צפייה בגרסה מלאה : חוות דעת- סוזוקי ג'ימני 2002, דוח בדיקה מצורף
שלום כולם!
אשמח לחוות דעתכם בנוגע לקניית סוזוקי ג'ימני 2002, 170 אלף ק"מ, דו"ח בדיקה ממכון קומפיוטסט מצורף.
אודה לכם גם על חוות דעת כללית האם התקלות הינן מהותיות עד כדי אי קניית הרכב, וכן, אם מישהו נתקל באחת התקלות הרשומות מהן העלויות המשוערות לתיקונם.
תודה רבה ושנה טובה!!
101595
תקציר הדברים המהותיים:
השילדה עברה ריתוך בנקודת החיבור של הבולם, לא ניתן לדעת כמה זמן הריתוך יחזיק.
תיבת ההגה דורשת שיפוץ מקיף- נזילות
גיר לא לא משתלב להילוך שלישי.
מוט מייצב היגוי עקום (כנראה עקב אותו מקרה שדרש ריתוך שילדה).
תקלה במערכת ניהול מנוע.
תקלה בחיישן גיר
ולמה אתה עדיין רוצה את הרכב?
sent from my WJ
שאלה טובה... מחיר אטרקטיבי מספיק אני מקווה (אני מתכוון להציע על הרכב בסביבות ה-7 אל"ש).
וזאת כמובן בהתאם לעלויות הצפויות ליישור קו...
"גיר לא לא משתלב להילוך שלישי" - יש לך איזה גיר אוטומטי פנוי להחליף?
עד כמה שידוע לי הגיר האוטומטי זה אחד הדברים שהכי קשה להתמודד איתם בג'ימני (או בכלל) אז אם אתה לא באמת יודע מה אתה הולך לעשות עם הגיר הזה לא הייתי נכנס לזה.
בכללי:
אם המנוע ניראה לך בסדר, אני משער שכול הסיפור עם התיבת הגה, מיתלים ומוט מיצב אתה יכול להסתדר במחיר הגיוני. השילדה - אם זה תקין מבחינת רישוי אז זה לא נישמע לי בעייתי במיוחד. לעומת זאת הגיר... זה הולך לעלות לך כמה אלפי שקלים במקרה הטוב. והמון עבודה, ולפעמים חלקים שלא קל להשיג.
האוטו הזה ד"א נוסע סביר??
נכתב על ידי מישהו עם טראומה מגיר אוטומטי של ג'ימני :) ואני לא מתיימר להבין בזה משהו. זה הניסיון האישי שלי בלבד.
אם אתה בעסקי חלקי חילוף ותוכל לקנות אותו ב 7000 , אז כנראה שתוכל לקבל ממנו רווח כלשהוא אם תמכור אותו בחלקים.
בכסף שתרוויח תוכל לקנות ג'ימני פחות שחוט שתהנה ממנו.
liontamer84
17-09-15, 11:44
כמו שכתבו פה מעליי - אם אתה לא מתכוון למכור את הדבר הזה בחלקים, לא הייתי נוגע ברכב הזה.
קודם כל, תודה רבה על התגובות האינפורמטיביות והמועילות!
אני לא בעסקי החלפים, עדיין...
1. האם יכול להיות שתיקון חיישן גיר (האם חיישן גיר = "מוח"?) יפתור את התקלה בגיר?
2. עד כמה הפירוט במופיע במחשב הרכב (מצ"ב) מדייק בשנתון הזה?
האוטו נוסע ממש סביר, חוץ מעניין הגיר.
כמה יכול לעלות אובראול כללי (כולל תיקון חיישן גיר)?
תודה!
תיקון של הגיר זה באיזור ה7-12 אלף שקל. תלוי אם יש גיר בנמצא או לא, לאיזה בעל מקצוע אתה הולך וכו'.
יכול להיות גם 5- אם זה רק להחליף מחשב/מוח/טורק וכו' ולא לשפץ את כל הגיר.
תקלה במערכת ניהול המנוע+ הנתונים החלשים של המנוע- בכל זאת רכב בן 14 עוד מעט...גם ככה הרכב עגלה.
יכול להיות שהחישני חמצן גמורים או משהו כזה...
מבחינת מוט מייצב עקום - להחליף מוט מייצב זה לא הרבה כסף, צריך לראות אם אין בעיה/עיקום בשלדה.
תיבת הגה נוזלת - ככה בהרבה רכבים. לא תיבה עמידה במיוחד....
חיישן = מוח = סולונואיד??
קודם כל, תודה רבה על התגובות האינפורמטיביות והמועילות!
אני לא בעסקי החלפים, עדיין...
1. האם יכול להיות שתיקון חיישן גיר (האם חיישן גיר = "מוח"?) יפתור את התקלה בגיר?
2. עד כמה הפירוט במופיע במחשב הרכב (מצ"ב) מדייק בשנתון הזה?
האוטו נוסע ממש סביר, חוץ מעניין הגיר.
כמה יכול לעלות אובראול כללי (כולל תיקון חיישן גיר)?
תודה!
לתשומת לבך... תקלה במערכת ניהול מנוע יכולה להסתיר תחתיה עוד המון תקלות נוספות שלך תדע אם בכלל יצליחו לעלות עליהן..
אל תזלזל בשאר הדברים בדוח!! נזילות מהסרן ובאגן שמן, חופשים בשרשרת ההנעה, צמיגים, יעילות בלמים נמוכה, כל אלו הם דברים קטנים כשלעצמם, אבל בשילוב של כולם ביחד אתה יכול למצוא את עצמך מוציא על "קטנות" אלפי שקלים בקלות.
בכלל, המוט העקום והשבר בתושבת בולם מעידים על התעללות בשטח. כדברי דרור ברלי- "ברזלים לא שוכחים כלום".
כל התהליך של התיקונים הוא גם משהו שלוקח זמן, לעיתים גם כמה חודשים, בהם אתה תקוע בלי הרכב.
חד משמעי, עדיף לשלם יותר על רכב תקין, מאשר לשלם פחות על רכב לקוי בעליל שלא תדע מתי ואיפה תסיים איתו..
תשתחרר ממנו... במחירים כאלה אין מציאות רק נבלות...
בהשקעה של התיקונים תגיע למחיר שנימכר רכב כזה תקין וכנראה גם שתעבור את זה.
לא הייתי נוגע ברכב כזה, לך תדע עוד איזה הפתעות מחכות לך.
בהצלחה בכל שתיבחר.
זה אחד מדוחות הבדיקה היותר מופרטים שראיתי, נעלמו 20 סוסים? זה לא מעט...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.