PDA

צפייה בגרסה מלאה : לחץ שמן מנוע 258



udical
20-10-15, 13:51
היי.
התקנתי סופסוף שעון לחץ שמן.
השעון מכאני ואיכותי (bosch)
מנוע קר - 40.
מנוע חם - יורד ל-17.
שמן - 15/40 מינרלי.

המצב טוב? רצוי שיפור?
מה מומלץ?

תודה

yoni_0000
20-10-15, 18:36
מצב סביר.. מנוע קר זה לא אינדיקציה לכלום.
הלחץ האידאלי הוא 20+ אחריי שיוט בכביש מהיר ביום חם בסל"ד סרק.
אבל מצבך טוב, יש למנוע עוד מה לתת. תמשיך לעקוב.

udical
21-10-15, 08:21
נהדר. תודה :-)

Groni
15-12-15, 18:09
תענוג. אם עד היום נסעת ללא שעון ולא דאגת, אשריך.
לחץ נמוך משו... אבל , איך אומרים , לא דופק לא מעשן , נוסע , חביבי יש לך סיקס, אייזן סיקס.
לכשיתחיל להתנשנש לכיוון 5-10 בסרק , מנוע חם , אז תתחיל לבדוק עם סטטוסקופ.
אבל בינתיים תישן בשקט. ותדאג שלא ישימו עליו עין. הסיקסים הפכו לבמבות, סוג של חטיף.

ronbs
20-01-16, 10:23
איך פותרים בעיה של לחץ שמן נמוך?
החלפת מיסבים + חריטת קראנק?

udical
25-01-16, 12:42
איך פותרים בעיה של לחץ שמן נמוך?
החלפת מיסבים + חריטת קראנק?

תלוי מה מקור הבעיה.
* החלפת מיסבים + חריטת קראנק
* שמן לא טוב
* פילטר שמן לא טוב
* משאבת שמן לא טובה
* מד שמן לא טוב :-P

ronbs
25-01-16, 12:56
בהנחה שהשמן איכותי פילטר איכותי מד לחץ שמן תקין האם שווה להחליף מיסבים ולחרוט קרנק או לחכות שהמנוע ישובת ואז להחליף מנוע?

חנן-ג'יפולוג
25-01-16, 13:40
אם זה בעבודה עצמית, לענ"ד, כדאי להוריד קרטר, ובמידה והקרנק נראה טוב, שווה להחליף מיסבים למידה זהה, ולבדוק עם פלסטיגייג' אם המרווח חוזר לטולרנס המותר.
במידה ולא, וצריך לחרוט קרנק, צריך לעשות חשבון מחדש על השתלמות התיקון.

לא לשכוח את גל הזיזים!

Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk

מוני אורבך
25-01-16, 14:00
17 עד כמה שזכור לי הוא בתחום הנורמה.

six 4 life
25-01-16, 17:45
אם זה בעבודה עצמית, לענ"ד, כדאי להוריד קרטר, ובמידה והקרנק נראה טוב, שווה להחליף מיסבים למידה זהה, ולבדוק עם פלסטיגייג' אם המרווח חוזר לטולרנס המותר.
במידה ולא, וצריך לחרוט קרנק, צריך לעשות חשבון מחדש על השתלמות התיקון.

לא לשכוח את גל הזיזים!

Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk

+1
במידה והמנוע לא דופק כרגע (קראנק צריך שיפוץ) או מעשן (רינגים דורשים החלפה) והבעיה היחידה היא לחץ שמן נמוך, לדעתי אם אתה פותח קרטר כדאי כבר להחליף את כל המיסבים בכל מקרה (סיפור של 500-600 ש"ח לכל המיסבים, טלטל + ראשיים יחד) למיסבים חדשים איכותיים באותה מידה, יחד עם משאבת שמן חדשה (גם כמה מאות).
הדבר הזה ישפר משמעותית את לחץ השמן ויאריך את חיי המנוע שלך לא מעט.
משתלם זה בטוח משתלם - במידה והמנוע לא דופק כרגע. במידה והוא דופק הסיכוי שתצטרך לטפל בקראנק הוא גבוה ואז החשבון הוא אחר לחלוטין.

ronbs
26-01-16, 09:32
משאבת שמן הוחלפה
הלחץ כרגע בסרק מנוע חם לאחר נסיעה 10
הבעיה היא שמדי פעם לא באופן סדיר יש דפיקה מאיזור הקרנק
מנוע לא מעשן ולא מנפח
קומפרסיה 120 בכל הצלינדרים

six 4 life
26-01-16, 16:29
כשמשאבת השמן הוחלפה היה כדאי להחליף גם מיסבים.
אני בכל מקרה הייתי פותח להחליף גם אם יש דפיקה קטנה פה ושם, במידה והמנוע לא מעשן.
זה לא אוברול וזה גם לא חצי אוברול אבל זה יתן למנוע שלך עוד לא מעט קילומטרים לפני שתצטרך לפרק אותו לאוברול מלא.
העלויות לא גבוהות במידה והעבודה היא עצמית. אצל בעל מקצוע עבודה כזאת צריכה לעלות באיזור ה1000-1200 ש"ח ללא החלקים.

AvigdorAharon
01-02-16, 19:08
להחליף מיסבי גל ארכובה וגל זיזים בשכיבה מתחת לרכב, זו לא העבודה הנעימה ביותר.
אם יש ליפט, החיים דבש!

אביגדור

six 4 life
01-02-16, 20:11
להחליף מיסבי גל ארכובה וגל זיזים בשכיבה מתחת לרכב, זו לא העבודה הנעימה ביותר.
אם יש ליפט, החיים דבש!

אביגדור

אתה לא יכול להחליף מיסבי (בוקסות) קמשאפט (גל זיזים) בלי להוציא את המנוע מהרכב ולהגיע לבלוק ערום.

AvigdorAharon
04-02-16, 15:06
אתה לא יכול להחליף מיסבי (בוקסות) קמשאפט (גל זיזים) בלי להוציא את המנוע מהרכב ולהגיע לבלוק ערום.

התכוונתי מיסביי גל ארכובה וטלטל.

אביגדור

-->