צפייה בגרסה מלאה : Article: תחזוקה: החלפת חיישן ABS בגרנד צ'ירוקי WK
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3640-%D7%AA%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%94-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F-ABS-%D7%91%D7%92%D7%A8%D7%A0%D7%93-%D7%A6-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%99-WK
כמו בכתבה על החימום. כתוב טוב וקולע.
מחכה לכתבות הבאות.
תודה.
יופי של כתבה.
רק דבר אחד - יש מקרים בהם צירוף התקלות של ABS ובקרת יציבות נובע מבוקסות מתלה קדמי גמורות. זה יהיה מלווה ברעש לא נעים על באמפים, ולפעמים אבדן כוח רגעי כתוצאה מזיוף של בקרת ההחלקה. תקלה כזו בWK שיגעה כמה חשמלאים מומחים לג'יפים עד שעלינו על זה שהמקור הוא במתלה.. כך שאם נדלקות הנורות קודם כל לבדוק את מצב המתלה הקדמי.
אסף.
אסף,
אני לא מכיר מקרים כאלה, אבל טוב לדעת. בוקסות גמורות במשולש התחתון יכולות לגרום למכה שתגרום לחיישן מזייף לתת תקלה.
במקרה והחלפת חיישן לא עזרה יש להחליף את הנאבה.
במדגם סטטיסטי של 63 חברים בקבוצה, זו התקלה השכיחה ביותר, חיישנים עוברים מיד ליד בין החברים לפי הצורך.
אילן כל הכבוד..
כתבה יפה.
יופי של כתבה.
רק דבר אחד - יש מקרים בהם צירוף התקלות של ABS ובקרת יציבות נובע מבוקסות מתלה קדמי גמורות. זה יהיה מלווה ברעש לא נעים על באמפים, ולפעמים אבדן כוח רגעי כתוצאה מזיוף של בקרת ההחלקה. תקלה כזו בWK שיגעה כמה חשמלאים מומחים לג'יפים עד שעלינו על זה שהמקור הוא במתלה.. כך שאם נדלקות הנורות קודם כל לבדוק את מצב המתלה הקדמי.
אסף.
והחיישן היה תקין במקרה ההוא?
אם כן מה ההסבר?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.