שגיא S
06-11-15, 08:57
שלום לכולם...
בנסיבות משמחות של פרויקט חדש אני מציע את הג'ימני למכירה.
חשוב לי לציין שבניגוד להרבה רכבים שמסתובבים בחוץ, הג'ימני הזה נבנה מראש ובמחשבה תחילה להגיע בדיוק לרמה שאליו הוא הגיע. לא נעשו קיצורי דרך, לא מערכות מתלים שנבנו כטלאי על טלאי, לא קומבינות מרכבים אחרים. כל מה שנמצא על האוטו הזה מיועד ספציפית לסוזוקי ג'ימני ולא חלקים מרכבים אחרים שעברו התאמה.
פרטים יבשים:
טסט ל-11 חודשים
גיר ידני
צבע כסף
יד חמישית לדעתי, אבל לא בטוח. אצלי כמעט שנתיים.
מנוע M13A VVT מקורי כמובן לא מעשן, לא שותה ולא מנפח. לא התחמם בחיים.
טיפולים רק עם פילטרים מקוריים ושמנים באיכות טובה. לרכב מצבר יחסית חדש, תושבות מנוע הוחלפו לא מזמן, והוחלף כבל קלאץ' לחדש ומקורי.
הרכב עובר גירוזים וטיפולים כל חצי שנה.
במהלך השנתיים הרכב עבר יישור קו והוא מטופל ושמור מאוד. יש פירוט של כל שקל שיצא על הרכב לאקסל לרציניים שיתעניינו.
חלק מהתוספות שקיימות לרכב:
חיצונית: גגון, שנורקל, לד בר ופנס אחורי נשלטים מהרכב כמובן
מיגונים וברזלים: נקודות גרירה מחוזקות ומחוברות לשלדה קדימה ואחורה (מחליף את האין נקודות גרירה של הג'ימני), מיגונים לבולמים האחוריים ולתושבות שלהם שנוטות להגזר, תושבות טרנספר מחוזקות(!) שגם נוטות להישבר או להתעקם.
סרנים: שני הסרנים מחוזקים חיצונית, חיזוק שנוצר במיוחד לסרני ג'ימני ולא קומבינה מסרן אחר, מעלים את הסיכוי לעיקום של הסרן או לשבירה שלו. היחסי העברה בסרנים הוחלפו ל4.10 (מקוריים של ג'ימני כמובן) לטובת זמינות חלקים וקורונה פיניון חזקים יותר לעומת קודם. לרכב נעילת ARB קדמית נשלטת עם קומפרסור גדול של ARB. הנעילה מותקנת שנה וחצי בערך ולא עשתה אף בעיה עד היום. נעילה אחורית לוקרייט. הוחלפו שמנים בסרנים לפני כמה חודשים.
טרנספר וגיר: טרנספר של ג'ימני אוטומט, בטרנספר קיים קיט של יחס העברה 4.7 ב-LOW, לרכב יש יחס זחילה סופי של 1:71. הקיט של הטרנספר הוא ייעודי לג'ימני ויוצר ביפן במיוחד לטרנספר של הג'ימני. חווית נסיעה אחרת לגמרי מג'ימני עם טרנספר סמוראי, הרבה פחות רועש והרבה יותר הרגשה של פרייבט.
הגיר הידני הוא של הג'ימני בשנים 2001-2005. יותר נפוץ בפירוקיות ופחות נוטה לבעיות. (הרכב משייט על סל"ד של 3100-3200 ב90 קמ"ש, 3500 ב-100 קמ"ש בערך)
מנוע: מקורי ללא שינויים/שדרוגים. עגלה אבל אמינה בטירוף. שקט ונעים.
מתלים: לרכב יש קפיצים שחורים ובולמים שחורים שמותאמים לו במיוחד ומאפשרים נסיעה נוחה הן בכביש והן בשטח, בכל מהירות ובכל תוואי (שוב פעם הכל יחסי זה בכל זאת ג'ימני) אבל הקפיצים האלו חד משמעית הרבה יותר נוחים מהפורארט הנפוצים.
מוטות רדיוס ברכב חזקים יותר ומחזירים את הזויות של הסרן וההיגוי למקור, צינורות ברקס שזורים ומוארכים, פנהרדים מחוזקים ומוארכים כולל תיקון זויות.
היגוי: הייסטיר, מההכרות שלי עם עולם הג'ימני זה רכב אחד מתוך 2 בארץ שטיפלו בבעיה כמו שצריך. ההיגוי טוב מאוד, גם בשבילים מהירים וגם בנסיעות בכבישים משובשים, אין באמפ סטיר ביחס לרכבים שלא טיפלו בהיגוי והגביהו את הרכב. יש בולם הגה לרכב.
צמיגים וג'אנטים: ברישיון כמובן, ג'אנטים 5.5 כמו המקורי אבל עם מעט אופסט. לא יוצא מהכנף של הרכב, ג'אנט חזק מברזל אבל יחסית קל במשקל.
תוך האוטו: כסאות נהג ונוסע הוחלפו לכסאות של אלפא רומיאו מיטו 2010, הרגשה אחרת. מצלמת רוורס עם מסך מתקפל, מכשיר קשר קבוע, מערכת סאונד מושקעת עם כניסה AUX וUSB וקורא MP3 כמובן.
עלויות שנתיות:
טסט 1200 שקל
דלק: 1-9.5 בנסיעות עירוניות בלבד, 1-11 בערך בנסיעה בינעירונית.
אני אמנם לא אובייקטיבי אבל הרכב באמת במצב מצוין, ונוסע מדהים. הרכב מסוגל לסוע בכל תוואי שטח....ועשה מסלולים ומעלות קשים, אבל הוא נוח בכביש ובשבילים מהירים באותה מידה. רכב ALL AROUND מעולה וזול לאחזקה.
ומי שעוקב או עקב אחרי השרשור של הבנייה שלו יודע כמה מחשבה ומחקר הושקעה על מנת להביא אותו למצב שהוא נמצא בו כיום. שלא נדבר על הכסף :/
אני מחליף רק כי קניתי רכב, או יותר נכון פרויקט אחר, שהיה לי בהזדמנות, ולמרות שהוא נורא טיפשי ואין לי שום ספק שייסע פחות טוב מהג'ימני, הוא רכב שאיתו אפשר לסוע בלי גג ובלי דלתות....
המחיר: 78,000 שח, כשאני גמיש ומוכן לעשות שפגטים וסלטות רק עבור מי שבא לראות את הרכב.
הטלפון: 0547-202-54
שש בסוף.
שאלות נוספות בפרטי בשמחה.
בנסיבות משמחות של פרויקט חדש אני מציע את הג'ימני למכירה.
חשוב לי לציין שבניגוד להרבה רכבים שמסתובבים בחוץ, הג'ימני הזה נבנה מראש ובמחשבה תחילה להגיע בדיוק לרמה שאליו הוא הגיע. לא נעשו קיצורי דרך, לא מערכות מתלים שנבנו כטלאי על טלאי, לא קומבינות מרכבים אחרים. כל מה שנמצא על האוטו הזה מיועד ספציפית לסוזוקי ג'ימני ולא חלקים מרכבים אחרים שעברו התאמה.
פרטים יבשים:
טסט ל-11 חודשים
גיר ידני
צבע כסף
יד חמישית לדעתי, אבל לא בטוח. אצלי כמעט שנתיים.
מנוע M13A VVT מקורי כמובן לא מעשן, לא שותה ולא מנפח. לא התחמם בחיים.
טיפולים רק עם פילטרים מקוריים ושמנים באיכות טובה. לרכב מצבר יחסית חדש, תושבות מנוע הוחלפו לא מזמן, והוחלף כבל קלאץ' לחדש ומקורי.
הרכב עובר גירוזים וטיפולים כל חצי שנה.
במהלך השנתיים הרכב עבר יישור קו והוא מטופל ושמור מאוד. יש פירוט של כל שקל שיצא על הרכב לאקסל לרציניים שיתעניינו.
חלק מהתוספות שקיימות לרכב:
חיצונית: גגון, שנורקל, לד בר ופנס אחורי נשלטים מהרכב כמובן
מיגונים וברזלים: נקודות גרירה מחוזקות ומחוברות לשלדה קדימה ואחורה (מחליף את האין נקודות גרירה של הג'ימני), מיגונים לבולמים האחוריים ולתושבות שלהם שנוטות להגזר, תושבות טרנספר מחוזקות(!) שגם נוטות להישבר או להתעקם.
סרנים: שני הסרנים מחוזקים חיצונית, חיזוק שנוצר במיוחד לסרני ג'ימני ולא קומבינה מסרן אחר, מעלים את הסיכוי לעיקום של הסרן או לשבירה שלו. היחסי העברה בסרנים הוחלפו ל4.10 (מקוריים של ג'ימני כמובן) לטובת זמינות חלקים וקורונה פיניון חזקים יותר לעומת קודם. לרכב נעילת ARB קדמית נשלטת עם קומפרסור גדול של ARB. הנעילה מותקנת שנה וחצי בערך ולא עשתה אף בעיה עד היום. נעילה אחורית לוקרייט. הוחלפו שמנים בסרנים לפני כמה חודשים.
טרנספר וגיר: טרנספר של ג'ימני אוטומט, בטרנספר קיים קיט של יחס העברה 4.7 ב-LOW, לרכב יש יחס זחילה סופי של 1:71. הקיט של הטרנספר הוא ייעודי לג'ימני ויוצר ביפן במיוחד לטרנספר של הג'ימני. חווית נסיעה אחרת לגמרי מג'ימני עם טרנספר סמוראי, הרבה פחות רועש והרבה יותר הרגשה של פרייבט.
הגיר הידני הוא של הג'ימני בשנים 2001-2005. יותר נפוץ בפירוקיות ופחות נוטה לבעיות. (הרכב משייט על סל"ד של 3100-3200 ב90 קמ"ש, 3500 ב-100 קמ"ש בערך)
מנוע: מקורי ללא שינויים/שדרוגים. עגלה אבל אמינה בטירוף. שקט ונעים.
מתלים: לרכב יש קפיצים שחורים ובולמים שחורים שמותאמים לו במיוחד ומאפשרים נסיעה נוחה הן בכביש והן בשטח, בכל מהירות ובכל תוואי (שוב פעם הכל יחסי זה בכל זאת ג'ימני) אבל הקפיצים האלו חד משמעית הרבה יותר נוחים מהפורארט הנפוצים.
מוטות רדיוס ברכב חזקים יותר ומחזירים את הזויות של הסרן וההיגוי למקור, צינורות ברקס שזורים ומוארכים, פנהרדים מחוזקים ומוארכים כולל תיקון זויות.
היגוי: הייסטיר, מההכרות שלי עם עולם הג'ימני זה רכב אחד מתוך 2 בארץ שטיפלו בבעיה כמו שצריך. ההיגוי טוב מאוד, גם בשבילים מהירים וגם בנסיעות בכבישים משובשים, אין באמפ סטיר ביחס לרכבים שלא טיפלו בהיגוי והגביהו את הרכב. יש בולם הגה לרכב.
צמיגים וג'אנטים: ברישיון כמובן, ג'אנטים 5.5 כמו המקורי אבל עם מעט אופסט. לא יוצא מהכנף של הרכב, ג'אנט חזק מברזל אבל יחסית קל במשקל.
תוך האוטו: כסאות נהג ונוסע הוחלפו לכסאות של אלפא רומיאו מיטו 2010, הרגשה אחרת. מצלמת רוורס עם מסך מתקפל, מכשיר קשר קבוע, מערכת סאונד מושקעת עם כניסה AUX וUSB וקורא MP3 כמובן.
עלויות שנתיות:
טסט 1200 שקל
דלק: 1-9.5 בנסיעות עירוניות בלבד, 1-11 בערך בנסיעה בינעירונית.
אני אמנם לא אובייקטיבי אבל הרכב באמת במצב מצוין, ונוסע מדהים. הרכב מסוגל לסוע בכל תוואי שטח....ועשה מסלולים ומעלות קשים, אבל הוא נוח בכביש ובשבילים מהירים באותה מידה. רכב ALL AROUND מעולה וזול לאחזקה.
ומי שעוקב או עקב אחרי השרשור של הבנייה שלו יודע כמה מחשבה ומחקר הושקעה על מנת להביא אותו למצב שהוא נמצא בו כיום. שלא נדבר על הכסף :/
אני מחליף רק כי קניתי רכב, או יותר נכון פרויקט אחר, שהיה לי בהזדמנות, ולמרות שהוא נורא טיפשי ואין לי שום ספק שייסע פחות טוב מהג'ימני, הוא רכב שאיתו אפשר לסוע בלי גג ובלי דלתות....
המחיר: 78,000 שח, כשאני גמיש ומוכן לעשות שפגטים וסלטות רק עבור מי שבא לראות את הרכב.
הטלפון: 0547-202-54
שש בסוף.
שאלות נוספות בפרטי בשמחה.