צפייה בגרסה מלאה : תקלה בקוראנדו
אהלן חברים
יש לי סאניאנג קראנדו 2005 אוט
אשמח לקבל עזרה
להלן התקלה:
בבוקר הרכב קר אני מפעיל סוויצ מחכה שהסליל יכבה מניע, לאחר מכן הסליל נדלק חזרה ןהרכב מגמגם כמה שניות באזור ה10 שניות , כאילו הרכב נחנק. פחות או יותר כשהסליל נכבה גם הגמגום.
אני אציין ששיפצו לרכב את המשאבת סולר לפני כחודש בערך.
מישהו מכיר או נתקל בתופעה??
תודה תום
אם אתה מפעיל את החימום פעמיים ?
כלומר פותח סוויץ, ממתין לכיבוי נורת חיווי החימום.
סוגר סוויץ וממתין פעם נוספת לכיבוי נורת חיווי החימום.
אני לא פותח את הסוויצ פעמיים
יש סיבה
- - - Updated - - -
יש סיבה לפתוח את הסוויצ פעמיים ?
בתקלה שאתה מתאר הנורה נדלקת לאחר התנעה ורק אחרי שהיא נכבת המנוע מתייצב
לכן הצעתי שתנסה לעבור את תהליך החימום פעמיים.
מה יש לך להפסיד?
אגב המצבר תקין?
הנורה של הסליל קשורה לפלגי החימום, יכול להיות שהריליי שלהם לא תקין והוא הבעיה, חפש בתא הפיוזים glow plag.
בדוק את ההתנגדות של פלגי החימום.
וודא שהם מקבלים מתח בזמן פתיחת סוויץ׳.
עדכון:
הוחלף סליל אחד שהיה לא תקין עכשיו הרכב מניע חלק.
אמנם המנורה עדיין נדלקת לכמה שניות שוב אחרי ההנעה... מעניין מה זה אומר
יכול להיות שהרליי שאחראי על הדלקת סלילי החימום אינו תקין
רשמתי לו את זה בתגובה 5 אבל הוא לא ציין אם בדק אותו או לא.
היה לי את אותה התקלה בקורנדו שלי...
יש לך כמה סלילי חימום שרופים תחליף את מה ששרוף והמנורה תיכבה אחרי ההנעה..
אני החלפתי את כולם לא יקר העסק ...
מה זה שרופים? אם הם מקצרים אז הם יקפיצו את הפיוז ואז גם מה שתקין לא יעבוד בכלל.
הפוך, הם עם התנגדות גבוהה מדי ולא מחממים כלום בפועל.
Sent from my m1 note
האם יש למישהו מספר קטלוגי למחממי הצתה למנוע קוראנדו , בנוסף האם ניתן להחליפם לבד ללא הסתבכות תודה ממתין למידע בנושא
זה למשל פלג חימום כמו שאתה צריך:
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=272022713659&alt=web
קח את המקט וחפש לו תואמים, יש בכל חנות חילוף כי זה חלק מרצדס נפוץ וזול.
לא קשה להחליף לבד, הגישה לא מסובכת, רק לא הכי נוחה עם צנרת המזרקים שרצה בסמוך.
Sent from my m1 note
יובל flynesher
18-11-15, 13:17
לא תמיד ההחלפה פשוטה .יש מקרים שבהם הפלאג נשבר בהברגה ואז זה סיוט.
לפתוח עם רגש!
ehudzeelim
01-12-15, 21:59
במוסו וקוראנדו מנורת סליל חימום שנשארת דלוקה או נדלקת לאחר ההנעה מעידה על פלאג חימום אחד או יותר שרופים.
ניתן לבדוק בקלות איזה מהפלאגים שרופים על ידי ניתוק שקע הפלאגים שנמצא ליד תיבת הריליים, וע"י מנורת ביקורת שצד אחד שלה מוצמד לקוטב השלילי של המצבר והשני למגע של כל פלאג.
ניתן לבדוק בקלות איזה מהפלאגים שרופים על ידי ניתוק שקע הפלאגים שנמצא ליד תיבת הריליים, וע"י מנורת ביקורת שצד אחד שלה מוצמד לקוטב השלילי של המצבר והשני למגע של כל פלאג.
הבדיקה בצורה הזו לא תיתן לך כל תוצאה.
ehudzeelim
01-12-15, 22:32
אתה צודק שמוליק, יש להצמיד לקוטב החיובי של המצבר.
תודה על התיקון
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.