PDA

צפייה בגרסה מלאה : המטרה: להגדיל בשקל תשעים...



boazis
27-09-15, 12:42
חג שמח לכולם!

1. כמה אתם רוצים להשקיע? - 30,000 ₪.
2. הרכב הוא יום יומי או מדובר ברכב פנאי לסופי שבוע? - יום יומי בהיקף קטן יחסית. טיולים כמובן...
3. מי נוהג בו? - אשתי ואני.
4. כמה אנשים הוא צריך להכיל בטיולים? זוג או בודד? משפחה של חמש נפשות? - משפחה של 5 נפשות, 3 קטנטנים. לחילופין, מקבץ של כמה חבר'ה...
5. כמה קילומטרים הג'יפ יעשה בשנה? - 10,000 - 15,000.
6. יש תנאי סף? אוטומטי/ידני, דיזל/בנזין וכו'. - בהחלט: ידני חובה. 7 מקומות חובה. חוסר מוכנות מבחינתנו להתפשר על יכולות השטח המוכרות לנו כעת.

הסיפור הוא כזה: יש לי ג'ימני מעל לשלוש שנים. כשהוא הגיע אלינו הביתה, היינו "ירוקים" לגמרי. לאט לאט למדנו המון: איך מטיילים, איך נוהגים, איך מטפלים. אנחנו נהנים ממנו מאד, והוא ממש כמו עוד אחד מילדינו :rolleyes:, אבל כאמור - אנחנו כבר 5 נפשות, לכל טיול צריך מושב נוסף ברכב אחר, ההגעה למסלול וחזרה הביתה הופכת להיות תרגיל הנדסי מורכב.

הייתי שמח לשמוע מבעלי נסיון עד כמה ההבדל בין אחזקת ג'ימני שונה מאחזקת SUV. עד כמה יש לי סיכוי, כאחד עם מוכנות גבוהה אך ניסיון דל יחסית, לטפל בו בעצמי בחלק מהדברים (מבחינת הפשטות הטכנית ועלויות חלפים), כפי שאני עושה עם הג'ימני.

בנוסף, הרכב צריך להיות כזה שיש לו יכולות. הגענו למצב שבכל טיול שלנו אנחנו משלבים אלמנטים טכניים מאתגרים ומעניינים, וכשהטיול הוא בלי הילדים אז אפילו למעלה מזה.

אשמח להמלצות והכוונה.
תודה מראש,
וחג שמח לכולם.

בעז

raanan
27-09-15, 12:49
פשוט !
א. פאג'רו Q דיזל 2.5 או 2.8
ב. טרופר דיזל 3.1
ג. טראנו

בהצלחה
רענן

boazis
27-09-15, 12:59
הי רענן. תודה על תגובתך (גם הפעם :) )
אז זה כמובן הכיוון הכללי שלי, א-ב-ל:
מה הסיכוי שלי להצליח למצוא אחד משתי האפשרויות הראשונות שציינת שאינו נבלה (במיוחד כשאתה מציין דווקא טרופר 3.1)? ומהם סדרי הגודל של האחזקה השוטפת שלהם?
לגבי טראנו - למה אני רואה התייחסות פחותה אליו כאן בפורום באופן משמעותי מהטרופר והפאג'רו? מהו בדיוק הפרמטר בו הוא נופל מהם?
שוב תודה!

raanan
27-09-15, 13:09
פאג'רו דווקא יש סיכוי לא רע למצוא.
רק צריך סבלנות והחלטה מהירה כשמוצאים את המיועד ...

למצוא טרופר 3.1 "דוגמן",
זאת כבר משימה מורכבת שיותר תלויה במזל ...

טראנו זה הסובארו DL של שנות ה 80 !
לא ייחודי בשום דבר, אבל גם לא נופל משמעותית מהאחרים.
החסרון העיקרי שלו זה במתלה הקידמי שיותר עדין משאר החבורה.
הוא גם קופצני מאחור מעל הממוצע.

רענן

zerez
27-09-15, 13:10
לדעתי אתה יכול להוסיף לרשימה טרופר בנזין.
בתור אחד שעשה מעבר דומה מג'ימני לטויוטה אני יכול להעיד שהוצאות האחזקה הוכפלו ועלות הדלק לק"מ טיפה יותר יותר יקרה אבל לא משמעותית

boazis
27-09-15, 13:16
תודה רבה לכם!
זרז - אני מבין שעברת לטויוטה בנזין?

omri_t
27-09-15, 13:24
קח בחשבון שב 30k אתה מאוד גבולי. טזה לפני יישור קו שב suv זה עלול להיות לא זול.


רענן, נתת מחמאה ענקית לטרנו.
כבודו במקומו מונח.
אבל הוא רחוק מהיכל התהילה של הסובארו dl

raanan
27-09-15, 13:45
לדעתי אתה יכול להוסיף לרשימה טרופר בנזין.
לא ייבאו טרופר בנזין ידני לארץ ! (יש אחד "מקומבן" מסתובב )
חוץ מזה, עלות התדלוקים תוציא לו החשק להניע לא רק לטיולים אלא גם ליום יום.


רענן, נתת מחמאה ענקית לטרנו.
כבודו במקומו מונח.
אבל הוא רחוק מהיכל התהילה של הסובארו dl
סה"כ יש קווי דימיון לא רעים ...
מלוכסנים, נמכרו בכמויות גדולות (יחסית),
עשו את "העבודה", לא מרגשים, לא מצטיינים בכלום,
ענו לציפיות של הקהל הרחב (בסובארו להגיע מנקודה א' ל-ב' , בטראנו סטטוס של מחזיק רכב שטח גדול).

רענן

ishc
27-09-15, 14:11
אני הייתי באותה דילמה לא כל כך מזמן.
אנחנו רק זוג + כלבה אבל החזקנו בשלב מסויים סמוראי ארוך רק לטיולים, פיאט פונטו גרוטאה וקטנוע 125.
החלטנו לאחד כוחות ולקנות SUV ובאופן טבעי (רק בראש שלי) עברתי לסוזוקי גראנד ויטרה ארוכה. הרכב סה"כ חביב אבל בעל יכולת שטח מוגבלת שדורשת המון שיפורים כדי להגיע למצב SUV סטנדרטי, בנוסף צריכת הדלק שלו לא הייתה מדהימה ואחרי שנתיים וחצי הגראנד הלכה ועברנו לחפש את הרכב הבא.
בהתחלה הייתי נוקשה וחיפשתי רק רכבי שני סרנים חיים ובעיקר היילקס. אחרי חודשיים הרמתי ידיים ואם לומר את האמת המנוע של ההיילקס ביאס אותי. ב-SUV נשארתי עם אינדיאנים ודיסקו בגזרת השני סרנים חיים ואני לא הצלחתי למצוא רכב שנתן תמורה טובה למחירים שביקשו והתחלתי לפזול ל-SUV.
את הטראנו לא אהבתי, תא הנוסעים שלו צפוץ והוא קצת יותר קופצני ופחות נוח מהמתחרים, טרופרים יש הרבה והרבה שנראים ועושים רושם טוב אבל המנוע הזה למרות הרבה אנשים שטענו שאין יותר בעיות לא נתן לי מנוח, אז ראיתי רכבים ופסלתי אותם על המון דברים חלקם מוצדקים יותר וחלקם פחות.
בסוף מצאתי פאג'רו, שנת 2000, 2.8 שהיה שייך לאחד ממנהלי השירות במוסך אוטורן ברעננה. הרכב הגיע מצוייד לחלוטין לשטח (מיגון מלא, הגבהה, צמיגי 31 חדשים וכננת ברישיון), נראה ומרגיש טוב ועם היסטוריית טיפולים מתועדת מיומו הראשון על הכביש.
קניה טובה או לא רק הזמן יגיד ובינתיים אנחנו נהנים ממנו רק בכביש (כי לא יצא לטייל מכל מיני סיבות שלא קשורות לרכב). בתקציב הזה זה הרכב שהייתי מחפש. הוא יחסית מוכח ויחסית אמין, נועל 31 ומגיע עם נעילה אחורית ככה שלשטח הוא כבר מוכן ופרט למיגון הגבהה קלה אין צורך בכלום.
צריכת הדלק בינתיים עומדת על סביבות 1:7-8 בעיקר בעיר, ביטוח של רכב פרטי (M1), קח בחשבון שחלקים במיצובישי לא זולים אבל בשביל זה יש אי ביי.
עדיין לא הייתי פוסל טרופר 3.0 פשוט צריך למצוא רכב סופר שמור ולטפל בו בסופר דקדקנות.
בזמנו אני ראיתי אחד ידני, שנת 2002 יד ראשונה שהבעלים שלו רצה עליו שלושים ולא הסכים לזוז שקל, אני הצעתי 25 ולקחתי בחשבון שיש לשים על הרכב ביישור קו סביב 10K (צמיגים, מצמד וגומיות מזרקים כטיפול מונע כי פעם אחרונה שזה בוצע שם הייתה מעל 5 שנים).

Luckies
27-09-15, 23:03
טרופר בנזין 3.2 שנת 96-98 מבפנים נראה כמו החדשים יותר מבחוץ הוא קצת קובייתי...
מנוע שנחשב לאמין מאוד , גיר עם טיפול מונע כמו שצריך יחזיק מעמד יופי במיוחד אם אתה לא "לועס" סלעים.
קנייה בין 15 ל-20 יישור קו קטן ואוליי גם תוכל להתפנק במערכת גז ואז תצרוכת הבנזין כבר לא תהיה בעיה...
לבדוק טוב ולא לקפוץ על היפיוף הראשון שרואים...
לגביי ה-3.1 נכון הוא נחשב לאמין ביותר אבל עדיין מנוע דיזל מיושן וחלש - לדעתי בכל אופן...
לגביי ה-3.0 דיזל היו לי בעברי שתיים כאלו במשך כ-5 שנים שירתו אותי נאמנה מאוד אבל בעיקר בזכות טיפול מונע נכון ויסודי.
ה-3.0 רכב מעולה גם חזק גם נוח ונחשב ל-"חסכוני" בעולם ה-SUV טיפול נכון לא מבטיח אי אלו תקלות (עדיין זה רכב בן 15 שנה לערך) אבל מה שכן זה מוריד את הסיכויים להפתעות בהרבה.
בהצלחה

נדב ש.
28-09-15, 10:37
לגבי הפג'רו, שים לב מנוע ה 2500 זהה למנוע מגנום- עם הבעיות שלו על כל המשתמע מכך, חפש רק 2.8, שגם לו יש אישיות מיוחדת וצריך לבדוק טוב ולדעת איך טיפלו בו.

לגבי הטראנו- מ 97' יותר מומלץ, קח בחשבון שהפרונט חלש, במיוחד שאתה יורד מרכב עם שתי סרנים לטראנו, משולשים, בוקסות, זרוע משנה וכו' אחרי כל טיול בינוני/+ צריך לבדוק הכל.

לגבי טרופרים-בנזין יהיה "כבד" בדלק בגלל הק"מ.
דיזל 3.1- רכב מעולה, אבל ישן ומיושן, קשה למצוא אחד שמור, והמחיר בהתאם, צריך לאהוב אחד כזה מהלב כדי לקנות.
הדיזל 3.0- רכב גדול ומפנק בכל המובנים, לגבי גיר ידני או אוטומט תדע שאם השיקול הוא דלק אז כמעט ואין הבדל בצריכה ביניהם.
בידני הגלגל תנופה נוטה להישבר ואין דרך אמיתית לבדוק מצבו, חלק כזה משומש יעלה לא מעט, חדש סביב ה 4000 ₪ תוסיף עוד קלאץ' ועבודה תגיע לסכום יפה, צריך לקחת בחשבון, אלא אם יש קבלות שהוחלף.
מנוע ה 3.0 נחשב לבעייתי, הרבה מאוד תלוי איך טיפלו ברכב, חשוב לחפש ולבדוק כמה רכבים ולא בודדים, יש הרבה "מציאות" ומחירי שחיטה של 20k מתחת המחיר, לא הייתי מתפתה וצריך להדליק נורה אדומה.
יישור קו לרכב הזה(אם לא עשה את הטיפולים הנידרשים בזמן האחרון) במוסך יעלה לא מעט, את הכל כולל הכל ניתן לעשות לבד בבית אם יש לך שתי ידיים וקצת רקע טכני, כל המידע נימצא ברשת ופה באתר בפורום טכני.
בכל מקרה ממליץ לחפור באתר בפורום איסוזו, ולעבור על כל השירשורים הרלוונטיים.

בהצלחה.

איל מ
28-09-15, 14:18
השנקל שלי אומר שאם הרכב הוא גם לנסיעה יומיומית,
הסכום שהקצבת הוא נמוך מדי ואתה תאכל הרבה מרורים מהרכב עד שתגיע ליישור קו שיתן אמינות.
אם זה היה רכב שלא נורא שיפתיע מדי פעם, והטיפול בו הוא חלק מהתחביב, אז מילא.

לדעתי הטרופר נותן הכי הרבה תמורה לשקל אבל המחירים של השמורים שטופלו ע"י מביני עניין עלה (כמו כל שוק רכבי ה-suv שעדיין יודעים להתמודד עם שטח אמיתי).

Luckies
28-09-15, 14:35
השנקל שלי אומר שאם הרכב הוא גם לנסיעה יומיומית,
הסכום שהקצבת הוא נמוך מדי ואתה תאכל הרבה מרורים מהרכב עד שתגיע ליישור קו שיתן אמינות.
אם זה היה רכב שלא נורא שיפתיע מדי פעם, והטיפול בו הוא חלק מהתחביב, אז מילא.

לדעתי הטרופר נותן הכי הרבה תמורה לשקל אבל המחירים של השמורים שטופלו ע"י מביני עניין עלה (כמו כל שוק רכבי ה-suv שעדיין יודעים להתמודד עם שטח אמיתי).
כמו שאמרתי בגלל התקציב המדובר לדעתי ומניסיוני (הייתי בסרט הזה בדיוק עכשיו) ירדתי מגראנד צ'ירוקי 4.7 עקב כניסה לתקופת בניית בית ולא רציתי לעזוב לגרי את השטח...
לאחר שהיו לי 2 טרופרים דיזל וים של ניסיון איתם בתקציב כזה זה לקנות נבלה ולהתפלל לטוב או לקנות בנזין שהישור קו אצלו זול משמעותית ובכלל התחזוקה שלו זולה בהרבה מהדיזל.
לגביי תצרוכת הדלק הוא עושה מעורב כולל הכל (עירוני,בין עירוני ושטח) 1:5.5 לערך
הדיזלים שהיו לי עשו בין 1:6.5 ל-1:7 ושלא יספרו לך סיפורים על 1:10 כי זה היה אולי פעם על סידרטיים חדשים....
לדעתי אם אתה עושה עד 15,000 אלף בשנה השד לא כזה נורא בהבדלים במיוחד בגלל התחזוקה היקרה יותר ועניין האמינות המוטלת בספק של הדיזל.
חוץ מזה תמיד אפשר להוסיף מערכת גז ואז גם תהיה חסכוני יותר מדיזל וכן עם המערכות החדשות של הגז אין למנוע בעיה כלל להתמודד עם הגז.
אני קניתי 3.2 שנת 97 יד 3 שהבעלים הקודמים החזיקו אותו 14 שנה וטופל רק בחברה על פניו זה נשמע מעולה אבל רק הזמן יגיד את שלו...
אחי קנה 94 יד 2 שגם הוא היה מוחזק שנים רבות אצל אותם הבעלים ונשאר מקורי לחלוטין!!!
לא חסר כאלו והשיפורים גם לא נורא יקרים.
אלו היו השתי סנט שלי עם ניסיון בטרופרים ששווה 100,000 דולר....

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

שגיא S
28-09-15, 14:52
שאלה קטנה - חייב 7 מקומות בשביל 7 אנשים שיישבו? או בשביל שיהיה מקום לכל הציוד?

נדב ש.
28-09-15, 16:36
כמו שאמרתי בגלל התקציב המדובר לדעתי ומניסיוני (הייתי בסרט הזה בדיוק עכשיו) ירדתי מגראנד צ'ירוקי 4.7 עקב כניסה לתקופת בניית בית ולא רציתי לעזוב לגרי את השטח...
לאחר שהיו לי 2 טרופרים דיזל וים של ניסיון איתם בתקציב כזה זה לקנות נבלה ולהתפלל לטוב או לקנות בנזין שהישור קו אצלו זול משמעותית ובכלל התחזוקה שלו זולה בהרבה מהדיזל.
לגביי תצרוכת הדלק הוא עושה מעורב כולל הכל (עירוני,בין עירוני ושטח) 1:5.5 לערך
הדיזלים שהיו לי עשו בין 1:6.5 ל-1:7 ושלא יספרו לך סיפורים על 1:10 כי זה היה אולי פעם על סידרטיים חדשים....
לדעתי אם אתה עושה עד 15,000 אלף בשנה השד לא כזה נורא בהבדלים במיוחד בגלל התחזוקה היקרה יותר ועניין האמינות המוטלת בספק של הדיזל.
חוץ מזה תמיד אפשר להוסיף מערכת גז ואז גם תהיה חסכוני יותר מדיזל וכן עם המערכות החדשות של הגז אין למנוע בעיה כלל להתמודד עם הגז.
אני קניתי 3.2 שנת 97 יד 3 שהבעלים הקודמים החזיקו אותו 14 שנה וטופל רק בחברה על פניו זה נשמע מעולה אבל רק הזמן יגיד את שלו...
אחי קנה 94 יד 2 שגם הוא היה מוחזק שנים רבות אצל אותם הבעלים ונשאר מקורי לחלוטין!!!
לא חסר כאלו והשיפורים גם לא נורא יקרים.
אלו היו השתי סנט שלי עם ניסיון בטרופרים ששווה 100,000 דולר....

Sent from my SM-N900 using Tapatalk

בתקציב שלו זה לא לקנות נבלה, צריך פשוט לכוון לרכב הנכון שזה שנתון 2002/2001 אולי 2003 אבל בלי תוספות מיוחדות, מקסימום יהיה ממוגן ואולי מוגבה.

לא יודע מאיפה הנתונים שלך ומה היה מצב הרכבים( בעצם אחד מהם בדקתי לקניה לפני שאתה קנית אותו, בדקתי אותו עבור חבר ולמרות שהיה נעול כפול לא הסכמתי לקניה בגלל אי אילו סיבות מסויימות).
אצלי היה טרופר מטופל משופר ומשודרג עד הבורג האחרון בחלקים הכי טובים שיש להשיג, כל טיול לדרום עמוס עד אפס מקום הרכב עשה בכביש 1 ל 9.5, טיול של 2 ימים ניגמר בתדלוק אחד וגם של כמה שקלים עד הבית לתחנה הקבועה(נתי אתה היית עד ליותר מטיול אחד כזה)
איתי מטיילים גם גיסי עם טרופר זהה רק 2003 אותה צריכה בדיוק על השקל, ועוד כמה טרופרים ביניהם גם בנזין.

למי שהרכב משמש ליום יום במספר הק"מ האלה אתה גבולי, היו לי בנזינים(אפילו כרגע מחזיק בוואן בנזין 3.3 ליטר, ויודע כמה זה כואב) וזה לא מומלץ אלא אם יש לך הרבה מרשרשים בכיס...
לגבי הסבה לגז הדעות חלוקות(חפש שרשור של רענן בנושא ותראה מה המסקנה), אני לא בעד, מי שרוצה להנות מהסאונד של הבנזין והנסיעה, החיסרון זה צריכת דלק....

Luckies
28-09-15, 16:53
נדב אנחנו מכירים שנים כבר לשנינו דיעה זהה לגביי הדיזל אחלה רכב בכלום כסף רק שצריך לטפל בו כמו שצריך...
עכשיו הכל תלוי בבחור לא כולם מסוגלים/יכולים/רוצים להשקיע את הזמן והכסף שאנחנו השקענו על הרכבים שלנו או שיש להם את הידע והכלים לכך...
לגביי הטרופר הנעול כפול הכל היה ידוע ונלקח בחשבון וטופל על ידי לאחר הקניה ולראיה זה שקנה את הרכב ממני גם בדק אותו מכל כיוון אפשרי ולאחר מכן עשה את חוצה ישראל שבוע אחרי ללא כל בעיה.
לגביי התצרוכת דלק אני חולק עליך מניסיון עם שניהם וגם משיחות מדורה עם חברים שיש להם טרופרים רק יש להדגיש שכולם משופרים (ושלך היה לא פחות מהם בלשון המעטה).
בו ניקח פלוס מינוס אחוז סטייה ליטר לפה ולשם עדיין לא משנה כל כך את התמונה בתחום ה-ק"מ המדובר מול עלות אחזקה.
עכשיו נעבור לגז...
בו נילך על הדבר הגרוע ביותר מנוע הלך 😯
בדיזל עלות מנוע בסביבות ה-12 כולל הכל הכל פחות מזה ראה ערך אלי...
בבנזין מנוע רודאו 4000-4500 על הרכב כולל הכל והרווחת עוד כמה וכמה סוסים על הדרך...
אבל עוד פעם לדעתי שניהם מתאימים לבחור השאלה שהוא צריך לשאול את עצמו זה למי הוא רוצה לשלם למוסך או לתחנת הדלק 😉?
חג שמח ותהנה מהכרכרה נראת סוף


Sent from my SM-N900 using Tapatalk

boazis
28-09-15, 23:17
תודה רבה לכולכם על התגובות והשיתוף.

שאלה קטנה - חייב 7 מקומות בשביל 7 אנשים שיישבו? או בשביל שיהיה מקום לכל הציוד?
בשביל אנשים. לא תמיד זה יהיה 7, אך אני מעדיף את האפשרות שיהיו מאשר שלא...


טרופר בנזין 3.2 שנת 96-98 מבפנים נראה כמו החדשים יותר מבחוץ הוא קצת קובייתי...
לא הכרתי את ה-3.2. אלמד. תודה.


קח בחשבון שב 30k אתה מאוד גבולי. טזה לפני יישור קו שב suv זה עלול להיות לא זול.


השנקל שלי אומר שאם הרכב הוא גם לנסיעה יומיומית,
הסכום שהקצבת הוא נמוך מדי ואתה תאכל הרבה מרורים מהרכב עד שתגיע ליישור קו שיתן אמינות.
אם זה היה רכב שלא נורא שיפתיע מדי פעם, והטיפול בו הוא חלק מהתחביב, אז מילא.
מודע לעניין. לוקח בחשבון את האפשרות שיהיו "חלונות" של זמנים בהם אהיה מעט יותר מושקע ברכבת ישראל.



אבל עוד פעם לדעתי שניהם מתאימים לבחור השאלה שהוא צריך לשאול את עצמו זה למי הוא רוצה לשלם למוסך או לתחנת הדלק נŸ˜‰?
בשאלה הזו, תחנות הדלק תמיד יהיו במקום האחרון. גם כי את המוסכניק אני יכול להחליף בעצמי, וגם כי זו אידאולוגיה... ;)

חייב להודות שהשרשור הזה מרגיע אותי ביחס לטרופר 3.0. גם בגלל שכמה כאן כתבו על התמורה הטובה שלו לכסף, וגם בגלל שמצטייר כאן הרושם שסיפורי האימה הם לא בהכרח גזירה משמיים.
אם היה לי ברור לפני התכתובות כאן שהפתרון היחיד הוא פאג'רו, הטרופר התחזק כאן (ואין ספק שהסרן הקדמי של הטראנו עשה לי turn off רציני...).
שוב תודה. נתתם לי כאן שיעורי בית... אשתדל לעדכן.
מועדים לשמחה.

בעז

cj 64
28-09-15, 23:24
יש דיסקאברי שמורה 1995 בנזין נדירה גיר רגיל
אם תרצה אפנה אותך למוכר,,
גל

Luckies
28-09-15, 23:25
תודה רבה לכולכם על התגובות והשיתוף.


בשאלה הזו, תחנות הדלק תמיד יהיו במקום האחרון. גם כי את המוסכניק אני יכול להחליף בעצמי, וגם כי זו אידאולוגיה... ;)

חייב להודות שהשרשור הזה מרגיע אותי ביחס לטרופר 3.0. גם בגלל שכמה כאן כתבו על התמורה הטובה שלו לכסף, וגם בגלל שמצטייר כאן הרושם שסיפורי האימה הם לא בהכרח גזירה משמיים.
אם היה לי ברור לפני התכתובות כאן שהפתרון היחיד הוא פאג'רו, הטרופר התחזק כאן (ואין ספק שהסרן הקדמי של הטראנו עשה לי turn off רציני...).
שוב תודה. נתתם לי כאן שיעורי בית... אשתדל לעדכן.
מועדים לשמחה.

בעז

בועז אם אתה לא "מפחד" ללכלך ידיים מידי פעם אז ה-3.0 מתאים לך פרפקט עכשיו נשאר לחפש אחד כזה שמטופל כמו שצריך ונגמר הסיפור.
והשד בכלל בכלל לא נורא פעם ב-100 אלף ק"מ החלפת גומיות (עלות של 700 ש"ח גג ועבודה עצמית).
חיישן מסילה המחיר שלו ירד דרסטית לאחרונה (היה עולה 1800 ש"ח לפני מע"מ) היום אפשר להשיג בסביבות ה-700 עד 800 ש"ח.
מזרקים אפשר למצוא משומשים בסביבות ה-800 ש"ח ואפילו פחות,חדש בסביבות 1800 ש"ח.
זה כל "המחלות" שבשימוש בשמן איכותי ופילטרים מקוריים רוב הסיכויים שלא תצטרך גם...
בהצלחה



Sent from my SM-N900 using Tapatalk

boazis
31-05-16, 14:17
עדכון:
אחרי חיפושים והמתנה רבים - רכשתי טרופר.
אל היישורת האחרונה הגיעו למעשה הטרופר והרקסטון, שנכנס לתמונה משיקולי נוחות וחיסכון. אך לבסוף - הלב הוא שהכריע והלכתי עליו.
הטרופר הוא שנתון 2004, יד 2, 187,000 ק"מ שלא החליף מנוע ולא עשה ראש מעודו.
עכשיו נשאר לי לבצע עימו היכרות ראשונית, לסדר את רשימת הליקויים/תיקונים שיש בסדר הדחיפות שלהם, ולהתחיל לעבוד.
רציתי רק להודות לכל המגיבים על השרשור - החכמתם אותי ועזרתם לי מאד. תודה!

בעז

נדב ש.
31-05-16, 15:16
בשעה טובה, ממליץ בחום לבדוק טוב היסטוריה מה הוחלף ומה לא, יישור קו מבחינת שמנים ונוזלים בכל הרכב, אם עדיין לא עשה טיימיניג(ב 200k עושים)ממליץ לעשות עכשיו, השנים עושים את שלהם.

liontamer84
31-05-16, 16:13
בתור אחד שעשה את הקפיצה הזו לפני שנה וחצי,
אתה תהנה. מאד.
רק קח בחשבון שההוצאות של הטרופר הן יותר מכפולות לעומת ההוצאות על הג'ימני.
מעבר לזה, הטרופר רכב מדהים.

נדב ש.
31-05-16, 17:54
מבחינת ההוצאות, אין מה להשוות מפלץ דיזל לדרדס בנזין...

נמרוד - מערד
31-05-16, 18:23
חייב להחליף זרועות היגוי למחוזקות, לזרועות האלה יש נטייה להישבר ולתקוע אותך בשטח, במקומות לא פשוטים.
נמרוד

-->