התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מה אפשרויות הנעילה לסרן אחורי Dana 44a?



boaz avrahami
28-10-15, 09:45
שוקל נעילה אחורית.
לא בא לי ARB.

מה האפשרויות בשוק - אוטומטיות ונשלטות?
האם הנעילות של ZJ / WJ זהות?

האם יש ל OX או ל Eaton מה להציע?

תודה מראש

tom1105
28-10-15, 09:47
כמו שאני יודע
נשלטת arb
אוטו ספרטן
אין ox / eaton

sent from my WJ

נמרוד
28-10-15, 09:50
בועז שים אוטומטית לא תתחרט, נעילה נשלטת בג'יפ טיולים זה בזבוז כסף, התעסקות בהתקנה, התעסקות בתחזוקה, דולפת-לא-דולפת...

http://www.ebay.com/itm/Dana-44A-44HD-Spartan-Locker-for-Jeep-Grand-Cherokee-ZJ-WJ-OPEN-Differentials-/261944575616?hash=item3cfd1d0680:g:XfIAA OSwLVZVsYJY&vxp=mtr

וסע לשלום.

boaz avrahami
28-10-15, 09:59
התשובה שלך בדיוק במקום שבו אני מתלבט.
תודה על החיזוק.

מה ההבדלים בין האוטומטיות-
אוזי, ספרטן, לוקרייט (יש עוד)?
יש נעימות יותר או פחות?
בהנחה שיש שקטות ונעימות יותר האם זה על חשבון החוזק?

הדגם ששמת נמכר גם ב 300 דולר.

http://www.ebay.com/ulk/itm/371283223782

השועל
28-10-15, 11:44
אני עם OZZI כמעט 10 שנים, פשוט נעילה מצוינת.
אז קניתי ב260$ לערך. עלות מול תועלת מעולה.

החיסרון היחידי שיש באוטומטי זה תקתוקים בסיבוב (אני כבר לא שומע אותם.. אולי הגיל אולי ההרגל).
יש גם נעילה אוטומטית "נו-סליפ" שמשתיקה את התקתוקים, אבל לצערנו לא קיים בשוק ל44A, אבל תבדוק אותי אולי יצרנים החליטו לייצר. (לD35 יש, לD44A אין).

קח בחשבון שאתה צריך בנוסף גם קייס פתוח ולא לימיטד כמו שיש לך.

boaz avrahami
28-10-15, 11:53
קייס כבר נח במחסן.
צריך קיט התקנה עם מיסבים ושימסים...
עוד איזה מאיה

השועל
28-10-15, 12:29
זוג מיסבים ושימסים (אולי גם מחזירי שמן, במידה והם לא תקינים).
זה הכל.

boaz avrahami
28-10-15, 12:31
ומה עם הפיניון?
לא ניגע בו?

נמרוד
28-10-15, 13:17
התשובה שלך בדיוק במקום שבו אני מתלבט.
תודה על החיזוק.

מה ההבדלים בין האוטומטיות-
אוזי, ספרטן, לוקרייט (יש עוד)?
יש נעימות יותר או פחות?
בהנחה שיש שקטות ונעימות יותר האם זה על חשבון החוזק?

הדגם ששמת נמכר גם ב 300 דולר.

http://www.ebay.com/ulk/itm/371283223782

אין הבדלים מהותיים, תוקף הפטנטים פג מזמן אז כולם מבוססים על אותם עקרונות בדיוק שלא לומר חיקוי והעתקה. לפני 15 שנה היה לוקרייט וEZלוקר, מאז התווספו האוזי, ספרטן, יש יצרן בקוריאה שמייצר לקאיה, ואני בטוח שיש עוד. נעילות הLunchbox כמו שזה מכונה באמריקאית הם היום מוצר צריכה לכל דבר.

לטעמי הן נהדרות, במיוחד במתווה השימוש הישראלי האופייני (רוב השנה הכבישים והדרכים יבשים, אנחנו לא מגזימים עם גודל צמיגים ועומסים, מיסים ומשלוח מגדילים את היתרון של מוצרים קטנים וזולים, הרכבה פשוטה בבית, תחזוקה אפסית).

אני לא מבין למה ואיך אנשים שופכים כסף על נעילות נשלטות כשהעלות היא בסדר גודל יותר.

yossi biton
28-10-15, 13:38
לנעילה קידמית אוטומטית לגראנד מודל 2000 סרן דנה 30 מקורי מצריך שינויים? אני בודק אופציות הרכב שלי סטנדרטי

השועל
28-10-15, 13:54
יוסי..

אני לא ממליץ לך ללכת על הקונספט הזה. רד מהרעיון של להתקין נעילה אוטומטית בקדמי. זה פוגע בהיגוי, ובבטיחות הנהיגה כל עוד אין לך דרך לנתק את הגלגלים מהמערכת.

אתה תוכל להתקין במידה ותבצע הסבה לנועלי טבור בגלגלים (אבל הקיט קצת יקר) או שתלך על בטוח ותשים נעילה נשלטת.

נעילה אוטומטית קידמית לא מומלצת לWJ בסט-אפ המקורי של הרכב.

רועיג
28-10-15, 14:42
השינוי היחיד שמתחייב לנעילה אוטומטית קדמית הוא החלפת טרנספר לאחד עם חמישה מצבים.
בתור נעול כפול, החסרון היחידי מבחינתי, הוא שבעת זחילה, בתמרון צפוף, בדרכ בגמר התמרון, כשדרושים תיקוני היגוי או לחילופין לשבור חזק לאחד הצדדים, החלופה היחידה שלי היא לצאת ל2x4, ולא 4x4 פתוח כמו שהייתי רוצה.



Sent from my iPhone using Tapatalk

רועיג
28-10-15, 14:49
יוסי
עוד משהו חשוב
נעילה קדמית זה מצויין
אבל אם הרכב שלך סטנדרטי, יש לך הרבה דברים שלדעתי קודמים בתור.
לדוגמא
צמיגים
הגבהה
טרנספר
נעילה אחורית אוט׳



Sent from my iPhone using Tapatalk

yossi biton
28-10-15, 16:30
ברור לי כל מה שציינת למעט נעילות בעבודה על הרכב כרגע מניסיון קודם שהיה לי ברכבים קודמים עם נעילות אוטומטיות ויחסי העברה בסרנים עבד מצויין הגראנד קצת חדש לי בגלל זה אני שואל אופצייה לנעילה אוטומטית נשלטת לא באה בחשבון כרגע מבחינת עלויות.

boaz avrahami
30-10-15, 09:46
הוזמנה ה אוזי

XD-14450 במחיר של 310 דולר

shay1972
31-10-15, 18:11
בועז, למה באתר שלהם רשום לא להתקין עם טרנספר 247? מה ההבדל בין 242 ל 247 בהקשר של נעילה אחורית אוטומטית?

boaz avrahami
31-10-15, 23:01
242 חמישה מצבים

247/249 שלושה מצבים עם דפרנציאל מרכזי נעול ב low.

לא יודע מה הסיבה להערה על הטרנספר.
ברשת מדווח על הרבה אנשים עם 249 ואוזי באחורי.
אולי זה קשור למוגבל החלקה שמגיע עם הטרנספרים האלו

shahav
02-11-15, 14:48
ה 247 נועל את עצמו במובן מסויים. בקומבינציה עם נעילה אוטו הרכב הרכב יתנגד בסיבוב.
לי יש את השידוך הזה ועדיף 242.

ה 247 זה לא באמת דיפ. ב247 הסרן האחורי מחובר באופן קשיח לכניסת התיבה, ואילו הסרן הקידמי ננעל ככול שיש יותר הפרשים בין שני הסרנים

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

-->