PDA

צפייה בגרסה מלאה : האם יכול להיות שבגלל בורר הילוכים כל הפיקוד של ה4*4השתגע?



robo
06-09-15, 22:34
תוך כדי חיפושים אחרי הסיבה לחמה ה4*4 לא נכנס לפעולה הגענו לבורר הילוכים שיושב על הגיר האוטומטי בקוראנדו מסתבר שעקפו אותו ואפשר להניע את הרכב בכל מצב יכול להיות שבגלל שהוא לא מזה N הוא לא נכנס למצב 4low?


Sent from my iPhone using Tapatalk

robo
06-09-15, 22:35
http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/06/1224d5a3623d368467e63d9323ebe0e6.jpgזה החלק


Sent from my iPhone using Tapatalk

asafk
06-09-15, 22:59
נשמע לי הפוך. אם מניע בכל הילוך - כלומר ג'ימפרו את מתג הניוטרל, כלומר הוא חושב שהוא תמיד בניוטרל. לא?

אסף.

robo
06-09-15, 23:02
הוא מניע בכל מצב נוסע רק בדרייב אבל השאלה שלי אם לא מגיעה פקודה מהבורר הילוכים למחשב אז הוא בעצם לא יודע שהוא בהילוך כל שהוא ולכן לא מעביר פקודה לטרנספר?
הבורר בעצם מנותק עקפו אותו


Sent from my iPhone using Tapatalk

asafk
06-09-15, 23:04
הדבר היחיד האפשרי בהקשר הזה זה שתוך כדי ג'ימפור ה neutral safety switch ניתקו אותו מהפיקוד החשמלי של תיבת ההעברה.
יש לך תרשים חשמלי של הרכב?

אסף.

robo
06-09-15, 23:06
יש מלא תרשימים אף אחד מהם הוא לא עם הגיר של מרצדס אלא האוסטרלי שבא אחריו


Sent from my iPhone using Tapatalk

robo
06-09-15, 23:16
וכל החשמל הוא אחר בגלל המערכת טורבו שהתווספה וכל זה באמצע השנתון


Sent from my iPhone using Tapatalk

raanan
07-09-15, 06:23
ספר תפעול הרכב יש לך ?
(אם לא, תשאיל /תשיג ...)
אם מופיע שם ששילוב LOW מותנה שבורר ההילוכים יהיה במצב X , אז אתה צודק.
להערכתי (ואם הייתי צריך להמר), אין קשר בין בורר ההילוכים ליחידת הטרנספר.

רענן

robo
07-09-15, 06:25
בספר רכב כתוב שכדי להעביר לN ואז לשלב ל4low


Sent from my iPhone using Tapatalk

eysham
07-09-15, 06:53
יכול להיות שהג'ימפור הוא ל-P ןלא ל-N.

כן מתניע
לא משלב 4X4 לפי הספר

איל

robo
07-09-15, 07:08
הבורר מבוטל לחלוטין ועשו עיקוף ישר לסטארטר גם בלוח שעונים הנורה היחידה שדולקת היא כשמשלבים לרוורס


Sent from my iPhone using Tapatalk

נדב ש.
07-09-15, 08:01
תחזיר הכל למצב המקורי, אם צריך תשיג בורר אחר ותיבדוק.

robo
07-09-15, 08:34
בדיוק בדרכי להביא אחד


Sent from my iPhone using Tapatalk

ukiuki
07-09-15, 09:30
לא סביר
גם אם החשמלאי שעשה את זה היה חאפר, סביר להניח שבדק אם ה 4X4 עובד לאחר התיקון שעשה.
כן יכול להיות שכעת עוד מעגל או יחידה בבורר הלכו בנוסף לזה שבגללו עשו את האילתור.

נדב ש.
07-09-15, 09:35
אז זהו שבמצב החאפרים בשוק אף חשמלאי לא יחשוב על לבדוק 4x4 אחרי תיקון חשמל.

robo
07-09-15, 10:24
הכל פה היה אילתורים אנחנו עובדים להחזיר הכל לקדמותו לא פשוט למצוא הכל רק עכשיו התארגנתי על הabs stics והtccu



Sent from my iPhone using Tapatalk

-->