צפייה בגרסה מלאה : Article: פרסומת: ביטוח צד ג' כולל גניבה לג'יפים "מבוגרים"
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3662-%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%95%D7%9E%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%97-%D7%A6%D7%93-%D7%92-%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%9C-%D7%92%D7%A0%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%9C%D7%92-%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%91%D7%95%D7%92%D7%A8%D7%99%D7% 9D
ושוב אני שואל ומציע... מה לגבי ביטוח מוזל לסופי שבוע בלבד?
GodsFather
11-11-15, 22:53
ושוב אני שואל ומציע... מה לגבי ביטוח מוזל לסופי שבוע בלבד?
וממה ירוויחו חברות הביטוח?
נשמע כמו מהלך בכיוון הנכון, כל מה שנשאר זה לראות את המחיר:
טרופר, דיזל ארוך, 2003.
יש בבית, 2 רכבי חברה, הטרופר לטיולים ולפעמים לסידורים באזור הבית ("שהשותפים" הקטנים מגיעים מהצבא והטכניון בסופ"ש).
יש לנו היום הנחה מקסימלית (העדר תביעות) בכל חברת ביטוח.
צריך אופציה להוסיף את הילדים ל 1-4 ימים (נהג צעיר, אבל כבר לא חדש).
כמה יעלה הביטוח?
כמה עולה להוסיף את הצעירים?
מה הפרצודרה להוסיף אותם?
וממה ירוויחו חברות הביטוח?
לא מבין את השאלה... ממה מרוויחות החברות ב"ביטוח כשר" לדתיים? יש הרבה מאד לקוחות למוצר שכזה. כל רכב שטח שבהגדרה נמצא אצל בעליו כרכב פנאי לסופשים עומד במהלך השבוע ולכן אין סיבה לשלם ביטוח מלא. ממה מרוויחות החברות בביטוח רכבי אספנות ? בעבר העלתי כאן את הנושא ואבי אמר שיבדוק לאור התגובות החיוביות. במידה תצא אחת החברות עם מוצר שכזה , אני עובר אליהם ללא היסוס... ואז יהיה שווה להעמיד את הגרוטאה בצד ולקנות רכב נורמלי לעבודה.
אתה מבקש ביטוח חובה לסופ"ש בלבד או ביטוח מקיף?
ביטוח מקיף לסופ"ש בלבד הרי לא בטוח שאתה רוצה (רכב טיולים סבירות שיגנב דווקא לא בסופ"ש, סיכוי שיתהפך בסופ"ש - וזה די מאזן...) וגם לא רלוונטי לרכבי טיולים ישנים.
ביטוח חובה לסופ"ש בלבד - זה דווקא מאד הגיוני וזו הכפפה שצריך להרים עבור הג'יפים הישנים, אני גם מאד אשמח. במקום לשלם 1800 שקלים חובה עבור ג'יפ ישן, אין סיבה שלא אשלם חצי או פחות עבור סופ"ש בלבד.
ובכלל עולים מדי פעם כיוונים הגיוניים יותר - אם כבר ביטוח החובה הוא חובה, שיגבה כמו ביטוח בריאות ישירות כאחוז מהנסועה - כמס על הדלק.
אפשר גם ללא ג'יפים? רכבים רגילים שאוהבים אותם? רכבי אספנות?
ביטוח חובה לסופ"ש במחיר הוגן יהיה להיט אדיר בקרב כל רכבי הפנאי (אופנועי שטח, טרקטורונים, SBS וכמובן ג'יפים ישנים או יעודיים).
אל תדאגו, לא יקרה.
ביטוח חובה לסופ"ש במחיר הוגן יהיה להיט אדיר בקרב כל רכבי הפנאי (אופנועי שטח, טרקטורונים, SBS וכמובן ג'יפים ישנים או יעודיים).
אל תדאגו, לא יקרה.
אני לא קשור לביטוח אבל לא מקבל את האמירה הפטאלית שלך שמן הסתם מבוססת על תחושת בטן.
נניח מצב היפוטטי שהביטוחים שכולם משלמים מתקזזים עם הפיצויים שהחברות משלמות.
ונניח שהאוכלוסיה שאתה מכוון אליה (סופ"ש) נוסעת באמת בסוף שבוע בלבד.
הורדת את התשלום בחצי ובמקום לשלם 2 ש"ח חברת הביטוח תקבל רק 1 ש"ח .
כמות התביעות לא תשתנה מכיוון שלא השתנו אופי וימי השימוש בפועל.
כלומר כמות התביעות נשארה אך ההכנסות ירדו.
מי יסבסד את הפער?
עכשיו בשביל לאפשר הנחה כזו מסוג כזה, צריך מדגמי סטטיסטיקה שונים לגמרי.
אז ייתכן שהפרמיה לא תשתנה, תעלה או תרד אך תעלה לאוכלוסיה אחרת.
my 2 sent לדיון (אם יהיה).
אתה יוצא מתוך נק' הנחה שכל המבוטחים מבוטחים באותה חברה.
אבל נניח שחברה א' מציעה ביטוח כזה, בעוד ששאר החברות עוד לא, אז כל המבוטחים שמתאימים למוצר יעברו לחברה א'.
עכשיו נשאר לבדוק מה יותר משתלם, מעט מבוטחים ברווח גדול, או הרבה מבוטחים ברווח קטן (אם באמת המוצר רווחי בכלל).
ביטוח חובה לסופ"ש במחיר הוגן יהיה להיט אדיר בקרב כל רכבי הפנאי (אופנועי שטח, טרקטורונים, SBS וכמובן ג'יפים ישנים או יעודיים).
+1000
אומי,
ממש לא יצאתי מהנחה כזו.
נתתי דוגמא פשוטה בשביל להבין את העיקרון.
הכל בנוי על סטטיסטיקה - חברות יכולות להיות עדיפות במגזר, גיל או סוג רכב כזה או אחר לפי הרכב התיק שלהם.
הפרמיה אינה רווח (קטן או גדול).
רק בדיעבד אתה יכול לדעת אם הסטטיסטיקה הייתה לטובתך ואם "הימרת" נכון על התמהיל של התיק.
לא יציעו לך מוצר שמרכז את הסיכון המלא ב 2/7 המחיר רק בגלל שאתה עשוי לממש את אותו סיכון רק ביומיים
ההנחה כאן שאתה ממילא לא נוסע חמישה ימים משבעה.
התגובה הראשונה באה רק בגלל המילים "אל תדאגו זה לא יקרה"
גם להערכתי זה לא יקרה אבל בגלל סיבות כלכליות.
ובכלל עולים מדי פעם כיוונים הגיוניים יותר - אם כבר ביטוח החובה הוא חובה,
שיגבה כמו ביטוח בריאות ישירות כאחוז מהנסועה - כמס על הדלק.
ואז לא צריך מיסוי ירוק ודרגות ורמאויות ותוכנות זדוניות במחשבי פולסוואגן.
מי שצורך פחות - מזהם פחות, נוסע פחות וכו... ולהפך
1כמובן שהכוונה לחובה.
2אין סיבה שזה ישאר רק במגזר הג'יפים, יכול להיות שיש לח מיניוואן או קרוואן שרק בסופשים אני מניע...
3ובכלל ככל שיש לי כנהג עיקרי או יחיד יותר רכבים הביטוח אמור וצריך להיות יותר זול, הרי אני רוכב בכל פעם על כלי אחד. כך זה נהוג בקנדה עד כמה שאני יודע.
נראה לי שביטוח החובה מכסה גם נזק, למשל, של רוכב אופניים שנכנס ברכב חונה. אז יש בעיה.
ובעל זאת, במדינות רבות ביטוח החובה הוא אישי ולא לפי רכב. כלומר אם יש לי גם אוטו גם ג׳יפ וגם אופנוע וגם קמפר - המדינה מניחה שלא אנהג ביותר מרכב אחד בכל זמן ולכן אני קונה ביטוח חובה אחד. זה די הגיוני...
אסף.
אכן אסף צודק
אין אפשרות לפצל ביטוח רק לתקופות שהרכב נוסע כי גם כשהוא חונה - הוא חייב בביטוח
והדוגמא שאסף נתן - נכונה.
אבל.... זו לא המילה האחרונה וננסה לבדוק מול מי שצריך ... וזה מותנה באישור המפקח על הביטוח ובעוד כמה סוגיות משפטיות ... בכל מקרה הנושא עבר .. ונחכה
רגע אבי , אם אסף צודק , אז איך יכול להיות שיש ביטוח כשר לדתיים?
GodsFather
12-11-15, 21:11
כי מישהו פעל לטובתם כמו שאבי מנסה לפעול לטובתנו... רק שהם "קצת" יותר חזקים
להבדיל ממה שאתה מבקש, הביטוח הכשר "במנוחה" 25 שעות בשבוע בלבד.
כי מישהו פעל לטובתם כמו שאבי מנסה לפעול לטובתנו... רק שהם "קצת" יותר חזקים
זכיתי להכיר את אבי ואת הג'יפ שלו אישית ,
שניהם גם חזקים וגם קשוחים ;)
אבי תבורך על המהלך ונקווה כולנו שיצליח. חיפשתי בנרות חברה/סוכן שיתן לי ביטוח כזה (הפעלה יומית פר נסיעה- לאו דווקא סופ''ש) וטרם מצאתי.. אבל- אני לא מבין למה הדיון הוא רק על ביטוח חובה? מה עם צד ג'???
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.