PDA

צפייה בגרסה מלאה : איסוזו דימקס כרכב מסעות? באמת?



asafk
20-11-15, 13:06
https://youtu.be/-R6B4wT5hnI

שוב הטרחן ההוא... הפעם מסביר מה ההבדלים בין אוהל גג לאוהל רגיל. אבל לא בגלל זה הבאתי את הוידאו. מה שמעניין הוא שהאיש בחר באיסוזו דימקס למסע לטנזניה!
איסוזו!
מה דעתכם?

אסף.

נדב ש.
20-11-15, 13:47
ולפני קצת יותר מעשור האיפון והטרופר היו עושים איסוזו צ'אלנג'...
ולנדרובר עשו את הכאמל טרופי...

opl
20-11-15, 13:50
הוא באמת חפרן. אבל בסופו של יום הרכב הזה כנראה נוסע בדרכים כבושות למדי.

ד ו ר ו ן
20-11-15, 13:52
ולפני קצת יותר מעשור האיפון והטרופר היו עושים איסוזו צ'אלנג'...
ולנדרובר עשו את הכאמל טרופי...
תפריד בין מסעות ממומנים ע"י היצרן, עם צוות לוגיסטי ותמיכה מקצה לקצה, לבין הצרכים, אילוצים ויכולות של נוסע בודד בעולם האמיתי.
אותם, נושא האמינות ועמידות לא ממש מטריד, כי הם מצוידים ומסוגלים לסדר כמעט כל דבר בדרך.

מטייל בודד חייב להסתמך בראש-ובראשונה על אמינות ועמידות הרכב שלו ואחרי זה על תפוצתו במדינות בהן הוא עובר.
אם הרכב לא מיובא או נפוץ במדינה בה הוא עובר, הסיכוי שלו להיחלץ מתקלות טיפשיות הוא קטן.. או יחייב אלתורים לא פשוטים.

ואיסוזו דימקס הוא לא הרכב הכי נפוץ..

איל מ
20-11-15, 16:12
הוא אולי לא הכי נפוץ אבל הוא מאוד נפוץ. יותר מרוב הג'יפים למשל (מעצם היותו טנדר).
דבר שני, הוא יותר נוח ומרווח מטנדרים אחרים וחסון לא פחות.
אז נכון שאין לו נעילה מקורית, ומרווח הגחון והזוויות פחות טובים משל היילקס, אבל זהו רכב מסעות ולא רכב עבירות.

ד ו ר ו ן
20-11-15, 17:52
נפוץ זה הגדרה מקומית.

זה לא קשור לדימקס ספציפית, אלא לשיקולים לבחירת רכב ל"מסע" והלוואי שהייתי במקום להתחיל לתכנון כזה.
קראתי כתבה יפה על מי שיצא למסע ארוך באסיה עם מרצדס ישנה (למי שזוכר את המוניות מרצדס הישנות, עם 3 שורות מושבים).
המוניות עם מנוע דיזל האלמותי שלהן.

מנוע שאין כמעט מקום בעולם שלא מכיר אותו.

אתה יכול לדגם לא מעט רכבים ל"מסע", אבל הבחירה חייבת להביא בחשבון את התפוצה ויכולת לתחזק ולתקן את הרכב באזור הגיאוגרפי שתעבור בו, או לקחת בחשבון תקיעה של שבועות אחד לחלק שתוקע רכב.

asafk
20-11-15, 18:45
אני יוצא מנקודת הנחה שרכב דיזל מודרני אי אפשר לתחזק בחלק הזה של אפריקה באמצע השטח.
כלומר הוא סבור שהרכב חסון מספיק ואמין מספיק ומתאים מספיק לתנאי השטח שהם לא קלים.

אסף.

yoni_0000
20-11-15, 19:23
דימקס רכב אמין. דוגמא טובה לכך היא הצבאיים. הדימקס שהייתה אצלי בפלוגה עמדה על יותר מ400 אלף קמ כשאני השתחררתי לפני שנתיים וחצי, ונסעה כמו רכב חדש. נ.ב- היא עדיין בפלוגה.

נדב ש.
20-11-15, 19:35
משום מה כששומעים איסוזו ישר חושבים על בעיות ותקלות, אל תתבלבלו ואל תשכחו שהנפילה היחידה שהיתה ליצרן זה רק עם מנוע הטרופר דיזל(שגם זה היה פיתוח שיתוף של קטרפילר, והבעיה היחידה זה חוסר ידי/מידע כיצד לטפל), איסוזו מייצרים מנועים להרבה כלים שונים, המשאיות הקלות שלהם שולטות בנתח שוק יפה, חבר החליף לא מזמן משאית לחדשה כשעם הקודמת עשה 700 אלף ק"מ והכל מקורי כולל קלאץ', לגבי האיפון והדימקס טנדרים אמינים לעניות דעתי ומניסיון "קצר".

opl
20-11-15, 19:36
בשנה האחרונה הדימקס שלנו הדליק פעמיים נורת מנוע. באחת מהם סירב להניע שוב ובשניה לא הסכים לעבור את ה80 קמש (שזה נגיד בסדר)

נדב ש.
20-11-15, 19:41
אני מניח שאתה מדבר על המודלים החדשים, בהם מותקנת. מערכת מסנן חלקיקים(dpf), שמעתי על הבעיות שיש והבנתי שזה מטופל דרך עידכונים במחשב ניהול מנוע.
דרך אגב לדעתי איסוזו הם הראשונים שיצאו עם המערכת הזו בטנדרים.

raanan
20-11-15, 19:54
לדעתי,
אף רכב חדש לא יכול להיות רכב מסעות.
א. בגלל איכות הדלק באזורים שונים של העולם שיכול לתקוע את הרכב.
ב. חיישן קטן יכול להביא לתקיעה ארוכה גם באיתור וגם עד השגת/הגעת החלק.

לדעתי,
למקרים כאלו עדיף לרכוש רכב ישן, קשוח ועם מסורת אמינות (גם נפוץ באותו אזור) ,
לעשות לו יישור קו מקיף ואז לדגם לרכב מסעות.
נדמה לי שפעם קראתי על זוג שקנה לנדקרוזר 80 ועשה לו יישור קו ויצא איתו למסע ארוך.

רענן

ד ו ר ו ן
20-11-15, 20:08
משום מה כששומעים איסוזו ישר חושבים על בעיות ותקלות".
למה?
סה לא קטגורית, אלא ספציפית לדימקס.

האיפון עם המנוע 3.1 היה רכב מצויין.
הדימקס לדעתי לא בקטגוריית אמינות וחוסן כמוהו.

שני הדגמים היו אצלנו כרכבי עבודה.
הדימקס סבל מתקלות הרבה יותר.

opl
20-11-15, 20:23
אני מדבר על התצורה הקודמת ולא הנוכחית... מנוע 3 ליטר אם אני לא טועה.

asafk
21-11-15, 00:41
זה שבסרטון הוא מהדגם האחרון..
הוא פחות נוח בנסיעה בשטח מחלק מהמתחרים (למשל היילקס. למשל נבארה גם D40 וגם החדש יותר), אבל נחשב רכב אמין כמו כולם. ובכל זאת הבנאדם יכול לבחור איזה פיקאפ שהוא רוצה, למה דווקא דימקס? מה הוא מבין שאני לא?\

אסף.

ד ו ר ו ן
21-11-15, 00:48
הוא נוסע בדרכי עפר פשוטות למדי.
אין לו לפי הצהרתו אתגרי עבירות, אז הייתרון היחסי פחות משנה.

שים לב שזה לא הרכב הפרטי שלו, אלא פלטפורמה ספציפית לבדוק את האוהל גג, ויש מדבקות מסחריות בצד.

בסרטון אחר שלו, הוא מסביר שהראשון low של הדיפנדר לא מספיק קצר לירידה מבוקרת, אז הוא יורד עם הברקסים.. וקלאצ לחוץ.

לא בדיוק הברקה מבחינת יכולות נהיגה.

נמרוד
21-11-15, 10:14
אסף גרמת לי לראות את זה. איזה בזבוז זמן. הבן אדם חפרן וחסר חוש הומור ברמה. חבל שהוא לא דובר עברית, היה משתלב בפורום שלנו היטב [emoji6]

המשוטט
21-11-15, 11:21
אל תדאגו ,בגרסה הנוכחית יש שלושה סימנים על המדיד.
מינימום ,מקסימום ו X .

נחשו מה זה אומר.....

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

-->