צפייה בגרסה מלאה : מיני ספול
שלום לכולם בידי סמוראי 84 ברצוני להתקין ספול או מיני ספול בסרן האחורי חרשתי את האינטרנט בחיפוש אשמח לעזרה איפה למצוא את זה בארץ או בחו"ל ממש לא משנה תתתתתתתתתווווווווווווווווווווווודדדדדדדד דדההההההההההההההה
לא נראה לי שיש למישהו בארץ.. ל1.3 כמעט בטוח שאין ל1000 בטוח שאין!
בחו"ל האוטו שלך כבר מזמן נדחס לחצי מטר בריבוע אז ככה שהוא נעול כבר!
אבל בוא נלך על מישור אחר..
בוא נבנה לך (ולי) מיני ספול :
לוקחים את הסייד גירז מגלחים אותם במחרטה לקוטר שיראה לנו טוב..
חורטים צינור מפלדה מחוסמת מכניסים את הסייד גירז בלחץ פנימה ותופרים יפה
עכשיו בקשר ל2 הפינים.. או שמבטלים אותם .. או שמרתכים לפינים או קדיחה?? צריך לראות ויזואלית ואז נהיה יותר חכמים
כל מה שזרקתי כאן נראה הגיוני תקנו אותי אם אני טועה..
כל העבודה צריכה להיות מאוזנת (זה ברור ) וכמובן שתהיה יותר חזקה מריתוך סאטליטים
אני מעריך מקס' של 200 שקלים כולל חרט וחומרים
אבל אביב יש לי רעיון יותר טוב בשבילך יש לך מנוע אלף קטנצ'יק נפתח בית סטליטים נתקע מברג קטן בפנים נסגור והנה לך נעילה!! :twisted:
דיזה, למה שזה יהיה יותר חזק מריתוך סטליטים? לי זה נשמע כמו עודף עבודה מדהים, במיוחד בהתחשב בזה שTT מוכרים מיני ספול ב99$....
חורטים צינור מפלדה מחוסמת
בדר"כ חורטים קודם ואז שולחים לחיסום. קצת קשה לחרוט מתכת מחוסמת.
אם אתה תרתך עליה אחרי החיסום, אתה יכול לשכוח משמירת התכונות שלה. בקצרה, אתה תקבל תוצאה חלשה בהרבה ממה שהיית מקבל מצינור רגיל.
תקנו מTT:
http://www.trailtough.com/images/spool3_small.jpg
http://www.trailtough.com
תודה רבה רק שאלה אחרונה נקסוס לפי מה שהבנתי האתר רק להזמנה בטלפון?ואין פרטים אם זה מתאים ל84
דיזה תפסיק לחשוב שכל דבר אפשר לקמבן לא סתם ישבו אנשים עם ידע מהנדסים וכדומה ובנו את זה דווקא ככה
כל הזמנה שאני מבצע מחו"ל אני תמיד מבצע בטלפון. תעשה רשימה של מה בדיוק אתה רוצה לדעת לפני שאתה מתקשר ותעבור על הכל נקודה נקודה עם איש המכירות, בפרט על השאלה של האם זה מתאים ל84. אל תשכח לקחת את השם שלו.
במקרה הכי גרוע, RRO מוכרים לוקרייט שמתאים ל84 (תסתכל בFAQ, יש שם קישור ישירות אליהם).
לא סתם ישבו אנשים עם ידע מהנדסים וכדומה ובנו את זה דווקא ככה
ראשית, כפיר לא מחדש הרבה בעקרון הבסיסי. סידורים כאלו ואחרים קיימים הרבה זמן בשוק ולא בכדי, לבטל אותם בהינף יד זה פשוט לא נכון. רובם עובדים מצויין וכולם יכנסו להגדרה של "קומבינה", אם הרעיון הזה שלו נכנס להגדרה כזו אצלך. הרעיון של כפיר יפה, אין שום סיבה לרדת עליו בגללו. זכותך להתעלם, לפסול או להצביע על נקודות כשל, אבל באופן ענייני. אופן כתיבת התגובה מזמין תגובה שאיננה הולמת, שלא לומר שאופן הכתיבה עצמו איננו הולם; אתה מוזמן לבטל רעיונות של אנשים אחרים, אבל אנא עשה זאת באופן קצת פחות פוגעני כך שנוכל כולנו לשמור על תרבות דיון נאותה.
אלון.
נקסוס תודה רבה אתה עוזר לי מאוד חוצמיזה אני מסכים איתך על תגובתי לכפיר בכל אופן אני והוא חברים טובים והוא יודע שאני צוחק ומכבד אותו וגם מתיעץ תודה רבה לשניכם
קומבינות אהה... :D
חכה חכה בטיול הבא אני יעיף עליך בוץ עם הספול קומבינה (והזול מאוד) שלי
חכה לפני שאתה מזמין לא חבל על ה100$$ שילכו לשבת לך בבאקאקס
אני השבוע נראה לי כבר יעבוד על הספול הזה אם יחזיק לי נבנה גם לך
אלון , בעיקרון אני לא כל כך סומך על ריתוך סטליטים .. זה פשוט לפי התחושה שלי לא יחזיק מעמד.. הכוחות שעובדים שם ממש גדולים ויש לי צמיגים לא מקוריים (ניסוח עדין) שרק מוסיפים עומס ולחץ תוסיף את הנהיגה הרגועה שלי למשוואה וקיבלת 10 דקות עבודה
בעיקרון הספול שאני אבנה יהיה יותר חזק בהרבה מאשר לתת פיקים על גלגלי שיניים שיכולים להתפרק ולהשאיר אותי עם קורונה ופיניון שבורים והרבה בלאגן
אני יתחיל לבנות את הספול ונכניס לכם תמונות ונתונים והאם זה מחזיק!
אלון , בעיקרון אני לא כל כך סומך על ריתוך סטליטים .. זה פשוט לפי התחושה שלי לא יחזיק מעמד.. הכוחות שעובדים שם ממש גדולים ויש לי צמיגים לא מקוריים (ניסוח עדין) שרק מוסיפים עומס ולחץ תוסיף את הנהיגה הרגועה שלי למשוואה וקיבלת 10 דקות עבודה (באנה דיזה אתה חולה, ממתי אתה כותב דברים הגיוניים??? :twisted: )
בעיקרון הספול שאני אבנה יהיה יותר חזק בהרבה מאשר לתת פיקים על גלגלי שיניים שיכולים להתפרק ולהשאיר אותי עם קורונה ופיניון שבורים והרבה בלאגן
אני יתחיל לבנות את הספול ונכניס לכם תמונות ונתונים והאם זה מחזיק!
שים לב, בתכנון שכתבת לעיל, לדרך שבה את מכניס את היצירה לתוך בית הדיפרנציאל. אני לא סגור לגמרי על המבנה של דיפ. סוזוקי, אבל הדברים האלו בנויים בדרך כלל משני חלקים ולא אחד כדי שניתן יהיה להרכיב אותם. על הפינים אתה כמובן לא יכול לוותר, הם מה שמעביר את הכוח מהקייס לציריות. צינור פשוט לא יחזיק לדעתי מעמד, לדעתי החורים שתקדח בו לפינים יתעגלו ויווצרו חופשים תוך זמן קצר. זה צריך להיות במינימום צינור עבה מאד, החורים לפינים צריכים להיות עם התאמה טובה מאד לפינים, וגם מחוסמים אם אתה רוצה שזה יחזיק מעמד לאורך זמן. תחשוב על איך לעשות את זה משני חלקים שמתלבשים על הבלוק המקורי (נכון שיש כזה דבר בסוזוקי? אני זוכר נכון?). הראיון של לגלח את הסטליטים ולרתך עליהם גליל, הוא דווקא רעיון טוב לדעתי, כאן אתה חוסך את הכסף של העיבוד השבבי היקר - לחתוך שיניים.
נמרוד, הוא לא חושב על גליל לסטליטים. הוא חושב על גליל לסייד גירס וזה דווקא ישים - קודחים חורים מראש, מכניסים בין הסייד גירס ומרתכים תו"כ סיבוב שלהם כשהפינים במקום.
נכון שיש כזה דבר בסוזוקי? אני זוכר נכון?
כן.
דיזה, אם זיקה החזיק על הראשן של טולדנו (מנוע 2.0 ליטר של הונדה וצמיגי 33) זה לא יחזיק על הסמוראי שלך?
סייד-גירז/סטליטים - אותו דבר לצורך העניין.
חברה לוקח לי קצת זמן אבל בסוף אני מבין חייב להודות שאהבתי כפיר הרעיון נשמע לי אפשרי ביותר אני אשמח אם תקרא לי כשתתחיל לעבוד על זה .
נרשמתי לאתר לפני כמה ימים ואני חייב להודות שאהבתי יש פה ראש טוב :lol:
dizza man כתב:
אלון , בעיקרון אני לא כל כך סומך על ריתוך סטליטים .. זה פשוט לפי התחושה שלי לא יחזיק מעמד.. הכוחות שעובדים שם ממש גדולים ויש לי צמיגים לא מקוריים (ניסוח עדין) שרק מוסיפים עומס ולחץ תוסיף את הנהיגה הרגועה שלי למשוואה וקיבלת 10 דקות עבודה (באנה דיזה אתה חולה, ממתי אתה כותב דברים הגיוניים??? )
בעיקרון הספול שאני אבנה יהיה יותר חזק בהרבה מאשר לתת פיקים על גלגלי שיניים שיכולים להתפרק ולהשאיר אותי עם קורונה ופיניון שבורים והרבה בלאגן
אני יתחיל לבנות את הספול ונכניס לכם תמונות ונתונים והאם זה מחזיק!
:wink: איך ידעת שאני מצונן??
אלון, -יכול להחזיק שנים ויכול להתפרק לי אחרי שעה.. עובדים שם מומנטים שיכולים לגרום לצירייה לעבור את תחום האלסטיות שלה ולפוצץ אותה ל2 אז לך תסמוך על ריתוך שגמישות אנ'לא מאמין שיש לו
נמרוד , עכשיו רק הבנתי שהפינים מעבירים את כל המומנט לציריות.. וחופש בפינים יגרום לחופש בבקאקס עצמו ולכן חייב לחסם! או להשתמש בצינור פלדה מלא ולקדוח לו חורים..?
בקשר ל2 חלקים אני יבדוק מחר אם יש גישה להכניס אותו בחלק אחד..
אביב, אני אתקשר אלייך שאני יתחיל עם זה,צריך קייס של 84 כדי לבדוק אם אפשר ומה הולך שם
יש לי קייס של 84 אם אתם צריכים אחד לניסויים.
סתם בשביל הספורט התקשרתי למשפרים (ככה הם קוראים לעצמם)למינהם90%
שלא היה להם מושג על מה אני מדבר :lol: רציתי לציין לטובה היחדים שהתענינו הבינו וניסו לעזור הם פרויקטים 4x4 ופרוגיפ שזה מראה משהו?לא.בכל אופן כנראה שהם היחידים שלא חושבים רק על כסף כשיש לקוח בטלפון אלא באמת לעזור ולקדם את הספורט המוטורי בארץ.
לא כל כך קשור לנושא אבל חשוב מאוד :wink:
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.