צפייה בגרסה מלאה : התלבטות קנייה של טרופר דיזל 3000
לאחר התלבטויות בין כמה SUV עם 7 מקומות הוחלט ללכת על טרופר,
אבל עדיין קיים החשש וההרתעה מהמנוע הבעייתי (או שכבר לא?!).
לפני הקנייה יש דברים שמומלץ לבדוק? מה אפשר לעשות כתחזוקה מונעת?
עדיין קשה לפתור את הבעיה של המנוע או שיש פתרון קל וזול, ביחס להחלפת מנוע?
תודה אמנון.
שלום אמנון, מקווה שזה יעזור לך: http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/93258-%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%93%D7%99%D7%96%D7%9C-%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%9A-%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%90%D7%99%D7%96%D7%95%D7%A1%D7% 95%D7%90%D7%99%D7%A1%D7%98-%D7%94%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C
ויש עוד כמה כאלה בפורום שכדאי לקרוא, אם יהיו לך עוד שאלות נענה בשמחה.
תודה על התגובה המהירה נדב,
קראתי כמה שרשורים ולפי מיטב הבנתי קיים הרבה חומר בנושא.
האם זה אומר שיש פתרון לבעיית המזרקים?
מוסכים מכירים את פתרון הבעיות?
בעברי היה לי טרופר ש"הלך לו המנוע"
לקחתי לUMI והפתרון המידי בלי לחשוב פעמיים היה החלפת מנוע,
שעולה היום כחצי ממחיר האוטו ולבסוף הסתבר שהבעיה הייתה באטמים.
יש הבדלים מבחינה מכנית בין דגם הEXTRIM לפשוט?
מה ההבדל בין מנוע יורו 2 ליורו 3 מבחינת אמינות כוח וכו' ובאיזה שנים כל אחד קיים?
תודה אמנון.
המזרקים לא בעייתיים בכלל, בכל דיזל "הולכים" מזרקים מתי שהוא,
היתרון בטרופר כשהולך מזרק מחליפים רק את זה שהלך, אין קשר בין אחד לשני, ניתן לבדוק כל מזרק בניפרד כל עוד הוא מורכב במנוע, וזה חיסרון כי מזרק מפירוק לא ניתן לבדוק אלא רק אחרי שמרכיבים אותו, לכן כדאי לדעת מאיפה הוא הגיע או לרכוש חדש, לא ניתן לשפץ(גם ככה שיפוץ מזרקים לא מחזיק מים)
האטמים המדוברים הם של השרוולים שמורכבים בתוך הראש ומפרידים בין הראש למזרק, וכולאים את הנוזלים השונים שלא היתערבבו, כשיש בלאי באטמים יהיה ערבוב בין סולר לנוזל רדיאטור ולהיפך, סה"כ עלות אטמים כ 400 ₪ מקורי+עבודה, כשעבודה חשוב מאוד לפי הספר, דיוק וניקיון.
הבדלים בין הדגמים בגדול- x -trim 2003/4
זה אוטו רכב רק עם ריפודי עור ודשבורד מהגוני.
עד 2002 קיים דגמים עם מערכת 4x4 מסוג TOD .
מנוע יורו 2 ויורו 3, אלה תקנים לזיהום אוויר, הבדל בכוח אין, ההבדלים הם תוספות של מערכת קירור ל egr וצנרת מים נוספת, שינו קצת את מיקום החיישנים.
יורו 2 הוא עד 2002
יורו 3 2003/4
בגלל שהרבה אנשים החליפו מנועים אתה יכול למצוא מנוע יורו 3 בטרופר משנת 2000, מה שחשוב הוא שביצעו את ההשתלה כמו שצריך כולל כל הצמות חשמל ושלא תמצא חיישנים שקשורים עם אזיקונים.
עריכה:
את ההבדל בין המנועים ניתן לזהות גם ע"י מיקום בית המצערת,
יורו 2 קרובה לקיר האש ב 90 מעלות
יורו 3 נמצאת במרכז הסעפת בזוית 45 מעלות.
תודה רבה!
בדיוק התשובות שהייתי צריך!
עכשיו רק השאלה למה עדיין נרתעים מטרופר?
נשמע שהבעיה פתירה ובמחיר סביר לחלוטין.
כי מוניטין נבנה בעמל רב ונהרס בשניה.
ובנוסף, תמיד יהיו "מביני עניין" שמעולם לא טיפלו ברכב מסוים ויודעים רק לצטט, שייכנסו לכל שרשור בנושא אותו רכב כדי למסור את משנתם.
לי יש 3 טרופרים דיזל, שניים אצלי ואחד אצל אבא שלי.
לא מחליף אותם באף רכב אחר.. מבחינת עלות-תועלת הם הכי טובים שיש.
הבעיה העיקרית היום זה לא המנוע אלא המוסכים החאפרים..
ואיפה נמצאים המוסכים הלא חפרים?
(אשמח להמלצות)
באיזור ערד לא חושב(לא מכיר) שיש משהו....
שולח לך בפרטי המלצה.
דרך אגב, ההגדרה שלי למוסך חאפר זה לאו דווקא מוסך "מדרכה", אלא יותר לכיוון מוסך שלא יודע מה הוא עושה ולא מכיר לעומק עם מה הוא מתעסק, לפעמים גם מוסכים גדולים ושנראים רציניים הם חאפרים לא קטנים ולעומתם מכונאי "מדרכה" יכולים להיות דוקטורים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.