PDA

צפייה בגרסה מלאה : טרופר 2001. 3.5 בנזין. שיפוץ גיר. 307K קילו'.



Jim Jim
06-11-15, 14:55
אז כמו שרובכם יודעים, זוהי "המחלה" של הטרופר. הגיר...
בכל מקרה, עברה כבר פעמיים שיפוץ גיר בידיים הקודמות,
כרגע אותו קוד תקלה מופיע כמו שהופיע לפני השיפוצים הקודמים.
הג'יפ למכירה למעשה, השאלה אם לבצע את השיפוץ לפני המכירה או להתקזז במחיר ולאפשר ליד הבאה לבצע את השיפוץ.
זו סוגיה.
בכל מקרה, אשמח להפניה לבעלי מקצוע מומחים.
ולקבל חוות דעת פה בפורום למחיר הכי נמוך והכי גבוה שהולך להיות בסיפור.

תודה ושבת שלום.

raanan
06-11-15, 15:19
ראשית, אפשר למזער "המחלה" אם מתעמקים בנושא (יש מס' שרשורים פה שמסכמים הנושא ).
שנית, מה המרווח בקמ' בין השיפוץ הקודם לתקלה עכשיו ?
שלישית, מה התקלה בכלל ומה האבחנות (של בעלי מקצוע כמובן) ?
רביעית, מאיזה איזור אתה שנוכל להמליץ על בעל מקצוע .

לא ממליץ למכור רכב לא תקין.
בד"כ תצטרך להוריד במחיר מעבר לעלות שיפוץ (5000 עד 7000 ש"ח עלות שיפוץ).

רענן

asafk
06-11-15, 15:20
ראיתי טרופרים שנכנסו לשיפוץ גיר בלי צורך, עקב בעיית חיווט פתירה.
מה התקלה?

אסף.

נדב ש.
06-11-15, 15:29
זאת המחלה של טרופר בנזין וגיר 4L30E , בדיזל הגיר שונה לחלוטין מסוג אייסין ושם התקלות דווקא במנוע ולא בגיר.

מה הקוד תקלה שיש לך? יכול להיות שהתקלה בכלל לא בגיר, יכול להיות שבצמה ואולי אפילו באחד החיישנים.
כמו ששאל רענן, מתי בוצע השיפוץ הקודם?
הרכב עם קולר גיר או בלי? צמיגים במידה מקורית או מוגדלים?

Jim Jim
06-11-15, 15:34
השיפוץ האחרון בוצע לפני שנתיים לערך. משהו כמו 50-60K קילו'. נתון לא מדויק.
יש קולר גיר קדמי.
הקוד תקלה אמסור בהמשך אני אוציא את כל הפירוט מ UMI.
הגיר מחליק בנסיעה מדי פעם וגם מושך הילוכים, מרעיש וגם צריכת הדלק בשמיים. (אפילו בהשוואה לטרופר).
צמיגים במידה המקורית. מגנזיום מקוריים. ואבחון התקלה בוצע UMI לאחר שהחליפו שמן ומסנן שמן לגיר.

נדב ש.
06-11-15, 15:52
משהו לא הגיוני, גיר 4L30E בדרך כלל יסיים חייו יותר מהר מהממוצע כשיש צמיגים גדולים עומס על מכלולים וכו', ראיתי כבר שיפוצים גרועים שהחזיקו יותר ממה שציינת לפחות פי 2.
מצד שני אם מדובר ב umi ...
תביא את פירוט התקלות ניראה במה מדובר.

nickya
07-11-15, 10:43
הגיר מחליק בנסיעה מדי פעם וגם מושך הילוכים, מרעיש וגם צריכת הדלק בשמיים. (אפילו בהשוואה לטרופר).
לפי התיאור שלך יש סיכוי שמדובר רק בממיר מומנט (טורק).
בדיקה פשוטה למדי סטול טסט (Stall Test) תגלה מהיכן ההחלקה (גיר או ממיר).
עלות החלפת הממיר לבדו היא כשליש ממחיר שיפוץ.

https://lh3.googleusercontent.com/-L6bRHxBGJYk/Vj248DSZCaI/AAAAAAAAGpE/dO3XdegCxx8/s800-Ic42/Capture.PNG

Jim Jim
09-11-15, 15:39
לפי התיאור שלך יש סיכוי שמדובר רק בממיר מומנט (טורק).
בדיקה פשוטה למדי סטול טסט (Stall Test) תגלה מהיכן ההחלקה (גיר או ממיר).
עלות החלפת הממיר לבדו היא כשליש ממחיר שיפוץ.

https://lh3.googleusercontent.com/-L6bRHxBGJYk/Vj248DSZCaI/AAAAAAAAGpE/dO3XdegCxx8/s800-Ic42/Capture.PNG


תודה רבה על הפירוט!
אשמח להמלצה למוסך מקצועי (לא UMI) כדי לבצע את האבחון שציינת.
בנוסף אשמח להפניה לבעלי מקצוע לגביי הצעות מחיר לשיפוץ הגיר.

תודה רבה לכם.

danob
09-11-15, 16:00
אני ממליץ על ארז מ'טופגיר'. הלכתי אליו אחרי שכבר הספידו את הגיר שלי באחד המכונים הידועים והכינו אותי להפרד מ-10-12 K.
בהמלצתו החלפתי את בית הסולנואידים (110$) ומאז טפו טפו טפו (הרכב נמכר לפני יותר משנה אבל גם אצל הבעלים החדש אין בעיה)
החיסרון שהוא די עמוס והמוסך נמצא בטירה.
מס' הטלפון שלו 054-4434580

ליאור

-->