צפייה בגרסה מלאה : מנוע "מגמגם" בסופה
בשבוע האחרון הסופה החלה "לגמגם".
ישנם כמה "חשודים" עקריים.
בהתחלה נפל החשד על הדלק שתידלקתי בפז נחלים.
אופציות נוספות הן:
פלאגים וחוטים - ישלי ספר והם יוחלפו.
בדיקת תקלות במחשב העלתה תקלה מס 41 - שדות לא יציבים באלטרנטור.
בהתחלה לא ייחסתי לכך חשיבות, וסיפרתי את זה לחנן בתור קוריוז. חנן סיפר לי שהיתה לו בעיית גמגום ברנו שנבעה מהאלטרנטור. לכן פירקתי את האלטרנטור אתמול בלילה, היום נתתי אותו לחנן (אחד אחר) בעל בית מלאכה לשיפוץ אלטרנטורים וסטרטרים (וזו הזדמנות להמליץ על איש נחמד שיושב עימנו בבור - בעל מפעל תב"ד). מחר הוא יבדוק אותו ונראה.
במידה ולא תימצא בעיה באלטרנטור (או שהוא יתוקן ויתברר שהתקלה אינה קשורה אליו ותמשיך), אחליף את הפלאגים והחוטים, ולאחר מכן ארוקן את מיכל הדלק ואמלא חדש. שלב נוסף יהיה החלפת פילטר דלק, ואם גם זה לא יעזור, ננקוט בדרך היהודית המסורתית של זעקת גוואלד.
אמשיך לעדכן.
אם למישהו יש רעיונות נוספים, אשמח לשמוע.
יוני5
קודם כל יוני. תהפוך את הסדר. אתה הולך בסדר הפוך לגמרי מכל מה שהיגיון בריא היה אומר.
אין טעם להעתיק את הרשימה שלך שוב, אבל שים לה שאם אתה קורא אותה הפוך, אתה עובר מהקל (והזול - פילטר דלק ופלאגים/חוטים) אל הכבד (והיקר - שיפוץ אלטרנטור).
עכשיו, כבר האלטרנטור מפורק, אז אני מקווה שזה זה. אבל בעיקרון, אם זה לא זה - פירקת סתם וגם בזבזת זמן :wink: .
ותחשבו על זה ....וואההואההואהה.
אורי טל.
אורי, כעקרון אתה צודק, אבל מכיוון שהמחשב, אותו שם לנו הקב"ה ברוב רחמיו בסופה מדווח בעקשנות על תקלת אלטרנטור
והצדיק הידוע - חנן - מתעקש שתקלת אלטרנטור אכן עשוייה לגרום לבעיית גמגום במנוע,
מה נותר לעבדך מלחבר 1+1 ולהגיד "נעשה ונשמע"?
יוני5
לדעתי, הסופה סתם נפגעה מהרכישה האחרונה שלך, ומראה לך מי בעל הבית...
:wink:
האם מגמגם או עובד אם הרבה בקפיירים.
בסופה קודמת שכמעט קניתי היו הרבה בקפיירים ומה שפתר את הבעיה הייה ניקוי האינגקטורים.
אצלי כנראה גם צריך לעשות את זה יש המלצות.
אלון
עדכון - האלטרנטור נבדק ונמצא תקין לחלוטין.
אופציה נוספת שהועלתה היא וסת המתח - הבעיה היא שהפונקציה הזו מתבצעת במחשב, כך הברוך עלול להיות גדול.
יוני5
בעייה זהה לגמרי בסופה שלי נפתרה לחלוטין לפני שנה וקצת על ידי אבינועם (ד"ר ג'יפ) שרק הקשיב קצת למנוע, הלך למחסן וחזר מיד עם סט חוטי הצתה חדש ומכסה מפלג חדש. זה היה כל הסיפור.
אני מצטרף לבקשתו של אלון ... מישהו מכיר מקום מומלץ לניקוי מזרקים? באיזור חדרה....?
יש משהו יותר מדי מסובך בפירוק? על פניו זה נראה כמו שחרור לחץ דלק ופירוק כמה ברגים...
אדי שלום
אתמול הייתי אצל משה זר מכון להזרקה ברחוה הרכב 5 בפת כניסה מצומת סגולה.
תמורת 550 שח הוא מפרק את בית המצערת החליל והמזרקים.
מחבר את המזרקים למערכת שמפעילה את המזרקים בתוך חומר ניקוי לזמן די ארוך.
הפרוק הוא פשוט משחררים את הברגים שמחזיקים את החליל מנתקים את החיבור החשמלי ומושכים כל מזרק בעדינות החוצה.
פרוק המזרק מהחליל הוא על ידי קליפס שמחזיק את המזרק לחליל.
בהרכבה יש להחליף שניRING O (טבעות גומי) על כל מזרק.
ההרכבה הסדר הפוך.
החידה - באיזה חומר טובלים את המזרקים.
דבר נוסף הוא שהוא עושה הוא ניתוק המצבר כדי שהמחשב ישכח את כל הפרמטרים שלו.
התרשמות ריאשונית צריך ללחוץ הרבה פחות על דוושת הגז כדי ליסוע כמו קודם.
המנוע נשמע שקט יותר אבל אני לא מתחייב על זה.
אלון
יש חומר לניקוי אינג'קטורים של BG. מדובר בחומר שמתאים לניקוי במכשיר, ורוב מי שיש לו את המכשיר משתמש בחומר הזה.
אסף.
תודה אלון , את החומר לא נראה לי שיש בעיה להשיג , הלכתי למוסך בפרדס חנה והוא אמר לי שיש לו חומר למכירה ... אבל משום מה המליץ לי דווקא על תוסף לדלק כמו K44 , הוא טוען שבג'יפים זה יהיה יעיל וחבל על ניקוי מזרקים "אמיתי" , קשה לי לקנות את זה ...
אדי
אדי שלום
צר לי לאכזב אותך אבל K44 אצלי לא עזר וגם מנקים/תוספים אחרים שמוסיפים בכל תדלוק.
ייתכן שכל התוספות האלה נותנות תוצאות אם משתמשים בהם באופן קבוע אבל אצלי הם לא עזרו כשכבר החלטתי הבנתי שזאת הבעיה.
אלון
אלון ... גם מנסיון אישי מהעבר לא נראה לי שזה היה עוזר , עכשיו אני בכלל לא מתכוון לנסות ....
מנוע זה מנוע, מזרק הוא מזרק וניקוי זה ניקוי. מה זה משנה אם מותקן בג'יפ או בHOTROD?
יש תוספים לניקוי מזרקים שמוסיפים לדלק כל 20000 ק"מ בערך, אבל זה לא למצב מלוכלך במיוחד של המזרקים.
אסף.
אמנם לא בנזין אבל זה אמור להתאים גם לבנזין,
הרכב שלי (היילקס 97)סבל מעישון אחרי תחנת דלק לא מוצלחת במיוחד למרות שאני מתדלק רק בחברות הגדולות,וגם K44 לא פתר לגמרי את הבעיה.
אחרי כל סיפורי הניסים והנפלאות על ג'סטיס ברדרס אמרתי ננסה מקס' 60ש"ח הלכו.
והופתעתי לטובה, העישון נעלם גם אחרי התדלוק הבא בלי התוסף וממשיך כבר 7-6 תדלוקים לשמור על המצב,ובפעם הראשונה ההיילקס הצליח לעלות מצומת הנגב לכיוון ירוחם כל העלייה בהילוך רביעי!
נפתרה הבעיה
חוט של פלאג אחד היה שרוף.
הוחלף.
נפתרה הבעיה.
תודה לאלון שהגיע ע"מ שאוכל "להעתיק" את חיבורי האלטרנטור.
יוני5
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.