ytk
21-11-15, 21:43
שלום
לאחרונה ביצעתי סריקה לתקלות של המחשב(המנוע בטמפ עבודה ובפעולה )ואלו התוצאות:
3 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 -
00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
03-00 - No Signal
Readiness: N/A
בעיקר מעניינות אותי התקלות השנייה והשלישית-
- מעולם לא היו לי בעיות הנעה גם בשיא החורף אבל נורית מצתי הלהט לא נדלקת. האם יכול להיות שרק הנורית שרופה? הפיוז תקין.
- לגבי חיישן קראנק- אין בכלל בעיות מורגשות וכאשר ניתקתי את החיבור שלו המנוע כבה מה שגורם לי לחשוב שהוא בכל זאת תקין. מה הסיבה אם כן לקריאה?
לא נדלקו נורות בלוח שעונים.
ובהקשר אחר: האם מספיק ברכב זה לחסום או לנתק את צינורית הואקום לEGR על מנת להשביתו?
תודה רבה,
יואב
לאחרונה ביצעתי סריקה לתקלות של המחשב(המנוע בטמפ עבודה ובפעולה )ואלו התוצאות:
3 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-00 -
00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
03-00 - No Signal
Readiness: N/A
בעיקר מעניינות אותי התקלות השנייה והשלישית-
- מעולם לא היו לי בעיות הנעה גם בשיא החורף אבל נורית מצתי הלהט לא נדלקת. האם יכול להיות שרק הנורית שרופה? הפיוז תקין.
- לגבי חיישן קראנק- אין בכלל בעיות מורגשות וכאשר ניתקתי את החיבור שלו המנוע כבה מה שגורם לי לחשוב שהוא בכל זאת תקין. מה הסיבה אם כן לקריאה?
לא נדלקו נורות בלוח שעונים.
ובהקשר אחר: האם מספיק ברכב זה לחסום או לנתק את צינורית הואקום לEGR על מנת להשביתו?
תודה רבה,
יואב