Ranvahaba
25-09-15, 10:05
שלום לכולם
אתמול קרתה לי תקלה מוזרה ברנגלר רוביקון, שנתון 2013
לאחר שימוש של כמה שעות בממיר מתח לצורך חיבור תאורה, הנעתי את הרכב והתחלתי בנסיעה עם אורות דולקים ומזגן
לאחר דקה נדלקה לי נורת המצבר ואחרי כמה שניות גם נורות נוספות כמו esp, מערכת עזרה לירידה במדרון ונורת מוט מייצב ואולי עוד כמה.
עצרתי בצד וכיביתי את האור והמזגן . כשהמזגן היה במצב כבוי הוא לפתע התחיל לעבוד ללא המדחס והזרימת אוויר הייתה דרך יציאה שונה בכל פעם .
אני רוצה לציין שבהנעה הראשונה לא הייתה בעייה של מצבר חלש והאוטו הניע חלק. הבעייה התחילה רק אחרי דקה .
כיביתי את הרכב והנעתי 3 פעמים והבעייה המשיכה . ההנעה עדיין הייתה חלקה, אבל בכל פעם שוב נדלקה נורת המצבר ואז שאר הנורות. השארתי את האוטו מונע כמה דקות, כיביתי לכמה דקות ואז הנעתי שוב ( פעם רביעית ) והכל היה בסדר.
חשבתי לעצמי שאולי המצבר היה חלש בגלל השימוש בממיר מתח לכמה שעות ולכן מערכות לא חיוניות כבו עד שהמצבר נטען. השאלה שלי היא האם זה הגיוני מכיוון שאחרי ההנעה האלטרנטור אמור להטעין ואז אמור להיות מספיק מתח מהאלטרנטור למרות שהמצבר עדיין חלש או שאני טועה ??
אם זאת הייתה הבעייה זה הגיוני שהיה למצבר מספיק כח בשביל ההנעה ?
נראה לי שחשוב לציין שלפני כמה חודשים הייתה לי תקלת טעינה ובמוסך גיפ אמרו שזה בגלל בעייה בצמה וחיברו לי מעקף ( הבנתי מהם שזה בגלל שהאפשרות השנייה היא לפרק את כל הצמה וזה כאב ראש ) . בכל מקרה זה פתר את הבעייה .
הבעייה שלי היא שאני באמצע טיול ליד אילת והאם כדאי להסתובב ולחזור הבייתה או שזאת תקלה הגיונית ושהמצבר שלי סה"כ היה צריך להיטען קצת .
אני צריך להחליט מחר אם להתקפל או להמשיך בטיול אז ממש אשמח לקבל עזרה
תודה רבה
אתמול קרתה לי תקלה מוזרה ברנגלר רוביקון, שנתון 2013
לאחר שימוש של כמה שעות בממיר מתח לצורך חיבור תאורה, הנעתי את הרכב והתחלתי בנסיעה עם אורות דולקים ומזגן
לאחר דקה נדלקה לי נורת המצבר ואחרי כמה שניות גם נורות נוספות כמו esp, מערכת עזרה לירידה במדרון ונורת מוט מייצב ואולי עוד כמה.
עצרתי בצד וכיביתי את האור והמזגן . כשהמזגן היה במצב כבוי הוא לפתע התחיל לעבוד ללא המדחס והזרימת אוויר הייתה דרך יציאה שונה בכל פעם .
אני רוצה לציין שבהנעה הראשונה לא הייתה בעייה של מצבר חלש והאוטו הניע חלק. הבעייה התחילה רק אחרי דקה .
כיביתי את הרכב והנעתי 3 פעמים והבעייה המשיכה . ההנעה עדיין הייתה חלקה, אבל בכל פעם שוב נדלקה נורת המצבר ואז שאר הנורות. השארתי את האוטו מונע כמה דקות, כיביתי לכמה דקות ואז הנעתי שוב ( פעם רביעית ) והכל היה בסדר.
חשבתי לעצמי שאולי המצבר היה חלש בגלל השימוש בממיר מתח לכמה שעות ולכן מערכות לא חיוניות כבו עד שהמצבר נטען. השאלה שלי היא האם זה הגיוני מכיוון שאחרי ההנעה האלטרנטור אמור להטעין ואז אמור להיות מספיק מתח מהאלטרנטור למרות שהמצבר עדיין חלש או שאני טועה ??
אם זאת הייתה הבעייה זה הגיוני שהיה למצבר מספיק כח בשביל ההנעה ?
נראה לי שחשוב לציין שלפני כמה חודשים הייתה לי תקלת טעינה ובמוסך גיפ אמרו שזה בגלל בעייה בצמה וחיברו לי מעקף ( הבנתי מהם שזה בגלל שהאפשרות השנייה היא לפרק את כל הצמה וזה כאב ראש ) . בכל מקרה זה פתר את הבעייה .
הבעייה שלי היא שאני באמצע טיול ליד אילת והאם כדאי להסתובב ולחזור הבייתה או שזאת תקלה הגיונית ושהמצבר שלי סה"כ היה צריך להיטען קצת .
אני צריך להחליט מחר אם להתקפל או להמשיך בטיול אז ממש אשמח לקבל עזרה
תודה רבה