צפייה בגרסה מלאה : שילוב בעייתי בג'ימני ידני
אהלן,
אני מניח שלא מעטים מבעלי הג'ימני הידניים מכירים את השילוב הלא חלק בלשון המעטה של הילוכים ראשון, שני ורוורס.
האם ישנו פתרון מומלץ לשיכוח או העלמת הבעיה???
תודוה,
ענן
איזו שנה? ק"מ? יכול להיות שהקלאץ' שלך לא מפריד עד הסוף, בין אם בגלל בלאי גבוה ובין אם כי נדרש כיונון של הדוושה (בהסתייגות כי אני לא יודע אם יש אפשרות בג'ימני)
קובי
הרכב באחריות, למה שלא תלך למוסך ותדרוש שיפתרו את הבעיה?
ברכב חדש? לא אמור להיות...
אצלי עובר חלק. חוץ מראשון שלפעמים קצת קשה אבל לא ברמה שלא נכנס...
ברכב חדש? לא אמור להיות...
אצלי עובר חלק. חוץ מראשון שלפעמים קצת קשה אבל לא ברמה שלא נכנס...
זה קורה לך יותר בבקרים הקרים?
לא מכיר את הבעיה. אין שום בעיה ידועה בהילוכים.
שים לב שלעבור להילוך ראשון צריך להיות בעצירה מוחלטת, קשה לרדת משני לראשון גם בנסיעה ממש איטית.
אצלי לפחות זה ככה - אני לא יודע אם זה בעיה או שזה תוכנן ככה.
בכל מקרה ברכב חדש זה בטח שלא צריך לקרות.
גש למוסך חברה שיבדקו.
טייל איתי השבוע ג'ימני 2015 במשך יומיים, לא היתה לו שום בעיה כזאת(הרכב עם 9000 ק"מ).
בדקנו במוסך כבר, טוענים שהכל תקין, גם מורי בדק ואומר שהכל בסדר. לי זה מרגיש חורק המעבר מראשון לשני.
Sent from my GT-S6500 using Tapatalk 2
אם אנשי מקצוע בדקו ואישרו אז כניראה שתקין.
היתה לי פעם לפני הרבה שנים איסוזו איפון ידנית שבכמה נסיעות שחקתי קלאץ' בגלל שלא הייתי רגיל אליו, יכול להיות שאתה רק צריך להיתרגל...
אהלן,
אני מניח שלא מעטים מבעלי הג'ימני הידניים מכירים את השילוב הלא חלק בלשון המעטה של הילוכים ראשון, שני ורוורס.
האם ישנו פתרון מומלץ לשיכוח או העלמת הבעיה???
תודוה,
ענן
גם אצלי זה ככה
בשנת 2015 צריך לחזור לדאבל קלאץ וצווישן גז? אוי לנו.....
שלי שנת 2000 ומלבד להכניס ראשון בנסיעה, אין בעיה באף הילוך.. וגם זו לא בעיה באמת..
Sent from my A0001 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.