Daniel Yuval
09-11-15, 18:29
כחלק מטיפול במערכת החשמל ( לאחר התנעה הפוכה עם כבלים)
החלפת אלטרנטור + מצבר (שרשור קודם על תושבת אלטרנטור)
אין תצוגה של מנורות כיווי בלוח המכוונים
במשחק / מגע בקונקטור שצמוד למצבר ( מחובר בהמשך לכבל של הפלוס מאחורי המצבר מצורפת תמונה) מופיעה התצוגה
בהסתכלות על החוט של בקונקטור ניתן היה לראות שכל גידי הנחושת קרועים
בוצע גישור זמני וניתן לראות שכל לוח המכוונים עובד
אשמח לדעת מה משמעות בקונקטור הזה ? האם משמש כפיוז על הקו של הפלוס ?
במידה ומשמש כפיוז על הקו , מישהו יודע מה ההתנגדות של הקונקטור?
כמו כן אשמח לדעת האם זה חלק ״ מקורי״ או שזה נוצר והותקן ברכב במהלך השנים על ידי חשמליים יצירתיים
אשמח לכל עזרה בנושא
תודה,
החלפת אלטרנטור + מצבר (שרשור קודם על תושבת אלטרנטור)
אין תצוגה של מנורות כיווי בלוח המכוונים
במשחק / מגע בקונקטור שצמוד למצבר ( מחובר בהמשך לכבל של הפלוס מאחורי המצבר מצורפת תמונה) מופיעה התצוגה
בהסתכלות על החוט של בקונקטור ניתן היה לראות שכל גידי הנחושת קרועים
בוצע גישור זמני וניתן לראות שכל לוח המכוונים עובד
אשמח לדעת מה משמעות בקונקטור הזה ? האם משמש כפיוז על הקו של הפלוס ?
במידה ומשמש כפיוז על הקו , מישהו יודע מה ההתנגדות של הקונקטור?
כמו כן אשמח לדעת האם זה חלק ״ מקורי״ או שזה נוצר והותקן ברכב במהלך השנים על ידי חשמליים יצירתיים
אשמח לכל עזרה בנושא
תודה,