PDA

צפייה בגרסה מלאה : Article: ימאהה מטילה פצצת אטום: YXZ1000R



Jeepolog
07-09-15, 06:05
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3628-%D7%99%D7%9E%D7%90%D7%94%D7%94-%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%9C%D7%94-%D7%A4%D7%A6%D7%A6%D7%AA-%D7%90%D7%98%D7%95%D7%9D-YXZ1000R

עידו לוריה
07-09-15, 07:43
כמו תמיד כאשר היפנים מחליטים לעשות משהוא הם עושים את זה עד הסוף .




עידו

רני דקל
07-09-15, 08:49
נקשרים פה כתרים לכלי שאף אחד עוד לא נסע עליו. לא שאני אומר שהוא גרוע אבל במבט על המספרים היבשים ממש לא מתקבל הרושם שהכלי הזה הוא "פרל הרבור"... בסה"כ הכלי נראה כאילו תפרו לו את המפרט בציפיה להתחרות בכלים של לפני הטורבו, קרי לפני שנה שנתיים. היום הוא יוצא ול-RZR הבכיר יש כבר מנוע חזק ב~30% שמן הסתם מפצה + על הפסדי הכח בואריטור, גלגל 29'' מול 27'' בימאהה.
ממש לא נראה לי פרל הארבור, עם כל היתרונות הלא מבוטלים של ה-YXZ.

boaz avrahami
07-09-15, 09:14
+1
התאפקתי לא להיות הראשון שיכתוב את זה

דרור ברלי
07-09-15, 09:46
קודם כל, רק שם המשפחה יפני.
בפועל הכלי אמריקאי לגמרי - החל מהקונספט וכלה במקום הייצור.

שנית - לא התייחסתם לגיר. רבאק, יש כאן גיר אמיתי. 5 הילוכים סיקוונסיאלי, דוושת קלאץ', הכלי הזה דורש נהיגה כמו שצריך. שלום שלום ואל תבואו לי בחלום לכל הואריאטורים הרציפים שמתאימים אולי לטוסטוס ומזכירים נהיגה במשפחתומטיות יפניות מהסוג הכי נחות, עם הרצועות הנשרפות שלא מצליחות להתמודד עם הספקי המנועים שהולכים וגדלים, לא עלו לכם עד כאן?

לא יודע מה איתכם, אבל קשה לי לחכות לסיבוב הראשון על הדבר הזה - שלא לדבר על מבחן השוואתי של יומיים בדרום....:rolleyes:

רני דקל
07-09-15, 09:53
רק ההרכבה בארה"ב למיטב ידיעתי.

נמרוד
07-09-15, 10:21
פצצת אטום, פרל הרבור: כותרת עסיסית זה כלל מספר אחד בעיתונות אחרת מי נכנס לקרוא?[emoji4]

boaz avrahami
07-09-15, 10:28
ראיתי את השרטוט של הגיר. האמת, הרבה יותר מוצלח לטעמי גיר רציף בכזה כלי. הכוח יורד טוב לריצפה

nirs
07-09-15, 10:34
מישהו אמר "באנשי"?

עידו לוריה
07-09-15, 12:17
היפנים גם שהם מחליטים לבנות בארה"ב זו עדיין הנדסה יפנית , הם לא בהכרך בונים כלים "הכי" אבל בחישוב הכללי אלו כלים "בשלים" מה שיצרנים כמו פולריס ארקטיקאט וכו' לא יודעים לעשות .


עידו

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

boaz avrahami
07-09-15, 12:23
מסקרן מדוע חלוצי התחום, הונדה ( אודיסאה והפילוט. FL350/400) מתרחקים מהקטגוריה

http://youtu.be/-KeOsg_etCA

עידו לוריה
07-09-15, 12:25
הונדה היו החלוצים עם האודסי ואחריו הפילוט זנחו את התחום כי אלו כלים שהקדימו את זמנם .


עידו

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

yoni_0000
07-09-15, 15:32
כבר ראיתי שניים נגררים על כביש 4 במחלף אשדוד.. כנראה יצאו מהנמל

עידו לוריה
07-09-15, 16:30
בועז תחמן אחד אתה עורך את הודעה אחרי שאתה קורא את שלי [emoji12]



עידו

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

talw
07-09-15, 16:56
כן טוב,לא טוב,מה שבטוח שהכיוון נכון.

קונסטון
07-09-15, 18:32
קודם כל, רק שם המשפחה יפני.
בפועל הכלי אמריקאי לגמרי - החל מהקונספט וכלה במקום הייצור.

שנית - לא התייחסתם לגיר. רבאק, יש כאן גיר אמיתי. 5 הילוכים סיקוונסיאלי, דוושת קלאץ', הכלי הזה דורש נהיגה כמו שצריך. שלום שלום ואל תבואו לי בחלום לכל הואריאטורים הרציפים שמתאימים אולי לטוסטוס ומזכירים נהיגה במשפחתומטיות יפניות מהסוג הכי נחות, עם הרצועות הנשרפות שלא מצליחות להתמודד עם הספקי המנועים שהולכים וגדלים, לא עלו לכם עד כאן?

לא יודע מה איתכם, אבל קשה לי לחכות לסיבוב הראשון על הדבר הזה - שלא לדבר על מבחן השוואתי של יומיים בדרום....:rolleyes:

דרור, לא רק באלפא סוד אנחנו מסכימים גם בגיר....זה אפילו אם נחות כוח על הנייר

-->