקלתי בה מבחינת משטר הטיפולים, עברה כ 150,000 ק"מ, מושכת ומחליפה הילוכים כמו ביום הראשון. 1.2 tsi, גיר dsg
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
לגבי מרווח ואיכות נסיעה, אין עוררין.
בחברה בה אני עובד, לא ניתן לבחור יותר באוקטביה, אחרי שמספר אוקטביות (מתוך מאות) גמרו מנוע סביב ה 40k.
ראשית תודה על התגובות
את האמת כל התגובות יותר בכיוון יונדאי/טויוטה
כנראה שאני אלך עם הלב - טויוטה.
אחזור לכאן עוד כמה חודשים להחלפת הויטרה
תזכורת
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/91701-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%99-%D7%92%D7%A8%D7%A0%D7%93-%D7%95%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%94-2011-%D7%95%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%9B%D7%96%D7%91
שולץ האיום
02-09-15, 15:32
הלב הולך עם טויוטה ? קצת מצחיק.
בכל מקרה לדעתי במקרה הזה אכן הקורולה עדיפה על השאר.
טויוטה ולב?
טויוטה הולכת טוב רק עם ההגיון. הגיון של קצין הרכב הכוונה.
אבל אם יש אפשרות לבחור באירופאית, אל תהסס.
מישהו אצלנו התעקש קצת וקיבל 3008.
אירופאי אבל אוטו בלתי נסבל לטעמי האישי....
(בסכום כזה ואם מרחיבים את הבחירה כבר הייתי מנסה לשכנע אותם שפולו GTI ידנית זה יופי של רכב חברה)
אסף.
רק אל תחנה את הטויוטה הרבה בשמש. הריח של הפלסטיק שיקבל את פניך פשוט דוחה. אצלנו, באחת הטויוטות, פתאום באמצע היום הופיע סדק בשמשה הקידמית וכיסויי המראות צד נוטים ליפול. מדובר בדגם החדש שנמצא אצל עובד שמטפל ושומר על הרכב. גם המזגן עייף משהו ונאמר לו שככה זה באוטו הזה.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הרגתם אותי
נו אז מה לבחור
i30CW
i35
COROLLA sun
כמו שכבר הבנת בעצמך, רכב זה ענין אישי, לכל אחד צרכים אחרים מהרכב ולכן הדעות השונות.
מה שכן, לפי מה שאני מבין מהחברים הפרמטרים החשובים הם:
1. סטיישן
2. קרוז קונטרול
3. לא צריך להטריד אותך ענין האמינות אם זה רכב של העבודה בליסינג.
מכאן, תעשה את הבחירה האישית שלך
חנן-ג'יפולוג
03-09-15, 08:28
לגבי סעיף 3, כניצול מגאן, קנגו וברלינגו, אני חולק על דעתך.
אין שום פאן בלהיתקע ולעלות על גרר כל שני וחמישי, בין אם זה בדרך מהעבודה ובין אם זה בטיול של סופ"ש.
זה שזה לא עולה לך כסף, מנחם רק בקצת.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
איך אמר לי הקצין רכב פעם: למה לשלם יותר ולקחת פיקאסו אם חצי מהזמן במילא תסע עם מזדה 5.
אם אלה האפשריות היחידות אז i30CW
מה עם סולר אין אפשרות לסטיישן סולר כמו רנו מגאן אסטייט ?
לא הוצגה במרץ האחרון i30cw חדשה? מישהו יודע מתי צפויה לנחות בארץ?
Sent from my ME301T using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
05-09-15, 10:12
אוקטובר?
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
אישית, אני דוחה ככל האפשר את החלפת נבלת הליסינג. כדי להנות מכושר גרירה לפי התקנה החדשה.
אסף.
לאחר אכזבה מפורד פוקוס סטיישן החלפנו ליונדאי I35 .
לכל אלה שחושבים שאמינות ברכב ליסינג זה לא MUST אני יכול לספר לכם שהפוקוס ידע להתקע רק בעיתוי בעייתי וזה חזר על עצמו כל חודש מחדש , אני יכול לספר לכם על חוויות התקלות בים המלח , בכביש ירושלים ת"א או לספר לכם גם על הרכבים החלפיים המקרטעים שקיבלנו לפעמים.
לשואל השאלה : רכב הליסינג אצלנו בבית הוא של האשה ,למזלי הצלחתי לצאת ממעגל הליסינג וסוף כל סוף לקנות לי גיפ נחמד, כמובן בעקבות הדלק חינם מהחברה הI35 הוא הרכב העיקרי , אז יוצא לי לנהוג מאות קילומטרים על הI35 והרכב שלי לא ממש נוסע , מדובר ברכב נוח מאד עם מנוע חזק בהשוואה לרכבי ה1.6 שנהגתי בחיי , הגה כח מעולה רך מאד ומדוייק, תא מטען גדול ומרווח ,ולהפתעתי בשונה לרכבי יונדאי שאני קיבלתי בעבר מליסינג בולמי הזעזועים משככים טוב ובידוד הרעשים טוב מאד.
הרכב הגיע עם :
קרוז קונטרול.
סאן רוף.
מערכת סטראו בהתקנה מקומית ,כולל דיבורית בלוטוס לסמארטפון + פונקציית A2DP להזרמת מוזיקה ישירות מהטלפון למערכת(חשוב מאד).
חישני רוורס כולל מצלמה.
תא איחסון בין כיסה הנהג לנוסע , מאד נוח.
תא למשקפיים מעל המראה.
בנוסף בדגם החדש הבנתי שיש כפתור הדלקה ללא מפתח
אני הוספתי וו גרירה , והיונדאי גוררת בכבוד טרקטורון ועגלה במשקל של 550 ק"ג
אני לא בטוח שהטיוטה מאובזרת כך.
אם האשה היתה צריכה לבחור שוב , היינו בוחרים שוב את הI35 אנחנו מאד מרוצים.
הגיע הדד ליין שלי להחליט.
בינתיים לא מציעים לי את ה I30CW שהיא הבחירה הטבעית מבחינתי. יכול להיות שבגלל שהמחיר עלה?
בכל מקרה, אם יתעקשו לא לתת לי את הסטיישן הזו (שהיא לא כל כך מבריקה כמו שהיא... ובכן... סטיישן. וגם היחידה שקצרה יותר מ 4.5 מטר, וזה גם פרמטר חשוב עבורי), נשארתי עם I35 שעושה לי בחילה (לא כביטוי, אלא אמיתי, אני נוסע מדי פעם עם מישהו שיש לו כזו ואפילו נסיעה קצרה עושה לי בחילה), קיה פורטה שעושה לי להקיה (טוב, זה היה רק משחק מילים, למרות שאני באמת לא סובל את האוטו הזה), מיצובישי לנסר (מכונית רטרו, כמעט), מזדה 3 וטויוטה קורולה.
אני מתלבט בקול רם.
אני נוטה לכיוון הקורולה, אבל יש לה גיר רציף. בעיה?
את מזדה 3 אף פעם לא אהבתי כי היא קלסטרופובית לי, אבל אולי מתרגלים..?
שתיהן, אגב, ענקיות - 4 מטר ו60 סנטימטר. להחנות כזו אניה זה בערך כמו להחנות דיפנדר (4.85 כולל גלגל ספייר).
אסף.
אני בדילמת סטיישן ליסינג זהה, 3 סטיישן חדשות טרם הגיעו לארץ: i30cw, astra, focus, כך שהדגמים שבארץ או לא זמינים או מיושנים, 308 יקרה יחסית לתמורה, אוקטביה זמני אספקה ארוכככים. תבדוק את הסיד סטיישן..., לחלופין לחפש סטיישן ליסינג שנותרו לו עוד מספר חודשים לסיום ולהמר שעד אז המבחר ישתפר.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
13-10-15, 08:13
האיי30 בארץ. מניח שהשיווק יתחיל בקרוב מאוד.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
13-10-15, 09:29
DCT7 1.6GDI
לא יודע לומר משהו מוסמך על איבזור.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
לי כאמור יש I30 סטיישן בן קצת פחות משנתיים.
את דעתי כתבתי- רכב ממש ממש לא להיט. לא כיפי לנהיגה, התחושה שפשוט אין בולמי זעזועים והמנוע יצא לחל"ת.
כיוון שרציתי סטיישן (וזה היתרון הבולט היחיד של ה I30CW) היונדאי היה עדיף על הפורד שסובל מבעיות אמינות לא קלות.
לאחרונה החלו לחלק גם את האופל אסטרה סטיישן- וזו הבחירה הבאה שלי.
האוטו מרגיש כמו אוטו ולא כמו בדיחה שיש לי כרגע. אפילו הדלת מרגישה רצינית יותר. שלא לדבר על המנוע הבריא עם טורבו ונוחות נסיעה מהותית טובה מביונדאי שאצלי.
מה שכן, חבר עם אופל כזו "שפך" טורבו אחרי שנה ומשהו מ 150K ק"מ... אבל כשזה ליסינג זה לא ממש מעניין....
אסף, מהרשימה שפירטת, טויוטה היא הבחירה ההגיונית.
תנסה למצוא קורולה סטיישן..
יש דבר כזה, נדיר אבל יצע לי לראות אחת.
היה לי I30CW 2013 במשך תקופה, דווקא אהבתי. קומפקטי יחסית, מעוצב נעים ופרקטי בפנים (לטעמי יותר טוב מאשר האחות מבית קיה, והרבה יותר מהI35 מסיבה לא מובנת). אם הייתי צריך לבחור אני חושב שזו עדיין תהיה הבחירה שלי מההיצע הקיים.
אבל אסף - אתה??? רק צרפתי - בטח אם זה ליסינג! רנו מגאן סטיישן. תאכל מהלקרדה שאתה וקומץ חבריך הפרנקופילים מאכילים את הפורום. אם אתה לא לוקח צרפתיה איבדת את כל האמינות שלך.
לא מציעים לי שום אופציה אירופאית. הכי קרוב זה טויוטה טורקיה.
ואני מתעב רנואים במיוחד את הפלואנס שחוויתי במשך 3 שנים והיתה פשוט מכונית גרועה.
יש צפרדעים ויש צפרדעים...
אסף.
אופצית סטיישן שחוזרת להיות מעניינת: הפוקוס החדשה מגיע עם 1.5טורבו, 150 כײס, 25 קגײמ מומנט, 0-100 קמש = 9.2 שניות, גיר אוטומטי פלנטרי, אם שיפרו מרווח רגליים מאחור והוסיפו בקרת שיוט בדגם ליסינג הבסיסי הרי שטיפלו בכל הנקודות החלשות של הדגם היוצא ובתמחור הנכון מאוד מעניינת.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אופצית סטיישן שחוזרת להיות מעניינת: הפוקוס החדשה מגיע עם 1.5טורבו, 150 כײס, 25 קגײמ מומנט, 0-100 קמש = 9.2 שניות, גיר אוטומטי פלנטרי, אם שיפרו מרווח רגליים מאחור והוסיפו בקרת שיוט בדגם ליסינג הבסיסי הרי שטיפלו בכל הנקודות החלשות של הדגם היוצא ובתמחור הנכון מאוד מעניינת.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
ומאיפה אתה יודע שטיפלו בכל הנקודות החלשות ?
הרי כל התקלות החלו אחרי כ40,000 ק"מ , כמה פוקוסים 1.5 עברו את הקילומטרים הנ"ל
ביום ראשון הכנסתי רכב לטיפול בניר צבי שהוא גם היבואן של פורד , עמדו שם עשרות ומאות פורדים שהם לא ממש יודעים מה לעשות איתם, הם משאירים אותם במוסך שבוע , מאפסים את המחשבים ושולחים אותם שוב ללקוחות בידיעה שבעות כמה אלפי קילומטרים שוב יתחילו התקלות.
זוועה פשוט זוועה , כמה פעמים שנתקעתי עם הפוקס וחיכיתי 3 שעות לגרר או שנסעתי עם רכב שלא מעביר הילוכים בפחד שאני תכף נתקע סופית.
הנקודה החלשה המרכזית בפוקוס הנוכחית זה הגיר הרובוטי, משאר הבחינות איני מודע לבעיות מהותיות נוספות אלא מספר נקודות , בהנחה שנוטשים הגיר רובוטי וחוזרים לפלנטרי בתצורה זהה לקומבינציה בפורד קוגה הזהה, אז ניתן להניח שיש פוטנציאל חיובי.
כמו כן לא בכל הפוקוסים הרובוטים יש בעיות, אני עברתי 135000 קײמ ללא בעיות עד כה וגם התפקוד סביר בהחלט. ומשאר הבחינות הרכב בהחלט מוצלח.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אחרי מה שעברתי עם הרכב הזה אני לא ממליץ אותו לאף אחד , המלצה מתבססת על נסיון ולי היה גרוע ביותר.
החלק הגרוע ביותר ברכב הזה הוא היבואן , משום מה מנהל המותג החליט לא לתקן את התקלה בעלות גבוהה אלא לאפס מחשב ולהחזיר ללקוח זו החלטה מקוממת ואפילו מסוכנת.
אני בסופו של דבר אחרי עשרות תקלות , הודעתי להם רשמית שאני לא מקבל את הרכב והתביעה בדרך.
ועדיין למרות כל השינויים אני הייתי בוחר לא להיות שפן הנסיונות החדש שלהם.
הבעיה העיקרית אם לא היחידה בפוקוסים האוטומטיים זה הגיר הרובוטי הדו-מצמדי.
הזהרתי לא פעם ולא פעמיים ולא ארבעים-אלף פעם מהצרעת הזו, לפעמים אני מרגיש כמו דון קישוט מול טחנות רוח - אבל מה לעשות? מטומטמים לא מקשיבים - על עצלנות משלמים!
כל גיר אוטומטי זה היכן שהוא פתח לצרות. אבל גיר רובוטי ו/או רובוטי כפול מצמדים זה כבר רע בענק. התאבדות לשמה.
אני מוכן להמר שבגיר פלנטרי לא יהיו בעיות כאלה.
ידוע ( ולפי דעתי גם הוגשה תביעה ייצוגית בעניין ) שיש בעיה בגיר של הפוקוס,
אבל לדוגמא גם לרנו פלואנס דיזל יש גיר רובוטי דו-מצמדי ואני לא מכיר בעיות איתו,
boaz avrahami
16-10-15, 06:48
ברנו פלואנס הגיר והמנוע דיזל נהדרים וחפים מבעיות.
רכב אחד 80 אק״מ ושני 55. למיטב ידיעתי זה של ניסן.
יש לי כמה תלונות קטנות אחרות אבל סהכ רכב חיובי מאוד וכמובן חסכוני
כנראה שפתחתי פה מוקדם מדי, הבוקר הפוקוס 1600 מודל 2013, קילומטרז 136000 ויש הודעת כשל בגיר..., לשמחתי הרכב בסיום שלוש שנות ליסינג ובקרוב מאוד יעבור הלאה.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
כנראה שפתחתי פה מוקדם מדי, הבוקר הפוקוס 1600 מודל 2013, קילומטרז 136000 ויש הודעת כשל בגיר..., לשמחתי הרכב בסיום שלוש שנות ליסינג ובקרוב מאוד יעבור הלאה.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אין ספק ש136K ללא תקלה בגיר זו הצלחה :-)
יש למישהו דבר מה חשוב לומר על קיה סיד סטיישן?
אסף.
מה אתה רוצה לדעת על הסיד סטיישן?
בכללי אחרי פוקוס, הפוקוס מרגישה טוב יותר. פחות מהנה לנהיגה ופחות אוחזת מהפוקוס. אין את כל החיישני גשם, סינוור ואורות שיש בפוקוס אין נעילה ופתיחה של חלונות מהשלט כמו בפוקוס. מצד שני גיר שנחשב יותר נעים. רכב די מפנק יחסית. בכללי אני מרוצה ממנו
יש מקום במושב האחורי לשלושה זאטוטים?
בתא מטען אפשר להעמיס בנוחות (זה הרעיון של סטיישן) או שהוא גדול אבל לא פרקטי (כבר ראיתי סטיישנים שאי אפשר לשים בהם שולחן פיקניק מתקפל)?
הבנתי כבר שבין קורולה לסיד לכל דבר אחר שמציעים, הנאה מנהיגה תהיה רק ביום בשבוע שבו אני מוציא מהעיר את גור האריות הפרטי ומשאיר את האוטוליסינג בבית...
אסף.
הספסל האחורי מרווח ונוח. מבחינת העמסה יותר נוח מהפוקוס. המושב האחורי נשכב לחלוטין ואז כל המשטח נהיה גם באותו המפלס.
אני לא חושב שיש יתרון לקאיה סיד על I30CW. מבחינות מידות ומשקלות זה אותה מכונית בדיוק, אבל ליונדאי יש גיר אוטומטי 6 הילוכים רגיל ועיצוב פנימי וחיצוני מוצלח יותר.
חנן-ג'יפולוג
18-10-15, 10:01
לא מדויק. ליונדאי גיר רובוטי DCT שבעה הילוכים.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
אוקי, לפני שנה היה רק לקאיה גיר רובוטי וליונדאי הידראולי.
מה דרור יעשה? הרובוטים סוגרים עליו מכל כיוון... :rolleyes:
http://www.nationofchange.org/sites/default/files/imagecache/article_main_image/robotic110711.gif
הסיד חדישה יותר תכנונית מה I30 , לפחות עד הצגת הדגם החדש של היונדאי..
לאישתי יש פורטה דור חדש, נסיעה קצרה בסיד סטיישן גילתה לי רכב שונה לחלוטין, מפתיע, די מהנה ומתקשר בכביש יחסית...
בעצם.. רשמתי את זה כבר קודם בתחילת השירשור.
הבעיה הקשה שיש לי עם הסיד סטיישן זה הגלגלים הקטנים ומרווח הגחון הזעום.
אבל לאט לאט היא תתרגל....
אסף.
חנן-ג'יפולוג
18-10-15, 10:47
גם את האיי30 לא הייתי לוקח לכמריר.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
מרווח גחון קצת בעייתי. אבל אצלי בנתיים היא שורדת. והרכב עובד במחצבה.
אני נוסע הרבה בשבילים אי פה ואי שם. אבל זה לא יכול להיות שיקול רציני ככה או ככה...
אסף.
תקנה יונדאי. קח אותו לכמריר. דאג לפרנסה של חבר.
עם חברת הליסינג הזו ולפי איך שקיבלתי את הקיה הנוכחית "מקולפת" מלמטה אבל "הכל תקין"... פרנסה לא יוצאת מהם לא משנה כמה מכסחים את המכונית.
אסף.
אני לא חושב שיש יתרון לקאיה סיד על I30CW. מבחינות מידות ומשקלות זה אותה מכונית בדיוק, אבל ליונדאי יש גיר אוטומטי 6 הילוכים רגיל ועיצוב פנימי וחיצוני מוצלח יותר.
לא מדויק: בדגם הקודם של שתיהן תא המטען של הסיד גדול יותר משל היונדאי. צריך לבדוק מה המצב עכשיו.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
בסיד וביונדאי סטיישן דור קודם בסיס הגלגלים היה שונה, ביונדאי היה ארוך יותר על חשבון תא מטען ולהיפך.
בדגמים הנוכחיים בסיס הגלגלים זהה.
כללית הסיד מעט יותר מאובזרת, הייתי בוחר בה על פני האוריס/קורולה והיונדאי.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
malikmalik
18-10-15, 23:02
היום החזרתי i30 cw אחרי סהכ 20,000 לא מאושרים. מבחינתי החסרון העיקרי היה הרעש, רעש רוח ורעש צמיגים ורעש באופן כללי, אחרי ימי כביש הייתי חוזר הביתה עם אוזניים מצלצלות.
פרט לזה רכב סביר מבחינת שימושיות, תא מטען יעיל עם תאי אחסון רבים מתחת לרצפה, מנוע וגיר סבירים, כסא נהג לא רע וסביבת נהג לא רעה.
מסך המגע דורש מגע חזק והמסך בלתי קריא בשמש קייץ אבל זה לא עניין אותי יותר מדי.
Sent from my Blade S6 using Tapatalk
לסגירת מעגל בדיון לחובבי הסטיישן המשפחתית המתלבטים מה לקחת:
לאחר 3 שנים עם פוקוס סטיישן רובוטית שהייתה מוצלחת למרות הגיר( ײנפלתי על רכב טובײ, למעט מחשב גיר שהלך ב130000), בשבועיים האחרונים ברשותי אוקטביה סטיישן 1200, במבחן הביצועים, נוחות ואיכות חיים הרכב בליגה אחרת ומומלץ, אם כי מעט יקר יותר, מגיע מצויד יפה גם בליסינג, מגנזיום, מזגן מאחור, קרוז קונטרול, שמשות כהות, חששתי שהמנוע יהיה קטן על הרכב אך אין תלונות , והמרווח פנים במושב האחורי ללא תחרות
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
malikmalik
15-12-15, 19:55
מצטרף לאסף בהמלצה. חודש וקצת על אוקטביה סטיישן 1400. תענוג.
שתי נקודות מרגיזות שלא מורידות הרבה מהשמחה שלי אבל יש מי שאולי יתרגש יותר :
1. הדיבורית המובנית לא יודעת עברית
2. מערכת כיבוי והנעה אוטומטית בעצירה מורידה את עוצמת המזגן, זה יהיה מעיר בקיץ וניתן לבטל רק פר נסיעה ולא ביטול קבוע
Sent from my Blade S6 using Tapatalk
מצטרף לאסף בהמלצה. חודש וקצת על אוקטביה סטיישן 1400. תענוג.
שתי נקודות מרגיזות שלא מורידות הרבה מהשמחה שלי אבל יש מי שאולי יתרגש יותר :
1. הדיבורית המובנית לא יודעת עברית
2. מערכת כיבוי והנעה אוטומטית בעצירה מורידה את עוצמת המזגן, זה יהיה מעיר בקיץ וניתן לבטל רק פר נסיעה ולא ביטול קבוע
Sent from my Blade S6 using Tapatalk
ביטול קבוע של הכיבוי:
http://www.briskoda.net/forums/topic/299424-octavia-iii-vcds-adaptations-tried-and-tested/?p=3717329
malikmalik
15-12-15, 22:43
תודה guyz . אבדוק.
Sent from my Blade S6 using Tapatalk
דיווח.
אחרי יומיים וקצת יותר מ 100 ק"מ עם סיד סטיישן.
עיצוב: וואלה אוטו יפה, רק חבל שנראה כאילו פיטרו את המעצב כשהוא הגיע למאחורה - שזה אמור להיות הכר לביטוח אישי בסטיישנים... כאילו משהו לא שייך. יחידת תאורה ראשית מרשימה, אור של פנסים פוליאליפטיים לבן כזה כמו של מכוניות יקרות. לדים מסביב. השקיעו.
בפנים הקבינה מוצלחת מאוד, מגובשת ומרגישה איכותית. מפתיע והקפיצה לעומת דורות קודמים מרשימה. הנבלה מגיעה עם איבזור מלא הכל כולל הכל - מקורי של קיה, בלי אילתורים ובלי תוספות מקומיות, פרט למובילאיי ולתוכנה של המולטימדיה שגויירה בצורה מוצלחת מאוד לעברית על ידי אדי מערכות.
המרחב כמצופה עצום, המושבים נוחים "עבים" וקשים כמו שאני אוהב וקצת תומכים. אירופאי. הכפתורים הפקדים התצוגות - הכל מרגיש מאוד "אירופאי" ולא קוריאני.
בנסיעה היא לא מהירה או זריזה במיוחד, אבל עושה את העבודה. ההגה גם במצב ה"ספורטיבי" מרגיש שהוא לא מחובר לכלום - אבל כנראה שככה זה בימינו. המתלים לא סמרטוטיים כמו בפורטה החדשה, אלא מכויילים לצד היותר קשה - ושוב אני נאלץ לומר "אירופאיים", מעט גילגול יחסית, מוצקות כללית, לא רע בכלל למרות הגלגלים הקטנטנים. לא בקטגוריה של פז'ו או VAG, אבל הרבה יותר טוב מדגמים אחרים של יצרנים קוריאניים ויפניים מובילים.
הניהוג מאוד נייטרלי - רחוק מספורטיבי אבל גם לא "מרדים".
הגיר הרובוטי כפול המצמדים עובד מצויין, התחושה היא של ידני והעברות הילוכים מההגה מדוייקות וחלקות. בחניות מרגישים שזה גיר רובוטי, כאילו מישהו משחק עם הקלאצ'... האתגר הגדול ביותר לגירים כאלו עבר בהצלחה - חניה במקביל ברוורס בעליה... התמודד לא רע למרות שהשתהה וקפץ קצת. צריך להתרגל.
צריכת דלק... בעצם זה לא משנה.
תא מטען ענק, עם תאי איחסון נסתרים מתחת לרצפה.
מושב אחורי מתאים בלי בעיה לשלושה.
כושר גרירה לפי מה שכתוב בספר הנהג - 1300 ק"ג עם בלמים. לא רע. מקווה שיכבדו את זה כשנחליט להתקין וו גרירה.
סה"כ אחלה אוטו - לא הייתי קונה כזה לעצמי בכסף שלי כנראה, אבל בשביל מה שהוא, באמת אחלה אוטו ונראה לי שיעשה את העבודה היטב.
אסף.
boaz avrahami
07-01-16, 23:11
החה לי בחודש האחרון אי אלו חליפיים.
אימפרזה - זבל של אוטו לטעמי
הקיה פורטה דווקא מצא חן בעיני. לא התעמקתי בו מדי אבל מלבד הגה קצת מעורפל הרכב ממש נחמד ומאובזר
אני מסכים עם בועז לגבי האימפרזה.
אני, אגב, מאוד הופתעתי לטובה מהמזדה 3 החדשה,לא הרגשתי במשהו חסר מבחינת אופי הנסיעה והתנהגות הכביש, שמעתי את רעשי הכביש יותר מאשר בג'טה.
אהבתי את המולטימדיה עם הסטיק( נתקלתי בזה גם בפלואנס החשמלי, לא יודע אם כל הפלואנסים הגיעו עם זה).
ההגה לא מרגיש פלסטיק כמו בדור הראשון.
והיא צפופה מאוד בספסל האחורי.
אבל, אין, אין כמו לחזור לג'טה! רק חבל שאין סטיישן.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אגב, מישהו יודע במקרה מתי ינחתו בארץ הטוראן 2016? הבוס שלי לחוץ
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
דיווח.
אחרי יומיים וקצת יותר מ 100 ק"מ עם סיד סטיישן.
עיצוב: וואלה אוטו יפה, רק חבל שנראה כאילו פיטרו את המעצב כשהוא הגיע למאחורה - שזה אמור להיות הכר לביטוח אישי בסטיישנים... כאילו משהו לא שייך. יחידת תאורה ראשית מרשימה, אור של פנסים פוליאליפטיים לבן כזה כמו של מכוניות יקרות. לדים מסביב. השקיעו.
בפנים הקבינה מוצלחת מאוד, מגובשת ומרגישה איכותית. מפתיע והקפיצה לעומת דורות קודמים מרשימה. הנבלה מגיעה עם איבזור מלא הכל כולל הכל - מקורי של קיה, בלי אילתורים ובלי תוספות מקומיות, פרט למובילאיי ולתוכנה של המולטימדיה שגויירה בצורה מוצלחת מאוד לעברית על ידי אדי מערכות.
המרחב כמצופה עצום, המושבים נוחים "עבים" וקשים כמו שאני אוהב וקצת תומכים. אירופאי. הכפתורים הפקדים התצוגות - הכל מרגיש מאוד "אירופאי" ולא קוריאני.
בנסיעה היא לא מהירה או זריזה במיוחד, אבל עושה את העבודה. ההגה גם במצב ה"ספורטיבי" מרגיש שהוא לא מחובר לכלום - אבל כנראה שככה זה בימינו. המתלים לא סמרטוטיים כמו בפורטה החדשה, אלא מכויילים לצד היותר קשה - ושוב אני נאלץ לומר "אירופאיים", מעט גילגול יחסית, מוצקות כללית, לא רע בכלל למרות הגלגלים הקטנטנים. לא בקטגוריה של פז'ו או VAG, אבל הרבה יותר טוב מדגמים אחרים של יצרנים קוריאניים ויפניים מובילים.
הניהוג מאוד נייטרלי - רחוק מספורטיבי אבל גם לא "מרדים".
הגיר הרובוטי כפול המצמדים עובד מצויין, התחושה היא של ידני והעברות הילוכים מההגה מדוייקות וחלקות. בחניות מרגישים שזה גיר רובוטי, כאילו מישהו משחק עם הקלאצ'... האתגר הגדול ביותר לגירים כאלו עבר בהצלחה - חניה במקביל ברוורס בעליה... התמודד לא רע למרות שהשתהה וקפץ קצת. צריך להתרגל.
צריכת דלק... בעצם זה לא משנה.
תא מטען ענק, עם תאי איחסון נסתרים מתחת לרצפה.
מושב אחורי מתאים בלי בעיה לשלושה.
כושר גרירה לפי מה שכתוב בספר הנהג - 1300 ק"ג עם בלמים. לא רע. מקווה שיכבדו את זה כשנחליט להתקין וו גרירה.
סה"כ אחלה אוטו - לא הייתי קונה כזה לעצמי בכסף שלי כנראה, אבל בשביל מה שהוא, באמת אחלה אוטו ונראה לי שיעשה את העבודה היטב.
אסף.
היי
גם לי יש סיד סטיישן 13 מליסינג, עברה 36k קילומטר וכבר כמעט חודש במוסך.
אחרי טיפול 30 התחילו תיקתוקים בגיר עד השבתה מלאה באמצע הכביש.
הייתה במוסך וחזרה אחרי " עדכון תוכנה".
כמובן שכשל מכני אף תוכנה לא תפתור.
בגדול רכב מוצלח, אבל כנראה במוסך של קייה לא ממש יודעים ומכירים גירים כאלו. ( חשבו שהלך ממיר קטליטי) [emoji23] .
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
boaz avrahami
09-01-16, 09:36
לדעתי יש הבדל עצום בין חברות הליסינג וזה מתגלגל עד צורת האחזקה של הרכב ולעיתים זה מגיע לחסכון שממש פוגע באמינות הרכב.
מכל החברות שהיה לי רכב שלהם בלטה אלבר לרעה ומבחינתי בפער עצום
לדעתי יש הבדל עצום בין חברות הליסינג וזה מתגלגל עד צורת האחזקה של הרכב ולעיתים זה מגיע לחסכון שממש פוגע באמינות הרכב.
מכל החברות שהיה לי רכב שלהם בלטה אלבר לרעה ומבחינתי בפער עצום
מסכים, אבל פה מדובר במוסך רישמי של קייה...
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
מסכים, אבל פה מדובר במוסך רישמי של קייה...
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
שמי שמשלם לו זו חברת ליסינג....
מקפיץ קלות:
מחליף עבודה וגם רכב.
נכון לעכשיו נשאר עם סטיישן, וזה המבחר:
1. I30CW - היה לי את הגרסה הראשונה (שנת 2010, זו עם הגג הנפתח). האבזור היה די בסיסי אבל בסה"כ היה סבבה
2. פורד פוקוס סטיישן - הרכב שיש לי היום. כבר בא לי להקיא
3. אופל אסטרה טורר - נראה לי אופציה נחמדה.
היתה לי היום שיחה עם קצין הרכב בחברה החדשה. ניסה להבהיל אותי עם תקלות באופל אסטרה "כל החברים שלי הקציני רכב....". מישהו שמע/מכיר/יודע על בעיות (כן, אני יודע שזו בעיה של הליסינג, אבל לא בא לי להחליף לרכב זמני כל שבוע).
לעומת זאת הוא מאוד לחץ בכיוון של הI30CW.
בקיצור - אשמח לחוות דעת של הפורום
אנחנו החלפנו רכב אחד מג'טה לאופל אסטרה סטיישן( דגם 2015 ) הרכב בן חודשיים הנהג מרוצה ממנו, אין בעיות מיוחדות.
אני מקווה שלא יהיו הפתעות וכשיגיע ה 2016 גם הג'טה שלי תוחלף.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
הפוקוס החדשה מגיעה עם אבזור אחר ויותר חשוב גיר אוטומאטי ...
לגבי האסטרה , היא לא יותר מידי מרווחת לנוסעים מאחורה , הנהיגה בה מעייפת (הטורבו לא נכנס לפעולה כמו בvw אלא יותר מאוחר) זאת אומרת שאתה כל הזמן לוחץ... ה i30 מאובזרת מאוד (מולטימדיה , גג נפתח , קרוז ועוד כמה שטויות ).
לא שמעתי על תקלות מיוחדות באסטרה וביונדאי , הפורד עכשיו רק הושקה...
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
מסכים לגמרי לגבי המרווח בספסל האחורי של האסטרה.
לגבי כל השאר, נהגתי בה קצת לא זוכר בעיה ספציפית.
אני הייתי בוחר ביונדאי אחרונה, פשוט כי זה מרגיש רכב אחר מהגרמניות. לא זוכר איך הפורד( היתה לי ב2010)
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
מישהו יודע אם הפוקוס-סטיישן-ליסינג מגיעה עם המנוע 1.5 150 כ"ס וגיר שישה הילוכים?
אגב, אני מתייחס לאבזור כפרמטר אחרון,
אני מחפש קודם נוחות, אח"כ שקט ובידוד רעש מהגלגלים ותגובת מצערת.
אה....... כושר גרירה גם חשוב.
ואני נאלץ לנהוג רק בגרמניות
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
מישהו יודע אם הפוקוס-סטיישן-ליסינג מגיעה עם המנוע 1.5 150 כ"ס וגיר שישה הילוכים?
תלוי עם זה מה שהזמינו... חברות הליסינג היום מספקות את כל הדגמים / צבעים/ גחמות שמזמינים.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
הפוקוס החדשה אכן עם המנוע 150 כײס וגיר פלנטרי, כך שהנקודות החלשות מהעבר טופלו, עדיין הרכב קצת מיושן, מרווח רגלים מאחור מצומצם ואין מזגן מאחור, אם יש אוקטביה סטיישן הרי שזו הבחירה המועדפת בעיני,
אגב אין בעיית ביצועים באוקטביה גם במנוע 1200 למרות שהנתונים היבשים של המנוע לא מרשימים ביחס ל1400/1500 טורבו בפוקוס ובאסטרה.
אם הבחירה בין פוקוס אסטרה ויונדאי, אני הייתי בוחר בפוקוס. אלא אם פתחי המזגן מאחור ביונדאי מהווים שיקול.
איני סגור על פתחי מזגן מאחור ביונדאי, אם זה שיקול תוודא שאיני מטעה
גיליון אוטו האחרון (לא מוצא ברשת) - מבחן השוואתי בין אסטרהף פוקוס ואוקטביה סטיישין.
שוב האוקטביה מראה לכולם ששייכת לליגה אחרת.
בטח מול מלוכסנות העניים למינהן...
לגבי מגזין אוטו וחיבתו היתרה לתוצרת VAG , זה ידוע מזמן, חבל שלא בודקים את האמינות של הרכבים האלה, כי למרות שהרכב בליסינג, הזמן והטורח לתיקון תקלות תכופות רכב חילופי וכל הנלווים לא נעימים.
אני יכול רק לומר שהליסינג האחרונה של אשתי, קיה פורטה 2013, מוחזרת עם 60K ק"מ עם 0 תקלות מוחלט ואפילו עם המצבר המקורי.
לגבי האופל אסטרה שצויינה כאן לרעה, נא לשים לב שהרכב שנמכר היום חדש לגמרי, שונה מהדגם הישן, ומקבל חוות דעת מצויינות בעולם.
אני לא בטוח שאסטרה 2016 כבר נמכרת בארץ, עדיין מוכרים את דגם 2015
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אתמול עשיתי נסיעה קצרה עם אסטרה חדשה.
מדובר בדגמים החדשים של 2016.
רכב נוסע טוב ונעים. מגיב יפה במהירויות נמוכות ובינונית. ככה-ככה בגבוהות.
מערכת כיבוי מנוע במצב עמידה - פעם ראשונה שנהגתי ברכב עם כזאת. מניח שצריך להתרגל, בכל מקרה מרגיש מוזר.
הרכב הרבה פחות מתנדנד ו"רך" מהפוקוס הנוכחית.
מושב נהג קשיח ועוטף. מרגיש קצת קטן, לפחות לי.
רוחב מושב אחורי (בנקודה בה 3 ישבנים של 3 ילדים יפגשו את גב המושב) - 114 ס"מ. בדיוק כמו בפורד פוקוס הנוכחית.
מדידה זריזה בI30CW גילתה כי רוחב המושב שם באותה נקודה 120 ס"מ. אי לכך, נבחרה היונדאי.
תודה למסייעים
אני חושב שבקריטריון רוחב ספסל אחורי הפלואנס / מגאן סטיישן מנצחות, אבל אין לי מספרים מדויקים.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
חייב לכם עדכון על הסיד. אנחנו חוגגים בקרוב זוגיות בת שנה ו30 אלף קילומטרים. בתכנית טסט וטיפול ראשון.
אבל כנראה קצת שיעמם לה אז היא התחילה לבקש צומי. האמת שטויות - מכה מורגשת בהתנעה ובדימום, קצת רעידות בסרק. בטח תושבת גיר (לפי תחושה שלי). גם נוסעת מדי פעם בשבילי כורכר (במסגרת העבודה) אז זה סביר. לקחו אותה לאלבר ובזמן הזה נתנו לי לאון סטיישן....
עם הסיד היתה לי תחושה שזה ממש אוטו אירופאי שאין לו במה להתבייש. אבל כל הזמן היה לי ספק שאולי אני מפספס משהו. ובכן. אחרי שבוע עם מכונית באמת מהשורה הראשונה של המכוניות הארופאיות בקטגוריה המראש לא מדהימה הזו - אני חייב לומר שהסיד בהחלט לא צריכה להרגיש נחותה ליד הלאון. ברוב הדברים היא אפילו עולה עליה. והכי מפתיע - אותי לפחות - הלאון לא מרגישה עליונות בתחום הדינמי של השלדה ומתלים. בקיצור... חוץ מהמנוע... וגם זה בקטנה... הסיד מכונית טובה יותר.
ואז החזירו לי אותה. עם פתק מהרופא שאין שום רעש. אבל החליפו דיסקים (כי אמרתי שיש טיפה רעידות בסרק). מאז הרעש התגבר ונוסף רעש חדש של שפשוף של מתכת מסתובבת בפלסטיק מתא המנוע. לא נראה לי שזה קשור לזה שכששאלתי מה עם האוטו אמרו לי בטלפון שמחכים לשמאי. ובכלל לא הכנסתי אותו עם תאונה. אבל שטויות העיקר שהחזירו לי אותו. ויום אחרי נדלקה הנורת מנוע. אבל זה בסדר. אין בעיה לסוע ככה עם רעש ונורה דולקת עד הטיפול. לפחות זה מה שאומרים באלבר.
מה שאני מנסה לומר אם מישהו פספס הוא דווקא מסר למי שחושב לקנות מכונית מחברת ליסינג. גם מכוניות טובות (והסיד באמת מומלצת) אפשר לקלקל בלי בעיה.
אסף.
אם כבר...
לא מזמן החזרתי את ה i30cw
אחרי 3 שנים
150.000 קמ
0 תקלות או בעיות מיכאניות. באמת שום תקלה .
2 סטים של צמיגים הוחלפו.
האוטו נוסע מגעיל בכביש.
רועש מהמנוע ומרעש כביש.
מתלים מהגרועים ביותר מיומו בראשון ועד החזרתו.
מנוע אנמי .
אבל
אמין
בגאג ענק
הרווח בין השורות צפוץ ועם סלקלים הנהג/נוסע מחבקים את הדשבורד.
מאז יש לי מגאן סטיישן. עד כה היא עדיפה בכל הפרמטרים.
חסרון אחד עד כה- אין מד טמפ' סביבה...
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
חייב לכם עדכון על הסיד. אנחנו חוגגים בקרוב זוגיות בת שנה ו30 אלף קילומטרים. בתכנית טסט וטיפול ראשון.
אבל כנראה קצת שיעמם לה אז היא התחילה לבקש צומי. האמת שטויות - מכה מורגשת בהתנעה ובדימום, קצת רעידות בסרק. בטח תושבת גיר (לפי תחושה שלי). גם נוסעת מדי פעם בשבילי כורכר (במסגרת העבודה) אז זה סביר. לקחו אותה לאלבר ובזמן הזה נתנו לי לאון סטיישן....
עם הסיד היתה לי תחושה שזה ממש אוטו אירופאי שאין לו במה להתבייש. אבל כל הזמן היה לי ספק שאולי אני מפספס משהו. ובכן. אחרי שבוע עם מכונית באמת מהשורה הראשונה של המכוניות הארופאיות בקטגוריה המראש לא מדהימה הזו - אני חייב לומר שהסיד בהחלט לא צריכה להרגיש נחותה ליד הלאון. ברוב הדברים היא אפילו עולה עליה. והכי מפתיע - אותי לפחות - הלאון לא מרגישה עליונות בתחום הדינמי של השלדה ומתלים. בקיצור... חוץ מהמנוע... וגם זה בקטנה... הסיד מכונית טובה יותר.
ואז החזירו לי אותה. עם פתק מהרופא שאין שום רעש. אבל החליפו דיסקים (כי אמרתי שיש טיפה רעידות בסרק). מאז הרעש התגבר ונוסף רעש חדש של שפשוף של מתכת מסתובבת בפלסטיק מתא המנוע. לא נראה לי שזה קשור לזה שכששאלתי מה עם האוטו אמרו לי בטלפון שמחכים לשמאי. ובכלל לא הכנסתי אותו עם תאונה. אבל שטויות העיקר שהחזירו לי אותו. ויום אחרי נדלקה הנורת מנוע. אבל זה בסדר. אין בעיה לסוע ככה עם רעש ונורה דולקת עד הטיפול. לפחות זה מה שאומרים באלבר.
מה שאני מנסה לומר אם מישהו פספס הוא דווקא מסר למי שחושב לקנות מכונית מחברת ליסינג. גם מכוניות טובות (והסיד באמת מומלצת) אפשר לקלקל בלי בעיה.
אסף.
כפי שכתבתי, אצלי בסיד בדיוק אחרי טיפול 30 התחילו רעשים כאלו שהתגברו עד כשל מוחלט של הגיר. תתכונן...
דרך אגב, גם באלדן המצב לא משהו...
boaz avrahami
07-12-16, 09:44
אלבר מנסיוני עם כמה אחרות הם הנוראים ביותר.
קובעים ולא באים לאסוף את הרכב
הרכב חוזר מטיפולים ופחחות מתחת לכל ביקורת.
לעיתים קרובות הרכב נתקע הרבה זמן במוסך בגלל שלא נתנו אישור עבודה וגם אחרי שהעבודה הסתיימה.
אצלי הסיד החדשה עשתה כבר 75000. הספיקה להחליף בלוק מנוע באחריות...
אני מעדכן לגבי האופל אסטרה שאצלנו( כתבתי שהכל בסדר)
אז לא כ"כ, הרכב עם 25 אלף ק"מ, שורף שמן לא מעט, לפני שבועיים התחילו להופיע נורות צהובות בלוח שעונים, הגברת במוקד של בדג'ט אמרה שאם זה נטרה צהובה להמשיך לנסוע ולשים לב.
יום אחרי, האוטו התחיל לגמגם, לפי דו"ח ההחזרה החליפו בוכנות ופלגים.
שמן עדיין חסר כל הזמן.
לי אישית יש ג'טה, בת שנתיים וחצי, עם 105 אלף ק"מ, ללא שום בעיות, אני מרוצה, חבל שאין סטיישן.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
נסעתי שלוש שנים ב I35 ועכשיו עברנו לסקודה אוטביה , זה מרגיש ממש כמו עולם אחר.
אוטו מגיב מעולה נותן הרגשה ממש טובה, הכיסא נוח ודיי שקט .
ממליץ !
לי אישית יש ג'טה, בת שנתיים וחצי, עם 105 אלף ק"מ, ללא שום בעיות, אני מרוצה, חבל שאין סטיישן.
יש,
קוראים לה אוקטביה סטיישן...
ולכל החוששים מ"בעיות האמינות" - ראו מה קורה לקוראניות...
הייתי מת לאוקטביה סטיישן, גם ה 5 דלתות הרגילה עדיפה על הג'טה, כי הדלת אחורית בסקודה נפתחת מלא, ובג'טה לא.
אבל, הסקודה לא גרמנית, ואנו חברה גרמנית מחוייבת לרכבים גרמניים.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
הרכב שלי הוא רכב חברה ולא ליסינג. כשקיבלתי אותו ב ינואר 2011 סיכמתי עם האחראי אצלנו שאחזיק אותו עד שיתחילו הבעיות.
הבעיות עדיין לא התחילו! מחליפים לי אותו בקרוב כי הגיע הזמן להתקדם. 6 שנים 360,000 ק"מ ועדיין לא בדקתי שמן אפילו פעם אחת! מטיפול לטיפול.
לא יאומן.
פורד פוקוס סטיישן מודל 2009.
אני מעדכן לגבי האופל אסטרה שאצלנו( כתבתי שהכל בסדר)
אז לא כ"כ, הרכב עם 25 אלף ק"מ, שורף שמן לא מעט, לפני שבועיים התחילו להופיע נורות צהובות בלוח שעונים, הגברת במוקד של בדג'ט אמרה שאם זה נטרה צהובה להמשיך לנסוע ולשים לב.
יום אחרי, האוטו התחיל לגמגם, לפי דו"ח ההחזרה החליפו בוכנות ופלגים.
שמן עדיין חסר כל הזמן.
לי אישית יש ג'טה, בת שנתיים וחצי, עם 105 אלף ק"מ, ללא שום בעיות, אני מרוצה, חבל שאין סטיישן.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אצלנו בחברה האופל ״מככבות״ (אסטרה ואינסגניה)
אני יושב ליד הקצין רכב ונדהם מכמות התקלות שרכבי אופל חדשים סובלים (מנועים/גירים/מדחסי מזגן) הפוקוס נותנת פייט יפה, ייאמר לרעתה.
הצי אצלנו רובו של שלמה סיקסט (יבואני אופל) וקצין הרכב משלמה משכנע את כולם ללכת על יפניות..
Sent from my iPhone using Tapatalk
הפוקוס צפופה, אם שמים סלקל במושב אחורי אין מקום במושב הקדמי.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.