צפייה בגרסה מלאה : Article: קללת העכביש: תחזוקה מונעת בניסאן פאת'פיינדר
נפתלי בלאו
30-11-15, 19:00
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3676-%D7%A7%D7%9C%D7%9C%D7%AA-%D7%94%D7%A2%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9-%D7%AA%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%A2%D7%AA-%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%90%D7%9F-%D7%A4%D7%90%D7%AA-%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%93%D7%A8
מעולה!
גם לי יש נטייה לאסוף חלקים שכשלו בטח יש לזה הסבר
Sent from my iPhone using Tapatalk
סחתין על הפירוט. נתקלתי בבעיה דומה ברנו קנגו של חבר- בעליות לגלבוע נשבר לו המעבר של הצנרת בקיר האש (מהמנוע לרדיאטור חימום) והוא קיבל שפריץ רותח לרגל. גם המעבר היה עשוי פלסטיק.
תודה על הכתבה. האם הבעיה קיימת גם בפאתפיינדרים מהדגם של 2010 ומעלה? מדובר באותו חלק?
נפתלי בלאו
03-12-15, 05:51
ניר, תודה!
...ארכנומאניה?
זיף, אחלה מנגנון התראה שבעולם.
נורית או זמזם, "לא ראיתי... לא שמעתי..."
נדב, בשמחה.
כן. וגם בפאת'ים ביבוא מקביל/אישי, עם מנועי בנזין.
בדיוק לפני חודש זה קרה לי.
סך כל הנזק 13500 ש"ח.
הרכב מ 2008 ומטופל במוסך מורשה.
האם אין כאן עילה לתביעה שידעו ולא הזהירו ?
אני לא דורש ריקול או אחריות , אבל חובתם הייתה ליידע !
אם אתם יודעים על כשל סידרתי הייבואן יודע עוד קודם.
נפתלי בלאו
10-12-15, 00:19
עוזי, חבל שקרה.
אם הדגש המובא בתחילת הדברים שכתבתי לא הובן דיו, הנה פעם נוספת:
מדובר בתקלה יחסית חדשה ברכבים מזדקנים שגילם נע בין 7 ל-9 שנים עם או בלי קשר ישיר לנסועה ובדוגמה נוספת שבה תעשיית הרכב עושה שימוש בטכנולוגיות יצור וחומרים שאורך חייהם עד לתקלה עיקרית משביתה, קצר בהתאמה.
אגב, איזה מרחק עבר רכבך עד התקלה?
המידע דווקא כן מועבר, כפי שגם דניאל כותב בתגובתו בשרשור על הנושא, למרות שלא ציין אם מדובר במוסך רשת או לא.
אחד המחסנאים במוסך הרשת אתו התייעצתי, סיפר שבתקופה מסוימת חיסלו את מלאי העכבישים ולאו דווקא בשל התקלה כי אם מתוך בחירה בטיפול יזום ומונע נוכח פוטנציאל הנזק הגדול.
איני משפטן ולכן, לעניות דעתי הבלתי קובעת, במענה לשאלתך ובהתבסס על העובדות, אין כאן עילה.
לילה טוב,
נפתלי.
כן, אבל...
אם אתה מודע לחוליה החלשה ושהיא חלשה מהלידה, ז"א שגם החלק החלופי המקורי, לא פותר את הבעיה לחלוטין, למה בעצם למה לא לקמבן מבנה דומה מצנרת סטנדרטית, ולהרוג את הכשל הזה לכל החיים? אולי זה קצת יותר התעסקות ואולי זה יראה קצת מכוער ואולי זה נגד העקרונות לשימוש בחלקים מקוריים בלבד...ועם כל זה אני הייתי מעדיף לבצע ולשכוח מזה לגמרי בלי שאצטרך לחזור על זה עוד פעם בעתיד.
טל.
נפתלי בלאו
17-12-15, 06:44
טל, אתה צודק.
במקרה הנוכחי, כפי שגם כתבתי, העדפתי לשלם $72 ולפתור את הבעיה - גם אם זמנית - בשעתיים של עבודת החלפה.
אגב, גם רצועת תזמון מגומי היא סוג של חוליה חלשה במנועים בהם היא מותקנת ולכן מחליפים אותה בפרק זמן/נסועה קצובים, כפי שאתה בוודאי יודע.
לקראת המועד הבא, אחליט אם לחזור על ההחלפה או להחיות את גופת העכביש התלויה על העץ, לאחר השתלת ראש אלומיניום.
נדבר על זה עוד 7 שנים...?
:)
נפתלי שלום . אני רוצה להזמין החלק מחול ומבקש לודא האם המספר הקטלוגי של העכביש כפי שמצויין בכתבה מתאים לפאתפיינדר 2006 דיזל r51 ?
תודנ מראש
מאז שהחלפתי את הגאלנט הקשישה בפורד S-MAX.
מטריד אותי לראות את כל המחברים/המפצלים/טרמוסטט וכו' האלו מפלסטיק במערכת הקירור (בכלל ברכבים חדישים יותר זה נפוץ)
בינתיים זה עובד אבל יש לי תמיד תחושה שבסוף זה יקרה מהכיוון הזה.
נפתלי שלום . אני רוצה להזמין החלק מחול ומבקש לודא האם המספר הקטלוגי של העכביש כפי שמצויין בכתבה מתאים לפאתפיינדר 2006 דיזל r51 ?
תודנ מראש
כן
Sent from my HUAWEI CRR-L09 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.